195 producten en 214 uitvoeringen

Gebruikers over webshop WifiHouse

Review toevoegen

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Diverse producten besteld, 1 gekregen. De andere producten is wachten op hun leverancier. Dat geeft niks, kan gebeuren.

Helaas werd er wel heel laat gereageerd op mails, waardoor ik wat nerveus werd. Zojuist reactie gekregen met een keurige oplossing waardoor ik de producten langs een andere weg alsnog door Wifihouse geleverd krijg.

Het duurde even, maar nu goed opgelost.

Verzending

Slechts 1 van de 5 producten mogen ontvangen tot dusver. Het ontvangen product is verder helemaal goed en doet wat het moet doen.

Klantenservice

Je kunt niet bellen, communicatie verloopt via mail of Whatsapp. Wanneer het druk is of je hebt een dringende vraag kan dit vervelend zijn.

Algemeen

Kon het product prima vinden wat ik zocht op de website, dat zit opzicht wel logisch in elkaar.

Verzending

ik had rond half 3 besteld en werd netjes op de hoogte gehouden van de status, werd ook daadwerkelijk die dag verzonden en ik had het de volgende dag in huis.

Klantenservice

Vooraf een vraag gesteld over de werking van een usb adapter en dat was verder prima.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Komen afspraken niet na, je moet zelf maar vinden hoe je product werkt.
Op mails met hulp vragen reageren ze laat, en ook daar mee kom ik niet verder
En mijn retour verzoeken worden genegeerd.
Ondertussen wel 2 keer een mail of ik een review achter wil laten!!!

Verzending

Het was er binnen 2 dagen, maar als je zegt dat het de volgende dag binnen moet zijn dan verwacht ik dit ook!

Klantenservice

Voor mijn gevoel weinig kennis over het product, late reactie, en mijn 2 mails waar ik een retour aanvraag worden genegeerd, helaas is de optie er namelijk niet op hun website.
Gelukkig bied PayPal bescherming tegen dit soort bedrijven.

Beste,

Bedankt voor uw review.

Wij vinden het erg jammer dat u een verkeerde indruk heeft gekregen van het product wat u heeft gekocht, een deauther bord vereist wel wat technische kennis om in gebruik te nemen, vandaar ook dat wij het aanbieden op onze security pagina. Wij kunnen door nog steeds aanhoudende drukte niet altijd dezelfde dag reageren, er kan een vertraging zitten in de reactie tijd, daarvoor vragen wij uw begrip. Kunt u aangeven welke afspraken er zijn gemaakt met welke medewerker, die niet na zijn gekomen. Daarvan kunnen wij helaas niks vinden bij uw order, graag zien wij uw reactie tegemoet via de email zodat wij u verder kunnen helpen.

Klantenservice WifiHouse

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Op 19-08-2020 heb ik 3 stuks “RJ45 waterproof connector” bij Wifihouse besteld.
Deze connector heeft volgens de spec’s een IP 67 klassering.
In een zwarte uitvoering.
Geleverd is echter 3 stuks “Alfa Network RJ45 waterproof connector”
Deze connector heeft volgens de spec’s slechts een IP 66 klassering.
In een witte/grijze uitvoering.

Daarbij is de afsluiting vervangen door een forse kabelthule ipv van een gesloten afdichting.
In deze uitvoering wordt de IP 66 klasse nooit gehaald, laat staan een IP67 klasse.

Toelichting IP
6x= stofvrij
X6= waterbestendig
X7= dompeldicht (30min op 1m onderwater)

Klantenservice

bovenstaande mail rechtstreeks gestuurd en op 25-08-2020 (nog) geen enkele vorm van reactie gehad.

Beste,

Bedankt voor uw review.

Wij vinden het erg jammer dat u de verkeerde connectoren heeft ontvangen, zoals wij u reeds per mail hebben bevestigd is per abuis door een medewerker het verkeerde product toegestuurd. Wij kunnen door nog steeds aanhoudende drukte niet altijd dezelfde dag reageren, er kan een vertraging zitten in de reactie tijd, daarvoor vragen wij uw begrip.

Zoals aangegeven sturen wij u de juiste connectoren op, hopelijk is het hiermee voor u naar wens opgelost, ondanks de iets langere tijd dat u op uw producten moet wachten.

Klantenservice WifiHouse

Algemeen

De Ubiquiti mounting kit voor UAP-AC-Lite werd netjes verpakt en snel verstuurd! Ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken omtrent mijn bestelling.

Algemeen

Ze boden het Ubiquiti Unifi product aan voor de beste prijs in de pricewatch. De site kan echter wel een likje gebruiken om wat moderner en overzichtelijker te worden.

Verzending

Goede en nette verpakking. Levering was precies op tijd.

Algemeen

Bij WifiHouse gekocht vanwege goede prijs in combinatie met de mogelijke tech support.
Installatie van mijn tweede Ubiquity AP in mijn netwerk ging super eenvoudig. Tot nu toe nog geen technische ondersteuning nodig gehad van WiFiHouse.

Verzending

Pakket (Ubiquity AP) was goed en degelijk in een tweede doos verpakt.. Werd volgende dag thuis afgeleverd door Post NL met Track & Trace - werkt echt goed, makkelijk. en betrouwbaar.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

nette prijzen en snelle verzending jammer dat er geen keuze is met wie er verzonden wordt PostNL wordt met de dag slechter

Verzending

verzonden zoals gemeld maar post NL maakt er een zootje van.
Oke nu corona maar zeggen dat het geleverd is en het 2 dagen daarna pas gebracht wordt is op zijn zachts gezegd lastig.
2 dagen voor de bewuste Jan thuis zitten wachten.
Graag zou ik zien dat ik een keuze kan maken welke verzender eventueel bij betalen maar dat geeft minder ongenoegen.

nvt

Algemeen

Duidelijke website met een Ruim assortiment. Snelle bezorging en een Goede communicatie over De status van de bestelling.

Verzending

Goed verpakt. Voldoende materiaal gebruikt om schade te voorkomen. Pakbon en prijs uitnodiging in de doos aanwezig.

Algemeen

De webshop biedt voldoende overzicht en duidelijke goede productomschrijvingen. Het bestelproces is voor de hand liggend. Er zijn voldoende betaalmogelijkheden.

Verzending

Op het moment van de bestelling leek het betreffende product voorradig te zijn, echter was dit niet zo. Ik ontving snel een bericht dat de levering vertraagd was zonder veel details bijvoorbeeld met betrekking tot levertijden. Vervolgens ontving ik geruime tijd geen verder bericht, ook geen reactie op e-mail berichten die ik stuurde. De COVID-19 omstandigheden waren natuurlijk extreem, en daarom is een vertraging in de levering begrijpelijk, tussentijds bericht was toch wel prettig geweest. Uiteindelijk ontving ik alsnog correct en vriendelijk een reactie. Omdat de te verwachten levertijd wel erg ver in de toekomst lag mocht ik mijn bestelling annuleren of wijzigen. Ik heb de bestelling gewijzigd, kreeg een bescheiden korting als excuses voor het ongemak (sympathiek). Dit artikel werd snel en juist geleverd.

Klantenservice

Zie mijn toelichting bij de beoordeling van de verzending. Ik ben zeer netjes en vriendelijk geholpen.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Wifihouse.nl heeft een simpele maar duidelijke site, een groot assortiment met goede merken en goede prijzen.

Verzending

Op weekdag besteld voor 16:00 uur = dezelfde verzonden. Die tijd kan wel iets ruimer vind ik.

Algemeen

Via een kennis kwam ik terecht op WifiHouse en eigenlijk keek ik rond voor de nieuwsgierigheid. Het was niet de bedoeling iets te kopen maar toen zag ik de Wifi adapter die ik al lange tijd wilde; eindelijk eens ergens in stock en ook nog voor een mooie prijs.

Website is no-nonsense en heel basic wat ik zelf prettig vindt voor het overzicht want ze hebben best wel veel keus nog.

Verzending

Heel snel verzonden en ook al gratis vanaf 25 euro. Het gebeurt niet altijd maar deze winkel maakt het idd waar dat voor 16:00 bestellen betekend dat het ook nog dezelfde dag word verzonden. Super!

Dat het pakket "te laat" is geleverd lag aan de PostNL en het gedoe omtrent COVID-19 en niet aan WifiHouse zelf.

Algemeen

snelle levering ondanks de coronacrisis, gemakkelijke website in gebruik, correcte lage prijs, hier vind je merken die niet overal te vinden zijn

Algemeen

Ik heb ondanks de corona crisis toch de bestelling snel ontvangen. Makkelijke website in gebruik.

Algemeen

De website is duidelijk, de prijzen zijn laag en de bestelling werd snel geleverd (net als voorgaande keren).

Algemeen

Mikrotik router en wat bekabeling besteld bij WifiHouse. Niets op aan te merken. Artikelen werden snel verzonden en zaten goed verpakt.

Verzending

De producten waren goed verpakt.

Algemeen

In een passend doosje, keurig de volgende dag, pakbon in leesbaar lettertype, alleen al die mail beetje veel van het goede..nieuwe klant, totaal 5 mail, postnl 4 mail en dat voor een router van 50 €. Daar moeten we nog eens iets anders op verzinnen..

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Bestelling was makkelijk en vlot, geen problemen ondervonden.
Retourneren was echter een andere verhaal en nog steeds lopen...

Verzending

Prima, en snel en goed verpakt

Klantenservice

Ik had de verkeerde besteld, dus wilde retour aanvragen. Dus kwam ik in een vervelende cyclus terecht.

1. Volgens hun website: Om te retourneren moet je hun een e-mail sturen. (Geen geautomatiseerd proces). Hier werd niet op gereageerd

2. Dan maar op de website maar het contact formulier ingevuld.

3. eindelijk een retour formulier gekregen, en die ingevuld en het opgestuurd.

Het is nu 3 weken voorbij nadat ze het hebben ontvangen volgens de track & trace, en geen reactie, niet eens op zijn minst een: "Wij hebben uw retourzending ontvangen". Je kan ook nergens de status volgen.

Het is maar de vraag of ik er iets van terug zie.

geld is niet retour binnen 14 dagen nadat ik heb aangegeven te willen retourneren.

Dus ik zit met de kosten van de bestelling, en de retourkosten. Fijne webshop, voortaan elke ander shop.

Hoi NmidnetS

Bedankt voor je review. Wij hebben het een en ander teruggekeken en zien dat wij jou inderdaad 2 dagen later pas een retourformulier hebben teruggestuurd, daar wij in het weekend niet geopend zijn duurde dat misschien wat langer dan verwacht. Zou je ons in een berichtje jouw track&trace code willen sturen zodat wij kunnen zien waar het pakket gebleven is, wij hebben namelijk nog niks ontvangen. Kan het zijn dat je ons hierover verder ook geen bericht heb gestuurd wat er mee is gebeurd? In onze mailbox of whatsapp kunnen wij niets terugvinden wat betreft navraag. Wij willen het graag voor je uitzoeken, maar hebben daarvoor de track&trace code nodig.

Graag zien wij je reactie tegemoet.

Algemeen

Ik had alles supersnel binnen. Via tweakers kwam ik bij WiFi house uit. Beste prijs.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2

Algemeen

Redelijke website. Maar wat onoverzichtelijke.

Bovenin staat wel "voor 1600 besteld, volgende dag in huis". maar er zitten kleine lettertjes achter. Die worden hier alleen niet weer gegeven en klopt dus niet. Daarom had ik mijn bestelling te laat

Verzending

Bovenin staat voor 1600 besteld, volgende dag in huis. maar er zitten kleine lettertjes achter. Die worden hier alleen niet weer gegeven. Is namelijk niet voor iedere volgende dag. Maar dit staat alleen ergens in de kleine lettertjes.

Hoi Rolfie,

Bedankt voor je review. Wat jammer dat het pakket niet op tijd is afgeleverd door PostNL. ik zie inderdaad dat wij het wel diezelfde dag met PostNL hebben meegestuurd maar door drukte hebben ze het helaas een werkdag later afgeleverd. Helaas hebben wij daar geen invloed op, maar over het algemeen (in 95% van de gevallen) kan je er vanuit gaan dat het de volgende dag afgeleverd zal worden.

Wij gaan er vanuit dat je hier volgende keer natuurlijk niet tegen aan zal lopen.

Mocht je nog vragen hebben of zijn er onduidelijkheden dan zien wij je reactie graag tegemoet.

1 2 3 ... 9

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie