WifiHouse

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op 19-08-2020 heb ik 3 stuks “RJ45 waterproof connector” bij Wifihouse besteld.
Deze connector heeft volgens de spec’s een IP 67 klassering.
In een zwarte uitvoering.
Geleverd is echter 3 stuks “Alfa Network RJ45 waterproof connector”
Deze connector heeft volgens de spec’s slechts een IP 66 klassering.
In een witte/grijze uitvoering.

Daarbij is de afsluiting vervangen door een forse kabelthule ipv van een gesloten afdichting.
In deze uitvoering wordt de IP 66 klasse nooit gehaald, laat staan een IP67 klasse.

Toelichting IP
6x= stofvrij
X6= waterbestendig
X7= dompeldicht (30min op 1m onderwater)

Klantenservice

bovenstaande mail rechtstreeks gestuurd en op 25-08-2020 (nog) geen enkele vorm van reactie gehad.

Beste,

Bedankt voor uw review.

Wij vinden het erg jammer dat u de verkeerde connectoren heeft ontvangen, zoals wij u reeds per mail hebben bevestigd is per abuis door een medewerker het verkeerde product toegestuurd. Wij kunnen door nog steeds aanhoudende drukte niet altijd dezelfde dag reageren, er kan een vertraging zitten in de reactie tijd, daarvoor vragen wij uw begrip.

Zoals aangegeven sturen wij u de juiste connectoren op, hopelijk is het hiermee voor u naar wens opgelost, ondanks de iets langere tijd dat u op uw producten moet wachten.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice WifiHouse

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie