Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Cyberpunk 2077 wordt een kruising tussen fps en rpg

Cyberpunk 2077 is volgens de ontwikkelaar te beschouwen als een soort kruising tussen een rpg en een fps. Verschillende gamewebsites bevestigen dit, op basis van een niet-openbare demonstratie van de game die ze hebben bijgewoond op de E3-beurs in Los Angeles.

CD Projekt RED, de ontwikkelaar van de game en ook de studio achter The Witcher, heeft op Twitter ontkend dat het gaat om een first person shooter. Volgens de studio moet Cyberpunk 2077 gezien worden als een 'first person rpg' en is het geen fps.

Volgens bijvoorbeeld PCGamer speelt vrijwel de gehele game als een traditionele fps, in de zin dat er gebruik wordt gemaakt van een eerstepersoonsperspectief; alleen als er in auto's wordt gereden gebeurt dat vanuit third person. Verder zijn er ook nogal wat wapens in de game en andere elementen die aan fps-games kunnen worden toegeschreven.

Er zijn echter ook nogal wat rpg-kenmerken, zoals health bars die boven tegenstanders worden weergegeven en als tegenstanders onder vuur worden genomen, wordt de hoeveelheid schade in getallen weergegeven. Verder zijn er statistieken, abilities en andere elementen die invloed hebben op hoe de speler gevechten en dialogen aangaat. Het gaat ook om een open wereld met een verhaal, waarin verkenning, dialogen en vooruitgang centraal staan. Aan het begin van de game kan de hoofdrolspeler geheel naar smaak worden aangepast, van kleren en tatoeages tot aan het geslacht.

In Cyberpunk 2077 neemt de speler de rol aan van V, een huurling die net zijn eerste serieuze klus krijgt in een gewelddadige metropool, genaamd Night City. De game moet uitkomen voor de PlayStation 4, Xbox One en de pc, maar een officiële releasedatum heeft CD Projekt RED nog niet bekendgemaakt. Vermoedelijk zal de game ergens tussen nu en 2021 worden uitgebracht, samen met een andere nog niet aangekondigde rpg.

De eerder uitgebrachte officiële trailer van Cyberpunk 2077.

Door Joris Jansen

Nieuwsredacteur

13-06-2018 • 08:20

110 Linkedin Google+

Reacties (110)

Wijzig sortering
Cyberpunk Info from GameSpot Stream:
  • Game is FPS perspective
  • FPS perspective made to feel more personal
  • RPG with Shooter Elements not a Shooter with RPG elements
  • Multiple different progression systems (Skills, Perks, etc.)
  • V, protagonist - urban merc/hired gun.
  • Full character creation system (Gender, Looks, Lifepath/Backstory)
  • You DO NOT pick classes in the beginning, class system is fluid based on choices
  • Dystopian Cyberpunk future shown in sunlight on purpose. Full Day/Night Cycle. Noir themes bleed through environment and aesthetic
  • Characters from Cyberpunk 2020 lore will appear
Het is allemaal wat teveel om in de comment sectie te posten, maar meer info vind je hier
- You DO NOT pick classes in the beginning, class system is fluid based on choices

Geen idee hoe dat zich implementeert, maar ik ben nu al hyped.
Simpel toch ? Er zijn genoeg games die dit al hebben. Je krijgt XP, dan ga je je skills kiezen en aan de hand van welke skills je in investeert is je class dan x of y - je class word dan gewoon een generale noemer in welke skills je in geinvsteerd hebt.
9/10 komt dit er op neer dat je keuze hebt uit 10 opties, sneller lopen, stiller lopen, bullet impact result niet in x, etc.

En dan klinkt het allemaal wel heel cool, maar is het mediocre in de uiteindelijk uitwerking - al verwacht ik dat niet met cdpr.
Die kans is er, maar het kan wel degelijk goed. Neem Deus Ex (1), een spel dat supersterke replaywaarde heeft omdat je augmentatiekeuzes merkbare impact hebben op wat je kan en je kunt op die manier heel anders door een level gaan.
Deus Ex is en blijft ook in dat opzicht een parteltje!
Als ze toch nog een beetje willen overnemen van Cyberpunk 2020 gaan er een pak meer skills zijn (en nog 9 stats). Dit is een origineel character sheet https://warosu.org/data/tg/img/0320/34/1399720271615.gif
@Cerenas

De character sheet die @Mortis__Rigor heeft gedeeld komt daar aardig in de buurt van, en dat zou heel tof zijn!

@LucidWaker

Juist, je wil bijna de sitautie krijgen waarin je denkt ''had ik nu maar geinvest in *** ipv meer ***", dan krijg je imho een heel volwassen gameplay.
Denk meer aan specialisatie opties. Ik weet natuurlijk niet wat Cyberpunk 2077 precies zal hebben, maar een verschillende andere games kun je bijvoorbeeld kanten op met opties in sword specialization, gun specialization, etc. Dat duwt je natuurlijk meer een kant op dan opties als sneller lopen e.d..
Deed mij denken aan System Shock 2 (niet echt mediocre imho), ook soort van RPG in First-Person perspectief. Daar kan je per upgrade unit zelf bepalen of je hem in fysieke kracht stopt of in technische hacking skills.

Je kan dus zelf je personage opbouwen, maar je voelt de tekortkomingen als je teveel tegelijk wilt.

Als je namelijk steeds om en om in fysieke en technische skills investeert, kom je soms wel eens situaties tegen dat je voor beide net tekort komt om snel vooruitgang te boeken. Dan ben je een soort jack of all trades maar master of none, of manusje-van-alles in mooi Nederlands. :P

(Edit: typo)

[Reactie gewijzigd door LucidWaker op 13 juni 2018 12:05]

I guess op de manier zoals in The Elder Scrolls games: je wordt beter door dingen te doen. Bij TES gaat je one-handed weapon skill omhoog als je met een one-handed weapon mept, je block skill als je blokt etc.
Ik ben bang dat die uitwerking niet heel makkelijk is in een futuristische setting. Maar goed, time will tell :)
Lijkt me niet; ik gok dat je kunt rennen, schieten, voertuigen besturen, hacken, vechten, you name it. Hoe meer je een van die handelingen herhaalt hoe sneller je vaardigheid er mee groeit. Anyhoe; we zullen zien inderdaad. De game & setting zien er in elk geval bizar goed uit dus als het verhaal en de mechanics ook goed zijn ga ik deze wel halen denk ik. :)
Dat is ook zo. En ja, velen met ons. Verwacht dat we weer een GOTY aankomende hebben :)
Denk: unarmed, dan punchen of trappen. Trap je veel, dan krijg je meer spierkracht in je benen wat meer kracht opleverd. Eventueel ook bij jumps en rennen. tevens zou dat Stamina wat kunnen opschroeven. Dat soort fluid improvements. Kijk op YT naar wat ze met SCUM doen.
Ik denk dat het best wel eens een zelfde type systeem kan worden (buiten wat SCUM met de guns gaat doen) voor de major attributes, en dat je qua specializaties meer zelf moet kiezen door A te doen en B recept bookjes (for lack of a better word) te vinden/kopen en te lezen.
Haha, wat is een FPS perspectief? Een first person perspectief dat je in shooters hebt, maar ook in vele andere genres? Er is niets inherent first person shooter aan het first person perspectief. Storm in een glas water.

Oh het heeft wapens als geweren. Dan is het een FPS! Euh, waren Fallout en Fallout 2 dan third person shooters?
Die lijstje hierboven zijn duidelijk iemand zijn notities. Die persoon bedoelde duidelijk "first person perspective" ipv FPS of "first person shooter. De game is duidelijk óók een FPS, maar volgens de makers eerst en vooral een RPG.

Persoonlijk een grote fan van die hybride! System Shock, Deus Ex, etc. Can't wait!
Misschien leuk om te vermelden dat je aan het begin van de game je karakter compleet kan customizen. Haar, kleding, tattoo's en zelfs het geslacht.
Ik hecht daar nooit zoveel waarde aan... of ik nou met een vrouw of man speel, of het een stoere Schwarzenegger-type is of iemand met een clownsneus op een eenwieler.. gaat mij alleen om de gameplay.
Het gaat hier om een RPG, daar is character customization juist onderdeel van de gameplay aangezien keuzes die je daar in maakt de ervaring sterk kunnen beïnvloeden.
Uit mijn ervaring heeft of je nou bruine of blauwe ogen kiest vaak weinig invloed ;P
CD Projekt Red heeft echter een zeer goed oog voor detail in gameplay. Ik denk dat het goed mogelijk is dat er interactie met NPC's is op basis van je uiterlijk i.e. tattoo's, haarstijl. Verwacht het niet, maar dan positioneren ze zich wel weer op een ander niveau.

Ook uit de forum post blijkt:
Cyberpunk 2077 will feature full character customization, with gender, appearance, and personal background all affecting the shape of your game

[Reactie gewijzigd door Razu op 13 juni 2018 10:07]

Dat is vrij subjectief. Voor mij maakt het wel uit bijvoorbeeld, omdat het toch een iets persoonlijker gevoel geeft aan het karakter wat je speelt, ook al is het een klein detail. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.

Bovendien zou je je karakter vaak in cutscenes zien, en daar focus je meestal op het gezicht. Je merkt het dus wel tot op zekere hoogte :)
Ik zit ook nog steeds te wachten op de eerste die komt met het concept dat er (optioneel dan toch wel hoop ik) een screenshot van je hoofd gemaakt wordt, die automagisch een beetje gefotogameshopped wordt en je een badass/sexy versie van jezelf hebt rondlopen in je net aangekochte spelletje. (die je daarna dan nog kan customizen met ander haar/tattoo's/etc.)

(denk dat ongeveer 50% van de mensen dat leuk zou vinden, en 50% van de mensen zoiets hebben van No Way! echt niet!, maar goed, daarom dus optioneel ;))

[Reactie gewijzigd door zion op 13 juni 2018 14:57]

Een groot deel van het plezier komt van het spelen van iemand die jij níet bent voor velen denk ik. Self-insertion komt voor in karaktertrekken, maar ik weet niet hoeveel mensen écht zichzelf zouden willen spelen. Doen ze toch al de hele dag ;)
Dat hadden ze jaren geleden al met sommige van de EA Sports games als ik mij niet vergis :P zou inderdaad leuk zijn om te zien hoe dit is verbeterd deze laatste jaren.
Afgezien van het karakter dat de speler bouwt (en het gevoel wat de speler daardoor bij zijn/haar karakter krijgt, wat voor veel mensen een belangrijk ding is bij RPGs), staat het volgende vermeld in de forum post:

Clothing affects Street Cred

In hoeverre dat ook betrekking heeft op het uiterlijk van je karakter is (nog) niet duidelijk, maar het is aannemelijk dat je keuzes aan het begin van het spel al invloed hebben over hoe de NPCs met jouw karakter omgaan.
in een RPG wil ik me kunnen inleven in het character, als dat iemand is of een uiterlijk heeft dat mij niet aanstaat is dat een best zwaar minpunt in mijn ogen voor een RPG

Plus zoals al aangehaald kan het veel meer invloed hebben

[Reactie gewijzigd door Sinester op 13 juni 2018 18:20]

Laat je uiterlijk in-game in Cyberpunk nu wel veel uitmaken voor de gameplay.

In 1 v.d interviews met een journalist die de Gameplay behind closed doors heb kunnen meemaken voor 45 mins zei hij dat er ook een stat was direct uit het cyberpunk 2020 rulebook "Cool" - wat beinvloed welke gebieden je je veilig in kan rondlopen.

Laat daarnaast Cyberpunk typisch elementen hebben van je mensheid, hoeveel je aan jezelf modificeert/verandert, hoe minder "menselijk" je bent - zal ook wel denk ik een grote factor spelen daarin in hoe verscheidene groepen mensen in de game je zien en hoe ze zich om je gedragen.
Ik wil wel dat er alle 73 genders in de game komen anders word het een no go :Y)
inb4 we een apache voorbij zien komen :+
Ja inderdaad, dat voeg ik nog even toe.
Vraag me dan wel af hoeveel je daar zelf van ziet als het gros van de game zich in first person perspectief afspeelt. Misschien alleen tijdens cutscenes of bepaalde stukken waarbij je wel naar third person overschakelt (maar dus niet tijdens autorijden want dan zie je het natuurlijk ook niet).
Derde alinea van het artikel:
Volgens bijvoorbeeld PCGamer speelt vrijwel de gehele game als een traditionele fps, in de zin dat er gebruik wordt gemaakt van een eerstepersoonsperspectief; alleen als er in auto's wordt gereden gebeurt dat vanuit third person
Je ziet jezelf dus vrijwel de hele game niet...
Wat is dan het nut nog van dergelijke dingen als tatoeages of de kleur van je ogen kiezen? :| Beetje nutteloos dan.
Tijdens de vele cut-scenes wel (volgens hun Twitter account).
Is Fallout en Mass Effect niet ook een kruising tussen een FPS en een RPG?

Zo vernieuwend is dat niet..

Overigens kan ik niet WACHTEN op de eerste beelden!

oh en
Vermoedelijk zal de game ergens tussen nu en 2021 worden uitgebracht
hahaha.. vermoedelijk ook..haha... beste gok ooit :-D

vermoedelijk komt de playstation 5 ergens uit tussen nu en 2030 :-D

[Reactie gewijzigd door Alcmaria op 13 juni 2018 08:38]

Niemand zegt dat het vernieuwen is.
nee dat klopt, maar dat ligt misschien meer aan mij.. Ik lees kruising tussen een FPS en RPG en ik denk.. Hmm bijzonder.. hoe zou dat gaan werken? en toen dacht ik langer dan 2 seconde na en toen realiseerde ik me dat we dat al (veel) vaker hebben gezien.
Wel een goede instelling.
echter vind ik Mass Effect en Fallout in gameplay meer een FPS met RPG elementen, en hier wordt beweerd een RPG met FPS elementen

Kan toch heel anders uitpakken
Vind ik, in het geval van fallout, beslist niet. Mass effect dan weer wel.
Fallout is niet echt een RPG te noemen om eerlijk te zijn.... Doom zou dan ook een RPG zijn.

ME is een grensgevalletje, zeker waar het deel 3 betreft.
Fallout geen RPG? je moet punten verdelen in SPECIAL, je hebt perks, je levelt, je moet je Gear upgraden en equippen?

Wat maakt iets wel of geen rpg?
Betekenisvolle keuzes te kunnen maken en een personage te spelen waarbij je zelf kunt kiezen hoe deze reageert op de wereld - de R in rpg staat immers voor rollenspel.
Klinkt als de omschrijving van de fallout games ;)
Persoonlijk is mijn eerste associatie met rpg's mijn grote liefde Baldur's Gate, maar de perfecte rpg bestaat niet (uitgezonderd pen-and-paper met echte mensen rond de tafel), want een computergame legt altijd een beperkte set keuzes voor om uit te kiezen.

Qua Fallout is de enige die ik tot nog toe gespeeld heb Fallout 3 en ik heb dat beleefd als game waar ik redelijke vrijheid in had om verschillende antwoorden te kiezen, al vond ik het niet perfect (nadruk lag meer op ontdekken, rondzwerven, schietgevechten dan spelen van een rol al kon ik mijn wens om overal alle problemen op te lossen en onrecht te bestrijden wel kwijt en eindige mijn character de game dan ook met de (wel overdreven flatteuze) titel "Model of Selflessness").

Ik vind het moeilijk in te schatten of de reactie van Cuqebaqer hierboven een onderschrijving door hem is dat Fallout 3 inderdaad een rpg is in de zin die ik schetste, of juist ironisch bedoeld. Kun je toelichten Cuqebaqer?
Tot en met fallout nv in elk geval.
Bij 4 ook gewoon. Heeft meerdere eindes die bepaald worden door je eigen keuzes. Heb zelf destijds een save poont aangemaakt vlak voor de beslissende keuze en zodoende alle eindes gehaald.
Veel plezier met fallout 3.
In Doom moet je ook punten verdelen, upgrades kiezen, je hebt runes etc... Is toch ook een RPG? :P

"het hebben van stats" maakt geen RPG. Het kunnen maken van betekenisvolle keuzes is een veel betere indicator, en dat is juist helemaal niet mogelijk in Fallout 3 of 4.

1, 2 en New Vegas deden het toch wel een stukje beter.
Laat ik de vraag omdraaien, welke element mist daar volgens jou in Fallout?
Keuze in plaats van de illusie van keuze.

Ik moest stoppen toen ik bij (spoiler warning) the institute aankwam. De volledige wereld die het spel probeerde op te bouwen viel als een kaartenhuis in elkaar. Het verhaal klopte niet. De wereld klopte niet. Niets wat jij als speler kon doen had ook maar enige daadwerkelijke invloed op het verhaal: Er is maar één significante keuze die je daarna maakt, maar de invloed daarvan is discutabel op zijn best. Geen van de keuzes die je kúnt maken zijn logisch of geloofwaardig.

Hetzelfde geldt grotendeels voor het levellen zelf: Vrijwel álle skills en perks, buiten wat charisma zaken om, gaan over het afschieten van een beperkt aantal type vuurwapens. Er is bar weinig mogelijk qua gameplay buiten het shootergedeelte om, en wat er is is extreem buggy of meer een 'afterthought'.

Het is een looter shooter die 'rpg-achtige' elementen werd opgedwongen, en géén daadwerkelijke RPG. Daarvoor is vrijwel alles buiten het looten en shooten té beperkt.


New Vegas on the other hand.... Daar was het eingenlijk wel in orde. Niet fantastisch, maar wel een stuk beter dan de game die 6 jaar later uitkwam.
Vergeet dialoog opties niet.

1. Ja
2. Ja
3. Nee, ...ehm toch ja
4. Ik kom later terug om ja te zeggen.

Of het compleet verwijderen van zinvolle persuasion opties. 99% daar van zijn alleen maar om meer caps te krijgen voor een quest.
Inderdaad, vrijwel alle rpgs hebben fps elementen, hoewel de meeste vanuit een 3rd person perspective, als je echt door de ogen van de hoofdrolspeler kijkt zou dat evt wat toevoegen. Nu zie je toch altijd veel meer van de omgeving dan "in werkelijkheid".
Fps elementen vanuit een 3rd person perspective? Je weet waar fp in fps voor staat?

Er zijn maar 2 elementen in een fps, namelijk dat het first person is en een shooter. rpgs zijn doorgaans beide niet, dus hoe je erbij komt dat vrijwel alle rpgs een van deze elementen bevat is me een raadsel.

Fallout (3+) en bv borderlands zijn de uitzonderingen. Mass effect is 3rd person.
Mass effect is 3rd person.
Tot je inzoomed met je sniper :)
Neen, ik heb dat onderzocht en het blijkt dat de camera voor de scope wordt gezet en je niet ineens het perspectief van het personage ziet. Het resultaat is natuurlijk hetzelfde maar ik ga natuurlijk niet zomaar zeggen dat je gelijk hebt :)
Is het nou muggeziften of muggenziften.... :+
Ach kom, je kijkt over een schouder mee of door de ogen van de hoofdpersoon, same difference. De AI van de vijanden, level layout, strategie, allemaal hetzelfde. Ik denk dat een groter verschil is dat een rpg vaak een team van 3 of 4 is met verschillende rollen, tank, saboteur, sniper en bij een fps ben je doorgaans alleen.
Volgens mij snap je het allemaal niet zo goed.
Wat snap ik dan niet, als je je niet zo blind staart op de naam fps? Het gaat in het artikel toch om de mechanics van het spel
Weet niet welke RPG games jij gespeelt hebt maar kan toch echt hier een waslijst aan games noemen die 0 FPS hebben (Baldurs Gate?)
Hopelijk pakt het dit keer beter uit want de meeste shooter FPS games met RPG elementen komt toch neer op 95% shooter en maar 5% RPG element (altans het bied zo goed als geen meerwaarde en kan je gewoon run en gun er wel komen)
We worden zo gehyped voor deze game dat het bijna alleen maar tegen kan vallen.
Een van de grote krachten van Witcher 3 was volgens mij ook het zonder grote verwachtingen uit kunnen brengen.

Laten we hopen dat ik te pessimistisch denk en dat het allemaal mee valt :)
De verwachtingen voor Witcher 3 waren destijds torenhoog. Dit obv Witcher 1 en 2, maar ook door communicatie vanuit CD Project RED zelf.
Witcher 3 was ook geweldig. Vele tientallen uren mee vermaakt. Deze setting spreekt me dan weer totaal niet aan en laat ik lekker aan me voorbij gaan.
Weetje, zo dacht ik ook over TW3.
Setting sprak me niet aan dus heb m uiteindelijk eens gekocht in de sale. En dat had ik veel eerder moeten doen.

Met zon goede game was de setting al snel onderschikt aan de rest. Denk dat hetzelfde gaat gelden voor cyberpunk
Ik vindt de hype wel meevallen, er zijn gewoon heel veel mensen die op de game wachten. De eerste beelden waren al weer een aardige tijd geleden en mensen hebben er lange tijd niets over gehoord. Persoonlijk is de setting niet echt wat voor mij, maar als de kwaliteit in de buurt kom van The Witcher 3 dan moet ik misschien toch maar een gok wagen.

Het probleem van de Witcher 3 was ook niet zozeer de hype, maar dat de graphics en gfx naarmate de game vorderde steeds minder werden. Dit is iets waar veel games mee te maken hebben, voornamelijk als ze ook voor consoles worden ontwikkeld. Toch was The Witcher 3 een van de mooiste en uitgebreidste games, en naar mijn mening een van de beste games ooit. Ik denk dat hierdoor de verwachtingen voor deze game ook zo groot zijn.

Ik had persoonlijk verwacht dat de game in 3rd person view zou zijn, dus ik ben best wel benieuwd hoe dit precies gaat uitpakken. Omdat bij RPG's character customization zo'n ding is snap ik niet helemaal waarom de game in first person is, naar mijn mening past dit toch niet echt bij elkaar.

[Reactie gewijzigd door Andyk125 op 13 juni 2018 09:28]

Er staat op Bol.com voor de PS4 een release datum van 31-12-2018? Volgens deze post zal de game tussen nu en 2021 beschikbaar zijn. Zal wel een foutje zijn van bol denk ik.

[Reactie gewijzigd door Razu op 13 juni 2018 10:24]

Vaak zetten winkels de datum op de laatste dag van het jaar als het verwacht wordt maar nog niet zeker is, maar wel apart in dit geval omdat het vrijwel zeker geen 2018 is.
Einde van het jaar is geen concrete datum. Dan zou ik Kingdom Hearts 3 in een alpha staat hebben gekregen 2 jaar terug ;)
Tevens goed om weten, volgens een tweet van GOG (wat van CDPR is) gaat het spel geen lootboxes of microtransactions bevatten en DRM-vrij zijn O+
(wat van CDPR is)
Wow, TIL :)

Overigens hadden ze dit (en meer goed nieuws) zelf al "bekend gemaakt" via een verborgen tekst in de trailer: https://www.polygon.com/e...-2077-trailer-hidden-text
Niet CDPR maar CD Projekt: https://en.wikipedia.org/wiki/CD_Projekt

CD Projekt RED maakt de games.
Mag ik vragen waar dan bv Destiny onder valt dat is toch ook FPS en RPG ?
In feite wel. Je kiest een class dus feitelijk een RPG. Enige wat Destiny niet heeft is een keuze systeem die de impact heeft op het verhaal van de game. Laten we zeggen zoals verlaat de stad en bij terugkomen is iedereen dood of blijf in de stad en vecht mee in de invasie.

Maar ik zou zeggen dat Destony nog steeds een FPS RPG is omdat RPG ook wordt gebruikt voor classes en skills (wat destiny heeft, alleen niet heel erg uitgebreid maar het is er)

[Reactie gewijzigd door Kadardar op 13 juni 2018 13:00]

Ik denk dat je wel gelijk hebt, maar het RPG aspect van Destiny 2 is wel extreem mager en bestaat enkel uit 3 klassen met telkens 3 subklassen en dan een mini skilltree. Verder heeft je character zelfs geen naam, en zijn er geen keuzes mogelijk in wat je wel of niet zegt tegen NPC's. Het verhaal is daarbij zo lineair als de pest en helaas niet al te best geschreven.

Dat zeg ik dan zonder te willen bashen als fan van de actie en shooter aspecten van Destiny 2! Ik zou die game alleen niet aanraden als role playing game...
In hoeverre zitten er RPG elementen in als het verbeteren van je skills zoals strength.
Dit is op zich mooi nieuws na de (voor mij tegenvallende) presentatie van Fallout 76. Een echte single player fps rpg was nu juist net waar ik trek in had :)
Ik voorzie een serieuze versie van borderlands 2. Dat was ook een FPRPG
Of een open world versie van Deus Ex?

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True