Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 78 reacties

Activision en ontwikkelstudio Infinity Ward hebben bij de start van het Call of Duty XP-evenement in Los Angeles de multiplayer-modus van Call of Duty: Infinite Warfare onthuld. Ook maakte de uitgever bekend dat er een open bètatest komt, die vanaf 14 oktober wordt uitgerold.

De multiplayer-modus van Infinite Warfare kent, net als de al eerder getoonde singleplayer, een futuristisch thema. Dat komt ook terug in de belangrijkste onderdelen van de spelmodus. De actie is in Infinite Warfare opgebouwd rond zes Combat Rigs, die weer gebaseerd zijn op verschillende speelstijlen. Gamers kiezen een Combat Rig die het best past bij hun favoriete speelstijl, wat hen dan de juiste bonussen moet opleveren om hun speelstijl het best tot zijn recht te laten komen.

Per Combat Rig dienen spelers te kiezen voor een Payload en een Trait. Die Trait is een extra eigenschap die altijd actief is, terwijl de Payload dienst doet als 'super ability', die vrijgespeeld wordt tijdens het spelen. De functie van de Payload kan erg uiteenlopen. Het kan gaan om een specifiek sterk wapen, maar bijvoorbeeld ook om het verkrijgen van een speciale eigenschap, zoals kortstondig onzichtbaar worden of de beschikking krijgen over een kleine turret.

Een ander belangrijk onderdeel van de multiplayer van Infinite Warfare wordt gevormd door de wapens en het nieuwe crafting-systeem. Gamers verzamelen salvage als betaalmiddel en kunnen daar wapens mee maken. Die wapens zijn dan common, rare, legendary of epic, wat verband houdt met de kracht en de speciale eigenschappen die een wapen kan hebben in de game. Ook het zelf wapens maken moet spelers helpen hun eigen speelstijl optimaal te kunnen ondersteunen met de juiste wapens en items.

De multiplayer-modus van Infinite Warfare bevat ook nieuwe spelmodi en nieuwe speelvelden. Van die spelmodi toonde Infinity Ward er een aantal op het Call of Duty XP-evenement. Zo moeten spelers in Defender een drone bemachtigen en deze in het bezit van hun team houden. De andere nieuwe spelmodus, Frontline, werd nog niet getoond. Wel maakte Infinity Ward bekend dat er vijftien uit eerdere Call of Duty bekende spelmodi in het spel zitten, zoals Domination, Hardpoint en Team Deathmatch, wat het totaal aan spelmodi vooralsnog op zeventien brengt.

De wijzigingen in de gameplay hangen voor een deel samen met de klasse en Combat Rig die spelers kiezen, maar er zijn ook veranderingen die alle facetten van het spel raken. Een voorbeeld daarvan is de health-balk die alle spelers nu boven hun hoofd hebben in het spel, wat spelers een beter beeld moet geven van de schade die zij andere spelers toebrengen.

Behalve deze nieuwe elementen kent Infinite Warfare ook veel elementen die we al in eerdere Call of Duty-games hebben gezien. Zo verdienen spelers weer speciale beloningen door scorestreaks te halen, zijn er een groot aantal perks te gebruiken, en wordt een zelfgemaakte klasse nog steeds samengesteld via het 'Pick 10'-systeem, waarbij gamers hun uitrusting uit maximaal tien onderdelen moeten samenstellen. Ook de manier waarop spelers zich voortbewegen in het spel, door onder meer wall-runs en power slides te gebruiken, doet denken aan vorige uitgaven in de roemruchte shooter-serie.

Call of Duty: Infinite Warfare verschijnt op 4 november voor Windows, de Xbox One en PlayStation 4. In de aanloop naar de release komen Activision en Infinity Ward met een open bètatest, die op 14 oktober zal beginnen op de PlayStation 4. De bèta komt wat later ook naar Xbox One, maar de datum voor die versie is nog niet bekend. Of er een pc-versie van de bèta komt is nog niet duidelijk; vooralsnog zijn alleen de bètatests voor PlayStation 4 en Xbox One aangekondigd.

Call of Duty Infinite WarfareCall of Duty Infinite WarfareCall of Duty Infinite WarfareCall of Duty Infinite WarfareCall of Duty Infinite WarfareCall of Duty Infinite WarfareCall of Duty Infinite WarfareCall of Duty Infinite Warfare

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (78)

Ik vind het wel een beetje apart dat granaten zwaartekracht onderhevig zijn (boogje waarin het gegooid wordt), maar als je dood bent stijg je op..
Ja best opvallend... Dat geldt ook voor het vuur wat je dan af en toe op de grond ziet.

Persoonlijk vind ik deze COD weer lijken op de vorige qua setting en graphics. Ik ben van mening dat COD echt een keer een gloednieuwe engine moet introduceren om veel mensen aan te trekken of te behouden. Ik ben geen 'hater' maar kan je een nieuwe COD met wat omgevingsveranderingen en kleine vernieuwingen wel een nieuwe COD noemen?

[Reactie gewijzigd door Ps3gamer91 op 2 september 2016 21:58]

Hmm ik begrijp wat je bedoelt, zelf was voor mij de grootste lol na mw2 er vanaf, wel nog bo1 en ghost (1?) gehad, maar niet echt veel lol aan gehad. Toen ging het inderdaad flink een andere kant op, een kant die ik niet ingeslagen ben.

Echter kijkend naar de afbeeldingen en de tekst van tweakers lijkt me dit wel een geinige game (niet nadenkend dat het COD is, maar gewoon een redelijk uitgebreide shooter). Zoals de wapens ''craften'', de balk levens boven de enemy (vaag dat je dit zeer weinig ziet, want je hebt altijd wel situaties in shooters dat je denkt hu waarom gaat die niet dood, aan de health bar kan je conclusies trekken) en dan de speelstijlen, ja het spreekt mij wel aan.

Echter moet ik niet aan de CoD van jaren terug denken en dan dit zien, ik probeer dit gewoon als een shooter te zien, en dan zie ik veel meer positiefs.

Dat negatieve altijd rondom cod beoordeel de game op wat je ziet en krijgt, niet op de naam (zoals sommige tweakers onder mij, is gewoon gal spugen heb ik zo het idee).
Als hier een hele andere naam op stond van dan sprak men vrijwel zeker zeer positief...
De game was al verneukt na MW1, geen dedicated servers
Geen promod support


Etc etc

Totaal geen respect voor de competatieve gamer(kijk naar cs:go)
Jep zoals bij vrijwel elke AAA game tegenwoordig zeg maar?
Hier zeg ik niet mee dat het goed of fout is, maar dit gezeik komt elke keer weer bij CoD, andere grote ontwikkelaars die dezelfde grapjes uithalen wordt vergeten en overheen geluld.

Wil je een shooter met vrijwel zeker de meeste bugs, meeste glitches en meeste zeik? Dan kom je bij Battlefield uit. Wordt daar over gezeikt? Ja sommige doen dat, maar worden gelijk weg gecensureerd door een -1.

De game is niet verneukt (kijk maar naar de verkoopcijfers) het is de naam Call of Duty die voor sommige verneukt is en niet bij het type spel past in hun ogen. Dat is iets totaal anders..

Toevallig heb ik ook CS:GO, een hele tijd terug van mijn neefje via steam gekregen.. Tsja als men dat leuk vind, kan.. Ik vind het echt ouderwets lopen, niet mijn ding, mijn goed recht om dat te vinden. Het is gewoon een totaal andere shooter, min of meer vergelijkbaar met de shooters van vroeger: tactical ops, cod1/2, SoF2, vroeger allemaal veel gedaan maar nu wil ik toch wel wat meer kijkend naar wat mogelijk is. En dat heeft CS:GO voor mij niet, vroeger wel nu niet meer.
Die mening deel ik inderdaad ook. Daarom trek ik die game altijd weer uit de kast als ik een potje ga LANnen met een stel maten. Geen geouwehoer met zoeken naar servers etc etc.

Verder vind ik inderdaad ook dat dit een beetje als een dinkytoy game aanvoelt. Gewoon net niet genoeg ingelezen ovet zwaartekracht etc. Komop, als je dood gaat, ga je zweven......
idd niet te vergeten dat je een goeie clanranking had zoals clanbase met ladders ach wat mis ik die tijd.
De franchise wordt natuurlijk gewoon zo hard mogelijk uitgemolken, als de uitgever of maker het idee heeft dat dit het meeste geld oplevert gaan ze het gewoon doen. Dat is ook waarom bijv. DLC synoniem geworden is aan betaalde expansion packs, termijn Downloadable Content eigenlijk niks anders betekent dan 'downloads'...
En de gamers maar kopen en betalen en betalen en kopen waarom denk je dat dit gemaakt en aangeboden wordt? Juist het wordt toch wel gekocht door de sheeps. Feed the sheeps!!!
Dat is toch bij elke game zo of ben ik nu gek?
Ik wil het niet goed praten, vroeger kocht je een spel en de mods kwamen gratis op internet door de community/fans. Ja er waren toen veel meer ''open'' mogelijkheden.

Kijkend naar de laatste jaren zie je van alles om maar geld te verdienen (en mensen te entertainen)

- Halo (lang en veel gespeeld) elk keer wel weer ''hetzelfde'' maar toch weer net iets anders. Het blijft Halo in hun tijdperk en niet ineens een WW1 shooter. Eigenlijk de grofste vorm van uitmelken wat ik ooit gezien heb.
- World of Warcraft: maandelijks betalen, ingame kan je nog meer geld uitgeven, en daarnaast moet je het spel kopen en komen er al jarenlang uitbreidingen die geld kosten.
- Battlefield: zelfde verhaal als CoD, alleen Battlefield heeft nog niet veel futuristisch laten zien op BF2142 na. Buiten dat precies hetzelfde liedje.
Nja noem maar een game op die niet extra's willen verdienen, het zijn er maar weinig kijkend naar de AAA (multiplayer) titels.

Zelf vroeger altijd veel CoD en BF gedaan, na ghost alleen nog maar BF, ook veel Halo gedaan.. Je ziet overal precies hetzelfde..
Als ik CoD en BF vergelijk (shooters, wel een andere soort shooter, daar wil ik hett dan ook niet over hebben), CoD is nog altijd een shooter wat relatief weinig bugs kent.
BF is elk jaar opnieuw dezelfde zeik tegen dezelfde hoofdprijs, en ook ik blijf ze kopen... Omdat ik het wel een leuke game vind.
Bij CoD krijg je toch wel een redelijk stabiele game met weinig zeik zoals in BF.. Maar goed mijn voorkeur gaat helaas naar het BF genre waardoor ik elke keer maar weer die bugs voor de hoofdprijs voor lief moet nemen.

Met de instelling die jij hebt, kan je eigenlijk geen 1 game meer kopen.
Precies, als consument moet je spreken met je portemonnee. Mensen zoals jij die deze productkwaliteit accepteerd houden dit systeem in stand.

Edit: typo

[Reactie gewijzigd door Arbitrator op 3 september 2016 07:29]

Nja ik heb de laatste versies niet gekocht en deze zal ik ook niet komen, maar dan om reden: tijd gebrek.. Heb de tijd niet meer om alle games te kopen en te spelen.

Dus ik hou niks in stand, maar al die loze reacties over dit is geen cod wat een ... spel heb je al helemaal niks aan. Met je; mensen zoals jij..

[Reactie gewijzigd door LopendeVogel op 3 september 2016 11:20]

Dit roep ik al eeuwen maar helaas zien mensen die niet in en word ik gewoon gemint daarop
Het meervoud van sheep is ook sheep.
Laten we niet vergeten dat we het hier hebben over een spel. Je bent geen 3 meer of denk je ook dat alles wat je in de bioscoop ziet de werkelijkheid is? Of dat het goocheltrucje van je oom of buurman jouw leven gaat veranderen?
Mijn opmerking gaat niet over realisme, maar consistentie.

Ik ben inderdaad geen 3 en kan goed genieten van een film (iets minder van goochelen), maar als er in een film over 'super serious space marines hoorah' ineens de meest basale wetten van de zwaartekracht overboord gegooid worden, wat zelfs een kind van 3 nog snapt, dan geniet ik er toch iets minder van.
Dit is puur physics, dat hadden ze anders kunnen oplossen indien ze een nieuwe engine hadden.
Grafisch ziet het er keurig uit, en als ik screenshots zo zie denk van Goh grappige game :).

Tot dat de titel ziet, Call Of Duty. Dan heb ik gelijk gegeten en gedronken en denk ik terug aan de goeie ouwe tijd CoD 2 & 4. Dan ze zo snel binnen paar jaar tijd de naam Call of Duty zelf om zee geholpen hebben voor de serieuze gamers.

Denk ook als ze de game een andere naam gegeven hadden dat iedereen een stuk enthousiaster was geweest dan nu, en terecht :p

EDIT:
Zou leuk zijn mensen die - modden ook tekst en uitleg geven.

[Reactie gewijzigd door 88Gamer88 op 2 september 2016 21:50]

CoD is CoD ondertussen al LANG niet meer. Waar het vroeger een FPS was waarin je daadwerkelijk nog wel eens moest aimen om tegenstanders te killen is het tegenwoordig een "instap-game" voor 4 jaar en ouder zodat er meer geld binnen geharkt kan worden.

Futuristisch thema of niet, als Infinity Ward, Treyarch, Activision of weet ik veel wie ook maar voor 0,5% naar hun community zouden luisteren dan weten ze dat nagenoeg niemand op een dergelijk thema zit te wachten.

Het enige waar ik benieuwd naar ben is de remaster van de oude, maar als je dan hoort dat daar ook maar 4 of 6 maps o.i.d. in zitten dan weet je al gelijk weer dat het een marketing truucje is. "Oeh, kijk ons eens toch minimale aandacht besteden aan de wensen van de fans..."
Ja ja, dat gelul over dat COD COD niet meer is dat horen we bij elk topic, get over it man. Het is zoals het is en daar valt weinig aan te doen, of je koopt de game of je laat m links liggen maar de hele tijd dat gezeur van iedereen dat het niet meer is wat het was begint een beetje eentonig te worden
begint een beetje eentonig te worden
Net als Call of Duty :+

Nee maar zonder gekheid. Ik snap het wel. Veel mensen hier zijn begonnen met Call of Duty 1 en hebben het fenomenale Modern Warfare (1) grijs gespeeld. Call of Duty is momenteel echter erg populair bij de jongere generatie omdat de instap laag is en er weinig strategische kennis vereist is. Je joint een game, en begint te knallen. En als je het goed doet wordt je overladen met achievements, perks en andere flashy dingetjes. De jonge generatie smult ervan en de oudere generatie ziet hoe hun ooit geliefde game volledig verandert in iets waar ze Call of Duty niet meer in herkennen.

Echter heeft Activision het nu slim aangepakt door een remaster mee te leveren van CoD4 (dachten ze). Maar door dat in het duurdere pakket te stoppen hebben ze ook geen vrienden gemaakt. Call of Duty had al lang gestopt moeten zijn, of ze hadden minder games uit moeten brengen. Op deze manier sloop je de game en blijft er een zielloze shooter over waarin je hersenloos kunt schieten om vervolgens naar flitsende achievements te kijken.
Ik snap dat mensen sentimenteel en nostalgisch terug kijken op bepaalde games maar zoals alles in het leven veranderen zaken. Blijkbaar is het lastig om daar mee om te gaan dus dan maar lekker zeiken op het internet over wat er dan wel niet fout en mis mee is. Accepteer nou maar dat Activision niets anders wilt dan zichzelf rijk maken, nog rijker dan ze vorig jaar waren en de jaar daarvoor.
En even kijkende naar Guitar Hero en Tony Hawk weten we wat er kan gebeuren als je als bedrijf alleen oog hebt voor de cash en niet voor de waarde van je product. Als ze op deze koers doorgaan zal Call of Duty als naam compleet waardeloos worden en zal de franchise zelfs door de huidige fans uitgekotst worden. Da's nou ook niet echt iets wat je moet willen lijkt me.

Vooralsnog hebben ze hun meest succesvolle franchises compleet naar de klote geholpen en dat belooft niet veel goeds voor Call of Duty. Dat is hun gouden ticket omdat het merendeel van hun andere games bij lange na niet zoveel geld in het laadje brengt. Aandeelhouders willen elk jaar meer geld zien, CoD is de enige game die het goed doet, dus moet Activision meer doen om daar geld uit te pompen. Uiteindelijk zal dat mis gaan.
Echt tergend om te zien idd.
Iemand had laatst op tweakers een artikel geplaatst over het aantal spelers in reguliere TDM games en zombie mode in CoD games. Laat ik het er op houden dat de zombie mode tegenwoordig het voornaamste verkoop punt is. En daar is weinig van over. In plaatst van cryptische eastereggs, krijg je nu een inventory schermpje en word je lekker aan het handje gehouden.
Zelfs dat weten ze te verpesten, terwijl ze alleen nieuwe maps hoefden uit te brengen. De gameplay was prima.
Het viel me zelf al op, dat het grootste deel van het budget naar marketing ging en acteurs/actrices inhuren. Erg leuk, maar de rest van de game voelde aan als een reskin.
Dat ze van de zombie mode een aparte game maken, maar dat komt ongetwijfeld nog. Je kunt de maps iig al los kopen van de belachelijke DLC packs. 4 oude maps met een reskin en 1 vette zombie map. Dat vervolgens niemand de gerecyclede maps speelt, maar wel de zombie modus. Dat hebben ze iig al door..

[Reactie gewijzigd door echtwaarisdatzo op 2 september 2016 23:53]

Helemaal mee eens! Ik mis die oude cods echt waar het meer op skill en teambased gebaseerd was. En maps zoals Carentan Stalingrad Bourgondy Skidrow Quary etc. Ik speel de laatste tijd weer mw2 op pc en ik zeg niet dat die perfect was maar als ik iemand hit dan hit ik hem ook echt. Heb echt weer lol in cod dan.

Ze hadden cod weer van de grond op moeten bouwen met een nieuwe engine incl netcode. Ww2 stijl en noem hem dan gewoon Call of duty. Stop daar de remake bij van mw4 op diezelfde engine en iedereen happy.

Het gaat tegenwoordig meer om marketing en geld dan gepassioneerd een game maken. Daarvoor moet je het een beetje zoeken in de indy games zoals imo Grim Dawn en zo.
Er komen 10 fan favorites Maps voor CoD4. Als ik me niet vergis zijn er een stuk of 6 bekend en de rest komt nog.
Er komen er 10 bij release en 6 in december
Voor de trouwe cod fans zijn de laatste delen letterlijk pijnlijk. Cod 2 en 4 zijn nog steeds 1 van de beste games ooit imo. Echt schandalig hoe de naam uitgemolken word.
Uitmelken zou zijn:
Cod4 laten bestaan en elk jaar 2 dlc's uitbrengen met nieuwe maps en wapens.

Misschien leuk, maar dat is pas uitmelken.

Van alles en nog wat proberen, verschillende wegen in slaan, is juist uitproberen niet uitmelken (je haalt 2 woorden door elkaar).

Wat vind je van de tekst, foto's en video's? Als je niet kijkt naar de naam van het spel?
Vind je dat niet veel belangrijker dan de naam die er staat?

Ja ik was mijn lol ook wel kwijt na MW2, dus?
Al 10 jaar op dezelfde engine met een ander jasje noem ik uitmelken. Heb de video's niet eens gekeken tbh ik weet al dat het niks voor mij is. Ik host mijn eigen server wel met bf1 binnekort en maak zo mijn eigen cod wel.

Ik heb het trouwens niet eens gehad over de belachelijk slechte hit detection in cod sinds bo1 al. Echt om te huilen.
Ahzo, je bent hier gewoon om gal te spugen dus?
Überhaupt de slechte BF1 Beta al gedaan? come on xd Bij Dice zullen ze het echt niet leren hoor, en je krijgt dadelijk (ik ook, want ik ga hem wel kopen denk ik, zeer slecht van mij i know) ook weer een spel vol met bugs.
Zoveel bugs als in BF heb ik in CoD nooit gezien (uiteraard, cod is een stuk beperkter).
Absoluut niet om gal te spugen. Mijn reacties zijn puur uit frustratie. Ik heb de serie al lang aan de kant gezet. Ik ben toen noodgedwongen bf3 gaan spelen en dat beviel na enige tijd wennen prima. Bf is ook niet perfect maar vind de kwaliteit een stuk hoger dan cod de laatste tijd.
Haha hier min of meer hetzelfde, altijd wel bf naast cod gedaan, maar toen cod een ander weg in ging ben ik ook volledig naar bf overgestapt.
Maar over de kwaliteit, tsja die vind ik bij cod toch wel een stuk beter, een stuk minder bugs en fouten als in BF.
Als je het over het type / genre van het spel hebt, tsja dat is een persoonlijke voorkeur daar waar het 2 verschillende games zijn.

Hoewel BF1 (beta) qua schieten en rennen en door deuren heen rennen toch wel steeds meer op CoD begint te lijken. Zoals velen zeggen: SW: Battlefront = BF gemixt met COD, BF1 = SW:Battlefront in een WW1 jasje.
Vaak zijn het juist de games van hogere kwaliteit waar in het begin veel bugs in zitten is mij opgemerkt. Graphics en audio zijn alleen al van een hoger niveau dan van cod. Maar ieder zijn mening natuurlijk. ;)
Ow nee dit is geen mening over de bugs, dat is gewoon een feit.
Net als bijv BF3 en 4 nog vol met bugs zitten.
Zwevende plafonds, in stenen kruipen waardoor de tegenstander jou niet kan zien / raken maar jij hun wel, allemaal die standaard ''domme'' bugs, die wederom ook weer in BF1 aanwezig zullen zijn (in de beta zitten ze al, en bugs fixes doen ze maar beperkt).
Zulke vage bugs zul je in CoD bijv niet zien (mede doordat je daar geen gebouwen kan kapot maken).
Het idee van BF vind ik wel tof, ook de reden waarom ik al jaren die spellen koop en speel, maar op gebied van bugs - kwaliteit doet BF het gewoon slecht. Dat is bij elke release/versie hetzelfde liedje.
Ik heb je geen beoordeling gegeven.

Maar je spreekt jezelf tegen, dat probeer ik dan ook in een reactie hierboven uit te leggen.

Jij zegt dit:
Grafisch ziet het er keurig uit, en als ik screenshots zo zie denk van Goh grappige game
Oftewel, ja je zou hem wel willen spelen
Maar omdat het de naam CoD draagt niet..

