PUBG-spelers krijgen geen lootboxes meer waarvoor geld nodig is om ze te openen

Het systeem van lootboxes of crates in PlayerUnknown's Battlegrounds wordt aangepast. Vanaf 18 december ontvangen spelers geen lootboxes meer die op slot zitten en dus alleen met een betaalde key kunnen worden geopend. Deze op slot zittende crates blijven nog wel in de marktplaats te koop.

Ontwikkelaar PUBG Corp schrijft dat de verandering vanaf 18 december ingaat. Die is van toepassing op willekeurige crates die met Battle Points gekocht kunnen worden. Die bevatten dan niet langer crates waarvoor een met echt geld aan te schaffen sleutel nodig is om hem te openen. Dat betekent dat het openen van crates die met BP 'gekocht' zijn, altijd gratis is. Battle Points zijn punten die spelers kunnen verzamelen door simpelweg het spel te spelen.

Spelers die nog op slot zittende lootboxes in bezit hebben of deze crates via de marktplaats hebben aangeschaft, kunnen ze nog steeds openen met de juiste sleutel. Zo'n sleutel is via de winkel of de marktplaats aan te schaffen. De ontwikkelaar zegt dat het ook de kans op het verkrijgen van een wapen met een aantrekkelijk ontwerp gaat verhogen. Ook verbetert het de kwaliteit van de items in de middelste klasse van crates.

PUBG Corp zegt dat het deze wijzigingen doorvoert na feedback van spelers. Daaruit zou blijken dat men weinig plezier ervaart bij het openen van crates conform de regels van het huidige systeem. De waarde van gesloten crates zou laag zijn en geen interessante beloning voor spelers vormen. De ontwikkelaar meldt dat het eerder patches heeft doorgevoerd om de verkrijgingskansen van deze gesloten crates te verlagen, en speciale items heeft toegevoegd om ze extra waarde te geven. Dat had echter te weinig effect, aldus PUBG Corp.

Overigens is het sinds februari voor Nederlandse en Belgische spelers niet meer mogelijk om keys met echt geld aan te schaffen of lootboxes via BP te kopen. Dat hangt samen met de opvatting van de kansspelautoriteiten dat het verhandelen van lootboxes of de inhoud ervan onder de gokwetgeving valt. Vermoedelijk zal deze situatie voor Nederland en België na 18 december niet direct veranderen, aangezien het verhandelen van items op de marktplaats nog altijd aanwezig zal zijn en de lootboxes an sich niet verdwijnen.

PUBG Vikendi

Door Joris Jansen

Redacteur

19-11-2019 • 09:37

105

Reacties (105)

105
71
13
3
0
42
Wijzig sortering
"feedback". Als het echt vanuit de wensen van players was geweest hadden het nooit geïmplementeerd zoals ze ooit beloofd hadden niet te doen.
Sowieso: microtransactions.. ook wel beter bekend als het 'uitgezaaide cellulaire wildgroei' van de gaming wereld; alles waar het mee in aanraking komt bederft / gaat kapot.. :r

[Reactie gewijzigd door cappie op 22 juli 2024 14:39]

Precies dan konden we met spelen en dus punten kratjes kopen. en evt doorverkopen aan mensen :9
Maar dan koop je nog steeds een 'kans' om een bepaald item dat je wil hebben te 'winnen'. Imo de correcte manier is om de mogenlijkheid te geven om het item dat je wil hebben rechtstreeks te kopen (met al dan niet echt geld), en mensen/kinderen niet te verplichten om in een loterij mee te spelen, i.e. een kansspel.
Het is een beetje vergelijkbaar met voor Mike Tyson te gaan staan en hem een broekschijter noemen. Dan krijg je misschien ook feedback :) .

Als in: je had het nooit moeten doen in de eerste plaats, maar je hebt tenminste nog je les geleerd nadat je het toch gedaan hebt en de feedback gekregen hebt.
Nooit erg in in het spel verdiept maar lootboxen waarvan je moet betalen om te openen? Kijk, ik snap het ergens nog als je een loobox koopt, maar nu krijg je er dus eentje (waarvan de notificatie waarschijnlijk open blijft staan) om geld uit je zak te kloppen om de box te openen.

Ik vind dit echt oplichting eerste klas. Een lootbox kopen oke, maar een lootbox krijgen om vervolgens te moeten betalen om het te openen? Nee dat gaat er bij mij echt niet in. Wat een praktijken zeg.

Zeg overigens niks slechts over de rest van de game. Mensen vinden het leuk en spelen net massaal. Daar zou een goede reden voor zijn..
Correct me if I'm wrong maar CS:GO gebruikt dacht ik dezelfde formule.
Lootboxes of crates winnen in game maar een key moeten kopen om deze te openen.
Er zijn wel meer enge graaiende bedrijven, dat klopt.
"Ik vind dit echt oplichting eerste klas. Een lootbox kopen oke, maar een lootbox krijgen om vervolgens te moeten betalen om het te openen? Nee dat gaat er bij mij echt niet in. Wat een praktijken zeg."

Dit is nu dus aangepakt.....
En daar ben ik blij om. Had het misschien even aan moeten geven ja
Het maakt toch eigenlijk helemaal niets uit?
Of je nu een kist koopt voor €2,50 en m gratis mag open maken of dat je een gratis kist krijgt en hem voor €2,50 moet open maken. Resultaat is exact hetzelfde.
Andere psychologische lading. Vooral als er verschillende soorten crates zijn en je hebt een 'goede crate' kunnen vinden die constant als icoontje in je beeld blijft staan bijvoorbeeld. Een goede crate openen met een normale key! Kopuh gek!

[Reactie gewijzigd door TWeaKLeGeND op 22 juli 2024 14:39]

Is het vanaf 18 december ook weer mogelijk om de "gratis" lootboxen te kopen met BP? Of is dat nog steeds gokken en niet toegestaan in nederland waardoor je met een vpn in moet loggen om de lootboxen te kunnen kopen.
We kunnen al enige tijd geen lootboxes voor BP meer kopen. Waarschijnlijk i.v.m wetgeving. Zouden we misschien in Nederland vanaf 18 december eindelijk onze BP-points op kunnen maken? Dat zou fijn zijn }:O
zo jammer dat dit is tegen gehouden, het gaat namelijk om cosmetische spullen, je wordt er dus niet beter van en het is een vrije keus, maar van dat geld kunnen ze wel nieuwe wapen / mappen etc ontwikkelen en hoeven we daar niet voor te betalen.

Ik ben bang dat we weer terug gaan dlc's omdat battle pass methode waarschijnlijk te weinig geld in het laadje gaat brengen.
Mijn persoonlijke ervaring is dat PUBG verrassend weinig cheaters heeft. Wanneer er iemand cheat is het wel vaak een chinees. Maar daar schijnt cheaten in het algemeen normaler te zijn?
Om even op dit onderwerp in te haken;

Weet iemand hoe het wettelijk zit met de bedenktijd voor in-game aankopen. Denk hierbij aan een skin zonder dat deze uit een kans-lootbox komt. Je koopt een skin voor 5 euro, je probeert 'm uit in-game, maar vind het eigenlijk niets en je wilt een refund.

Die refund ga je niet krijgen van Steam of van PUBG. Op de website van Europa.eu kan ik ook niet echt een duidelijk antwoord op mijn vraag vinden. Ik vraag mij dus af of Steam het eigenlijk wel mag weigeren.
Bedenktijd bestaat officieel niet (volledig) voor digitale goederen. Zie hier: https://www.consumentenbo...ine-telefonische-aankopen

"Je hebt geen bedenktijd bij ... Koop van een digitaal product (film, muziek, games) dat je via internet kunt downloaden, waarbij je laat weten dat je het binnen 14 dagen wilt hebben én hebben verklaard dat je afziet van je bedenktijd. De verkoper moet dit wel bevestigen voordat je het product gaat downloaden. "

Zie hier de officiele Steam uitleg, hun huidige beleid voor teruggave van games is op dit moment soepeler dan wettelijk vereist: https://support.steampowe...le.php?ref=8620-QYAL-4516 . Het mogelijk maken van het uitproberen van games tot maximaal 2 uur is dus wettelijk niet vereist. En dat hoeven ze dus ook voor andere digitale producten niet aan te bieden.

[Reactie gewijzigd door Cpt.Morgan op 22 juli 2024 14:39]

Een in-game item zoals een skin is niet iets dat je download of streamt. Ik vind het zelf behoorlijke vergelijkenissen hebben met het kopen van kleren online, waarbij er wel een bedenktijd is.

Het lijkt er niet op dat deze situatie in de wet is meegenomen, dus bedrijfsbeleid is leidend totdat er een rechter zich over uitspreekt of als er een wet voor komt.
Een in-game item zoals een skin is een digitaal product dat je download en deze situatie is dus gewoon in de wet meegenomen. De wet maakt nu eenmaal onderscheid tussen fysieke en digitale producten. Je kunt het daar niet mee eens zijn, dat mag, maar het staat heel duidelijk in wet:

"De consument heeft geen recht van ontbinding bij: ... de levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd, voor zover de nakoming is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande toestemming van de consument en de consument heeft verklaard dat hij daarmee afstand doet van zijn recht van ontbinding." (https://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-6/artikel230p)
Als je het niet download hoe krijg je het dan te zien?


Tevens gaat het om digitale producten. Een skin is digitaal. Ik zou het extreem raar vinden als een rechter er in mee gaat.
(Dit wil niet zeggen dat ik het er mee eens bent).
Virtuele producten worden in de meeste gevallen uitgesloten van deze regelgeving.
Top. Nu ook even prio op het aantal cheaters terugdringen.
Via de steam market kan je nog wel "juiste" sleutels aanschaffen. Die mag je alleen niet in het spel gebruiken door de regio lock. In BE/NL heb je hier dus niks meer aan.
Pubg is een zinkend schip, en het spel plezier is steeds verder te zoeken. Spelers in europa worden constant met spelers uit china geconfronteerd omdat ping based matchmaking uitgezet is. Hier komt er dan ook een grote golf aan cheaters bij kijken. Wat ook blijkt uit dat de vele reports die ik in game heb gedaan uiteindelijk een dag later daadwerkelijk erkennen dat het een cheat betrof en gebanned is. Koel concept maar slechte uitvoer.
Waar haal je vandaan dat spelers uit Europa weer met Chinezen gematched worden? Ik weet niet beter of er zijn in PUBG wel degelijk regio locks, die waren er eerst dus inderdaad niet, maar zijn er intussen wel degelijk weer.

[Reactie gewijzigd door CH4OS op 22 juli 2024 14:39]

Omdat dit bevestigd is door een source van mij binnen Pubg corp naast dat je gewoon nonstop Chinese namen in de killfeed zit.

Pubg had tijdelijk een regio lock, deze is uitgezet op het mometn dat spelers gingen klagen dat de matchmakign te lang duurde, dit was weer een gevolg dat de playebase een factor 6 kleiner is dan 2 jaar geleden.
Jij ziet in jouw killfeed regelmatig aziatische namen terugkomen, ik heb daar geen last van. Daarbij is 600k nog steeds een prima aantal en kan het net zo goed een dipje zijn. Game doet het nog prima, met een groot toernooi en nog genoeg viewers. Mijn bron binnen Twitch bevestigt dat.
Het is bevestigd door mensen die ik ken binnen PUBG corp zelf, daarnaast het is geen "dipje" als je al meer dan een jaar de lijn gewoon grof ziet dalen in een strakke lijn.

600000 is voor een life service game me thet huidige verdien model te weinig. De interne sfeer is bij Pubg Corp ook niet goed namelijk.
Over de 600.000 was de piek van spelers tegelijkertijd deze maand, gemiddeld zijn er rond de 300.000 mensen tegelijkertijd actief in het spel, en dat zijn nog steeds verdomd goede cijfers.
Pubg corp wordt geleid door investors, van 3miljoen concurrent players naar 600000 piek concurrent players nu is een flinke daling. Kortom voor investors is deze game geen goede voedingsbodem meer om inkomsten uit te genereren. De potentie is al gepiekt en de game verkopen zijn geen inkomsten bron meer. 600000 waar nog niet een derde de battlepas van koopt harkt relatief weinig geld binnen. Dus hoeveel leven denk je dat deze game nog heeft? Bekijk het eens vanuit de developer kant en niet puur als speler.
Het spel is bijna 2 jaar oud wat boeit het nu nog wat investeerders ervan vinden? Tevens zijn de winsten groot genoeg geweest om zelf te investeren in eventuele uitbreidingen als men dat zou willen, hoeven ze de winst ook niet te delen. Het spel is nu 2 jaar oud en dus is het logisch dat de playerbase dalende is.

300.000 AVG is genoeg om winst te draaien op zo'n spel.
Zinkend schip? Er is een toernooi gaande in VS met +2M$ aan prijzengeld. Er komen steeds meer leagues,toernooien bij op o.a. Faceit,GLL etc.

Verder heb ik nooit last gehad van spelers uit china,iedereen is welkom. Altijd veel plezier gehad op de EU servers. Afentoe een cheater(2x p/m MAX),die report ik netjes en de volgende dag krijg ik de noti dat hij banned is.

Als je zelf een noob bent,kan je ook moeilijk schatten of iemand cheat of niet. Ook ga je veel eerder denken dat iemand aant cheaten is omdat je simpelweg clueless bent en zomaar wat gaat roepen.

Dus nee sorry,wat je zegt is dikke onzin.
Beetje goedkope reactie, je hebt geen idee wat mijn ervaring met PUBG is. Speel het since de early access beta launch. Heb tig solo chicken dinners als squad chicken dinners op mijn/onze naam staan. Genoeg matches met rond de 15 solo kills. Denk dat ik mijn weg wel weet op Erangel ;)

PUBG wordt voor een groot deel in Amsterdam Zuid ontwikkeld en heb daar een zeer betrouwbare bron werken waar ik genoeg ook intern van meekrijg.

En ja het is een zinkend schip, een hoop key people zijn binnen PUBG corp afgelopen jaar vertrokken en de playerbase kakt al een tijd in. bron: https://steamcharts.com/app/578080

Dat spelers uti China in matchmaking met Europese spelers een probleem is, is omdat zij met een ping van 150~200 spelen en dus peaking benefits hebben naast hackign is er gewoon een groot issue (pro tip, ga maar eens in Azie shooters spelen met scoreboard of gewoon wat games spectaten, het is echt schandalig hoe erg het daar is).

[Reactie gewijzigd door Sn0wblind op 22 juli 2024 14:39]

Wil je mij vertellen dat iemand met een ping van 150-200 een voordeel heeft t.o.v. jouw 15-20 ping? Ben benieuwd op welke server en met wat voor spelers jij chicken dinners en 15k hebt gehad :9

P.S. PUBG heeft inderdaad een locatie in Amsterdam,maar het is en blijft een Koreaans spel. Ontwikkeld in Korea en wordt onderhouden in Korea. Dus dat "voor grotendeels in NL ontwikkeld" van jou is BS
Een groot deel van het dev team zit in Amsterdam, Brandon Green zelf is naar Amsterdam verhuisd voor het leiden van dit team voordat hij over ging naar een nieuw IP onder de vlag van Bluehole/PUBG corp.

Kortom nogmaals je hebt geen idee waar je het over hebt.

Als een high ping speler je eerder ziet, dan lig jij al tegen de vlakte voordat jij kan reageren, 1 omdat dankzij de lage tickrate alle damage data in 1 klap bij jou aankomt in plaats van een gradual progression en omdat hij simpel weg qua positie voor jou nog onzichtbaar is in combinatie waa rhet vandaan komt. Peaking voordelen zijn al tig keer uitgelegd voor games als PUBG en Rainbow Six Siege. Dus ik denk dat je wat kijkvoer hebt op Youtube bij kanalen die zich hierin specialiseren en het visualiseren voor je.

[Reactie gewijzigd door Sn0wblind op 22 juli 2024 14:39]

Zinkend schip klinkt vrij dramatisch. De hype is weg maar er zijn nog genoeg spelers over om lekker te kunnen spelen. Ja de game heeft issues, maar het zorgt voor de meeste adrenaline in een spel ooit wanneer je in de laatste fase van de game komt. Misschien moet je daarvoor niet dagelijks kip hebben met 15kills, dat zou kunnen. Maar tot nu toe houdt dat het voor mij leuk. Plus ik heb bij dit spel altijd de meeste lol om streamers terug te kijken of youtube. Het zal het geen tien jaar vol houden, maar dat doen maar weinig spellen.
Het gaat er om dat binnen PUBG corp zelf problemen zijn en key spelers weglopen dus de ervaring zal alleen maar minder worden, zodra de game niets mee ropleverd gaat gewoon de stekker eruit.

Dit geld overigens alleen voor de PC en console versies. De mobile versie doet het zeer goed en overstijgd dan ook de full game in dit geval op gebied van playercount, financial performance en pipeline plannen. Maar Pubg mobile wordt dan ook door Tencent gedaan, wat dan wel weer een een aandeelhouder is van Buehole interactive.
Heb je de steam charts wel bekeken? Als je daarnaar kijkt is het inderdaad een zinkend schip. Kijken we daarnaast ook naar de info van @Sn0wblind, die beweert (want je kunt het niet controleren) een link te hebben met een dev in Amsterdam, dan zijn er al 2 gebieden waar de game blijkt te haperen.
Wat ik ook heb gedaan is eventjes naar de TWITCH statistieken kijken (https://sullygnome.com/ga...BATTLEGROUNDS/365/summary). Valt mij toch inderdaad op dat het spel gigantisch heeft ingeleverd aan populariteit.
Dit heet dus lag compensation, zoek het anders even op voor je teveel dingen roept waarvan jouw "logische gedachte" nog geen feit is
Ik weet wat lag compensation is. Probeer eens met een bolt action te spelen op een server met een ping van 150-200. Kom daarna terug om ons te laten weten hoe je het hebt ervaren ;)
Volgens mij dus niet. Met hoge ping schiet ik mensen die mij niet eens hebben gezien.
De server compenseert. Naja goed. Zoek even op youtube filmpjes. Je blijft bij je standpunt. Wat overigens niet klopt
Nou daar wil ik toch wel zeggen dat ik praktisch elke keer als ik speel wel een groep chinezen tegen kom met zeer bijzondere speelwijzen.

Als je 2x per maand een hacker tegenkomt dan speel je waarschijnlijk 3 matches per maand want ik zie ze sowieso elke week meerdere keren, en ja ik weet wel hoe het spel werkt.

Ook is het waardeloos dat de PING ongelofelijk hoog is bij veel spelers.
Ik snap je punt. Overflow aan gamers en goede gamers. Kijk maar naar teams in PGC o.a. 4AM,QM,VC etc. Liever een goede speler uit china dan een lalnaab die kwartiertje in een 1-story zit te campen van wie je de NIET-logische denkwijze nooit kan schatten.

Ik speelde het bijna elke dag,voor een paar uur. Full squad,meestal faceit of pubs. Een keer in de zoveel tijd een cheater,maar vertel me bij welke spel niet dan?
Het spijt me heel erg, maar inmiddels is PUBG gewoon verpest,
In zeer veel van mijn games word ik gekilled door iemand die mijn exacte positie weet, vervolgens jou op 100m full auto sprayed en enkel mijn hoofd raakt, en vervolgens naar mijn teamgenoot gaat en daar hetzelfde doet, binnen 1 seconde...
Verder word je tig keer gekilled door mensen die jou om de muur vermoorden.
Ook een favoriet, waar jij de jump op hebt met je CQB wapen, ze zich omdraaien en jou alsnog vermoorden met het laagste DPS wapen in de game.
Geluiden zijn ook leuk, de helft van de tijd hoor je niet dat iemand full sprint je huis bestormt...

Ik ben er inmiddels al een tijdje klaar mee.

[Reactie gewijzigd door Danny Phantom op 22 juli 2024 14:39]

Vervelend om te horen. Maar ik snap je punt. Als er wordt gecheat doen ze het zonder schaamte en is het overduidelijk. Kan best irritant zijn.

Echter heb ik nog niet bij een ander spel ervaren dat je adrenaline zo erg zit te pompen in de laatste cirkel en de verdiende chicken beste end-game gevoel is PERIOD. Als je normale vrienden hebt,die niet teveel zeiken en het spel snappen is er geen beter spel om gewoon uren achter elkaar te knallen en lol te hebben. Just my 2 cents ;)
Ha, het is erg verslavend, zeker. Maar zelfs met chille mensen begint het na het 5e potje waarin je op verdachte wijze een gunfight verliest begint het te irriteren. Na het 10e potje waarin je om de hoek word geschoten begint het te vervelen en na het 25e potje waarin iemand al jou bewegingen tracked en vervolgens mn hele team in een halve seconde afmaakt is het wel klaar.
Sorry brother,can't relate.
Wat speel je dan vooral?

Ikzelf duo-tpp
FPP only, squads/duos. Vind bij TPP niet zo chill dat iemand je achter de muur kan spotten zonder dat je em ziet. Daardoor gaan mensen veel trager spelen en veel vaker campen heb ik het gevoel. Los daarvan,kan TPP ook best leuk zijn. Wij doen constant sanhok Ruins/erangel Georgo hotdroppen en mensen hunten als Predators xD
Ja, dan klopt het dus helemaal!

Ik heb zelf paar keer FPP gedaan en dan kom ik een stuk minder cheaters tegen, maar ben dan ook veel lagere rang daar. Ik zit inmiddels op 700u fpp vs 20u tpp + een maatje die enkel tpp wilt doen
Das niet best dan. Kijk anders even naar onze landgenoot ibiza op twitch. Jammer dat TL het niet gehaald heeft op PGC,maar hij blijft voor mij een van de beste spelers van EU. Buiten het feit dat hij als een bezeten maniac speelt in pub games,kan je veel van hem leren xD
Ik had gister nog CD. Nummer 2 en 3 heb ik gereport vanuit de replay. Nummer 2 had aim assist dus dat kwam best subtiel over met zijn 3 kills. Nummer 3 had alle cheats aan en had 18 kills.

Ik speel minder door het aantal cheaters dat ik tegenkom. Als ik 20 minuten wil looten en rondlopen zonder resultaat kan ik elk ander spel wel spelen zonder tegenstanders. En zo ook mn squadmates; ze snappen het spel; zeiken niet teveel; maar we stoppen wel als we net even te makkelijk gebokt worden.
Ik denk dat jouw mening grotendeels voortkomt uit eigen ervaren frustratie. Ja, het klopt dat de Chinese spelers een probleem zijn. Dat veel daar van cheaters zijn, zal ik ook niet gaan ontkennen. Maar kijk eens naar een spel zoals bijvoorbeeld CS:GO, daar zitten ook relatief veel mensen tussen, die overduidelijk aan het cheaten zijn. Het duurt daar ook een tijd voordat ze gebannt worden en dat is al minimaal sinds 2014 zo. Betekent dit dat ook CS:GO een zinkend schip is? Ik denk dat het tegendeel inmiddels al bewezen is.

PUBG Corp. moet er alleen voor zorgen dat het moeilijker wordt voor spelers, om in andere regio's te spelen. En Anti-Cheat natuurlijk, maar dat is het bekende kat en muis spel.
Het lijkt me inderdaad ook grotendees je frustraties.
Wat voorvalt tijd om een ander spel te zoeken dan denk ik.
Ik amuseer me er nog goed mee inclusief met de chinese spelers.

Ik heb geen enkel probleem om een game te vinden dus die "inkakkende popuatie" is totaal geen probleem.
De reden dat je matches vind is dus omdat nu de gehele player pool ongeacht locatie en verbinding bij elkaar geknalt wordt. De inkakkende populatie is gewoon vastgelegd dus die haakjes mag je weghalen hoor. Prima dat je het naar je zin in de game hebt. maar dat doet geen afbreuk aan de statistieken en de staat van het team binnen PUBG corp en de negatieve sfeer die er nu hangt.

https://steamcharts.com/app/578080#1y
Ik denk dat jij een source hebt binnen Pubg corp
De negatieve sfeer komt van jou, zoals ik al zei ik heb dat met genoeg games gehad je moet gewoon verder gaan en iets anders doen. Hoe zou jij kunnne beoordelen wat ik van een spel vind?

Ik amuseer me nog rot op pubg daar zal geen enkele statistiek iets aan kunnen veranderen :-)
En wat maakt dat uit? Waarom zou dat iets venanderen voor mij? Lees nu toch eens wat ik schrijf: het is een spel waarmee ik me amuseer wat maakt al dat uit wat jij schrijft? Waarom blijf je proberen ergens pubg slecht te maken met 'dalende gebruikers' en 'achter de schermen drama' terwijl dat helaam niks uitmaakt;
Dat weet je absoluut niet, "de concurentie" is fornite en aanverwanten niet cs:go en momenteel zijn er 600 000 players waar je 100 nodig hebt voor een match. Ruim voldoende dus, geen idee waarom je zo een afkeer van een spel gekregen hebt.
100 spelers in jouw regio voor een goede verbinding vinden is in de regio europa fors lastiger.

Afkeer is een groot woord, maar een game waar je 20minuten lang in overleefd en dan door een cheater gepakt wordt in game is naar mijn gevoel een dooddoener. Het is een intens spel waar de reward van het winnen van een match vrij veel vereist. Een cheater sloopt die energie investering van een 20 minuten in zo'n geval.
Is geen enkel probleem op dit moment in enkele seconden heb je een spel en zoals ik al zei als je het niet leuk vind: speel iets anders geen reden om zo zuur te zijn voor niks.
Ik denk dat jij je beperkte gedachten patronen op mij nu projecteerd. Ik projecteer een observatie waarbij regelrechte info van het PUBG corp team mijn spel ervaring bevestigd hebben en nog meer insights dan alleen betreft het spel. Verder speel ik het inderdaad al een aantal maanden niet meer :-)

Duurt trouwens tot 5 minuten om na een afgelopen match weer in een game te zitten omdat het vullen van een instance nu wel wat langer duurt dan een paar seconden.

[Reactie gewijzigd door Sn0wblind op 22 juli 2024 14:39]

Je reageert nog steeds heel zuur, zoals ik soms in world of warships zeg als er weer 1 compleet over zijn toeren gaat: het is maar een spel, geen nood je zo te gedragen.
Als jij dit al zuur vindt, vrees ik voor je gesteldheid in het dagelijks leven. Ik geef alleen mijn insights. Doe ermee wat je wilt.
Nog steeds kan je het niet laten voor geen enkele reden. Je moet jezelf toch eens serieus afvragen waarom?
Zouden ze gerapporteerde valsspelers niet gewoon toe moeten laten maar alleen tegen andere valsspelers laten spelen? Nu maak je toch gewoon een nieuw accountje aan en klaar?
Zinkend schip man kan jij overdrijven.
Niet waar wat jij zegt, ik speel het bijna elke dag en er zijn zat spelers uit Europa
Die het nog spelen
Ik speel elke dag en Ik ervaar dat totaal niet wat jij zegt, hoe kan dat dan?
Kijk graag naar matches van Fugglet, Kaymind.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.