€ 42,-
Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 60 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
LEV25Newbie 19 juni 2021

Trust Yuri

Mooie compacte speakerset met prima geluid!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Mooi compacte subwoofer

Minpunten

• Korte snoeren
  • Ruis als er geen muziek draait

DinetteNewbie 21 juni 2021

Trust Yuri

Verder een mooie set, niet te opvallend en een echte aanrader voor de muziek liefhebber.

Pluspunten

• compact
  • eenvoudig in gebruik
  • losse vollume regelaar

Minpunten

• bluetooth
  • zwakke jackkabel
  • draadloos

Film/gameweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 4

tjits68Newbie 19 juni 2021

Trust Yuri

De Trust Yuri 2.1 speaker is een goed uitziende speaker set met een goed spectrum bereik.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in gebruik
  • instelbaar volume

Minpunten

• bedrading iets te kort

Film/gameweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 4

GlialkaNewbie 22 juni 2021

Trust Yuri

Heb dit setje nu iets meer dan een week in huis. Klein, compact setje met goed vullend geluid in de kleinere kamer. Heb hem zelf gebruikt in een 20m2 kamer en hij gaf mooi vol geluid voor deze afstanden. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Compact
  • Stijl
  • Aux kabel
  • Goed geluid

Minpunten

• Geen bluetooth

MiejannieNewbie 22 juni 2021

Trust Yuri

De speakerset is vrij groot. De snoeren / bedrading is erg kort. Het geluid is wel goed en is prima voor de prijs van dit product. Het zou wel fijner zijn als er via Bluetooth een verbinding tot stand zou komen, nu moet dat met een kabel voor de microfoon.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Betaalbaar

Minpunten

• Korte kabels
  • Geen gebruiksaanwijzing
  • Geen bluetooht

Stephany1990TNewbie 21 juni 2021

Trust Yuri

Prijs-kwaliteit verhouding is goed, modern design wat mooi past bij mijn set-up, slimme energiestand ook slim, als je de speaker vergeet uit te zetten, gaat hij in de stand-by.

Pluspunten

• Duurzaam
  • Regelbare bas

Minpunten

• Ontbrekende handleiding

DebrejeNewbie 21 juni 2021

Trust Yuri

Snel aangesloten!Eerst op telefoon met muziek,super mooi geluid.Kraakhelder met mooie diepe bass.subwoofer is ook apart in te stellen,handig.Mooi dat er een apart kastje bij zit waar het geluid op bedient kan worden.Klein en compact zodat het overal kan staan.gebruik het voor de telefoon met muziek/televisie en voor PlayStation via pc.aanrader!

Pluspunten

• Apart bedienbare subwoofer
  • Apart bedienbaar geluid kastje

Minpunten

• Niet op tv

SDHKNewbie 21 juni 2021

Trust Yuri

Wij hebben deze set mogen testen, hij was iets groter dan verwacht maar ziet er heel mooi uit. Het geluid is zeer helder en fijn om naar te luisteren, de losse volume / bass-knop is erg handig. Voor deze prijs heb je super goed geluid uit je ipad of pc!

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Heel licht
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Ziet er 'duurder' uit

Minpunten

• geen bluetooth
  • kabels mogen langer

DanthiNewbie 21 juni 2021

Trust Yuri

Ik heb de Trust Yuri 2.1 speaker set mogen testen. Het was makkelijk aan te sluiten op smart TV. Zo konden wij er perfect gebruik van maken tijdens de EK-wedstrijden. De geluidskwaliteit is goed, ook de bas geeft een lekker effect. Het geluid is af te stellen met de volumeregelaar.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Aansluiten op smart TV

Minpunten

• Bedrading wat kort

Renaat74Newbie 20 juni 2021

Trust Yuri

Mooie set met een luxe uitstraling. Makkelijk aan te sluiten dmv een duidelijke tekening. Prima geluid!

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Bass kan niet harder

WendyschaapNewbie 20 juni 2021

Trust Yuri

wij hebben deze mogen testen, maar helaas alleen met de telefoon van Mn zoon, omdat onze tv en telefoons geen Jack aansluiting hebben. hij heeft mooi geluid en de bass is apart in te stellen. hij ziet er mooi uit. En bevelen hem zeker aan! Helaas geen draadloze aansluiting

Pluspunten

• Lekker geluid
  • Handig bass instellen
  • Zien er mooi uit

Minpunten

• Alleen Jack aansluiting
  • Knop bass aan achterkant

Y.hooghuisNewbie 20 juni 2021 Product gekregen

Trust Yuri

Ik mocht deze speaker set testen en heb hem aangesloten op de computer. Was best makkelijk aan te sluiten omdat het op de flap van de doos netjes stond getekend. Het formaat van de box(jes) is minimaal. Het geluid wat er uit komt, overtreft mijn verwachtingen.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Geluid
  • Formaat

Minpunten

• korte kabels

ADvdBNewbie 20 juni 2021

Trust Yuri

Een mooie set met een goed krachtig geluid. Het aansluiting is bedraad, en gaat makkelijk met het meegeleverde kabeltje. Volume en bass zijn middels twee draaiknopjes in te stellen. Wij hebben de set aangesloten op de tv, het geeft vol geluid door de woonkamer.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Stevig materiaal

Minpunten

• Korte bedrading
  • Geen bluetooth

Mennovandijk18Newbie 20 juni 2021

Trust Yuri

Een goede speakerset met een harde bass en een mooi design

Pluspunten

• Harde bass
  • Mooi design
  • Externe volume knop

Minpunten

• Geen handleiding alleen een tekening

Rory21Newbie 19 juni 2021 Hands-on

Trust Yuri

Sterk, zuiver, recht door zee. Perfect voor budget gaming.

Pluspunten

• Instelbare bas
  • Mooi design
  • Makkelijk aan te sluiten

Minpunten

• Speaker kabel voelt goedkoop aan
Tineke_pNewbie 19 juni 2021

Trust Yuri

Mooie set boxen voor aan je pc. De boxen geven een diep geluid en hebben een mooie uitstraling. Helaas kon ik de boxen niet op mijn telefoon aansluiten omdat hier geen koptelefoon aansluiting op zit. De boxen zijn makkelijk aan te sluiten en te beiden.

Pluspunten

• Mooi diep geluid
  • Compact

Minpunten

• Geen bleuthooth
  • Te veel snoeren

Janneke0404Newbie 18 juni 2021 Product gekocht

Trust Yuri

Mooie compacte speakerset. Het installeren is goed te doen, hoewel ik wel een gebruiksaanwijzing mist. De speakers aangesloten op mijn telefoon en er komt heel mooi helder geluid uit. De bas werkt prima. Nadeel vind ik de korte kabels, hierdoor ben ik wat beperkter met het neerzetten van de speakerset.

Pluspunten

• goed geluid
  • mooi design

Minpunten

• korte kabels

zaveion 18 juni 2021 Product gekregen

Trust Yuri

Een erg fijne speakerset. Tijdens het gamen is het geluid fantastisch! Ik had wel graag een optische kabel gezien maar de 3.5mm headphone jack is hardstikke prima in dit geval. Ook het installeren is erg simpel en gebruikersvriendelijk. Verder nemen de boxen weinig ruimte in en vallen bijna niet op.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Gebruikersvriendelijk

Minpunten

• Kabels

HdV69Newbie 17 juni 2021 Product gekregen

Trust Yuri

Als extra toevoeging voor mijn laptop, prima set 2.1, mooie bas en mooi geluid uit het stereo boxjes Mooie vormgeving en een extra volume regelaar is een mooi toevoeging. Het installeren ging vlot, De verhouding prijs / kwaliteit is goeden en raad dit setje dan ook aan.

Pluspunten

• vormgeving
  • Extra volumeregelaar
  • Formaat

Minpunten

• Kabel lengte

DarioEkelmansNewbie 17 juni 2021 Hands-on

Trust Yuri

Wat een fijn setje is dit zeg! Lekkere bass, en hoge tonen weet hij met gemak te raken. Leuk en simpel design en niet te groot waardoor het zo min mogelijk ruimte op bureau in gebruik neemt.

Pluspunten

• Klein
  • Fijn
  • Krachtig

Minpunten

• Geen
Ilona1383Newbie 17 juni 2021 Product gekregen

Trust Yuri

Superfijne speakerset, makkelijk in gebruik met telefoon door aux kabel. Prima geluid en kan lekker hard. Werkt alleen met stekker in stopcontact, dus je moet wel stroom in de buurt hebben. Ik vind het een aanrader

Pluspunten

• prima geluid
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• werkt alleen met stroom

JosienLemmenNewbie 17 juni 2021

Trust Yuri

Op zich is niet een verkeerde speakerset. Het geluid is mooi. Maar storend vind ik zo veel kabels. De handleiding klopte helaas dus vaker moeten proberen voordat ie het eindelijk deed. Jammer is dat niet in tv kan worden ingestoken.

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Installeren
  • Veel kabels

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Trust Yuri?