331 producten en 378 uitvoeringen

Gebruikers over webshop WifiHouse

Review toevoegen

Algemeen

De webshop biedt voldoende overzicht en duidelijke goede productomschrijvingen. Het bestelproces is voor de hand liggend. Er zijn voldoende betaalmogelijkheden.

Verzending

Op het moment van de bestelling leek het betreffende product voorradig te zijn, echter was dit niet zo. Ik ontving snel een bericht dat de levering vertraagd was zonder veel details bijvoorbeeld met betrekking tot levertijden. Vervolgens ontving ik geruime tijd geen verder bericht, ook geen reactie op e-mail berichten die ik stuurde. De COVID-19 omstandigheden waren natuurlijk extreem, en daarom is een vertraging in de levering begrijpelijk, tussentijds bericht was toch wel prettig geweest. Uiteindelijk ontving ik alsnog correct en vriendelijk een reactie. Omdat de te verwachten levertijd wel erg ver in de toekomst lag mocht ik mijn bestelling annuleren of wijzigen. Ik heb de bestelling gewijzigd, kreeg een bescheiden korting als excuses voor het ongemak (sympathiek). Dit artikel werd snel en juist geleverd.

Klantenservice

Zie mijn toelichting bij de beoordeling van de verzending. Ik ben zeer netjes en vriendelijk geholpen.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Wifihouse.nl heeft een simpele maar duidelijke site, een groot assortiment met goede merken en goede prijzen.

Verzending

Op weekdag besteld voor 16:00 uur = dezelfde verzonden. Die tijd kan wel iets ruimer vind ik.

Algemeen

Via een kennis kwam ik terecht op WifiHouse en eigenlijk keek ik rond voor de nieuwsgierigheid. Het was niet de bedoeling iets te kopen maar toen zag ik de Wifi adapter die ik al lange tijd wilde; eindelijk eens ergens in stock en ook nog voor een mooie prijs.

Website is no-nonsense en heel basic wat ik zelf prettig vindt voor het overzicht want ze hebben best wel veel keus nog.

Verzending

Heel snel verzonden en ook al gratis vanaf 25 euro. Het gebeurt niet altijd maar deze winkel maakt het idd waar dat voor 16:00 bestellen betekend dat het ook nog dezelfde dag word verzonden. Super!

Dat het pakket "te laat" is geleverd lag aan de PostNL en het gedoe omtrent COVID-19 en niet aan WifiHouse zelf.

Algemeen

snelle levering ondanks de coronacrisis, gemakkelijke website in gebruik, correcte lage prijs, hier vind je merken die niet overal te vinden zijn

Algemeen

Ik heb ondanks de corona crisis toch de bestelling snel ontvangen. Makkelijke website in gebruik.

Algemeen

De website is duidelijk, de prijzen zijn laag en de bestelling werd snel geleverd (net als voorgaande keren).

Algemeen

Mikrotik router en wat bekabeling besteld bij WifiHouse. Niets op aan te merken. Artikelen werden snel verzonden en zaten goed verpakt.

Verzending

De producten waren goed verpakt.

Algemeen

In een passend doosje, keurig de volgende dag, pakbon in leesbaar lettertype, alleen al die mail beetje veel van het goede..nieuwe klant, totaal 5 mail, postnl 4 mail en dat voor een router van 50 €. Daar moeten we nog eens iets anders op verzinnen..

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Bestelling was makkelijk en vlot, geen problemen ondervonden.
Retourneren was echter een andere verhaal en nog steeds lopen...

Verzending

Prima, en snel en goed verpakt

Klantenservice

Ik had de verkeerde besteld, dus wilde retour aanvragen. Dus kwam ik in een vervelende cyclus terecht.

1. Volgens hun website: Om te retourneren moet je hun een e-mail sturen. (Geen geautomatiseerd proces). Hier werd niet op gereageerd

2. Dan maar op de website maar het contact formulier ingevuld.

3. eindelijk een retour formulier gekregen, en die ingevuld en het opgestuurd.

Het is nu 3 weken voorbij nadat ze het hebben ontvangen volgens de track & trace, en geen reactie, niet eens op zijn minst een: "Wij hebben uw retourzending ontvangen". Je kan ook nergens de status volgen.

Het is maar de vraag of ik er iets van terug zie.

geld is niet retour binnen 14 dagen nadat ik heb aangegeven te willen retourneren.

Dus ik zit met de kosten van de bestelling, en de retourkosten. Fijne webshop, voortaan elke ander shop.

Hoi NmidnetS

Bedankt voor je review. Wij hebben het een en ander teruggekeken en zien dat wij jou inderdaad 2 dagen later pas een retourformulier hebben teruggestuurd, daar wij in het weekend niet geopend zijn duurde dat misschien wat langer dan verwacht. Zou je ons in een berichtje jouw track&trace code willen sturen zodat wij kunnen zien waar het pakket gebleven is, wij hebben namelijk nog niks ontvangen. Kan het zijn dat je ons hierover verder ook geen bericht heb gestuurd wat er mee is gebeurd? In onze mailbox of whatsapp kunnen wij niets terugvinden wat betreft navraag. Wij willen het graag voor je uitzoeken, maar hebben daarvoor de track&trace code nodig.

Graag zien wij je reactie tegemoet.

Algemeen

Ik had alles supersnel binnen. Via tweakers kwam ik bij WiFi house uit. Beste prijs.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2

Algemeen

Redelijke website. Maar wat onoverzichtelijke.

Bovenin staat wel "voor 1600 besteld, volgende dag in huis". maar er zitten kleine lettertjes achter. Die worden hier alleen niet weer gegeven en klopt dus niet. Daarom had ik mijn bestelling te laat

Verzending

Bovenin staat voor 1600 besteld, volgende dag in huis. maar er zitten kleine lettertjes achter. Die worden hier alleen niet weer gegeven. Is namelijk niet voor iedere volgende dag. Maar dit staat alleen ergens in de kleine lettertjes.

Hoi Rolfie,

Bedankt voor je review. Wat jammer dat het pakket niet op tijd is afgeleverd door PostNL. ik zie inderdaad dat wij het wel diezelfde dag met PostNL hebben meegestuurd maar door drukte hebben ze het helaas een werkdag later afgeleverd. Helaas hebben wij daar geen invloed op, maar over het algemeen (in 95% van de gevallen) kan je er vanuit gaan dat het de volgende dag afgeleverd zal worden.

Wij gaan er vanuit dat je hier volgende keer natuurlijk niet tegen aan zal lopen.

Mocht je nog vragen hebben of zijn er onduidelijkheden dan zien wij je reactie graag tegemoet.

Algemeen

Ik kwam simpelweg bij WifiHouse terecht omdat ik al wist wat ik wilde kopen en zij hadden de beste prijs. Betaling was zo gedaan via Ideal en ik kreeg meteen een bevestigingsmail.

Verzending

Aangezien ik op een zaterdag bestelde ging ik er al vanuit dat ik het pas op dinsdag zou ontvangen en dat klopte ook.
Ik kreeg op maandag een bericht dat mijn pakketje verzonden was en de dag erna had ik mijn router. Keurig, zoals het hoort. En nog een Haags Hopje er bij ook. Smullen maar!

Algemeen

Mikrotik 10GBit switch besteld en was direct leverbaar. Betaling per paypal is zonder extra kosten en gratis verzending boven een bepaald bedrag.

Verzending

De volgende dag was deze geleverd. De doos was netjes verpakt met een Tweakers review kaart en een lekker snoepje.

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik enkele dagen later een email waaron stond dat de goederen niet op voorraad waren .. echter daarna geen reactie meer en order gecancelled ECHTER dit is door WIFIHOUSE perfect en netjes opgelost

Verzending

geen producten ontvangen echter terugbetaling in goede orde opgelost

Klantenservice

Klantenservice zover ik kon horen alleen email dit is wel jammer maar goed uiteindelijk reageren ze wel snel via email dus eind goed al goed

Beste,

Zou u uw ordernummer kunnen doorsturen in een privebericht zodat ik kan kijken wat er precies aan de hand is? Wij willen dit graag voor u oplossen maar wij hebben zo geen gegevens om te zien om welke order dit precies gaat.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Product zoals beschreven. Heel snel in huis voor nette prijs. Erg tevreden. Werkt perfect! Heel tevreden klant!

Verzending

Weekend besteld dinsdag in huis. Snel dus

Klantenservice

Nog niet nodig gehad maar keurig op de hoogte gehouden via mail.

Algemeen

Ik was op zoek naar een product wat officieel onderdeel is van een combinatieproduct vanuit de leverancier. Het betrof hier een rackmount voor 2 Ubiquiti switches. Na een mailtje gestuurd te hebben naar zo goed als elke webwinkel hier op Tweakers kon enkel WiFiHouse wat voor mij voor een fatsoenlijke prijs betekenen. Waar andere webshops het niet konden bieden of minimaal 100 euro vroegen wist WifiHouse het voor nog geen 3 tientjes verstuurd en wel naar mijn adres te krijgen; fantastisch! Op mijn mail werd uiterst snel gereageerd en de volgende dag had ik de rackmount zeer net verpakt al in huis. Aanrader!

Verzending

De doos was wat groot, maar om toch een veilige verzending te garanderen zat er meer dan genoeg opvulmateriaal in.

Klantenservice

Attent, snel en vragen een eerlijke prijs voor wat ze bieden; top!

Algemeen

Zeer fijne winkel en een van de weinige die echte alle productinformatie op hun website weergeven. Ik was op zoek naar en wifi adapter met een bepaalde chipset, een belangrijke specificatie die andere webwinkels niet tonen. Bestellen ging erg makkelijk, het is niet verplicht om een account aan te maken. Op de website stond vermeld dat wanneer er voor 16:00 besteld werd, dit product de volgende dag geleverd zou worden. Rond 14:00 op vrijdag de bestelling geplaatst, op zaterdag rond 14:00 geleverd. Gedurende het proces wordt je ook continue via mail op de hoogte gehouden, erg prettig! Het product was goed verpakt en voorzien van een extra laag bescherming. Dit bedrijf is absoluut een aanrader.

Verzending

Levering was uitstekend. Precies binnen de beloofde tijd, voorzien van een extra laag bescherming. Product is onbeschadigd aangekomen.

Klantenservice

Vanaf bestellen tot en met bezorgen wordt je via de mail voortdurend op de hoogte gehouden van de status. Erg fijn!

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1

Algemeen

Product niet leverbaar, terwijl dit wel via website was aangegeven.
Leverdatum verschoven van 4 dagen naar 3 weken.
Toen verzoek om geld terug. Pas na 2 mails en een terugbel verzoek reactie.

Geld terug toegezegd door ene Casper.

Nu 2 weken verder en nog steeds niet terug betaald.

Winkel is telefonisch niet bereikbaar. Staat wel een nummer maar dit gaat standaard naar voicemail.

Dit is volgens mij geen professionele webwinkel, maar een zolderkamer die wat dozen schuift vanuit China.

Verzending

Product is nooit verzonden.
Geld terug overigens ook niet. .

Klantenservice

Reacties pas naar 4 werkdagen.
Wat toegezegd wordt, wordt niet waar gemaakt.
Slecht bereikbaar.

Algemeen

Prima assortiment, product eenvoudig terug te vinden. Bestellen ging heel vlot, correcte facturatie (B2B EU).

Verzending

Snelle verzending van zodra product voorradig is, vlotte levering.

Klantenservice

Uitstekende (bereikbare) service, ook pre-sales.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0

Algemeen

Bestelling 4 februari geplaatst. Onderdeel was niet voldoende leverbaar, dus wachten op leverancier. Website gaf aan 4 weken. Prima....
Na 6 weken maar even een mail gestuurd want nog niks vernomen. Geen gehoor, 2 weken later nog een mail gestuurd.. tot op heden geen antwoord mogen krijgen.

Klantenservice

Ronduit slecht, ze hebben helemaal niet gereageerd en dat is echt onacceptabel.

Mijn geld terugkrijgen zou op z'n minst een compensatie zijn, maar daar kan ik naar fluiten merk ik.

edit: antwoord op de onderstaande reactie:

Nee, ik heb GEEN reacties gekregen, slechts de bestellingbevestiging 2 februari:

---------------------------------------------------------
On Sat, Feb 2, 2019 at 3:11 PM WifiHouse <info@wifihouse.nl> wrote:

Onderwerp : Bestelling website Ordernummer : 26770
Datum : 02-02-2019 Betaalmethode : iDEAL

Geachte heer,

Bedankt voor uw bestelling! Hieronder staat overzichtelijk wat u allemaal besteld heeft en wat uw gegevens zijn.

<overzicht>

Wij willen u bedanken voor uw tijd en hopen dat u tevreden bent en blijft met ons bedrijf, natuurlijk de service die wij leveren en wij hopen u snel weer eens terug te zien!

WifiHouse.nl
Alles voor een betrouwbare netwerkoplossing!
----------------------------------------------------------------------

Laat maar zien waar de reacties naar verstuurd zijn mochten jullie dit nog lezen en restitutie lijkt me gepast ja.

einde edit...

Beste,

Jammer om te lezen dat u ontvreden bent. Daarom heb ik het een en ander uitgezocht om te zien wat hier aan de hand is. Ik zie dat wij op 2 momenten u een mail hebben gestuurd.
Het product wat u heeft besteld is niet voldoende op voorraad en het is geen standaard product wat men gefabriceerd, daarom zijn wij afhankelijk van veel factoren voordat wij het binnen hebben. Omdat het onduidelijk is wanneer wij het binnen krijgen hebben wij u gevraagd middels mail of u wilt blijven wachten of uw geld terug wilt hebben. Daar hebben wij helaas geen reactie op gehad waarmee wij er vanuit gingen dat u wou blijven wachten.
Mocht u alsnog een creditering willen hebben, kunt u ons een bericht sturen zodat wij dit voor u in orde kunnen maken?

WifiHouse.nl

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie