Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Blizzard kondigt World of Warcraft Shadowlands-uitbreiding aan voor 2020

Blizzard heeft een trailer van de volgende World of Warcraft-uitbreiding Shadowlands getoond die zich afspeelt in het gelijknamige continent. De uitbreiding krijgt nieuwe zones, dungeons en raids. Shadowlands komt in 2020 uit.

Uit de trailer blijkt dat de huidige Lich King, Bolvar Fordragon, een grote rol gaat spelen in de nieuwe uitbreiding. Fordragon kreeg deze titel nadat Arthas Menethil werd omgelegd aan het einde van de Wrath of the Lich King-uitbreiding uit 2008. In de trailer wordt getoond hoe Sylvanas Windrunner, de huidige leider van de Horde, de helm van de Lich King verwoest. Daardoor zit Azeroth voor het eerst zonder Lich King. Spelers moeten daarom afreizen naar de Shadowlands.

De uitbreiding brengt een nieuw continent naar de game, en verandert meerdere mechanieken en systemen. Ook zijn er nieuwe facties waar spelers zich bij kunnen voegen. Shadowlands voegt ook meerdere nieuwe zones toe. Die heten Revendreth, Arenweald, Maldraxxus en Bastion. Ook bevat de uitbreiding nieuwe dungeons en raids. In Shadowlands worden daarnaast nieuwe covenants geïntroduceerd, maar het is nog onduidelijk wat dat precies zijn. Mogelijk worden het een soort facties waarbij spelers zich kunnen voegen.

Er werd al langer gehint naar de komst van de Shadowlands in World of Warcraft. Eerder deze week verscheen er een afbeelding van Bolvar Fordragon op het internet. Shadowlands wordt de achtste uitbreiding die de game krijgt, en komt in 2020 uit.

Wat vind je van dit artikel?

Geef je mening in het Geachte Redactie-forum.

Door Daan van Monsjou

Nieuwsposter

01-11-2019 • 20:28

62 Linkedin

Reacties (62)

Wijzig sortering
Trailers kunnen ze wel maken, maar bij het zien van gameplay beelden vind ik het toch wel erg achterhaald qua graphics en animaties. Net alsof je naar een spel van 10 jaar oud zit te kijken.
Nu is het spel natuurlijk ook wel oud, maar een uitbreiding mag dan imo toch wel wat mooier uitgewerkt worden.

[Reactie gewijzigd door Goudstalen op 1 november 2019 20:37]

Vergeet ook niet dat de graphics ook een style is, iedereen herkent deze direct als WoW graphics, zoals Minecraft met z'n blokjes, de semi-cartoony is al een decennia hun keypoint geweest in WoW. Er zijn diverse games van dezelfde leeftijd die wel flink wat grafische upgrades hebben gehad, maar zonder echt opnieuw te beginnen, zal het altijd binnen die frame van graphics blijven.
De animatie visuals zijn prima, maar de animatie gedeelte mogen ze tegenwoordig wel beter mimieken.
Begrijp m wel; schaduw effecten lijken uitgeschakeld in de trailer, mede daarom ziet gameplay er zo 1993 achting uit :+
Mwah, vind de graphics niet per-se slecht.
Sure het is niet van de cinematic qualiteit, maar het is een cartoony stijltje waar ze voor gaan, ik denk ook niet dat een "WoW HD" met een wat meer elder scrolls stijl net zo catchy zal zijn als wat ze nu doen. En de graphics van de cinematics zijn niet te evenaren met een hedendaagse PC.
Men denkt altijd dat graphics alles is.
Om te beginnen heb je veel spelers, NPC, en de omgeving met extra effecten van spells, enchants, gear....
Dit lijkt maar weinig maar hoeveel mensen kunnen nu WOW draaien alles op max en in 4K?
Het doel van WOW is om zoveel mogelijk mensen te kunnen aanspreken en niet enkel diegene met een highend PC. Das ook deels de reden waarom WOW het al zo lang trekt. En de cartoon style is is een deel van de charme. Er zijn ook nog veel spelers spelers die TFC2 spelen. In het spel zelf valt alles uiteindelijk nog zeer goed mee en blizzard heeft af en toe grafische updates.

En kijk naar de games van Nintendo zoals het zo populaire Zelda. Graphisch zeker geen topper maar alles is af en in zijn eigen stijl blijft het een succes.
O ik zeg ook zeker niet dat het slecht is, ik geef alleen maar dat er wel voorbeelden zijn hoe het anders kan. persoonlijk zie ik graag WoW Classic in UT4 maar ik snap dat het niet gaat geberuen en laagdrempelig moet blijven qua specs.
De engine van wow classic (de retail engine) is sowieso al 10x beter dan de originele engine die bij vanilla wow zat. als ik nu een private server van WOTLK vergelijk met classic wow dan is dat een gigantisch verschil, de nieuwe engine ziet er zoveel beter uit en heeft veel betere fps
Het ding met dit unreal engine 4 project is dat het een compleet andere artstyle is. Niet per-se "hogere graphics".
Sure, dynamic lightning en echte raytracing zou leuk zijn maar dat is niet wat dit unreal project zoveel "HDer" laat lijken. Het is vooral de realistischere stijl. Voor mij (en ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek) voelt dit aan als een totaal andere game.

De graphics van de huidige WoW zijn echt niet slecht, maar het spel is vooral wat cartoony gemaakt.
Het ziet er juist goed uit voor zo'n oude game.
Hoewel het wel wat schaduwen kan gebruiken hier en daar.
Je begrijpt dat het spel oud is maar begrijpt tegelijkertijd niet dat het niet mooier kan?

Het is en blijft nu eenmaal een oude engine waar al ontzettend veel uit is gehaald tot zoverre.
Neen, de engine is niet 'oud'. Ding is constant verbeterd. Met élke uitbreiding! Want men na jaren zich in vergist (en dat hier op tweakers, waar men beter zou moeten weten!) is het verschil tussen de stijl en de graphics.

Het eerste is persoonlijk, kan je mooi vinden, kan je te cartoony vinden, kan je hedentendage oubollig vinden. Doet alleen niets af aan de graphics! Nu is het ook weer niet zo dat dat hypermodern is, met het allerlaatste snufje. Alleen of de spelers daar nou zo rouwig om zijn...?
De engine is doorontwikkeld maar in de basis nog altijd dezelfde hoor. Dit is hetzelfde als een Fallout 4 dat nog altijd op Creation draait ook al ziet het er wat leuker uit dan de voorgangers.

Dat WoW gedateerd aandoet wegzetten als 'een mening'... mja. Iets met gekleurde bril en zo :)

[Reactie gewijzigd door Vayra op 2 november 2019 13:25]

Ja zo kunnen we door blijven gaan, nieuwe CoD is ook op de Quake Engine, en het ziet er niet als Quake uit. Wat je zegt klopt gewoon niet, als Blizzard de graphics had willen opschalen was dat prima mogelijk geweest.
Dat zit dan ook gewoon als een render scaling optie in de engine...
Je bevestigt mijn punt.
“ Net alsof je naar een spel van 10 jaar oud zit te kijken.”

Dat klopt ook

[Reactie gewijzigd door maddog03 op 1 november 2019 20:43]

Nee, dat klopt niet. de engine is wel degelijk up tot date en heeft alle features wat je nu kan verwachten. zelfs volledige dx12 support en moderne anti-aliasing en volledig 64 bit. de stijl van de graphics heeft niets met de engine te maken.
Er is een groot verschil met DX12 support, en een game geschreven op basis van DX12.

WoW heeft DX12 als aanhangsel, get your facts straight.
Daar geef je WoW echter wel te weinig credit imho. Hoe wel het uiteraard waar is dat WoW niet met DX12 in het achterhoofd ontwikkeld is, het spel komt immers uit 2004, doen ze regelmatig grote rewrites van de engine voor nieuwe DX versie's, zo ook met DX12.

Waar andere moderne DX12 games amper verschil laten zien tussen prestaties met DX11 en DX12 laat juist WoW zien dat je met DX12 flinke performance verbeteringen kan verkrijgen, ook wanneer de game er niet vanaf het begin voor ontworpen is. Toen DX12 geoptimaliseerd is bij de release van 8.1.5 werden verbeteringen in FPS tot 25% over DX11 gezien in tests.

