WifiHouse

325 producten en 393 uitvoeringen

Gebruikers over webshop WifiHouse

Review toevoegen

Algemeen

Keurige en overzichtelijke webshop. Deze webshop bied scherpe prijzen voor de ubiquiti productlijn. Snelle levering conform aangegeven levertijd.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ondanks dat ik er nog niet zo goed in thuis ben, was de bestelling en vervolgens levering prima in orde. Ik heb de wifi apparatuur in goede orde en op tijd ontvangen

Verzending

Regelmatig terugkoppeling track en trace en precies op tijd geleverd.

Klantenservice

Geen toelichting benodigd, gewoon in orde

Algemeen

goede communicatie en een snelle levering, en dat ook nog voor een uitstekende prijs. ik kom hier zeker nog terug !

Verzending

goed verpakt en snel verzonden !

Algemeen

Het online bestelproces verliep eenvoudig en snel, van begin tot eind. Duidelijke communicatie over de levering van de bestelling.

Verzending

De levering van de bestelling verliep conform afspraak.

Klantenservice

Ik had een fout gemaakt in de bestelling, een verkeerde lengte van de gewenste kabel doorgegeven. Dit was op zaterdag. Daardoor was ik bang dat de fout niet tijdig hersteld kon worden omdat de klantenservice niet bereikbaar is in het weekend. Gelukkig is dit zeer adequaat opgepakt en is het allemaal goed gekomen. Complimenten.

Algemeen

Ik kon niet goed op de website vinden wat ik moest hebben, redelijk specifieke mouting brackes voor Unifi Ap's. Even een kort bericht gestuurd naar WifiHouse.
Snel antwoord met de welke ik moet hebben en dat ze nog op voorraad zijn.
De volgende dag had ik ze al in huis. Wat een service!

Verzending

Verzendig was supersnel en goed verpakt.

Klantenservice

Perfect geholpen om het goede product te vinden.

Algemeen

Ik ben er uiteindelijk terecht gekomen omdat ze de speciale ToughCable connectoren op voorraad en in de juiste hoeveelheid hadden.
Snelle en correcte levering.
Bovendien waren ze het goedkoopste.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Problemen gehad met het retourneren! Worden achteraf extra kosten in rekening gebracht. Contact gehad via de mail maar Wifhouse stopt met reageren.

Beste Joost,

Vervelend om te horen dat wij het niet naar wens hebben opgelost. Ik heb het even nagekeken en ik zie dat er een product is geretourneerd waardoor je automatisch onder de 25,- uit komt wat je oorspronkelijk zou hebben gekocht, waarbij je bij ons verzendkosten krijgt van 3,95. Wij brengen in dat geval dus geen extra kosten in rekening, maar kosten die je dan zelf ook gemaakt had omdat je minder zou hebben gekocht.

Hopelijk is het nu duidelijk waar dit vandaan is gekomen.

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Website is duidelijk en er word goed gecommuniceerd wanneer het pakket word verstuurd.

Klantenservice

Product wat ik had besteld was niet wat ik er van had verwacht , maar de retour werd netjes terug in genomen en bedrag weer retour gestuurd. Wel jammer is dat je dan zelf voor de verzendkosten op moet draaien.

Algemeen

Overzichtelijke website, handig bestellen, kan zakelijk account aanmaken, supersnelle levering binnen 24 uur. Correcte prijzen.

Verzending

Voldoet aan de verwachtingen en komt overeen met de foto's in de webshop.

Algemeen

overzichtelijke site en scherpe prijs. Al jaren mijn adres voor netwerkapparatuur.

Verzending

Uitstekend verpakt, dezelfde dag verzonden en de volgende dag in huis. Geen verassingen, werd keurig op de hoogte gehouden per e-mail.

Klantenservice

Uitstekende antwoorden op mijn vragen en een eerlijk advies.

Algemeen

Bestelling op dinsdag geplaatst en woensdag in huis. Alles in orde zou er zo weer bestellen!

Verzending

Alles was netjes verpakt met extra plastic met lucht erin. Ik denk altijd dat is dure lucht, maargoed dat terzijde.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Een zeer overzichtelijke site en het bestelproces zelf was zeer duidelijk. Bij het afrekenen waren meerdere betaalmethodes te kiezen (waaronder creditcard/iDeal). De website oogt professioneel.

Verzending

Het verzenden ging via POSTNL en ik werd tussentijds goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus

Algemeen

Mooie site, keuze uit vele netwerkoplossingen.
Snelle levering.
En heel belangrijk punt uitstekend verpakt.

Een prima aanrader.

Verzending

Volgende dag in huis en keurig verpakt, echt zoals het hoort.

Algemeen

Overzichtelijke site, zeer scherp geprijsd en volgende dag thuis geleverd. Top! Zeer aan te bevelen.

Snelle levering.

Algemeen

Erg groot assortiment, ook heel veel keuze in de 'minder standaard' producten en merken. Prima concurrerende prijzen. Spullen zijn snel en op tijd geleverd, ook netjes en degelijk verpakt. Extra verassing in de doos: een snoepje!
Klantenservice gelukkig niet nodig gehad, maar in het verleden een goed technisch advies gekregen, zelfs zonder iets gekocht te hebben.

Verzending

Gewoon zoals het hoort: goed verpakt en volgens afspraak geleverd.

Algemeen

Gebeld of internetbestelling doorgekomen was en ondanks de drukte van een maandag hebben ze gelijk gekeken en een mailtje gestuurd met bevestiging. Vervolgens alles netjes, mailtje verzending, mailtje track en trace. Goede service. Wifi adapter volgende dag in huis.

Verzending

Doen wat beloofd word. Mailtjes met verzendings info en track en trace, volgende dag in het tijdvenster geleverd wat was aangegeven.

Klantenservice

Op maandag erg druk voor ze dus na 3x bellen een vriendelijke dame aan de tel gehad die gelijk aan de slag ging om te kijken of mijn bestelling in orde kwam. Netjes een mail terug na een kwartiertje tot half uur. Goede service en ze hadden een adapter die je niet overal kan krijgen, een awus036nha.

Algemeen

Service was great, shipment was fast, product as expected, though the product doesnt work in kali linux out of the box, need to install custom drivers, but in win10 works flawlesly, good range, fast enough for my needs. Overall, a happy customer.

Verzending

Seller did not hesitate to dispatch the product same day, arrived the day after, excellent service.

Algemeen

De website is overzichtelijk en had het product dat ik zocht voor de beste prijs die ik online kon vinden.

Verzending

Zoals afgesproken op tijd verzonden en levering was snel. Verpakking was in een bubbelenvelop, prima en voldoet meer dan genoeg

ffha Karma 4,34K

Algemeen

Snel, makkelijk, geen gezeik over producten die ineens toch niet op voorraad zijn en ik hoefde geen account aan te maken om te bestellen.

Wifihouse is momenteel bezig met een winactie voor klanten die een review schrijven, maar ik doe hier niet aan mee. Ik moet wel toegeven dat de lekkere toffee die bij mijn router geleverd werd, naast de goede service, mij gemotiveerd heeft om deze review te schrijven

Verzending

Stevig pakketje, werd rap opgestuurd en er werden mailtjes verstuurd voor elke stap in het proces.

Dice Karma 4,53K

Algemeen

De producten geselecteerd via de pricewatch en WifiHouse, Snel te vinden en goede afwikkelingvan het koopproces.

Klantenservice niet nodig gehad

Verzending

Netjes verpakt; Niet te veel verpakkingsmateriaal gebruikt.

1 2 3 4 5

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie