Far Cry 6 en Rainbow Six Quarantine moeten voor 30 september uitkomen

Ubisoft zegt tijdens de presentatie van zijn kwartaalcijfers dat de games Far Cry 6 en Rainbow Six Quarantine in ieder geval voor 30 september van dit jaar zullen verschijnen. De release van beide games werd eerder ook al opgeschoven.

Tijdens een mondelinge toelichting op de kwartaalcijfers zei een financiële topman van Ubisoft, Frédérick Duguet, dat de planning nog altijd is om Far Cry 6 en Rainbow Six Quarantine uit te brengen tegen of voor 30 september. Dat schrijft onder meer VGC. Dat betekent dat de release nog dit jaar plaatsvindt. Dat laatste was eerder geen zekerheid, omdat bij een eerdere aanpassing in de planning werd gesproken over een release ergens in het fiscale jaar dat van april dit jaar tot maart volgend jaar loopt. Far Cry 6 had eigenlijk al binnenkort, op 18 februari moeten verschijnen. Ubisoft gaf geen nadere details over de nieuwe Rainbow Six-game.

Duidelijk is wel dat de bestaande Rainbow Six Siege-game het goed doet. Ubisoft meldt in een bericht over de kwartaalcijfers dat de game 'ongeveer 70 miljoen geregistreerde spelers heeft sinds de release'. De tactische co-opshooter kwam eind 2015 uit en bestaat dus ruim vijf jaar. De titel had in maart 2018 30 miljoen spelers en in maart 2019 waren dat er 45 miljoen, wat betekent dat er in de afgelopen twee jaar ongeveer 25 miljoen spelers zijn bijgekomen. In maart 2019 was al 1,1 miljard dollar aan inkomsten gegenereerd.

Ubisoft zegt dat het het sterkste kwartaal uit zijn geschiedenis achter de rug heeft. In het afgelopen kwartaal werd een omzet geboekt van 965,1 miljoen euro, een stijging van bijna 132 procent ten opzichte van de omzet die werd behaald in hetzelfde kwartaal een jaar eerder. De net bookings, het nettoaantal producten en diensten die tijdens een periode digitaal of fysiek zijn verkocht, stegen ook aanzienlijk; dat ging van 455,5 miljoen euro naar een miljard euro.

Door Joris Jansen

Redacteur

10-02-2021 • 13:24

97 Linkedin

Reacties (97)

97
93
54
2
0
30
Wijzig sortering
Wel zo fijn, dat FC6 later komt, want dan zijn er misschien wel een heleboel bugs geplet die er anders in zouden zitten. Ik kan niet wachten!!
Mwa het is een ubisoft game he dus bugs hoef je niet bang voor te zijn. Maar Ubisoft staat er wel om bekend naar mijn mening dat ze games copy pasten.

En wat bedoel ik met copy pasten... dat ze dus eigenlijk alles hetzelfde hebben.

voorbeeldje:
Far Cry Primal (2016)
Far Cry 5 (2018)
Far Cry New Dawn (2019)

Dan heb je ook nog de 2 Ghostrecon games. " Wildlands " & " Breakpoint "

Zijn eigenlijk allemaal games die ik nooit heb uitgespeelt omdat het gewoon telkens het zelfde is wat je doet. Zou je zeggen dat ze het hebben geleerd van de kritieken van de community bij de release van de nieuwe game maar nee helaas weer 't zelfde.

Ik weet niet hoe Far Cry 6 eruit komt te zien maar als het weer een copy paste game is dan ga ik er van uit dat de game lekker speelt maar dat het plezier er niet is... tenminste in mijn optiek.

[Reactie gewijzigd door skozaa op 10 februari 2021 13:38]

Maar ik heb echt van Far Cry Primal genoten, heerlijk prehistorie tijdperk, dus niet echt copy pasten.
Echt een spel zonder eindeloos geknal :P
Ja dat geloof ik ook wel :P

Daarom gaf ik ook aan in mijn optiek ^^

Ik heb bijvoorbeeld ook gigantisch kunnen genieten van Cyberpunk. Ja ook als er bugs zijn. Maar daar kon ik gelukkig doorheen kijken zonder er druk om te maken :)

En wellicht kon ik dat dan weer niet met primal bijvoorbeeld ;)
De map van Far Cry Primal was die van Far Cry 4 , hartstikke copy paste dus:

https://www.forbes.com/si...cry-4s-entire-map-layout/
Nee met kopiëren bedoelden hij dat ze eigenlijk de map layout van een andere FC game hadden gepakt en dan andere foliage en clutter erin hadden gezet.
Farcry plotline:

You need to capture this radio tower!
*done
Great, now capture these 40 radio towers!
Farcry plotline:

You need to capture this radio tower!
*done
Great, now capture these 40 radio towers!
Ik heb in FC 5 en ND geen radio towers hoeven te capturen hoor. Ja, die radiotorens zaten in zowel 3 als 4, maar daarna is het losgelaten. In FC 5 kon je ineens dogfights houden in vliegtuigen, stunten met vliegtuigen, standbeelden aan gort rossen met een helikopter. En in New Dawn hadden we ineens helikoptermissies, kon je tankwagens hijacken en had je een zichzelf reïncarnerend everzwijn!

Niks te klagen dus.
Dat niet maar je moest nog steeds wel gebieden unlocken. Alleen de torens als mechanisme waren weg :)
Ik vind het ook nog steeds vermakelijke games, hoor. Maar laten we niet doen alsof Ubisoft niet steeds weer dezelfde formule / game mechanics uit de kast haalt.

Zolang ze origineel blijven (en dat doen ze tot nu toe) in het type speelwereld en verhaal dan is het prima. Ik heb FC6 gekregen bij mijn processor maar zo te zien duurt het nog wel even.
HAHAHA precies dat dus ^^
New Dawn was een uitbreiding op 5 toch? Geen full game voor full price

[Reactie gewijzigd door 418O2 op 10 februari 2021 13:54]

Hij werd wel verkocht als vol spel volgens mij (standalone), maar was slechts 30-40 euro ofzo.

het was inderdaad gewoon de Map van FC5 met andere kleurtjes en verhaal.
Dit is me dan nooit opgevallen en nu je het zegt valt 't ineens op z'n plek. Vind/Vond 'New Dawn' ook echt een saaie editie.
Ik vond hem eigenlijk een stuk leuker dan FC5 zelf.

De sfeer was een stuk vrolijker in plaats van dat religieus-fanatische sfeertje van FC5 :) Ik vond dat zo deprimerend. De muziek in FC5 was ook veel toffer vond ik.

[Reactie gewijzigd door GekkePrutser op 10 februari 2021 15:25]

Dit ervaar ik zelf omgekeerd, smaken verschillen natuurlijk.

Ik ging heerlijk op de sektes verhaallijn. Moet ook eerlijk zeggen dat 'New Dawn' niet heel erg veel kans heeft gehad bij mij. Het sprak mij vanaf begin niet zozeer aan en heb het denk ik maar 3uren gespeeld na FC5 (waar ik meer dan 60+ uur in heb gemaakt).
Neem Nana (granny) achterop de truck van Buck en ga rond rijden, ik heb nog nooit zo`n lol gehad met haar commentaren, "gave him a new nosehole" :P "He disappered" (ook al is het repetitief).
Voor mij blijft FC3 de leukste met Vaas, erna FC5 ND.
Ben zelf wel benieuwd naar FC6 en of de fun erin zit.
Stuk leuker inderdaad, al heb ik me ook heel goed vermaakt met FC5 maar de ellenlange verplichte scenes konden me gestolen worden. Ik was wel blij dat ik New Dawn daarna had aangeschaft want ik heb daar nog meer plezier mee gehad. Veel op pad geweest met Horatio. Misschien dat ik 'm vanavond nog eens opstart.
Heb me er eigenlijk wel mee vermaakt.
Het hele verhaal van FC: New Dawn is juist dat het plaatsvindt in dezelfde wereld als deel 5. Er zitten zelfs personages in die in beide delen voorkomen en waarvan het verhaal ook doorloopt in ND op hun ervaringen in deel 5.

Ik vond het qua kleuren een vette game, maar qua verhaal en gameplay (de nieuwe toevoeging van het wapenlevelsysteem en de enemy levels) vond ik een slechte ontwikkeling. Ben bang dat ze dit doorzetten bij deel 6 : /

Verder was ND inderdaad standalone te spelen, en hij was goedkoper te krijgen dan deel 5. Sowieso is het uitbrengen van een spin-off, zo zou ik het noemen, iets dat Ubisoft heeft gedaan bij elk deel sinds Blood Dragon (de spinoff van 3). Farcry 4 had Primal als spinoff (dezelfde map, maar dan gespiegeld naar ik meen en best wat veranderd), en Farcry 5 had dus New Dawn.
Uiteraard de zelfde map (overigens maar een deel), want het is het vervolg van FC5, maar dan 17 jaar later, na de nucleaire aanval. Als je FC5 gespeeld hebt komen veel gebouwen en ruïnes je bekend voor
Was ook de bedoeling dat het dezelfde map was. Inmers na de gebeurtenissen van deeltje 5
Volgens mij ook inderdaad.
NEW DAWN is een complete game hoor. En GROOT.. :-) Maar het verhaal en de setting borduurt voort op FarCry 5. Oude locaties zijn herkenbaar, da's best cool!.
Volledig mee akkoord.

EA hetzelfde
Ja bagger slecht inderdaad :)

BF3 & 4 waren naar mijn mening top games. Misschien omdat het voor die tijd uniek was.
BF1 en BF5 heb ik ook niks mee. BF5 single player vond ik dan wel leuk om te spelen :)

En dan heb je inderdaad Star Wars battlefront 1 & 2. Zou een top titel moeten zijn maar echt zo jammer dat ze dat verneuken.

En omdat EA geen goede star wars games kan maken hebben ze het iig goed gedaan door Star Wars Jedi fallen order uit te besteden aan Respawn. Die game was machtig mooi :)

En zo kan je natuurlijk wel door gaan met lijstjes
EA is op zich eindverantwoordelijke voor BF. Maar de ontwikkelaar is DICE. Ik weet niet precies hoe die constructies in elkaar zitten maar het lijkt er vooral op dat EA het uitgevende gedeelte is, en DICE, Respawn of welke ontwikkelaar dan ook, de devs zijn die verantwoordelijk zijn voor het clean en bug-free afleveren van de game
De uitgever bepaald wel de deadlines jammer genoeg. En soms heb je gewoon de tijd niet om een game bug-free, of relatief bug-free, af te leveren. Deadlines is wat Battlefield V de das om gedaan heeft. Die game had een minimaal een jaar later uit moeten komen.
Dit was ook lange tijd zo voor de Assassin's Creed games, maar nadat ze een jaar "pauze" namen is het gelukkig toch wel verbeterd en AC Valhalla heb ik net eergister uitgespeeld en dat is echt een TOP game. Wel nog paar kleine bugs, maar stoorde me daar helemaal niet aan. Ben wel paar maanden na release gestart met spelen. Dat helpt :)
Vind dat ze vanaf oddysee, weer de verkeerde kant op zijn gegaan.
Vind AC Vallhalla juist echt top! Achja, zo zie je maar smaken verschillen :)
Klopt helaas wel voor de farcry reeks. De games zijn wel oké, maar zijn weinig innoverend te noemen. Persoonlijk laat ik altijd enkele versies ertussen.
5 was wel echt kwalitatief beter. Met uitzondering van maar 5 verschillend uitziende sekte NPC's
Als iemand die net FC New Dawn heeft uitgespeeld kan ik je vertellen dat ik er heul veul plezier aan heb beleefd. Idem voor FC 5 die ik daarvoor helemaal heb doorgespeeld. Mooie aan New Dawn vond ik juist dat ie én wat korter was (zodat ik niet eeuwig aan dat scherm gekluisterd zou zijn) én dat ie fantastisch voortbouwt op deel 5.

Een paar jar terug heb ik even zoveel plezier beleefd aan FC 3. Ik heb daarna FC 4 ook opgepikt, maar door tijdgebrek heb ik die maar gedeeltelijk gespeeld. Toen ik vorige week New Dawn door was, dacht ik "mooi, nu ga ik me helemaal toeleggen op FC4". Nou niet dus. FC 4 voelt qua gameplay ineens echt een flinke stap terug ten opzichte van FC 5 en ND. Dus in de FC games zit wel degelijk flinke vooruitgang.

Ik hoop dat ze voorlopig nog even doorgaan met de FC serie, mooie nieuwe settings en verhalen weten te creëren én de gameplay steeds wat lekkerder te maken. Wat mij betreft kopiëren ze slim en gepast. Als je een goeie formule hebt, mag je daar best wat aan verdienen ook. En als je het er niet mee eens bent, dan koop je wat anders. Die vrijheid hebben we gewoon in dit land ;-)
Precies ;)

Zo heeft iedereen zijn eigen gaming experience
Sorry hoor, maar voor bugs hoef ik niet bang te zijn? Ik zit letterlijk al drie maanden vast in AC: Valhalla door een game breaking bug en ik ben lang niet de enige. Dat spel zit vol bugs.
Oke dat zou kunnen. Ik heb die game nog niet gespeelt :P Dan is AC Valhalla geen copy paste game XD
Oh apart, heb hem pas helemaal uit gespeeld in 1 keer, 2 bug gezien die vrij eenvoudig te fixen waren met kleine workaround. Waar zit je vast?
De missie Clues and Riddles. Google maar, het is inmiddels gerepareerd voor nieuwe spelers maar voor spelers die al vast zitten kunnen ze geen oplossing vinden.
Ah ja, ik ben in december begonnen en heb een break genomen halverwege ongeveer. Blijkbaar pas bij die quest aangekomen na de fix. Had tegen het einde aan een bug dat de volgende quest niet startte, maar een quick travel naar Noorwegen en terug loste dat op.
Vanwaar zeg jij dat je bij Ubisoft games niet bang hoeft te zijn voor bugs? Welke ubisoft games speel jij dan?

Elke Ubisoft game die ik heb gespeeld; AC, Anno, FC, TC... stuk voor stuk ben ik in elke game wel bugs tegengekomen.
Helaas heeft zo'n beetje iedere Ubisoft game in de afgelopen jaar of 5 wel flinke bugs gehad.

De formule van veel van hun series is wel hetzelfde, maar de spellen zelf absoluut niet. Ze hebben een rollende cyclus waar ze altijd al aan het volgende spel bezig zijn terwijl het vorige spel nog niet gereleased is, waarmee ze steeds wel kleine verbeteringen toepassen maar toch voor een groot deel opnieuw beginnen. Daardoor krijg je van die generaties (AC2 t/m Revelations, AC3 t/m Rogue, Unity t/m Syndicate en daarna Origins t/m Valhalla) die steeds met één basis beginnen, de tweede iets van verbeteringen heeft op de eerste maar soms ook weer wat regressie heeft omdat ze ongeveer tegelijk begonnen zijn, en de derde weer heel veel heeft geleerd van de eerste omdat die pas later begonnen is.

Ik ken hun strategie van Far Cry niet, maar van wat ik gemerkt heb is het daar niet veel anders
Ubisoft maakt altijd een soort 'remake' van elke Far Cry editie waarbij ze de map hergebruiken. Dat hebben ze altijd al gedaan sinds FC3.

FC3 -> Blood Dragon
FC4 -> Primal
FC5 -> New Dawn

Die remakes kosten ook minder dus het hergebruik vind ik niet echt een nadeel. Meer een mogelijkheid om voor een betaalbare prijs wat door te spelen voor de liefhebber. Eigenlijk een soort DLC maar dan standalone (geen aankoop van de hoofdgame nodig).
wat voor bugs heb je het dan over? ik heb op de pc nooit bugs gehad bij dit rijtje. allenprimal heb ik niet gespeeld. Wel heb er geeneen uitgespeeld omdat het gewoonsaai was na verloop van tijd. Alleen Division 2 heb ik heel lang vol gehouden.
far cry 2 en 4 wel uitgespeeld. 3 was ook niet zo mijn ding
Mwa het is een ubisoft game he dus bugs hoef je niet bang voor te zijn. Maar Ubisoft staat er wel om bekend naar mijn mening dat ze games copy pasten.
Battlefield: 11 games, 52 met DLC erbij.

Halo: 6 games, 16 met DLC erbij.

FIFA: 37 games in totaal.

En dan heb ik het niet over het feit dat bijna alle games van tegenwoordig een kopie zijn van al bestaande spellen. Er is bijna geen ruimte meer om echt 'nieuwe' games uit te brengen. En de spellen die nieuw of innovatief zijn, zijn niet de spellen die de massa speelt, want de massa wil toch 'Meer Van Hetzelfde', alleen dan 'Beter'. Anders bestonden die franchises allang niet meer, als niemand er meer geïnteresseerd in was.

Als ik even shooters als voorbeeld neem: De enigste echte veranderingen/verbeteringen die de laatste 10-20 jaar zijn uitgekomen, zijn open werelden. Voor de rest is het Mik->Schiet->Schuil.

En ja, ik heb het een beetje overdreven gezegd, maar het lijkt allemaal erg op elkaar. En tuurlijk heeft ieder spel zijn charme, en weet wel iets anders over te komen als de overige, en heeft zijn schare fans. Maar het blijft toch allemaal veel van hetzelfde.
FIFA is denk ik wel inderdaad nr1 copy paste XD

Hoe kan ik die vergeten zijn :P
Ze bedienen een doelgroep die dit zoekt en ze zijn ondertussen best wel goed geworden in het concept van de quasi - of echte open world ervaring.

Ja, het is allemaal meer van hetzelfde. Dat wordt niet overal als nadeel ervaren. Ik ben er onderhand ook wel op uitgekeken.

Hoe je het wendt of keert, kwalitatief zijn de Ubisoft titels de laatste jaren weer prima in orde, maar wel zo innovatief als een leeg A4tje.
Anoniem: 1088381
@skozaa10 februari 2021 18:29
Bugs hoeven we niet bang voor te zijn? AC Valhalla, AC Unity, Division 1, Ghost Recon Breakpoint etc zaten vol bugs. Voor Unity kwam er zelfs officieel een excuses.

Sure, over her algemeen lossen ze en deel hiervan op, maar...de games zijn alles behalve bug vrij.

Ik zie erg uit naar FC 6. Op basis van de huidige informatie lijkt dit mij een top game om te spelen. Desalniettemin, ga ik hem zeker niet pre-orderen. Die fout heb ik te vaak met UBI gemaakt.

[Reactie gewijzigd door Anoniem: 1088381 op 10 februari 2021 18:42]

Na farcry 3 had ik new dawn geprobeerd. Het is letterlijk nogsteeds hetzelfde. In New Dawn zit alleen als verandering base building met simpele 3 level upgrades per "gebouw". Maar voor de rest is het letterlijk een copy/paste. Er zit 7 jaar tussen deze games.

Ik betwijfel of Farcry 6 anders is.
Best wel jammer inderdaad.
Zijn eigenlijk allemaal games die ik nooit heb uitgespeelt omdat het gewoon telkens het zelfde is wat je doet. Zou je zeggen dat ze het hebben geleerd van de kritieken van de community bij de release van de nieuwe game maar nee helaas weer 't zelfde.
Ach ja de “community”, die ken ik als een groep waar je het toch nooit goed voor doet.

Het zijn de verkopen die tellen en die waren in het laatste kwartaal uitsteken. Het is maar net waar je voor wilt ontwikkelen.
Vergeet FC3 en 4 niet. Ook precies dezelfde games. En toch speel ik ze elke keer weer graag.
Mwa het is een ubisoft game he dus bugs hoef je niet bang voor te zijn.
FC5, Division 1 en 2, siege en vele andere titels van Ubi zaten/zitten vol met bugs....
geef ze ook een kans, er zullen echt wel meer dan genoeg bugs overblijven voor ons om van te genieten.
Gezien ik Far Cry reeks zie als dezelfde games in een nieuwe map zal het met de bugs wel meevallen. Ze hebben Far Cry wel goed opgepoetst in de laatste 3 / 4 versies.
blood dragon was niet eens een andere map en dat is tot zover de beste uit de serie. :+

[Reactie gewijzigd door flippy op 10 februari 2021 13:43]

blood dragon was niet eens een andere map en dat is tot zover de beste uit de serie. :+
Ja precies, vond Far Cry 3: Blood Dragon ook een heerlijke spel, zou graag zo een soort spel weer willen spelen.
ik vond daar geen moer aan! zou grappig moeten zijn of zo. Ieder zijn ding dus.
Ik vond fc2 briljant maar dat zijn er maar weinig...
Ik vond FC2 ook de meest sfeervolle Far Cry. De immersie was gewoon top. Ja, je wapen zat af en toe vast en werd brak, ja je moest om de haverklap weer wat doen tegen je ziekte. Super irritant, maar juist daarom zo ontzettend vermakelijk en goed. Ook de manier waarop vuur werkte is nooit meer vertoond.

En ja al die checkpoint respawns... tja. Maar ondertussen is er daarna eindeloos gewisseld met het wel of niet respawnen van camps en zo. Weten we al wat de beste oplossing is? :D

[Reactie gewijzigd door Vayra op 10 februari 2021 16:24]

helemaal mee eens. redelijk verhaal, niet zo heel veel wapens maar daardoor ook niet overpowered. En er zijn ook een paar mods. Volgens mjj zijn de beste spellen die waar mods voor bestaan. Dat verlengt de levensduur enorm en creëert een echte fanbase. Kijk maar naar dragon age , X3, witcher, skyrim etc. als ze far cry of assassins creed zouden opengooien zou je mooie dingen zien
Ik ben niets anders gewoon van Ubisoft
Ik denk dat je het vooral mag lezen als "Far Cry 6 en Rainbow Six Quarantine komen voor 30 september, ongeacht hoe buggy of speelbaar". Ik zou mijn hart vasthouden als FC of R6 fan :+
Na de teleurstelling van Cyberpunk wacht ik voortaan wel wat langer af. Schijnbaar moet uitstellen (meerdere keren zelfs) niet altijd veel uitmaken.
bugs in far cry? heb ze allemaal gespeeld maar kan me zo niks herinneren
Ik was het bestaan van R6 Quarantine al helemaal vergeten. Fijn om te weten dat ze er toch niet mee gestopt zijn, zoals menig project van Ubi
in principe heeft de ontwikkeling niet (lang) stil gestaan de afgelopen jaren. Er werden nieuwe ontwikkelaars gevraagd en is er intern ook wat geschoven qua functies. Mede daardoor is het spel tot op heden nog niet uitgekomen.

Ben eigenlijk benieuwd hoe de gameplay er uit ziet!
En het feit dat R6:Siege het nog steeds zo goed doet neemt de druk natuurlijk ook weg.
Voor wie het gemist heeft: hier is de teaser van Far Cry 6 van vorig jaar, met Gus uit Breaking Bad/Moff Gideon uit The Mandalorian in de hoofdrol. Ik moet zeggen dat die rol wel goed bij hem past. ;)

[Reactie gewijzigd door The Zep Man op 10 februari 2021 13:34]

Giancarlo Esposito kan ik niet anders meer zien dan de bad guy.
Giancarlo Esposito begint wel een beetje overgewaardeerd te raken de laatste jaren. In BB was hij goed maar dat kwam ook door Vince Gillian natuurlijk, buiten dat valt het allemaal wel mee naar mijn mening.
Hopelijk is tegen de tijd dat R6:Quarantine uitkomt de noodzaak voor real life quarantaines flink afgenomen.

Wat dan ook wel weer jammer is, want tijdens de quarantaines waar je tot die tijd in moet zitten kun je dan weer geen R6:Quarantine spelen.

De ironie!
Far Cry 5 Arcade is toch wel geniaal, ik hoop dat zoiets niet ontbreekt in deel 6.
Ik koop Far Cry 6 wel, al is het alleen voor Giancarlo Esposito _/-\o_
Ik heb mij zelf opgegeven voor Gratis Far Cry 6 wegens aankoop AMD Ryzen 7 5800X en nu wordt dit pas september? Ik heb alles gedaan en mij zelf geregistreerd en AMD had netjes een sleutel Key mee geleverd. Ik heb alle stappen doornomen. Dus moet ik nu tot september wachten? Bij mij stond ergens Februari 2021? Ik zou een mailtje krijgen als de spel te downloaden was in mijn portal van UBI-Soft. \

Far Cry 5 heb ik ook gespeeld en gratis gekregen via 2 jaar Hardware.info Magazine als cadeau en was ook erg leuk. Hopelijk toch gewoon 18 februari 2021 Far Cry 6 en kijk er erg naar uit.

[Reactie gewijzigd door van der Berg op 10 februari 2021 15:13]

Ik vond het al voorbarig om een spel dat nog lang niet uit zou komen aan te bieden. Maar goed, ik heb mijn 5900X niet gekocht voor Far Cry 6, en ik vind het moeilijk om te gaan klagen over een gratis spel, zéker gezien ik er nog steeds gewoon recht op heb, en AMD niks te maken heeft met de vertraging.

Ik vond het kwalijker dat veel winkels the processors aanboden "met gratis game", en de game tijdens het bestellen ook als freebie in je winkelwagen leggen, maar vervolgens een voucher in de doos doen omdat de 'voorraad' op was. Gelukkig kon Azerty me deze met een omweg alsnog aanbieden.

Far Cry 3 heb ik meerdere malen uitgespeeld, en speel ik nu ook nog wel eens af en toe. Far Cry 4 vond ik in eerste instantie mooi, maar heeft me nooit genoeg geïnteresseerd om verder te spelen. Blijkbaar is Far Cry 5 ook best goed, dus dit jaar zal ik het maar weer eens een kans geven :)

[Reactie gewijzigd door ThePendulum op 10 februari 2021 16:49]

Ik heb de Ryzen niet gekocht omdat ik Far Cry 6 kreeg. Maar leuk dat dit er bij heb gekregen. Je kon maar tot een bepaalde datum 31 december je zelf opgeven via de voucher, anders kwam dit te vervallen.

[Reactie gewijzigd door van der Berg op 10 februari 2021 21:33]

Misschien krijg je toegang tot de BETA? Wie weet, maar ik zou rekening houden met de huidige release datum, niet zozeer 18 februari.
Ik heb mij zelf opgegeven voor Gratis Far Cry 6 wegens aankoop AMD Ryzen 7 5800X en nu wordt dit pas september? Ik heb alles gedaan en mij zelf geregistreerd en AMD had netjes een sleutel Key mee geleverd. Ik heb alle stappen doornomen. Dus moet ik nu tot september wachten?
Nee jij niet, jij krijgt een speciale build toegezonden omdat je een Cpu’tje hebt gekocht :+
De Far Cry games zijn onderhand de nieuwe COD's, FIFA"s en Assassins creeds.
Veel copy-paste (soms echt daadwerkelijk de halve game, complete map gekopieerd), weinig innoverend, geen passie voor het product en belachelijk grind-heavy zodat je die prachtige "EXP-boosters" koopt.

Je ziet gewoon dat er geen moeite word gedaan om een goed verhaal neer te zetten of gameplay te verbeteren/vernieuwen. Het liefst allemaal op bestaande engines zodat development maar zo snel mogelijk gaat om een deadline te halen. Nee, de passie zit hier gewoon niet in. Doe mij maar games van developers waar écht talent zit zoals bij Fromsoftware, Capcom of één van de Sony studios.

[Reactie gewijzigd door jellybrah op 10 februari 2021 15:40]

Prima games, heerlijk vermaak. Wijzig maar niet te veel, dat hebben ze bij Call of Duty ook zo vaak fout gedaan.
Als ik de naam rainbow six zie dan denk ik met veel plezier terug aan de tijd dat het nog van die stealth/covert achtige games waren.
Ze zijn inmiddels al jaren een andere weg ingeslagen en dat vind ik jammer, al kan ik die games best waarderen. Het is voor mn gevoel echter een andere tak van sport.
Dit ja. Ontzettend genoten destijds van de eerste delen, met name Rogue Spear. Jammer dat die serie nu alleen maar geënt is op multiplayer, daar doe ik sowieso niet aan (tenzij couch co-op of iets). Zelfde geldt voor Ghost Recon, die serie is ook aardig afgegleden helaas.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

    Relevantere advertenties

    Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

    Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

    Ingesloten content van derden

    Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

    janee