Zie bijvoorbeed: https://www.extremetech.c...ploads/2018/10/795810.jpg
Of: https://i.imgur.com/yKC3Rns.png\
En hier nog een: https://www.buffed.de/scr...x-12-performance-pcgh.png

Daarnaast is Blizzard met WoW de eerste game geweest die een DX12 implementatie had voor Windows 7.
Als ze dat doen dat zou er dus variatie zijn tussen graphics afhankelijk van in welk land je bent. Dat lijkt me erg vervelend (persoonlijk). De enige oplossing zou dan zijn om alles samen te upgraden (qua graphics)
Ja want WoW in moderne graphics zou enorm goed varen in raids. Blizzard verkiest deze graphics omdat ten eerste ze typerend zijn aan WoW en ten tweede omdat ze een pak minder intensief zijn in raids, en zelfs op de hoogste kwaliteit kunnen enkel de sterkste GPU CPU combo's de hoogste settings aan.
Het spel wordt niet zo ver in de toekomst 20 jaar oud
WoW wordt veel gespeeld op oudere machine's, het is altijd een feature geweest dat dat mogelijk was. Ik weet niet wat het nu per maand kost (zeker 10 euro, niet?), maar als je het al tien jaar speelt dan heb je dus meer dan 1000 euro aan abonnementsgeld uitgegeven in plaats van aan videokaarten. Aangezien Blizzard geen videokaarten maakt weet ik wel dat de aandeelhouders van Blizzard super blij zijn met deze strategie.
Zou je eerst niet eens toch minstens het WoW panel afwachten of de Beta voor je iets gaan pre-orderen dat binnen 6 maanden nog te koop staat op de Bnet shop ?

Ik speel ook al van 2005 en ondanks de lows van WoD en BFA zal ik altijd wel WoW spelen met nieuwe content maar om al geld neer te leggen na 1 CGI trailer heb ik toch ook afgeleerd.
Tja, ik vond Battle for Azeroth ook niet de beste uitbreiding en was er na een tijdje wel even klaar mee, maar heb toch de Collector's Edition besteld zodra het kon, net als van alle eerdere uitbreidingen. Ga ook nu weer zonder twijfelen de Collector's Edition bestellen. Gaat mij er daarbij eigenlijk nog niet eens zozeer om het spel zelf, maar meer omdat ik die artbooks etc altijd zo cool vind, hah!

Dat gezegd hebbende ben ik ook echt wel een 'sucker' voor dit soort trailers. Ik vind wederom die CGI trailer als de ingame-features trailer weer om van te smullen. Ik vind het art team echt steen goed. Alleen om de nieuwe gebieden etc te zien zou ik het al willen kopen.
Vind het questen in nieuwe zones toch altijd weer leuk ook al zijn de gameplay systemen soms niet wat ik ervan had gehoopt.
Nah, ik ga het toch wel spelen. Of het nou een ruk expansion wordt of niet. Ik speel elke expansion op zijn minst helemaal door, dat is altijd wel vermakelijk. Of het houvast heeft of niet maakt niet zoveel uit voor me, ik stop dan gewoon met mn sub.
WoD was een drama, maar BFA was toch best ok. Vooral qua verhaal vind ik het eindelijk weer eens goed. Ook leuk dat we nu eindelijk een uitbreiding krijgen die verder breidt op WOTLK en daarnaast ook nog eens een verderzetting is van BFA.
Classic for the win, je lekker ouderwets pijnigen!
"In de trailer wordt getoond hoe Sylvanas Windrunner, de huidige leider van de Horde"

ehh Ex-leider, sinds de laatste cinematic vs Saurfang, toen ze zei "The Horde is nothing" gaf ze de titel als leider van de Horde op.
Ik vind dit bericht erg summier. Er is veel meer bekend gemaakt over de nieuwe expansion wat best naar voren had mogen komen in dit bericht. Ik ben iemand die niet snel kritiek zal uiten op berichten maar omdat ik zelf heel de avond naar BlizzCon en verschillende streamers heb zitten kijken (niet naar het panel) vind ik toch dat veel meer gemeld had kunnen worden.
Maar tweakers is dan ook niet exclusief een game site :)
Zeker waar. Maar als je dan toch besluit een bericht te plaatsen over een game dan mag de informatie best wel volledig zijn. Nogmaals, geen kritiek op de auteur maar meer op het bericht zélf.
Available on or before 31 december 2020, tijd zat om na te denken of en welke expansion pack ik zal nemen. Van mij kan het niet snel genoeg zijn, huidige expansie ben ik nu alweer klaar mee.
31 december 2020 is meer een juridische placeholder, omdat het in een aantal landen ( met Duitsland als voortrekker ) tegenwoordig verboden is om games als pre-order te verkopen als er geen release datum gesteld is.

Als ik me niet vergis was de pre-order voor BfA ook in eerste instantie uitgeschreven op 31 december 2018, maar is de game uiteindelijk gereleased op 14 augustus, en ik verwacht eenzelfde situatie voor Shadowlands.
Ben ik de enige die al die uitbreidingen maar niets vindt? Speel nu weer WoW classic en hoop van harte dat deze ook echt classic blijft.
Zover wil ik niet gaan, een game ontwikkeld zich en ook ik speel Classic met veel plezier. Dat heeft echter ook een houdbaarheidsdatum. Als straks alles cleared is komt het toch ook een beetje ten einde weer. Dat is niet erg want een game speel je "uit"

Het laat alleen wel zien aan blizzard dat er zeker animo is voor een moeilijkere game, hoewel toegegeven sommige zaken in Classic gewoon time dumps zijn. Grinden is geen moeilijkheidsgraad imHo. Ik heb zelf de meeste lol gehad in wotlk door de door vele gehate LFG bv. Als ik inlog wil ik spelen, niet een half uur wandelen en een groep zoeken bv.
het grote manco van de LFG was dat het cross server was... Hierdoor verviel de gehele sociale cohesie van de servers. Hoewel soms vervelend dat je een half uur of langer kon wachten, zorgde het er ook voor dat je spelers leerde kennen. Goede spelers in een run onthield je, zodat je later weer eens een run kon doen.
Zo weet ik, dat ik als tank en een maatje (nota bene uit Noorwegen) met zijn priest bekend stonden als een duo dat de boel goed wist te runnen. Het is geregeld voor gekomen, dat men ons (flink) betaalden omdat ze een bepaalde dungeon wilden doen.
Met LFG was het maar afwachten wat je kreeg, en gezien ze zomaar van een andere server konden zijn, had het weinig nut om er veel aandacht aan te besteden!

TL;DR Blizz had LFG nooit cross realm moeten maken!
De vraag is echter of het niet Cross Realm maken het probleem zou op lossen dat veel spelers kenbaar maakten bij Blizzard, namelijk dat ze niet (meer) een tijd lang willen zoeken naar groepen. Het probleem dat veel spelers hadden, zeker op de realms met een minder grote populatie dat er gewoon zeer lastig spelers te vinden waren voor een run.

Ik heb zelf altijd het LFG systeem zo min mogelijk gebruikt, echter snap ik wel dat er juist vanuit bepaalde delen van de community veel vraag naar is geweest.
Ik speel Classic momenteel ook met plezier, ik zou echter niet willen zeggen dat er direct sprake is van een moeilijkere game.

Het enige dat top op heden lastiger is, is het levelen, maar dat was ook te verwachten. In "Current WoW" kun je levelen bijna niet echt lastig maken, je moet namelijk rekening houden met een enorme bandbreedte aan gear en ervaring.

Stel jij en ik beginnen beide straks aan Shadowlands, jij bent een doorgewinterde veteraan uitgedost in de beste Mythic Raidgear aangevuld met de beste pieces uit M+, Ik ben een beginnen die WoW net gekocht heeft en net max level is geleveled vlak voor dat de expansie uit komt.

Als ze levelen voor jou als ervaren speler met top end gear dan moeilijk maken, is het voor mij compleet niet te doen. Daartussen moet een balans gevonden worden en dus krijg je de situatie dat levelen niet heel lastig is voor de veteraan in top end gear omdat de absolute beginner ook moet kunnen levelen.

In Classic heb je dat niet, iedereen begint daar op 0 (m.u.v. ervaring) en dus is levelen daar weer, net als bijna 15 jaar geleden weer relatief lastig ten opzichte van "Current WoW", maar of het moeilijk is...

Ga je kijken naar andere delen van de game dan laat Classic wel een beetje de leeftijd zien, Dungeons zijn zeer makkelijk, Raids zo nog niet makkelijker. Er zitten inderdaad wel veel timesyncs in, maar dat valt imho inderdaad niet onder moeilijk.