Hierboven ga ik daar dan ook wat verder op in, gaat gewoon nergens over zulke reacties.
Dit is precies het gevoel dat ik had na mw1.

Totaal geen respect voor de serieuze gamer
Ik weet niet wat er 'grafisch goed' aan is, die rare blur effecten... Of bij de killcam dat je lichaam in een wazige blob verandert? Ben echt niet onder de indruk.
Misschien iets heel kleins en mag ik me er niet aan storen, maar in de video lijkt duidelijk om een ruimtestation te gaan. Maar toch is er de mogelijk om een UAV in te roepen die de vijandelijke posities kan doorgeven.
stoorde me eerder aan dat alles onder zwaartekracht beweegt (granaten, vuur, explosie effecten, wapens) maar zodra de speler dood is word deze magisch de lucht in gezogen.
Maak dan het hele ruimte station met een zwaartekracht veld of zo en laat de lichamen inelkaar zakken
Haha doet me denken aan 1 van de vele bugs die ik bij elke Battlefield versie wel voorbij zie komen xd
Je schiet een gebouw aan flarden, alles stort in, behalve een zwevend plafond xd
Maar toch is er de mogelijk om een UAV in te roepen die de vijandelijke posities kan doorgeven.
Het kan natuurlijk ook een USV zijn. :+
De link met de oude COD is wel erg zwak, de remaster ziet er overigens wel vet uit.
Het filmpje ziet er niet slecht uit, maar na het spelen van Battlefield 1 oogt CoD wel enorm flets en plastic. Geluid is ook niet echt 'immersive'. En ik ben niet echt fan van al die kleurrijke notificaties in beeld de hele tijd. Ieder z'n ding zullen we maar zeggen :)
Hmmz eerste keer dat ik de game wat minder vind vooral de wazige dingen zoals omhoogzweven als je dood bent. Wat ik me afvraag is hoe kun je dan lopen moet je dan ook niet zweven ? en inderdaad granaten met micro gravety gens ofzo ??
Wallrunning...

Lekker nageaapt van Titanfall :/
Ik kan niet wachten tot 14 oktober en ga de spel zeker op de dag dat hij verschijnt kopen via steam. Leuk om alle mogelijkheden te lezen en een leuke eerste indruk met die video

Call of Duty vind ik het leukste game!
Ik vind CoD4 de leukste game, ik speel het nog regelmatig en ben dus benieuwd naar de remaster :)
CoD4 vind ik ook nog steeds een erg leuke game en doe dat graag nog vooral de level Killhouse vind ik erg leuk! Altijd erg druk in die level.

CoD3 vind ik ook een hele leuke game en doe dit ook regelmatig multiplayer levels maar ook Survival mode modern warfare 3 doe ik nog graag online met onbekende spelers of vrienden en probeer zo hoog mogelijke wave te halen. Het verhaal heb ik ook gedaan.

Verder vind ik CoD2 ook nog altijd heel leuk alleen moet je tegenwoordig langer wachten op spelers. Het verhaal heb ik ook gedaan.

Black Ops III ben ik bezig momenteel met het verhaal en ook multiplayer vind ik best leuk maar wel minder dan de boven genoemde titels.

Ik heb heel erg benieuwd naar deze editie dat aan zit te komen!

[Reactie gewijzigd door van der Berg op 3 september 2016 15:36]

De evolutie van Call of Duty sinds 9 november 2007:

Nuketown
Jetpacks
Wallrunning
Low gravity floating corpses

Call of Duty levert negen jaar toonaangevende innovatie in de game industrie!

8)7
Instant not buy, opgegroeid met CoD, maar dit gaat me echt te snel/futuristisch... 29 jaar, jongens... ik voel me oud :) al wens ik de kopers uiteraard veel plezier!
Come on... Walk to the the Battlefield side.
Haha, I will son... I will.. Ik hoop dat battlefield 1 leuk is om af en toe een potje te doen ipv hardcore 20u per week.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True