Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 113 reacties
Submitter: Chakotay

Nu de Xbox 360 daadwerkelijk geÔntroduceerd is, druppelen langzamerhand de eerste screenshots binnen van games die uitgebracht zullen worden voor de nieuwe console. Twee van de games met de fraaiste screenshots zijn Dead or Alive en Test Drive Unlimited. Van het vechtspel Dead or Alive zijn inmiddels vijf titels verschenen waarvan drie op de Xbox. Het Franse Factornews heeft vijftien screenshots weten te bemachtigen van de nieuwste DoA en deze online gezet. Het is niet duidelijk of de afbeeldingen daadwerkelijke in-game footage zijn of dat het om full motion video gaat. Hetzelfde kan gezegd worden van de screenshots die IGN gepubliceerd heeft van de racegame Test Drive Unlimited, die op dit moment op de lijst staat van launch titles. Op alle afbeeldingen van de games ontbreekt elk spoor van een HUD, life bar en andere essentiŽle gegevens. Een derde game die ook in ontwikkeling is, is Unreal Tournament 2007. Dit spel maakt gebruik van Unreal Engine 3.0 en zal niet alleen verschijnen op de pc, maar naar verwachting ook op de Xbox 360. De eerste beelden spreken voor zich en laten de huidige generatie van games qua beeldkwaliteit ver achter zich.

Xbox 360: Dead or Alive (450px)
Dead or Alive

Xbox 360: Test Drive Unlimited (450px)
Test Drive Unlimited

Unreal Tournament 2007 screenshot (450px, crop)
Unreal Tournament 2007 (crop)
Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (113)

Die discussie van Console vs PC slaat nergens op.
Bij iedere introductie is het het zelfde, dan is die console inderdaad beter dan de gemiddelde of high-end game pc.
Maar na een tijdje haalt de pc hem gewoon weer in.
En tegen de tijd dat de pc die console mijlenver achterhaalt komt er een nieuwe uit die weer beter is en dan begint het verhaaltje weer helemaal opnieuw.
kan me niet herrineren dat de xbox met zijn celeron 733 en 128mb nou een high end of zelfs maar een gemiddelde pc was. Dus die vlieger gaat niet echt op.
eigenlijk zelf 64 mb,.
En idd toen de xbox werd geintroduceerd was hij een high end computer maar toen hij uitkwam was hij al langzamer dan de pc. Maar de graphics op het ding bleven mooier de eerst tijd.

Nu een half jaar voordat hij in de winkel ligt is hij sneller dan welke game pc dan ook. Maar als hij uit komt is er al weer kans dat er triple core CPU's op de markt zijn en videokaarten even snel als de xbox 360 (maar de pc kan hem dan in SLI laten draaien).

Als de console net uit is is er meestal vergelijkbaar matriaal al op de markt (maar voor heel wat meer geld alleen :)) consoles zijn voordelig en goed,. ben ik van mening.
Eens, wil er nog wel even aan toevoegen dat het MS volgens mij helemaal geen bal kan schelen hoe dat ding zich vergelijkt met een PC (verdienen ze al zo weinig mee) maar voornamelijk wat dat ding doet tegen de andere consoles.
Gamen gaat een andere 'dimensie' in. Voorals nog zullen ze een zware dobber hebben aan de Xbox 360 (met 1TFlop(!)) rekenkracht
Kerel dat is echt ultieme onzin.
De tripple core 3,2GHz IBM CPU blijft steken bij 115,2GFlop/s (3 cores x 3,2GHz x 12 execution units = 115,2GFlop/s) dus niks te 1TFlop/s.
Microsoft lult wel meer.
Ze zeiden bij de Xbox 1 unveiling ook al dat de Xbox 1 1TFlop/s kon, 1Miljard polygonen/s, 200GB/s bandbreedte en 4,0GPixel/s.
De harde waarheid is dat de Xbox 1 maar 2,932GFlop/s (1 Core x 0,733GHz x 4 execution units = 2,932GFlop/s) kan, 5-10Miljoen polygonen/s, 3,2GB/s (DDR200 in Dual Channel) en 932MPixel/s.
Nou als je dat ziet denk je dan dat Microsoft op hun BS woord kan geloven?
Met behulp van de VMX extensies (bij Motorola PowerPC's bekend onder de naam AltiVec en bij Apple onder de noemer Velocity Engine) kunnen veel hogere prestaties worden gekregen.

De vraag is natuurlijk in hoeverre VMX bruikbaar is bij spellen. Ik weet wel dat de zogenaamde }:O (koetjes) lekker grazen op een 1,25 Ghz G4, soms zelfs sneller als een 3,0 Ghz Pentium. Daar wordt dan ook heftig gebruik gemaakt van VMX.
Je vergeet hier wel even dat het over 3 cores gaat die elk nog eens 2 threads kunnen draaien.
Iedere core in iedere processor kan oneindig veel threads tegelijk draaien, dat heeft niets met de processor te maken maar met het besturingsysteem dat die processor aanstuurt.
Was het maar zo'n feest, de meeste cores zijn tot 1 thread tegelijk draaien, je kunt echter meerdere threads achter elkaar uitvoeren (of door elkaar) maar niet tegelijk. Dit kan alleen met dingen zoals HTT of natuurlijk een 2e cpu.
Het gaat allemaal alleen zo snel dat het lijkt alsof hij het tegelijk doet.
Ik weet het fijne er niet van maar het is ook niet alleen de procesor die word bedoelt met de prestatie 1TFlop/s,.

Overall System Floating-Point Performance 1 teraflop

edit:
@ mr_atheist je hebt gelijk ik haal 2 dingen door elkaar


je niet zomaar van ghz naar Giga of Tera flop reken. TFlop/s is een betere eenheid voor snelheid. en ghz is de klok frequentie. De snelheid van een processor hangt van meer dingen af dan alleen zijn clockfrequentie. Dus ik twijfel meer aan jou korte berekening dan aan het bedrijf micosoft.
Tja, als je zelfs het verplaatsen van getallen onder je floating point operations gaat laten vallen... Zo ken ik er ook nog wel een paar...
Grootste nadeel van de nieuwe consoles wordt volgens mij alleen nog de lage kwaliteit van PAL :D
Ziet er erg goed uit verder, maar ik vraag me af of het er ook ťcht zo uit gaat zien.
PAL?
De Xbox 360 ondersteunt HDTV 720p en 1080i, dus niks PAL :9
Voortaan lekker gamen op 16 :9 in hoge resoluties!
Want wij nederlanders hebben allemaal stiekem een hdtv op zolder staan, die we niet gebruiken omdat we hier nog met PAL uitzeningen zitten, maar van zolder zullen halen voor de XBox 360. Of ben ik de enige?
Serieus, wat wil je ermee, aansluiten op je vga monitor oid?
Ja goeiendag, zelfde verhaal als toen de DVD net nieuw was: ja iedereen heeft stiekem op zolder een 5.1 surroundset staan, waarom hebben in godsnaam 6 kanaals DTS op een DVD. TV is ook maar stereo.

Nog even en TV's met hoge resoluties zijn redelijk mainstream. Tijden veranderen. Of game jij met je X850XT PE ook op een 14" CRT'tje met 640x480 resolutie op 60 Hz?
Er zijn inmiddels best wel wat mensen met een HDTV LCD TV :z HDTV is in Amerika al een tijd vrij populair en het wordt in Europa ook eindelijk een beetje hot.
Van de Nintendo Revolution is vorig jaar bekend geworden dat hij op een PC scherm kon worden aangesloten...dus u kunt eenzelfde iets verwachten van de next-gen consoles
Slechts 5% van de Amerikanen hebben een HDTV compatibele televisie. :Z
Dus zooo populair is het niet...het is gewoon te duur.

Je kan een perfecte beeldbuis-tv kopen voor pakweg 2000 euro, terwijl hetzelfde formaat, in HDTV met acceptabele kleur/contrast/snelheid je minstens het dubbele kost.
Of je koopt een leuke beamer ... :+
Die hebben ook genoeg resolutie
maar de overige 95% dat geen HDTV heeft, heeft ook niet het geld om een XBox360 te kopen :Z

Edit: reactie op Goldrusher dus
Vergis ik me of heb je een hogere fps bij NTSC(60Hz) dan bij PAL(50Hz). Ik zou eerder zeggen dat PAL enorm infereur is aan NTSC.
@Backstabb3r: PAL heeft echter wel een hogere horizontale resolutie(625 tegenover 525), betere kleurkwaliteit en kan ook op 60Hz gebruikt worden. Al zo'n beetje sinds de Dreamcast kun je alle spellen in PAL60 spelen, wat er dus echt een heel stuk beter uitziet dan NTSC.

Hou maar eens de B op je Gamecube controller ingedrukt bij het starten van spellen.
@omixium

Dat heb je wel superstrak gemaakt. Dat is een ware tweaker :Y)
Ik denk dat ik m naast m'n panasonic 1280x720 beamer zet.. :9~
Wel op 60Hz :+
in america hebben ze ook NTSC op de kabel (never the same color)
dat is echt enorm inferiur aan PAL. vandaar dat HDTV daar veel sneller populair is geworden.
hoe snel dat hier gebeurt moet ik nog maar zien eigenlijk.
voorloopig heb je iniedergeval een dikke PC of 2 voor de prijs van een HDTV.
valt best wel tegen met die beamers.. de meeste (betaalbare) zijn 800x600

of je moet er zelf 1 bouwen, zoals ik zelf heb gedaan : linkje 8-)
Mensen, wat zit iedereen hier nou te zeuren over HDTV?

Het is toch al bekend gemaakt dat alleen de Amerikaanse en Japanse versies HDTV enabled hebben? Denk maar niet dat wij Europianen dat mogen zien hoor!

(en voor de mensen die het niet geloven, kijk maar eens naar wat de huidige gamecube, xbox en ps2 doen: vooral de gamecube en xbox hebben veel games die in HD mode kunnen runnen, maar hoewel de PAL hardware dit wel aankan, is HD expliciet geblocked in de software)

Een HDTV scherm hoeft niet super duur te zijn. Die Dell LCD kan 1920*1200 aan en is iets van rond de 900,-. Beeldkwaliteit schijnt echt super te zijn.
naja opzich wel jammer,. die super hoge resolutie,. ik had liever gezien dat die rekenkracht in meer poligonen word gestoken. 1280 x zo veel,... vind ik hoog genoeg,..
vooral met anti analasing of zo,. =)
als ik een game op 1280x960 moet spelen ben ik vaak toch erg teleur gesteld. ik speel het lieft op 1600x1200 op de PC.
de 1080i resolutie (1920x1080) zou ik denk ik dus eindelijk ook wel acceptable vinden.
dat was voorheen iniedergeval de reden dat ik consoles niks vond (in elke FSP was het pixels mikken bv).
nu blijft alleen die controler over. jak,
M&K all the way voor mij.
De PC blijft nou eenmaal het platform voor RTS en FPS games. Echter in bijna alle andere gevallen geef ik toch de voorkeur aan een console. En nothing beats a PlayStation controller. Trouwens wat een geneuzel allemaal weer. Wie houdt je tegen om het allemaal te kopen.
Als ik een goede dvd op mijn 82cm breedbeeld tv afspeel, ziet dat er altijd nog vele malen beter uit dan welke computergame dan ook. Met andere woorden: een 'gewone' tv is in principe prima in staat om mooie beelden weer te geven. Zo lang een (spel)computer nog niet in staat is real-time fotorealistische beelden te genereren die een dvd-film evenaren, valt er ook met de 'matige' PAL kwaliteit nog heel veel te verbeteren wat games betreft.
Juist, er wordt naar mijn inzien ook teveel naar hoge resoluties gekeken, waarom ziet een film op PAL resolutie er wel realistisch uit en een spel niet, liever een realistisch spel op PAL resolutie dan een spel op een belachelijke hoge resolutie die mijn tv toch niet ondersteunt en wat er niet fotorealistisch is.
weer een stapje dichter bij photorealisme gaming :)
En een stapje dichter bij een console die een ultieme game pc kan vervangen :o
Darn, 3 powerchippies met zo'n rekenkracht, daar wil ik wel een linux op booten!
En dan Pong spelen zeker.
Het is niet duidelijk of de afbeeldingen daadwerkelijke in-game footage zijn of dat het om full motion video gaat.. Op alle afbeeldingen van de games ontbreekt elk spoor van een HUD, life bar en andere essentiŽle gegevens
dat zegt natuurlijk niets he. gamemakers kunnen natuurlijk makkelijk een spel ingame laten draaien zonder HUD en de rest
UT2007 is voor de PC, Epic's XBox360 spel in ontwikkeling is "Gears of War".
Gears of War wordt ge-showcased voor de Xbox 360, en UT2k7 wordt in de eerste instantie voor de PC ontwikkeld. Epic heeft echter al aangegeven dat GoW ook naar de PC komt, en dat UT2k7 hoogstwaarschijnlijk ook naar minimaal 1 nextgen console komt na de release van de PC versie.
Ja dit is duidelijk realtime en GEEN footage, dat kan je zo zien aan het gebrek aan compressie artifacts en de hoge resolutie en crispness van de textures.
Zolang er geen vergelijkend materiaal van de xbox is waar beeld wel en niet realtime is valt dat natuurlijk enkel te gokken.
Je kijgt wel +4 inzichtvol, toch moet ik Bickz gelijk gevel, een getraind oog ziet dat dit realtime rendering is. Hoe ik dat verder moet onderbouwen weet ik niet, maar dan houd ik het er wel bij dat ik simpelweg in de toekomst kan kijken, dus geloof me nou maar gewoon :P
Ik kan dit op mn huidige PC ook wel real-time renderen, geen enkel probleem. Het gaat erom of je acceptabele framerates hebt.
Dit lijkt inderdaad ingame gezien de omgevingen die niet volledig in 3D zijn opgezet. Zie de spijlen in de draagbalken en bekijk de netten eens goed. In FMV's en stills wordt meestal alles (lees: meer) in 3D getekent omdat snelheid minder van belang is dan bij gaming.

Echter om te zeggen dat het in-game is vanwege (quote): "
het gebrek aan compressie artifacts en de hoge resolutie en crispness van de textures.
" gaat me een beetje ver, aangezien het plaatje JPG is en dus ook al wat kwaliteit verlies oplevert.

FMV hoeft trouwens ook niet ven slecht qualiteit zijn.
Dit is geheel afhankelijk van de gebruikte framerate en resolutie, kleurdiepte en de gewenste compressie factor. Als je FMV niet comprimeert heb je ook geen verlies.

garageholic heeft gelijk als hij zegt dat zijn PC dit ook kan. Vrijwel elke PC kan dit alleen mag je ervanuit gaan dat een aantal oplossing te traag (GF2 of software b.v.) zullen zijn om fatsoenlijk te spelen.
Ik ga de XBox 360 hoogstwaarschijnlijk ook kopen, en ik sluit hem gewoon aan op mijn monitor, het is niet bijster moeilijk om een scart -> vga converter te maken, en misschien heeft hij wel DVI, maar dat heb ik nergens gezien.

Heb ook een mail gestuurd naar het microsoft xbox team of je aan die USB poorten ook een muis/toetsenbord combo kan aansluiten voor gaming. Als dat zo is komt hij leuk naast mijn PC te staan voor het gamen. :7
Op de pics kan ik enkel SCART vinden, en geen DVI. Tenzij ik een B) moet dragen natuurlijk ;)
Maar alleen SCART is toch onlogisch? hoe wil je dan je HDTV aansluiten.. dat gaat toch ook niet via zo'n onnozele SCART aansluiting mag ik hopen.?

En in eerdere speculaties zou de XBox360 ook gewoon op een PC monitor aangesloten kunnen worden. Ik weet het dan wel, mijn 21" CRT ondersteunt prima 1920x1080 90Hz, heb je inderdaad zwarte balken boven en onder, maar jah het is immers allemaal breedbeeld. Kan ik in elk geval de pracht van die games op die resolutie bewonderen. En ik kan je vertellen, die resolutie lijkt hoger dan 1600x1200., logisch want je hebt meer pixels horizontaal.
Maar alleen SCART is toch onlogisch? hoe wil je dan je HDTV aansluiten..
Niet! HDTV is alleen voor de USA en Jap versies. SCART is uitsluitend voor Europa. Je mag al blij zijn dat de fabrikanten tegenwoordig erkennen dat RGB bestaat.
Kan ik in elk geval de pracht van die games op die resolutie bewonderen.
Vergeet het maar! Ten eerste zul je dan toch echt de USA versie van de Xbox moeten kopen. Door de regional lock zul je dan ook voortaan al je games moeten importeren.

Ten tweede, de HD output van de USA Xbox zal YCbCr zijn (component). Dit kun je -niet- op je VGA monitor aansluiten. Sommige in Nederland verkrijgbare LCDs en Plasmas kunnen dit wel verwerken, maar je VGA niet. Je zult dan moeten zoeken naar een convertor. Deze zijn enorm moeilijk te krijgen, en als je er al eentje vind zullen ze enorm duur zijn. Door al dat gedoe zul je het waarschijnlijk helemaal er bij laten zitten.

Voor LCDs is YCbCr (component) een stuk minder mooi als DVI. Het is ten eerste analoog en ten tweede een domme omweg. De bron (intern in de xbox) is RGB. Dat wordt dan omgezet naar YCbCr, en in je LCD wordt er dan weer RGB van gemaakt. |:(

Maar goed, in Amerika zijn ze helemaal wild van dat formaat, dus dat is de aansluiting die de Xbox zal krijgen. |:(
Op de huidige XBOX kun je al een kastje kopen waar je je muis en toetsenbord op kan aansluiten.

Waarschijnlijk zal voor de nieuwe xbox dit ook wel komen.
Toetsenbord en muis wordt gewoon ondersteund op de drie USB-aansluitingen en zullen ook gebruikt kunnen worden voor tekstinvoer, chatten, etc. Het hoofd-invoerapparaat zal echter nog steeds de joypad blijven, MS wil niet dat daar aan getornd wordt, maar dat daarnaast ook muis en toetsenbord kunnen worden gebruikt is prima.
Serieus, wat wil je ermee, aansluiten op je vga monitor oid?
De meeste recente LCD en plasma tv's kunnen 720p aan. ;)
idd, en we moeten niet vergeten dat 1080: 1920x1080 is he.

Als die console dat aan een mooie stabiele framerate klaarspeelt, zonder framedrops of haperingen, meer moet dat toch niet zijn.

Eindelijk het laatste argument pro pc naar de vaantjes (dat van de resolutie namelijk.) dus vind ik dit wel weer een mooie revolutie, ook al beweren sommigen van niet. En 1080 is al meer dan groot genoeg hoor. Dus we zijn uiteindelijk gekomen aan een resolutie die meer dan voldoet, dus daar moet in de toekomst ook niet meer in geÔnvesteerd worden. De focus kan nu volledig op de games gaan liggen en in de volgende generatie consoles op verbetering van de grafische kwaliteit. Ik zie in de volgende jaren toch niet nog eens een resolutie verhoging de kop op steken .Het huidige format bestaat toch ook al meerdere tientallen jaren, en wie beweert dat 1080 onvoldoende is, weet niet beter denk ik. Met het huidige pal formaat haal je al redelijk goede kwaliteit op tv's van 70 cm. Eens beamers gemaakt worden op 1080, kan je mega oppervlaktes projecteren (waar dat nu 3-4 m is kan dat goed gaan tot 5-6 misschien zelfs 7 meter) Als dat nog niet genoeg is. En een nog hogere resolutie, dus kleinere dotpitch, is volstrekt nutteloos op de juiste afstand voor je scherm. We zijn eindelijk gearriveerd bij de heilige graal van de resolutie, namelijk HDTV, laat de games en de next gen consoles nu maar komen, en pc's: bite the dust ..

De pc die far cry kan spelen op 1920*1080, full quality wil ik nog wel eens zien. (aan niet ziekelijk hoge prijzen).
Daar ga je zeker framedrops zien. Dure sli opstellingen, extreme koeling en extreme prijzen. Daarentegen: xbox 360, plug in, connect, insert disk, en gaan met die banaan

Naarmate de game developers gefamiliariseerd geraken met de xbox 360 hardware staan ons nog mooie jaren te wachten. Met zo een mooi platform ... Ik zou het ook wel weten hoor. Veel geld steken in een mooi en bugvrij systeem met uniforme hardware voor alle gamers over de hele wereld, mogelijkheid tot heel grondig debuggen op ťťn enkel systeem. Nu met de standaard live kan ook gepatched worden. (heeft zen voor en nadelen. Misschien gaan ze zoals op de pc wereld onvolmaakte games op de markt brengen. Vergeleken met hun console tegenhangers dan, met de attitude, van hey, achteraf patchen we gewoon. Of anderzijds kunnen de echt zware problemen na reviews en wensen van de gebruikers op regelmatige basis geÔmplementeerd worden. Ik hoop op het tweede uiteraard en niet op een laksere houding van de ontwikkelaars.

Ik ben altijd pro console geweest, maar dit is echt een pareltje, qua design, qua specs (minder boeiend ma kom). Gewoon een winner, hopefully future will prove me right
Eerste keer dat ik er aan denk om een console bij introductie aan te schaffen, alhoewel ik misschien best wel pre-order.

Is er trouwens nog een tussenmaat tussen 720 en 1080? (iets in de aard van 1600*..... ?) 720 is ook al mooi maar 1080 zal nog lang duren tegen dat dit hier in europa beetje standaard wordt. En enkele computer schermen worden tegenwoordig steeds meer 1600*1200 (zie bvb 20" dell). En ik zou de xbox dan graag aansluiten op mn pc scherm.

Wil trouwens zelf een 19" lcd aanschaffen. die zijn dus 1280*1024. Zou dit ondersteund worden? (dat formaat is het bijna vierkante 5:4, als je dan 16: 9 feed dan krijg je waarschijnlijk twee mega zwarte balken boven en onder om te gamen, ook niet zo plezant.) Is er trouwens al iets bekend of de xbox 360 een vorm van dvi heeft? hoop van wel want nu is dat zo een gepruts, met tv/capture kaart. In de toekomst gewoon lekker inpluggen op die mooie pc monitor :)
De pc die far cry kan spelen op 1920*1080, full quality wil ik nog wel eens zien. (aan niet ziekelijk hoge prijzen)
Vergeet niet dat hier gewoon een next-gen Ati videochip in komt, die dus ook voor de pc beschikbaar komt.
En ja, die is in het begin alleen tegen een 'ziekelijk' hoge prijs te koop, maar de Xbox 360 zal dat in het begin ook zijn.
Maar dan is de XBoX al enige tijd uit, dus heb je voor de helft van de prijs van die ATi kaart met 48pipes een Xbox360 die mede door zijn architectuur toch nogsteeds sneller zal zijn. Ik zie het nut in elk geval niet meer om nog langer de nieuwste pc hardware aan te schaffen
Pro pc argument: consoles hebben geen muis en keyboard. Probeer eens deathmatch te doen met iemand die muis heeft vs iemand met een gamepad...dan zie je wat k bedoel... Je mikt ze er zo uit.

Geef mij dus een console met keyboard en muis EN met zulke specificaties en dan praten we verder.

[edit] Kun je er ook een (8knops) muis aan hangen via USB?
Daarom heeft de XBox ook gewoon 3 USB aansluiting.

Ook kan je op de huidige Xbox en PS2 een keyboard hangen als je dat wil, zijn gewoon artikelen van 3th party's
Behalve dan het feit dat Xbox1 op 640x480 speelde en nu je resoluties tot op 1920x1080 haalt?
Vroeger zat je met je PAL-tv-tje van 55cm met je Xbox op 640x480 te spelen, maar nu heb je een HDTV waar je 1920x1080 uit kunt persen, en reken daar nog eens een unreal3.0-engine bij, FSAA/AA verbeteringen, en volgens mij zie je tijdens het echte gamen wel een heel ander beeld, ten opzichte van zo'n screenshot :9
Wat zit jij nu te lullen; PAL is geen 640x480 of iets dergelijks (en NTSC is dat ook niet). XBox 1 kan ook HDTV aan (in de VS in ieder geval toch), maar niet alle games en ook niet de 1080-variant (maar wel de 720-variant van HDTV). Als je bijvoorbeeld eens zoekt op Midtown Madness 3 voor XBox, zul je zien dat dat HDTV-coimpatibel is.

Zo kun je voor de XBox ook HDTV-kabels kopen (analoog weliswaar, dus met Y/Cb/Cr).

Het verschil is dat in Europa bijna niemand HDTV heeft; dus had je niets aan de i720 op XBox. Waar je wel gelijk hebt is dat de XBox 360 veel betere kwaliteit van beelden uitpoept, en dat in dat opzicht de XBox ook nog superieus was tegenover de Playstation 2 (die toendertijd wel een heel stuk ouder was).
En wat doet jouw post er nu toe in deze discussie? Je snapt zijn punt toch? :Z

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True