Maakt bovenstaande echter uit? Voor mij in ieder geval niet, hoeveel veel zaken veel makkelijker zijn vermaak ik me prima in de game.
Ik reageer maar ff hier op ook het bovenstaande...
LFG realm based had het sociale aspect juist versterkt. In plaats van eindeloos spammen, was het gewoon aan klikken welke dungeon (of random), welke rol en gaan! En vergeet niet, DPS moest nog steeds wachten en die wachttijd kon flink oplopen. Dus als je wist dat een tank zo rond zeven uur 's-avonds online is, dan kon je die een tell sturen of ie nog een rondje ging vandaag! Zoals gezegd, je leerde spelers op je server kennen. Je wist wie wie was, welke rol, welke specs, maar ook professions. Uiteraard had je je guild, alleen het bestond uit méér dan je guild. Het was een socialere boel.

En dat is wat ik tot op heden juist leuk vind aan WoW Classic. De content ken je al wel, het grinden ook. Alleen wat wél weer terug is, is de socialere interactie. tijdens het levelen elkaar helpen, een elite mob verslaan, ff een group maken, soms even uitwisselen of er nog wat andere Qs in de buurt gelijk meegepakt konden worden. En dan is de grind zó voorbij! En zodoende betrapte ik mijzelf er van de week op dat ik gametime voor 6 maanden gekocht had...

levelen in nieuwe content is eigenlijk een resetpunt. Je zuur bij elkaar geraide gear is eigenlijk al weer hopeloos verouderd omdat je bij de eerste de beste Q alweer een betere blue krijgt... lekker dan!
dus of je nou al sinds beta speelt of niet, maakt dan weinig uit. Enige voordeel is dat je als veteran wat handiger in de zaken bent!
Deels klopt dat uiteraard, echter gingen de wachttijden vaak wel enorm omlaag. Ik had destijds wat alts op een low pop realm waar je makkelijk 2+ uur bezig kon zijn om een groep voor elkaar te krijgen als je pech had. Een realm based LFG had op die server weinig geholpen in die situaties. Er waren gewoon simpelweg amper spelers online op bepaalde tijden. Na de LFG introductie ging dat ineens naar 15 tot 30 minuten (of iets in die strekking) op de meest rustige momenten van de dag. Een enorme verbetering dus.

Mijn main zat echter op een high pop server en daar had je altijd zo een groep, in guild of een pug. Op die server was een LFG systeem totaal niet nodig.

Dat het socialer was zonder LFG klopt zeker. echter wel voornamelijk op high+ pop servers, op low pop (zeg maar bijna geen pop) werd het vooral erg vervelend en zag je de spelers gewoon stoppen of weg migreren omdat er niets meer te doen was binnen de server community.
levelen in nieuwe content is eigenlijk een resetpunt. Je zuur bij elkaar geraide gear is eigenlijk al weer hopeloos verouderd omdat je bij de eerste de beste Q alweer een betere blue krijgt... lekker dan!
dus of je nou al sinds beta speelt of niet, maakt dan weinig uit. Enige voordeel is dat je als veteran wat handiger in de zaken bent!
Dit klopt ook maar deels, als je goede gear had uit een vorige expansion (of bijvoorbeeld in Vanilla AQ40/Naxx gear), ging deze gear zeer lang mee. Ik had op lvl 70 in TBC bijvoorbeeld nog Vanilla gear aan op LVL 80 was het nog wat erger, toen ik begon met Raiden die expansion had ik zelfs nog BT/Sunwell gear aan. En ook de laatste expansions zie je dit steeds weer gebeuren. High end raidgear is vaak goed tot op max level van de nieuwe expansion.

