Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 87 reacties
Submitter: CriticalHit_NL

Ubisoft stelt Tom Clancy's The Division uit tot het eerste kwartaal van 2016. Dat meldt het bedrijf in een presentatie van de financiële jaarcijfers. Het bedrijf boekte in het afgelopen jaar een winst van 170 miljoen euro en brengt begin volgend jaar een nog onaangekondigde 'AAA-titel' uit.

The Division werd voor het eerst getoond op de E3 van 2013. Destijds werd een releasedatum in 2014 beloofd. Ubisoft stelde het spel in mei vorig jaar uit tot 2015, omdat meer tijd nodig was voor de ontwikkeling. In een presentatie voor investeerders die Ubisoft dinsdag hield, staat dat The Division moet uitkomen in het vierde kwartaal van Ubisoft's financiële boekjaar 2016. Dat betekent dat het spel ergens in de eerste drie maanden van kalenderjaar 2016 moet uitkomen. Het spel verschijnt voor Xbox One, PlayStation 4 en pc.

In een post op de website van het spel meldt het ontwikkelteam dat ze zich ervan wil verzekeren dat het spel aan de verwachtingen voldoet. "We zijn trots op wat we tot nu toe hebben bereikt, en kunnen niet wachten om meer te tonen op de E3 volgende maand", schrijven de ontwikkelaars.

The Division is een openwereld-shooter die zich afspeelt in een New York dat geteisterd wordt door de uitbraak van een dodelijk virus. Gas, water en licht zijn uitgeschakeld, en gewelddadige bendes hebben de stad overgenomen. De speler is een agent in 'The Division', een speciale eenheid die door de overheid werd geactiveerd toen de pandemie uitbrak. Het doel van het spel is om de orde in de stad weer enigszins te herstellen, en daarnaast het virus zo mogelijk te bestrijden.

Ubisoft schakelde de afgelopen jaren steeds meer gamestudio's in om het project te voltooien. The Division wordt ontwikkeld door Massive Entertainment, dat de Snowdrop-engine achter het spel ontwierp. In 2014 werden daar Ubisoft Reflections, bekend van de Driver-serie, en Ghost Recon-ontwikkelaar Red Storm aan toegevoegd. Een paar dagen geleden meldde Ubisoft dat ook Ubisoft Annecy, dat eerder de multiplayer van verschillende Assassins Creed-games ontwikkelde, aan The Division gaat meewerken.

In de presentatie van jaarcijfers staat verder dat Ubisoft dit boekjaar een winst van 170 miljoen euro heeft geboekt, waar het in het boekjaar 2014 nog een verlies van 49 miljoen euro leed. De omzet nam toe van 1 miljard euro tot 1,46 miljard euro. Uit de presentatie blijkt daarnaast dat het bedrijf in het eerste kwartaal van kalenderjaar 2016 met een nog onaangekondigde 'AAA-titel' wil uitpakken. Mogelijk maakt Ubisoft op de komende E3 meer bekend over dat spel.

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (87)

Was te verwachten. Eerst eind 2014 als release, toen 2015 en nu 2016. Hoe vaak gaat deze game nog uitgesteld worden? De hype is wat mij betreft er alweer vanaf.
dat zou niks uit moeten maken met hoe de game speelt.
Het is veel erger als je na zoveel uitgestelde datums alsnog een ''klote game'' uitgeeft.

Beter doen ze er jaren over en weet ik 65% of meer dat het een goed product wordt op het einde, dan dat ze het in 2014/2015 uitbrengen en het een klote spel is.

Maar ja we zullen zien natuurlijk.

FALL OUT is ook een game wat super lang in de maak is, en weet van bethesta dat ze gewoon een super game weer neerzetten na zolang in ontwikkeling.

Heb liever langer over een game doen ontwikkelen dan elk jaar een nieuw exemplaar of iets dergelijks.....
Watchdogs had ook een geweldige gameplay trailer, maar het eindresultaat viel ook enorm tegen. Assassin's Creed Unity was gewoon nog in beta toen ze het uitbrachten. Ik geloof dat Far Cry 4 ook last had van een hoop bugs. Liever dus inderdaad dat ze nog even doorwerken voor een goede game dan de kantjes ervan af te lopen. Ubisoft heeft de afgelopen tijd al genoeg games uitgebracht die nog wel wat langer in de oven hadden mogen zitten.
Klopt. De allereerste E3 gameplay beelden van Watch Dogs deed iedereen watertanden, totdat de uiteindelijke gameplay beelden een paar jaar later (!!) naar buiten kwamen. Het opvallende is dat steeds heel diepgaande en uitgebreide "vertical slices" worden uitgebracht van een game, maar Ubisoft steeds tegen dezelfde lamp aanloopt op het moment van de release. Het spel is gebrekkig, vol met bugs en de grafische pracht en praal was slechts schijn. Dit laatste wordt vaak veroorzaakt door enorm slechte optimalisatie en niet omdat het grafische aspect van het spel nou eigenlijk zo bijzonder is eerlijk gezegd.
Iets waar ze in de ontwikkeltijd toch echt meer aandacht aan kunnen besteden, gezien ze mij niet overtuigen dat de ontwikkeling van de gameplay zo arbeidsintensief is geweest: die is sinds Far Cry 3 in feite hetzelfde gebleven. (ik mag hopen dat de gelijkenis in Gameplay bij FC3, FC4 en WD niet alleen mij is opgevallen)

En nu ik de marketing en de hype rondom "The Division" volg, zie ik dat exact hetzelfde lijstje wordt afgegaan. Ik ben bang dat de hype over The Division ook over zijn hoogtepunt heen is en dat mensen het vertrouwen in Ubisoft toch echt beginnen te verliezen, al blijft de volhardendheid en starheid van veel gamers me nog verbazen...
Drie jaar geleden was ik echt onder de indruk van Ubisoft en vond ik de Assassin's Creed serie en Far Cry 3 super. Was geloof ik ook in 2012 dat we ook de gruwelijke gameplay te zien kregen van Watch Dogs en The Division op de E3. Het leek allemaal zo mooi.

Vanaf toen is het eigenlijk best wel rap achteruit gegaan. Dezelfde gameplay was een succesformule die ze herhaalden in elke Assassin's Creed games (2 per jaar?) en ook Far Cry 4 was een kopie van zijn voorganger. Watch Dogs kwam uit, met wederom diezelfde gameplay elementen en was een schim van hoe geweldig het eruit zag op de E3. Nieuwe gameplay trailer van Assassin's Creed Syndicate gezien? Gewoon helemaal niks nieuws aan behalve een nieuwe stad. Er is gewoon geen vooruitgang meer.

Echt beroerd zijn de games niet, maar ik heb niet eens zin om #$% Uplay weer te installeren voor hun nieuwe games. Zolang ze goed verkopen zal het Ubisoft niks interesseren, dus ik hoop dat deze stagnatie Ubisoft financieel pijn zal doen. Alleen dan zullen ze geprikkeld worden om stappen te maken met hun games.
Ben je nu niet iets te somber? Watch Dogs was een erg mooie game. Heb destijds toen eens een screenshot in GTA 4 gemaakt en één in Watchdogs. Wereld van verschil (in het voordeel van Watch Dogs). Het was binnen het genre echt een flinke stap vooruit.

Het is overigens wel zo dat Ubisoft een soort "succes" formule probeert toe te passen. Al die games zijn heel vergelijkbaar in opbouw (met dat unlocken van gebieden etc). Maar is dat erg?
De hype van een 'open world shooter'?

Zoals Far Cry (1st person open world), Watch Dogs (3rd person open world), AC (3rd person open world)...

We weten allemaal wat The Division gaat brengen, laten we er niet omheen draaien. Ik voorspel alvast dat het een dikke tegenvaller en opnieuw een reskin van de bekende en grijsgedraaide Ubisoft-formule wordt. Lekker veel kansloze, inhoudsloze content en collectibles en een release vol met bugs.

Het geschuif met al die studios is alvast een leuke voorzet. Unity was ook zo'n project waar allerlei Ubisoft locaties aan werkten.

[Reactie gewijzigd door Vayra op 13 mei 2015 11:35]

Zolang The Division geen tower unlock mechanic heeft, kan het alleen maar meevallen toch? :P
FC3 en FC4 waren overigens heerlijke games om te spelen, vooral FC3 vond ik destijds indrukwekkend!
De games zien er goed uit, maar daar is het dan ook wel mee gezegd. De AI is ondermaats, de gameplay is een eindeloze herhaling van exact dezelfde elementen. Het enige opzienbarende aan FC4 ten opzichte van deel 3 was dat je op een olifant kon zitten. Ge-wel-dig.

Het zijn allemaal games met 'filler content' en een sloot collectibles om het gebrek aan echte gameplay te verhullen. Want in de basis is er vrij weinig te doen in Far Cry. Je kan rondrijden en schieten, dat was het wel. Al vier delen lang. Vergelijk dat met de sandbox van GTA en je snapt toch ook wel dat dat vrij mager is?

