€ 47,21
Specificaties Muurbeugel • maximale schermgrootte 32" - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
rbrt 19 februari 2019 Product gekocht

Arctic W1-3D monitor arm

Gekocht aan de hand van de reviews hier. Het is inderdaad een prima beugel voor de prijs. Het is alleen wel belangrijk om goed te kijken of je scherm niet te groot is voor deze beugel. De genoemde gewichten en formaten zijn namelijk te optimistisch, zie ook de uitgebreide review.

Pluspunten

• degelijke kwaliteit
  • lage prijs
  • Gasveer werkt fijn

Minpunten

• draaien op portrait mode kan niet worden beperkt
  • 8kg / 32 inch is te optimistisch
  • kantelen loopt niet soepel

Pc_Tech_News 3 juli 2018

Arctic W1-3D monitor arm

Een monitor wall-mound van kwaliteit! Heeft alle functies die een monitor arm/ wall- mount moet hebben. Tot 32 inch monitoren op te hangen! makkelijk te verstellen door je monitor omhoog, opzij en omlaag te duwen. zeker een aanrader voor de prijs! check mijn hele review voor uitgebreidere uitleg! ;)

Pluspunten

• prijs
  • tot 32 inch monitoren
  • zwart (persoonlijk mening)
  • 360 graden bewegen
  • makkelijk te bewegen
  • monitor hoeft niet los om te verstellen
  • monitoren tot 8kg

Minpunten

• vast schroeven in de muur

Dorstlesser 9 januari 2018 Product gekocht

Arctic W1-3D monitor arm

Echt een geweldig ding. M'n bureau is vrij diep en met deze beugel kan ik m'n monitor dichtbij halen en toch alle ruimte op m'n bureau behouden. Ziet er super netjes uit, voelt degelijk en ik heb meer en betere kijkhoeken dan ooit.

Pluspunten

• Echt heel flexibel
  • Stevig
  • Maakt erg veel ruimte vrij op het bureau

Minpunten

• Moet klein (bijgeleverd) waterpasje op monitor plakken om hem waterpas te krijgen/houden.

Waltur_ 2 juli 2020 Product gekocht

Arctic W1-3D monitor arm

Kan niet anders zeggen dan dat dit een erg fijne muurbeugel is. De gasveer in de arm is af te stellen met een stelschroef. Ik heb er zelf een monitor van 6 kilo aan, dit lijkt hij prima aan te kunnen. Prima afgewerkt, lak had he ren der netter gekund.

Pluspunten

• Prima afgewerkt
  • Duidelijke instructies
  • Draaggewicht vrij toereikend, niet veel monitoren wegen meer dan 9 kilo vandaag de dag (behalve ultrawides uiteraard)
  • Gasveer werkt erg prettig
  • Ruim instelbereik
  • Kabelmanagement is erg handig

Minpunten

• Lak had op sommige punten beter gekund

djbraas 1 april 2018 Product gekocht

Arctic W1-3D monitor arm

Schroeven gaan vrij snel los en het maximumgewicht is te optimistisch. Mijn monitor van 8 kg (32 inch) was te zwaar waardoor het beeldscherm steeds naar voren klapte. Totdat ik die na 2 weken niet meer kon aandraaien: de inbus was rond. Onder dat gewicht: mooi product.

Pluspunten

• prijs
  • robuust

Minpunten

• bouten gaan snel los
  • max. gewicht: te hoog

Daimonie 31 december 2017 Product gekocht

Arctic W1-3D monitor arm

Mijn eerste reactie toen ik deze mount uitpakte was: Wauw. Dit is voor het eerst dat ik zo'n soort product aanschaf, en de bouwkwaliteit sprong eruit.

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • onderdelen en verpakking
  • stevigheid

Minpunten

• springveer arm heeft maar 2 standen

Wekko306 8 september 2017 Product gekocht

Arctic W1-3D monitor arm

Doet alles wat het moet doen en erg simpel in gebruik.

Pluspunten

• Vrij eenvoudige installatie
  • Veel bewegingsvrijheid alle kanten op
  • Ruimte vrij op bureau

Minpunten

• Had iets platter tegen de muur gekund

Balance 9 maart 2017 Product gekocht

Arctic W1-3D monitor arm

Prima monitorbeugel, zeker voor de prijs. Hij kan elke beweging maken: Links/rechts, voor/achter, beneden/omhoog, tilt, rol en yaw, alle 6 vrijheidsgraden dus. Binnen 1 seconden schakelen van landscape naar portret en het levert veel ruimte op je bureau. Top product!

Pluspunten

• Solide bouwkwaliteit
  • Vrij bewegen in alle richtingen
  • Prima prijs
  • Snel wisselen tussen portret en landscape
  • Je monitor altijd op de goede hoogte
  • Ineens veel ruimte op je bureau

Minpunten

• Horizontaal verplaatsen een beetje stroef

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Arctic W1-3D monitor arm?