Als de eerste blue van een nieuwe expansion echt zo goed is voor je, dan heb je echt niet op het hoogste niveau geraid.
Nee hoor, met jou vele andere die zich nu super vermaken met Classic, tis alleen te hopen dat blizz classic niet verprutst..
Ik vind het idee van de expansion erg leuk. Lore wise snap ik hem niet. We hebben 10 jaar geleden alles uit de alliance en de horde moeten slepen om LK Arthas te verslaan, Sylvannas doet het bij LK Bolivar in een 2 minute skirmish. 😒
Dit. Speel al jaren geen WoW meer en ben gestopt juist bij de Lich King. Daar moest inderdaad de hele wereld aan te pas komen om Arthas van zijn trone te stoten en Sylvannas doet dit eventjes op een middagje? Waarom? Wat is het idee?
Als je denk dat Sylvanas dit "even op een middagje" doet dan ben je ook niet heel erg op de hoogte. Dit is iets waar Sylvanas as jaren en jaren bezig is naar toe te werken (verhaallijn over meerdere expansions).

Daarnaast is de vraag natuurlijk, hoe sterk is Bolvar t.o.v. Arthas, Arthas haalde veel van zijn macht uit Frostmourne en de souls gevangen in dat zwaard. Dat zwaard is natuurlijk in het gevecht met Arthas versplintert waardoor Bolvar dat deel van die krachten niet had.
Ik baseer mij op de trailer die ik heb gezien. Daaruit concludeer ik dat het wel heel erg gemakkelijk was om Bolvar van zijn troon te stoten in tegenstelling tot Arthas. Het kan er bij mij niet in dat dit zo'n groot verschil is. Immers als Sylvanas dit op deze manier kan doen waarom is dat nog niet eerder gebeurd?
Het probleem daar is, dat die conclusie nog al simpel getrokken is. Als je inderdaad al het werk dat er aan vooraf gegaan is om als sylvanas zijnde die macht te vergaren gaat negeren dan is het inderdaad wel "heel erg makkelijk". Ze kunnen lastig dat hele verhaal in een trailer van 2-3 minuten verpakken, er zal vanuit worden gegaan dat je de voorgaande geschiedenis kent, doe je dat niet, dan ziet het er mogelijk inderdaad "erg makkelijk" uit, maar dat is het dus zeker niet geweest.

Verder zat Bolvar daar om de Scourge onder controle te houden, vanuit veel opzichten zal er dus geen tot weinig animo geweest zijn om hem van zijn troon te stoten. Wat Sylvanas haar motieven exact zijn en wie (of wat) ze dient is nog niet geheel duidelijk trouwens.

[Reactie gewijzigd door Dennism op 2 november 2019 10:22]

Sylvanas had het zeker niet makkelijk inderdaad en ze is door de jaren erg sterk geworden. Wat ik van meerdere bronnen hoor is dat Bolvar lang niet zo sterk is dan Arthas. Daarnaast is Sylvanas de laatste jaren erg sterk geworden. De reden dat Sylvanas zo sterk is is dat zij de laatste jaren veel heeft samengewerkt met andere sterke krachten, waaronder The Jailer. Zij heeft veel krachten door The Jailer ontvangen, en doordat The Jailer sterker is geworden is Sylvanas ook sterker geworden. Dit is ook bevestigd tijdens de panel, dat Sylvanas al sinds het einde van WotLK samenwerkt met The Jailer.

Omdat The Jailer een erg sterk onbekende kracht is, is dat ook de reden dat Sylvanas Bolvar zo "makkelijk" kon verslaan. Natuurlijk was het eerder al te zien dat bijv. Saurfang ook geen match was voor Sylvanas.
Sylvanas heeft ook geleveled zoals je kan zien :P
Arthas Menethil was niet de lich king, het was hij en ner’zul samen.
Sylvannas is inmiddels ook doorgeleveld naar 120 en kan idd een legacy WOTLK raid prima solo'en. :P
Mijn eerste indrukken zijn voorzichtig positief,

Voor zover ik uit het eerste panel heb kunnen halen lijken ze (eindelijk) te luisteren naar bepaalde kritieken van spelers. Al zal de Deep Dive vanavond daar meer duidelijkheid over moeten geven.

Zo zal volgen de aankondinging:

Er minder RNG (op RNG) zijn, bijvoorbeeld met betrekking op loot (Denk aan de random weekly chest), legendaries komen terug, maar dan targetted.
Meer nadruk op professions komen te liggen, met een rework.
Unpruning van class abilities komen
Meer player agency komen.

Allemaal zaken waar in meer of mindere mate relatief veel kritiek van de spelers op is geweest.

Meer details in de Deep Dive hoop ik.

Al met al geen slecht begin, maar we zijn er nog land niet uiteraard.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True