Oh, en ik kan je garanderen dat je in The Division ook weer regio's van de stad mag unlocken of iets dergelijks :)

[Reactie gewijzigd door Vayra op 13 mei 2015 11:41]

Klopt, heb je ook wel gelijk in. FC4 heb ik met die rede ook niet kunnen uitspelen, wist me niet lang genoeg te boeien (was voor even prima vermaak tho). FC3 daarentegen wist me echt vast te grijpen, de setting/animaties en het character Vaas waren echt top. Vond FC3 ook minder worden toen Vaas eenmaal dood was. Wel had FC3 een behoorlijk fucked up einde, deed me een beetje denken aan FEAR2 :P

De fillers in FC3 vond ik ook minder storend, vond het wel wat hebben al die tempels en WW2 bunkers met Japanse fragmenten. Beetje backstory over het eiland zelf.

[Reactie gewijzigd door quintox op 13 mei 2015 12:11]

Volgens mij hebben we een beetje hetzelfde ervaren in FC3 en FC4 :)

Ik heb FC3 ook uitgespeeld, de storyline was inderdaad wel aardig en Vaas was aangenaam gestoord. Bij FC4 ben ik kort na het openen van de tweede regio afgehaakt... Wat overal doorschemerde was voor mij dat FC4 kennelijk in opzet exact gekopieerd was van FC3; ook een alternate reality/droomwereld, ook een big bad guy, alle elementen waren een regelrechte 'reskin'. Erg jammer en typerend voor Ubisoft games; er is één concept, één idee, en dat wordt elke keer herkauwd. Zodra je die parallel ontdekt is alle verrassing en vernieuwing in één klap weg.
Tsja, ik wil heel graag allemaal dingen ertegenin brengen maar helaas. Lukt me niet. Ook ik was vrij teleurgesteld in FC4, en in Unity al helemaal. Maargoed, wie weet hebben ze geleerd van het Unity debacle. Dat kan ik alleen maar toejuichen.
Je speelt nu wel ook veel tegen andere spelers, dat is natuurlijk wel een groot verschil.
Volgens mij, wat ik zo uit de gameplay van vorig jaar kon halen, heb je geen torens maar politiebureau's die je moet veroveren om een ''district'' te unlocken. dat is in ieder geval wat ik o.a. uit de gameplay heb opgemaakt.
Van wat ik begreep van de presentatie op de gamescom is dat inderdaad het geval, oftewel torentjes veroveren...
Ik heb precies hetzelfde. Tegen de tijd dat ie in 2016 uitkomt zit iedereen alweer aan andere games gekluisterd. :)
je kunt een lancering maar een keer doen, dan liever 2-3jr uitstellen en goede release, dan een slechte release en vele updates. die initiele beleving blijft toch hangen aan een game.
Het maakt mij niet uit, de hele hype kan me gestolen worden. Al helemaal met het track record van Ubisoft hype de laatste jaren.

Het core concept van de game lijkt me geweldig en het zou super zijn als het niet zo'n domper wordt als (moet ook nog heel hard nadenken over de naam ook :X ondanks de hype destijds) Watchdogs.

Genoeg andere games in de tussentijd en wanneer het goed is dan zie ik hem wel verschijnen in de topsellers lijsten (langer dan enkel de launch week uiteraard, pre-orders en dat soort spul hebben we nu toch wel afgeleerd als gamers toch?)
HL2, nuf said ;) Die game is volgens mij in totaal 3 jaar uitgesteld, daar vond de term "Valve time" zijn oorsprong. Ook toen waren mensen boos en teleursgesteld. Echter toen de game eenmaal uitkwam was het wel een bom van een game geworden dat ieders verwachtingen wegblies. Geweldig verhaal en een technisch hoogstandje!

De graphics/animaties van HL2 zien er zelfs nu nog goed uit en ook kwa verhaal zijn er weinig shooters die het overtreffen.
iemand heeft geleerd van AC Unity :-)
De verwachtingen worden hierdoor steeds hoger, waardoor het risico op een teleurstelling des te groter wordt.
Ik heb inderdaad ook al maanden niet meer gekeken naar nieuws over dit spel.
Ubisoft is wat mij betreft geschiedenis. Vorig jaar met Watch Dogs was eigenlijk al de druppel.
Ik ga denk ik leren beter programmeren en dan zelf spellen (op tijd) uitbrengen. Als ik het in m'n eentje of in een klein groepje beter doe... Ik bedoel we kunnen blijven zeiken over anderen, maar we kunnen die woede net zo goed omzetten in iets positiefs.
Hype is doorgaans goed voor verkopen, maar meer dan eens is bewezen dat Hype (zie enkele AAA titels van Ubisoft zelf) vaak in een buggy game resulteert. Ik vind Hype dan ook van ondergeschikt belang voor wat betreft de game. Laat ze vooral een goede game op de markt brengen die goed speelt en vrijwel bug vrij is. Dit stelt je klanten alleen maar tevreden op de lange termijn.
Van mij mogen ze blijven uitstellen tot ze een product hebben dat zowel af is als briljant.

De tendens van het uitbrengen van een game op de hoogtepunt van zijn hype, dat niet af is. Destiny of driveclub bijvoorbeeld, moet zo snel mogelijk stoppen.

En dat hypocriete gedoe van ontkennen (dat de game niet af was bij release) maar wel dat gaandeweg patchen en main-storyline DLC toevoegen, dat mag ook zo snel mogelijk een halt toegeroepen worden.

Wil je een game uitbrengen die niet af is, prima, er zijn games die dat doen en gamers die ervoor betalen: (Star Citizen, Dayz) Maar ga er niet over liegen.
Ik speel liever een jaartje later een topgame dan dat ik wederom door een hype-train te vroeg uitgegeven game met veel frustratie speel. Ik vind dit dus best een goede ontwikkeling: Het is een beetje in het Valve-spacetime, maar liever dat dan first-day patches en debacels rondom het eerste jaar na de launch.

Dus even hopen dat ze echt de tijd nemen om er wat van te maken, of dat het gewoon uitstellen is vanwege echt dringende redenen zoals wanmanagement ofzoiets. Eens zien hoe de game zich houd op de E3 strakjes.
Slim van UBI, tis lastig als een game zo erg gehyped word door het publiek om nog een degelijke game uit te brengen. Ookal is ie voor de standaard goed, er word toch wel smed gevonden als de hype heel groot is.

Als je tegen de Hype wil opleven is het belangrijk dat je een nagenoeg perfect product aflevert hoe moeilijk dat ook is. Daarom is het slim wat UBI doet, de hype neemt nu min of meer af en het product word beter. Voor de lange duur lijkt mij dit het beste concept omdat je op een solide basis meerdere games kan uitbrengen (zie AC, atm weinig investering de naam is er toch al, ofwel een cash cow.)
Het wordt niet gehyped door het publiek, ze hypen hun games zelf door van die onrealistische scripted "trailers" te maken waaraan de game (vrijwel) nooit kan voldoen. Ook niet na 3 jaar uitstellen.
Dat denk ik zeker niet, zonder publiek is er geen hype. Een mooie trailer maken is gewoon een show van wat kunnen wij, en dat is normaal in deze wereld. Bovendien is dat ook nodig voor bedrijfsvoering. Denk aan contracten, aandeelhouders etc.

Een hype kan je niet creeren, waarom zou je een product promoten slechter dan dat het product uiteindelijk is, als je nog geen idee hebt wat het publiek vind?
Juist dat doe je niet, je laat het mooi/mooier zien als het is.
Na je eerste trailer kan je niet ineens slechtere kwaliteit laten zien.
waarom zou je een product promoten slechter dan dat het product uiteindelijk is
You want to under promise and over deliver ;)
je laat het mooi/mooier zien als het is.
En dan als uitgever gek opkijken als iedereen over de game klaagt…
Het punt was dat de console makers volgens mij teveel druk zetten op uitgevers om met de aankondiging en aankomst van nieuwe consoles mensen warm te laten lopen voor de apparaten terwijl de games er eigenlijk nog niet zijn. De uitgevers maken dan een mooi filmpje, waarna er dan nog een game gemaakt moet worden die bij het filmpje past.

Ze moeten stoppen met games zo ver van tevoren presenteren in een staat alsof het al bijna af is. Dat je spelconcepten laat zien, of een prototype om de gameplay te demonstreren oke, dat heb ik vroeger ook wel vaak gezien. Maar om met animatie software een filmpje in elkaar te zetten omdat sony/microsoft/whatever een mooie demo voor hun console wil, en vervolgens tegen een studio te zeggen: "en ga het nu maar maken" dat loopt alleen maar op ellende uit.

Denk maar eens aan de PS3 introductie op de E3 toendertijd. Geen enkele van de "grote" aandachttrekkers van de PS3 die daar aangekondigd werd heeft de kwaliteit van het filmpje gehaald (al moet ik zeggen dat killzone 2 aardig in de richting kwam uiteindelijk). Het is gewoon onmogelijk om 3 jaar van te voren al beelden te laten zien uit de engine die zo veel mooier zijn dan het uiteindelijke resultaat, en imho moeten uitgevers eens leren dat je alleen dingen moet laten zien die je al hebt (van je game) en niet hoe je zou willen dat het er uit ziet, want dat gaat dan altijd alleen maar tegenvallen.
Gehypt door het publiek?! Ubisoft zelf hyped de game al sinds de eerste aankondiging 2 jaar geleden hoor! Een stroom van filmpjes, features, de sidekick op mobile devices, noem het maar op.

En wat dan helemaal mooi is is dat ze ook met het nieuws komen dat er een een nog onaangekondigde triple A titel uitkomt voor The Division.

Ik heb er al eigenlijk geen zin meer in ... ik denk dat ik straks te druk ben met Witcher 3 of zo.
zie mijn reactie op menne
Je argumenten raken kant noch wal, sorry.

Een hype wordt juist WEL gemaakt en heel bewust ook door de bedrijven zelf. Zonder publiek is er geen hype dat klopt, maar dat betekent niet dat het publiek de hype maakt.

Natuurlijk moeten er trailers en filmpjes gemaakt worden maar wat menne denk ik bedoelt is dat trailers bedoeld zijn om de doelgroep een realistische indruk te geven van wat ze van de game kunnen verwachten. Met scripted trailers die stoere gevechten laten zien maar waarschijnlijk geen zak te maken hebben met werkelijke gameplay en waarbij de kwaliteit van de graphics heel hoog gerenderd kunnen worden creer je verwachtingen die je niet waar kunt maken. Helaas is dat vaak de realiteit die we zien.
Pfff, dat oneindig uitstellen is wel echt vreselijk bij Ubisoft. En als ze nou een een complete game zouden opleveren bij release en niet een halve game waar je nog 10 dlc's bij moet kopen. Graaiers zijn het :/
Wat wil je dan? Dat ze weer systematisch een game op gezette perioden uitbrengen die barst van de bugs zoals AssCreed Unity? Games uitstellen komt over het algemeen de kwaliteit ten goede, zie The Witcher 3 en GTA V PC om maar bij dit jaar te blijven.

Een 'it's done when it's done'-instelling zou ze juist sieren. Daarnaast kunnen ze zich niet nog een Unity debacle veroorloven, dan is zelfs dat laatste beetje vertrouwen bij de gamers weg.

[Reactie gewijzigd door DeathMaster op 13 mei 2015 10:43]

Dat ze een game een keertje op tijd (release je pr verhaal anders later), zonder bugs en zonder een greedy dlc systeem uitbrengen... Dan koop ik weer een game van Ubisoft. Het is gewoon jammer dat de game op het moment een droge boterham is en je het beleg erbij moet kopen.
Ik hekel het DLC business model als ieder ander, maar dan zou je ook geen games meer van vrijwel alle grote uitgevers moeten kopen. Persoonlijk wacht ik ook tot er een 'gold' versie voor de helft van de prijs te koop is als een game tig van DLC aankondigt, het 'vote with your wallet' idee.

Maar uitstellen is misschien jammer als je erg naar een titel uitkijkt, toch heb ik dat vele malen liever dan dat je een halfbakken game voorgeschoteld krijgt die vervolgens amper speelbaar is door alle bugs en afgeraffelde inhoud. Ik juich het zelfs toe als dat betekent dat je dan een feilloze game op de dag van de release hebt.

[Reactie gewijzigd door DeathMaster op 13 mei 2015 11:01]

Dit - Is het nou echt te veel gevraagd om een game te releasen op de gestelde release-date, maar dan zonder bugs of day1 patch van 20gig? Wanneer is het een positief iets geworden om games maar constant uit te stellen "want dat komt de game ten goede"?

Ja: Als ik moet kiezen tussen een half brakke game die op tijd gereleased is OF een game die uitgesteld wordt en bugvrij is, kies ik ook voor het tweede. Maar is het nou echt zo moeilijk om een realistische deadline te geven en een game uit te brengen op daadwerkelijk die dag, zonder bugfest?
Een "it's done when it's done" filosofie kan ik alleen maar toejuichen.
Maar feitelijk zouden ze dan niet op de E3 2013 al footage moeten getoond hebben wanneer ze er niet zeker van waren wanneer het effectief af zou zijn. Ze zouden de marketing pas in gang mogen steken wanneer een game nearly-done is, in plaats van in de beginfase van de ontwikkeling.
Als ze daarmee wel een goede release bereiken vind ik het niet erg, maar als het weer een faal release word hebben we wel reden om boos te worden... :Y)
boos worden? nee gewoon het spel niet kopen uit protest tot Ubisoft beseft dat ze niet met de consument kunnen blijven lachen.
Is het niet een keer leuk als ze op de E3 een game showen die dan hetzelfde jaar in de herfst gewoon af is en in de winkels ligt? :D Dan heb je een hype en reclame boost :)
Denk dat het helemaal niet goed is voor de hype, ik denk als je een game aankondigd, binnen 2 jaar een mooie periode is. Kan je iedereen lekker maken in die tijd.
Jammer, een spel waar ik wel naar uit kijk.
Blijf het vreemd vinden dat games zomaar een jaar of 2 later uit kunnen komen. Probeer in een normaal de bedrijf de deadline maar eens te missen, schijnbaar is de gameontwikkelingswereld toch ander in elkaar.
Dit komt waarschijnljik omdat er zo nodig toch een PC-versie moest komen. Als je ziet hoe lang Rockstar daar mee bezig is geweest en Ubisoft dit nu vooraf doet, kan dat inderdaad zomaar een jaar of meer schelen.
Ik snap tegenwoordig sommige mensen op tweakers niet meer...

Eerst begint men te klagen dat het spel beter geen bugs kan bevatten net als *voer game naam hier in* want die was niet te genieten.

Dus stellen ze de release uit want ze willen een goed spel afleveren voor ons , wat te zien is in de volgende zin

All of us at Massive, Reflections, Red Storm Entertainment and Ubisoft Annecy want to ensure the game not only meets our high expectations but also those of our fans and players alike. We are proud of what we have achieved so far and can’t wait to show you more next month at E3!

En dan gaat men weer lopen klagen dat het voor de zoveelste keer uitgebracht wordt.

En al hadden ze de it's done when it's done mentaliteit, dan hadden ze van die mensen weer op hun klote gekregen.
Omdat je toch wel kan verwachten van een bedrijf na al die jaren dat ze toch wel een betere inschatting kunnen maken van hoe lang het ongeveer duurt voordat een product af is.

Mensen verwachten niet dat jij op de dag precies wanneer het af is, maar wanneer je er 2 jaar naast zit op je eerste verwachtingen dan is er behoorlijk wat mis met de inschatting die een bedrijf kan maken.
Dit is trouwens iets wat je altijd goed moet doen voordat je met een software programma begint, een duidelijke inschatting maken hoe lang het ontwikkelen duurt.
Helemaal mee eens.

Wist overigens niet dat ook Redstorm Entertainment hier aan meewerkt.
Dat is een goede zaak.

Redstorm Entertainment zal door Ghost Recon (Original) altijd een speciaal plekje voor mij hebben ;)
Klopt, dit is ook de studio die aan alle ghost recon spellen gewerkt heeft op een paar na.

Dan weet ik in ieder geval dat het van hun kant goed zit.
Blijft een vreemd fenomeen dat het uitstellen van games welhaast als positief wordt gezien. Tuurlijk wil iedereen een goede release, maar dat maakt niet dat keer op keer op keer uitstellen minder irritant is. Kondig dan niet drie jaar van tevoren een game aan en wees wat terughoudender met je releasebeloftes.
Tijd <-> technologie.

Ik snap hun overweging om in het huidige tijdframe te zeggen " Weet je wat,.. we stellen het even uit want dan kunnen we van X en Y gebruik maken"
Vind het toch altijd wel weer apart om te horen. Ik ben dan altijd nog bang dat er toch nog een helemaal niet in orde als zo'n game uit komt. Vind het uit stellen van een spel in verband met het nog op orde maken helemaal geen probleem, maar tegenwoordig is dit een beetje een trend aan het worden. En als ik eerlijk mag zijn, verwacht ik niet dat Ubisoft deze tijd goed gaat gebruiken om daadwerkelijk het spel zo goed mogelijk neer te zetten. Dit naar aanleiding van de recente gebeurtenissen met Ubisoft.
Was te verwachten, maar beter een goede game dan één vol met bugs, hé Ubisoft ;) *kuch* Assassins creed *kuch*

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True