Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , reacties: 69, views: 21.401 •

Dustin Browder, game director van StarCraft II: Heart of the Swarm, laat in een blog weten dat Blizzard Entertainment een aantal eenheden heeft geschrapt die het had gepland voor de uitbreiding van de populaire real time strategy game.

Blizzard heeft in de afgelopen maanden een aantal eenheden gepresenteerd die in StarCraft II: Heart of the Swarm opgenomen zouden worden. Zo liet de ontwikkelaar tijdens de BlizzCon van het afgelopen jaar een aantal units zien die nog niet in StarCraft II: Wings of Liberty voorkwamen. Niet alle nieuwe eenheden zullen ook daadwerkelijk speelbaar zijn in het multiplayergedeelte van de game, laat Dustin Browder via een blog weten.

Zo is de Terran Shredder geschrapt omdat daarmee de eenheid te verwarrend was en bovendien te effectief in het uitschakelen van vijandige workers. Ook de Terran Warhound is niet meer beschikbaar, omdat hij te veel lijkt op de Terran Thor. Blizzard experimenteert nog met diverse Terran-eenheden en twijfelt bovendien nog over de rol die de Thor moet krijgen in Heart of the Swarm. Blizzard heeft het volgens Browder moeilijk met de Terran.

Dat geldt niet voor de andere twee rassen, de Protoss en de Zerg. Bij de Protoss is de Replicant geschrapt, terwijl de Tempest een iets andere rol heeft gekregen ten opzichte van de demonstratie tijdens BlizzCon. De Tempest is nu een luchtschip, waarmee zowel land- als luchtdoelen van grote afstand kunnen worden aangevallen.

Aan de Zerg is het minst veranderd. Er is geen enkele eenheid geschrapt en eigenlijk heeft alleen de Viper veranderingen ondergaan. Die heeft de optie om vijandige eenheden van biologische aard te verblinden, zodat hun actieradius tijdelijk zeer beperkt is. De Viper kan bovendien energie halen uit nog niet geclaimde mineralen. Daarmee bezet de Viper de mineralen, die zo niet meer gewonnen kunnen worden.

Browder hoopt dat Blizzard binnenkort kan aankondigen wanneer de bètatestfase van de game van start gaat. Pas daarna kan de studio bekendmaken wanneer het tweede deel van de van de rts op de markt wordt gebracht.

Gerelateerde content

Alle gerelateerde content (26)

Reacties (69)

Mooizo. De meeste units die zijn aangekondigd waren weinig creatief. Meer een soort hybride van al bestaande (of uit SC1) units, die net op een wat andere manier gebracht werden. Imo vooral Protoss had een erg oninteressante lineup voor HotS. Goed dat ze in ieder geval nog de goede wil hebben om hier iets aan te doen.

[Reactie gewijzigd door Morphix op 12 april 2012 12:07]

Als ze falen hebben ze zichzelf ermee, want als de eSport-scene niet over gaat naar HotS; gaat een aanzienlijk deel van de fans ook niet mee.

De uitbreiding moet zowel leuk, vernieuwend als erg gebalanceerd zijn.
Blizzard hecht enorm veel waarde aan hun eigen relativeringsvermogen én aan de pro-gaming scene. Als 1 van beide njet zegt, dan is het return to sender zonder dat het wordt uitgebracht.

Juist daarom zijn hun games van een zeldzaam hoog niveau en tot in de puntjes uitgewerkt
Geloof je het zelf?

Je hebt het over ActivisionBlizzard, één van de meest commerciële bedrijven die in deze industrie werkzaam is. Vroeger had je wellicht een punt gehad, maar van SC2 bijvoorbeeld is niet met droge ogen te zeggen dat het een bijzonder goed spel is. Bijzonder gepolished, ja, en er wordt veel aandacht besteed aan de balance, maar SC1 rent rondjes om het tweede deel. Deze laatste is, met uizondering van de graphics, in alle opzichten inferieur. Of misschien beter is het om te zeggen; ongeïnspireerd.

De enige reden dat Blizzard veel aandacht besteedt aan het e-sports gebeuren is omdat ze hun investering willen waarborgen. Zonder e-sport support is het just another rts. Itt Brood War, heeft Blizzard er aan alle kanten voor gezorgd dat ze ook geld binnen harken met bijvoorbeeld toernooien.
Wat een flauwekul om Blizzard zo af te schilderen. Dat jij SC2 niet zo leuk vind als deel 1 is ver verwijderd van je goedkope aanval op Blizzard als bedrijf (wat het nu eenmaal is). Het gaat hier overigens over de developer, dus het zegt wat mij betreft al genoeg dat jij er de uitgever met de haren bijsleept.
ik geef morphix groot gelijk , je kan duidelijk de invloed van Activision voelen tegenwoordig.

Remember SC2 zou eerst in 1 deel worden uitgebracht ipv 3 delen , na de fusie met activision werden het drie delen.

Vergelijk SC1 campain met SC2 campain , ik had liever een stuk meer missies gehad zoals bij SC1 met goed verhaal dan een paar dure filmpjes (al waren ze natuurlijk wel vet ;p)

de singleplayer van SC1 is in dat geval stuk langer en beter dan SC2,
De multiplayer in sc1 is gewoon perfect. in sc2 is het redelijk maar toch niet zo lekker als in sc1.

Ik zelf kan niet wachten tot de uitbreiding (eigenlijk vooral deel 3 want dan mogen we met de protoss aan de slag jeej :D )

Voor meer info over hoe activision invloed heeft op blizzard zou ik je is naar de wow community doorwijzen , ik denk dat hun wel doorhebben dat de creativiteit er nu wel beetje af is ;p zeker de laatste patches ;)
Man man, ongelooflijk hoeveel bullshit hier gespouwd wordt.

Blizzard is nog altijd een bedrijf, een bedrijf dat aandeelhouders heeft en die willen geld zien. Ik denk dat er geen enkel ander groot bedrijf is dat de kerk zo goed in het midden houdt. Ja, het klopt dat Activision nu verbonden is met Blizzard. Ja, het klopt dat money-grubbing Bobby Kotick deel uitmaakt van Activision. En beiden leggen nog altijd verantwoording af aan Vivendi.

Drie delen in SC2, de keerzijde van de medaille al eens bekeken met dezelfde argusogen? Moesten we wachten tot alle drie de campaigns af waren, hadden we nu misschien een release date. Terwijl elke game-developer tegenwoordig met DLCs afkomt (zelfs meegeleverd op een physical copy!), wordt Blizzard afgerekend op het feit dat het zijn spel splitst. Als Tarantino hetzelfde doet met Kill Bill vindt iedereen het een geweldig idee.

Dan @hierboven: verwijzen naar de wow-community is eerder een tegen-argument. Dat forum heeft heel veel weg van 4chan, de beerput van het internet. Allemaal verwende nesten die zagen op elke verandering die Blizzard wil doorvoeren. De SC1 campaign vergelijken met 1/3e van de SC2 campaign is al even belachelijk als uw vorig argument. De grootste aandacht die e-sports ooit heeft gekregen, komt net door Blizzard en hun "middelmatige multiplayer SC2". Esports staan net op de kaart door SC2 en Blizzard.

Ik ben geen fanboy van Blizzard, ik vond hun oudere spellen ook beter dan hun nieuwe, maar ik besef dan ook dat ik alles wel eens met rose-colored glasses bekijk. Meer van hetzelfde. Als het aankomt op een goede game developer dezer dagen, is er maar één die hoge toppen scheert: Blizzard. Dus voor elke "hater", kijk eens naar de kwartaalcijfers en zeg nog eens dat ze geen goede games afleveren.

Voor elke whiner, zijn er een pak meer supporters. Ik ben blij dat ik persoonlijk bij de tweede groep hoor.
Dat Blizzard de enige is die nog echt goede games maakt is dan ook weer wat overdreven imo.

Bioware bijvoorbeeld maakt ook behoorlijk strakke games, al zijn ze misschien niet echt te vergelijken met Blizzard games.

En wat dacht je van Bethesda, dat volgens velen met Skyrim een echte hoogvlieger heeft gemaakt (ik heb het spel zelf niet gespeeld, zegt me niet zo veel).
Dit zeggen veel SC1 fanboys. Hoewel SC1 op hoog niveau op dit moment veelal nog voor interessantere gameplay zorgt en van een hogere moeilijkheidsgraad is, is SC2 de betere all-rounder. Het is ook voor nieuwelingen goed te spelen, en de ladder is veel toegankelijker dan battle.net 1.0 of iccup.
Door de betere pathfinding en grote control groups in SC2 duren battles minder lang en vinden zij plaats over een kleiner gebied op de map. De zeer uitgebreide gevechten over een groot gedeelte van de map, wat bij SC1 in bijna elke pro-game voorkomt en enorm veel inspanning van de speler vergt, zie je bij SC2 vaak pas bij zeer lange games. Als de spelers er voor kiezen om aggressief te zijn, kan zo een SC2 match minstens zo interessant zijn als een SC1 match.
Toen de beta uitkwam van SC2 had iedereen het over de control groups, wat resulteerde in grote legers op een klein gebied en voor minder dynamische gameplay zou zorgen. Nu zijn we een paar jaar verder en moet ik tot de conclusie komen dat kleine control groups (bijv. 12 units) weinig effect zouden hebben daar de echte pro's hun leger ook dan wel, met dank aan de pathfinding, goed bij elkaar zullen kunnen houden. Nu doen ze dat in principe al door verschillende units uit een groot leger op verschillende control groups te zetten.

Verder bestaat SC2 pas twee jaar. SC1 werd ook pas volwassen na Broodwar en talloze patches.

En Blizzard luistert wel degelijk naar de gebruikers, maar diegenen die het ergens niet mee eens zijn, schreeuwen het hardst. Misschien moeten we maar 2 rassen schrappen, dan is het afgelopen met het gezeik. Of nee, liever niet, want dan wordt Starcraft "just another RTS".

[Reactie gewijzigd door TheMajor op 12 april 2012 14:03]

Ik vind het opvallend dat je zegt dat starcraft 2 ongeïnspireerd is. Echter niks is minder waar!

Er is bewust gekozen om niet te grote veranderingen ten opzichte van het succesvolle SC1 te maken. Omdat hierdoor veel over zullen gaan op het nieuwe starcraft 2.

Als ze "geïnspireerd" totaal nieuwe units, rassen en gameplay elementen bedacht hadden was Starcraft 2 waarschijnlijk niet zo'n groot succes als het nu is! De kracht ligt in de multiplayer balans, herkenbaarheid en het hoge niveau van afwerking.

Als je kijkt naar de gehele gaming scene dan zie je dat, "ongeïnspireerde" games het erg goed doen. Kijk Modern Warfare, totaal geen vernieuwing al drie delen lang. Kijkt Assassin's Creed, ook niet bijster veel vernieuwingen. Echter, deze series doen het heel erg goed!

Als je dan kijkt naar "geïnspireerde" games die wel totaal vernieuwend zijn dan floppen ze vaker dan dat ze succesvol zijn. Een voorbeeld is Mirror's Edge. Geweldige game, totaal vernieuwend en heeft het zo slecht gedaan dat deel twee niet uit komt!

Je mag vinden van Activision-Blizzard wat je wilt, maar elk bedrijf is commercieel en Blizzard wordt behoorlijk vrij gelaten ondanks de fusie. Immers, ze brengen nog steeds de games uit wanneer Blizzard dat wilt (zie Diablo 3). Als Activision echt zo'n commercieel bedrijf was dan hadden ze Diablo 3 er al lang door gerushed, uitgebracht en 6 expansions aangekondigd.
Hahahahahaaaa.... jaa...

SC2 is en wereldwijd fenomeen en is veeeeel groter dan SC1 ooit is geweest. SC1 was hyperpopulair in 1 hoekje van de wereld: Zuid Korea. SC2 is zowel in Korea als in het westen en over de hele wereld enorm populair. SC1 is misschien nog niet dood in Korea, maar er zijn hopen progamers die overgestapt zijn en daar absoluut geen spijt van hebben.

En in welk opzicht is het dan inferieur? of ongeïnspireerd? Ik snap niet waarom mensen altijd klagen. SC2 lijkt nu heel fel op SC1 qua gameplay en balance. Het is dus een duidelijke opvolger en overschakelen is op zich niet moeilijk. Stel dat SC2 compleet anders speelde en dat het bijna niet meer zou herkennen. Dan zou iedereen lopen klagen dat SC2 geen echte SC meer was, zou de proscene niet willen overstappen enz...

Trouwens SC1 is bijlange niet perfect. Het is niet omdat je op 12 jaar tijd hebt leren omgaan met de beperkingen van een spel dat ze plots niet meer een nadeel zijn, of dat wanneer die beperkingen worden opgelost dat het plots niet meer "hardcore" genoeg is. Ik heb het over dingen zoals max 12 units per controlgroup, units die maar in 8 richtingen kunnen bewegen, spelcasters die allemaal exact dezelfde actie doen wanneer je meerdere geselecteerd hebt ipv 1, niet kunnen selecteren van meerdere gebouwen, workers die manueel aan het werk moeten worden gezet en niet naar andere mineral patches zoeken wanneer de huidige bezet is, geen build commandos kunnen queuen met shift en een waardeloze replay viewer

Al die dingen heeft Blizzard opgelost en nieuwe dingen toegevoegd zoals high yield minerals, vison blockers, watch towers, destructible rocks, andere units, etc etc...

Ze hebben de problemen van de vorige versie allemaal opgelost en een aantal dingen toegevoegd. Hierdoor is het in mijn boekje zeker een waardige opvolger. De kern is hetzelfde, zoals dat hoort bij een sequel, maar het spel zelf is een frisse nieuwe en moderne ervaring die eSport gigantisch heeft gepromoot de laatste 2 jaar.

En als je Brood War dan toch het hoogtepunt van de menselijke beschaving vindt, speel het dan gewoon verder? Niemand verplicht je toch om SC2 te spelen. Er zijn nog genoeg mensen die Brood War spelen dus de komende 5 jaar moet je je echt geen zorgen maken. Stop dus aub met dat elitaire gezaag en onderbouw je mening alvorens sequels af te kraken puur omdat ze lijken/verschillen van het origineel.
Veel beperkingen van SC1 zijn inderdaad opgelost. Dat maakt SC2 dus in vele opzichten beter, hoewel wat minder uitdagender. Echter, daar alle spelers het gemak van de nieuwe functionaliteit ondervinden, verschuift de competitie naar andere elementen van de gameplay.

Hoewel er veel pro-gamers van SC1 naar SC2 zijn overgestapt, zijn dit vrijwel allemaal gamers die ten tijde van hun overstap niet of nauwelijks presteerden en dus weinig verdienden in de SC1 scene. Er zijn slechts enkele SC2 progamers die een grote naam waren ten tijde van SC1, bijvoorbeeld Boxer, NaDa en July. Deze waren echter allang over hun hoogtepunt heen.
Van de echter SC1 toppers ten tijde van de release van SC2 is nog geen enkele overgestapt omdat het gewoon niet aantrekkelijk is financieel gezien (Denk aan Bisu, Jangbi, Stork, Flash, Jaedong, Sea,, eigenlijk iedereen die in OSL, MSL en SPL actief is en was, etc, etc.), en natuurlijk omdat je nooit weet hoe een overstap voor je resultaten uitpakt.

SC2 heeft inderdaad een véél groter bereik dan SC1, met uitzondering van Zuid-Korea, maar ook dat komt nog wel nu is aangekondigd dat ook de KeSpa en OngameNet grote interesse hebben om aan SC2 mee te doen. Mede doordat een nieuwe generatie wordt aangesproken en er tal van nieuwe technieken zoals live-streaming beschikbaar zijn, is SC2 de definitieve doorbraak van internationaal e-sports met grote prize-pools en zeer professioneel vormgegeven toernooien die door iedereen live gevolgd kunnen worden.
Het activision-gedeelte zit inderdaad vol onderkruipers die enkel maar op geld belust zijn en hun aandeelhouders ten dienste willen zijn, dat is trouwens een van de redenen waarom ze geen letter te horen krijgen van wat de blizzard tak doet, tenzij blizzard het zélf wil zeggen en dan delen ze het ook meteen met de hele wereld.

Het is niet omdat jouw pa een nieuwe vrouw trouwt dat jij plots even slecht bent als zij
Dat komt wel goed bij Blizzard. Er zijn weinig game developers die echt luisteren naar hun spelers, en dan met name de pro gamers. Blizzard is gelukkig een uitzondering.
Ik denk dat 90% van de spelers het helemaal niks uitmaakt wat de eSports scene doet, en van de overige 10% het merendeel alsnog overgaat naar HOTS, onafhankelijk wat die eSports scene doet. Waarom zou het mij ook maar iets uitmaken als die niet overgaan?
Zijn er daadwerkelijk zoveel esporters en mensen die hun aankopen bepalen aan de hand van wat esporters ervan vinden? Is dat een globaal fenomeen, of alleen in Korea?
:') Lezen is ook een vak he? Er is het minst veranderd ten opzichte van de aankondigingen in de afgelopen maanden...
Jammer, eerst nieuwe eenheden aankondigen en ze dan ze toch niet implementeren. Maar alles voor de balance!
Beter dan kortzichtig doorgaan met units die dan niet goed werken
Niet alle nieuwe eenheden zullen ook daadwerkelijk speelbaar zijn in het multiplayergedeelte van de game, laat Dustin Browder via een blog weten.

MULTI player...

dus wel in de storyline.... (zo lees ik het iig)
Was bij het vorige deel ook zo, bijvoorbeeld de Terran Vulture Bikes
Hij zegt inderdaad (waarschijnlijk zeer bewust) niets over singleplayer en het zou me niet verbazen als daar wat extra units in voorkomen die niet in MP gebruikt kunnen worden.
Dan kun je gewoon niet spelen :P
Speel je toch Zerg - Of ben je daar al Diamond/Grandmaster in?

[Reactie gewijzigd door poehee op 12 april 2012 12:17]

Ook ondanks de vele balancing patches?
Ah, u zit in de bronze league?

Blijf gewoon even met Zerg ladderen, binnen no-time krijg je Terran en Protoss tegenstanders voor je kiezen die gehakt van jouw Zerg maken. Veeeeeel te sterk of niet.

Zie ook de winratio van de drie rassen in de top. Tamelijk gelijk verdeeld lijkt me zo.
Ligt eerder aan jezelf. Als je denkt dat terran veel tr sterk is speel dsn terrnan. Op hoog niveau ga je keuhard janken. Het is easy to learn en hard to master spel. En verliezen hoort erbij
Blizzard heeft al een aantal keren statistieken vrijgegeven over de balance. Bijvoorbeeld bij de laatste Blizzcon, toen was alles in balans met uitzondering van Zerg (op pro-niveau licht overpowered), en Terran (enkel in Zuid-Korea overpowered, zowel op pro-niveau als lagere leagues).
Edit: let wel, het gaat hierbij veelal om kleine verschillen!

De laatste update met betrekking tot de huidige stand van zaken is geloof ik deze blog van David Kim.
http://us.battle.net/sc2/...m_the_Community-1_25_2012

Het gaat allemaal wel goed met de balance. Veel amateurs klagen bijvoorbeeld omdat ze als Zerg steeds door stim-marines worden ingemaakt en roepen dan dat het niet gebalanceerd is. Maar daar tegenover staan minstens net zoveel Terran amateurs die elke keer door banelings worden ingemaakt. Dat is dus ook gewoon balans. Als je beter wordt, ga je misschien niet meer dood door banelings, en kom je in een hogere league, alwaar je door weer andere technieken wordt ingemaakt en vice versa.

[Reactie gewijzigd door TheMajor op 12 april 2012 14:50]

Cool en minder cool natuurlijk.

Ik speel standaard altijd terran in multiplayer. Alle rassen zijn uitdagend maar Terran is toch wat meer compromis sluiten. Veel terran units kunnen en grond en luchtdoelen raken maar zijn minder krachtig dan alleen grond en luchtdoelen. Anderzijds zijn terran grond naar grond en lucht naar lucht exclusieve units krachtig maar vaak langzaam in schieten vergelijkbaar met hun tegenhangers.

Ik wil iig de expension wel hebben als deze uit komt. Ik beschouw nog steeds SC2 1 van de betere aankopen en ik spel hem sinds dat deze is uitgekomen nog bijna iedere dag.
"Veel terran units kunnen en grond en luchtdoelen raken maar zijn minder krachtig dan alleen grond en luchtdoelen"

... En dan heb je nog marines.
Opzich wel zonde bedenk je nieuwe units en kun je er een gedeelte ervan uiteindelijk niet implementeren. Na zulke lange planningen vermoed je toch wel een beetje dat ze er meer tijd in zouden steken. Of had het te maken met het balans en tweaken van de huidige unit sets dat deze nieuwe te groot verschil genereerde?

En gezien zoals hier boven al werd gezegt door Morphix dat de nieuwe een heden nogal hybride waren van SCI units. Zo ja misschien is het verstandig om een SCI tear set er in te gooien.

Dus dan 2 klasse speel stijlen over alle rassen. en zien hoe dat ook natuurlijk gemixt uit kan werken.

Gelukkig was er ook al vermeld dat de nieuwe Beta binnenkort al komt.
Al en al voor het zelfde geld bewaren ze nog Units voor Legacy of the Void.
Ik denk dat je je vergist. Bij een erg complex spel als dit (want ze leggen de lat hoog en willen balanced rassen op praktisch alle soorten amps) kun je niet van te voren een perfect plan trekken hoe alles exact op elkaar is afgestemd qua hitpoints, armor, firing rate, damage per shot, bonus damage versus air/land, etc.

Bij zoiets als dit komt het gewoon aan op heel veel testen en tweaken. En als bepaalde units na zoveel testen en tweaken niet goed blijken te zijn - omdat ze de balance en het nut van de unit gewoon niet goed krijgen, of omdat de unit zodanig veranderd is door het tweaken dat de unit eigenlijk niet meer onderscheidend is - moet je ze gewoon eruit halen.

Less is more. Ik denk dat Blizzard zich dat als geen ander realiseert, dit al bij voorbaat bij de ontwikkeling volledig accepteert en ook sterk genoeg in de schoenen staat om het met de community te delen. Op zich leuk dat ze dat doen, en tevens een stukje verwachtingenschepping en marketing.
Zoals ik het zie zou de eerste prioriteit een anti air unit maken voor protoss.
mutalisks ownen protoss
Ik heb dat echt nooit begrepen. Protoss hebben prima anti-muta opties. Blink stalkers kunnen ze al probleemloos achtervolgen. Granted een stel thors zijn beter, maar zo ongelovelijk traag. Het probleem van mutas is meestal dan ook niet de mutas zelf verslaan, maar ze op tijd uit je mineral line wegjagen. En dan is de snelheid van blink stalkers, of phoenix als hij echt een hoop ervan maakt, juist een stuk beter dan wat terrans als counters hebben. Enige wat nog een beetje snelheid heeft zijn stimmed marines, maar die moeten alsnog gewoon de ramp oplopen.

En als je het hebt over het winnen van een gewoon gevecht tegen massed mutas, dan lijkt mij toch dat stalkers + guardian shield (wat enorm effectief is) en nog wat storms/archons erin ook gewoon probleemloos de vloer aanvegen met mass muta.
mutalisk ownen ook Terran. Behalve als de Zerg zo een slecht control heeft over zn muta dat hij recht over een zooi marines vliegt.

Muta owns the sky, helaas
Ik vond het probleem van starcraft dat de zerg zo enorm veel meer muisklikken nodig had (inject larva, creep spread, select larva), terran minder en de protoss nog minder (stel gateways en je ramt er in 1x een leger uit). Er werd gebalanceerd met stats qua overwinningen, dus afhankelijk van je niveau (nuttige acties per tijd) is dus 1 van de 3 rassen het sterkst.
Als ik die husky filmpjes bekeek was op een gegeven moment alleen nog maar zerg aan het winnen. Gewoon een direct gevolg van de spel en balance mechanics.
Ik vond het probleem van starcraft dat de zerg zo enorm veel meer muisklikken nodig had (inject larva, creep spread, select larva),
Dat valt ook reuze mee. Inject Larva wordt gebalanceerd door MULEs en Chrono Boost. Verder hoeft de Zerg van elk type gebouw slechts 1 te maken terwijl Protoss en Terran een hoop Gateways en Barracks nodig hebben. Tevens zijn Pylons en Suply Depots gebouwen en dat kost meer muisklikken dan een unit (Overlord) maken.
Larva inject doe je met shift + afwisselend backspace / V / click.

5 basissen injecten gaat makkelijk binnen een seconde.

Heel dat zogenaamde "ras X is het sterkst" is totaal geen issue. Neem gewoon het ras waarmee jij met jouw speelstijl & APM het sterkst bent. Even ladderen en je krijgt gegarandeerd spelers met andere rassen tegen je waar je niet van kunt winnen. Dus ongeacht welk ras of niveau je speelt, je krijgt altijd interessante matches tegen alle rassen. Werkt prima.
Google op 'backspace inject' voor meer info.
De headline doet het lijken alsof dit onverwacht is of dat er een budgetreden is. Niets is minder waar, het is gewoon onderdeel van het ontwerpproces en de post van Blizzard is niets meer dan een status update. Ze hebben al eerder gezegd dat als ze van alle eenheden die ze verzinnen van tevoren gaan bepalen of ze in het spel passen, ze nooit iets erin stoppen. Dus mikken ze er teveel in en kijken ze wat werkt. En nu zijn er een aantal units ontdekt die niet werken. Blizzard is nieuwe units aan het schrijven, en schrijven is schrappen ;)

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBSalaris

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste website van het jaar 2014