WifiHouse

Gebruikers over webshop WifiHouse

Review toevoegen
Verzending: Score: 1

Algemeen

Producten waren volgens website op voorraad echter nog steeds niet geleverd, besteld op 16/02/2022, 17/02/2022 mail ontvangen met wachten op leverancier echter nog niks binnen er wordt ook niet gereageerd op mail.

Verzending

Het product is tot op heden nog steeds niet verzonden en/of ontvangen, updates blijven uit.

Klantenservice

Reageren niet op mail verzonden op 19/03/2022 nog updates bestelling.

Beste Jonathan,

Dank je wel voor je review. Helaas zijn de levertijden op dit moment dramatisch en hebben wij op dit moment ook geen zicht wanneer het wel komt. Zodra wij een update hebben sturen wij je direct een mail met verdere informatie.

Mocht je je order liever willen annuleren dan zien wij jouw reactie graag per mail tegemoet.

Excuses voor het ongemak.

Team Klantenservice!

Algemeen

Geweldige voorraad, betrouwbaar en snel geleverd Makkelijk bestellen . Fijne website. En bij dat alles geweldige prijzen.

Verzending

Geweldige voorraad, betrouwbaar en snel geleverd

Algemeen

Een bestelling gedaan, incl bankbetailng. Op donderdag besteld en direct de bankbetaling gedaan.
Op dinsdag nog geen reactie mbt de ontvangen betaling dus een mailtje gestuurd. 2 dagen later nog altijd geen reactie. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, dit maakt ze discutabel.

Klantenservice

Als je ervoor kiest om geen telefoonnummer te publiceren, prima. Maar zorg dat je dan via andere kanalen wel goed bereikbaar bent en snel reageert. Wanneer er radiostilte volgt na een betaling word ik wantrouwig, Met andere woorden, dit was meteen de laatste keer bij deze shop, jammer.

Algemeen

Prima shop. vrijdag besteld, maandag geleverd. Goede prijzen, makkelijk orderproces, kortom: voldoet gewoon aan alle verwachtingen.

Algemeen

Ik had op heel korte termijn een goede WiFi adapter nodig die het draadloze netwerk hier wel ziet. Ze waren een fractie duurder dan de laagste prijs die overigens op eBay te vinden was, niet op tweakers, maar in tegenstelling tot eBay stelden ze binnen een dag te kunnen leveren. Dat bleek niet gelogen. Binnen 24 uur had ik mijn adapter.

Verzending

Binnen een dag mijn bestelling in huis, zelfs in de decembermaand.

Algemeen

I have ordered UBiquiti products several times from WIFIHUOUSE over the years my last order a week ago was easy to enter, and delivered next day. Very happy with the fast service, well packed box and most of all the Ubiquite AP 6 lite gave 40% increase over my upiquiti Pro AP

Verzending

Well packed delivered next day as promised.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

De levering was vertraagd en er wordt (nog, 3 dagen nu) niet gereageerd op mails.

Algemeen

N.a.v. goede recensies bestelling gedaan, goede website, goede voortgangrapportage, goede verpakking, snelle levering, makkelijke betaling.

Verzending

Degelijke verpakking, kan tegen een stootje.

Goede voortgangsrapportage

Algemeen

Ik heb twee Airgrid antennes besteld welke een levertijd hebben van 2 a 3 dagen volgens de website. Prima, installatie een week later ingepland (denken een ruime tijd aan te houden), toegang geregeld enzo.. geen antennes ontvangen.
Wel na 3 dagen een email met de melding, wacht op leverancier.. geen levertijd aangegeven, geen reacties op mijn mail.

Slechte service dit!! Ze reageren niet op email en de levertijden staan misleidend op de website. Welke ook niet wordt bijgewerkt, de levertijd staat alsnog op 2 a 3 dagen.

Niet helpt mee, hopelijk worden ze als of snel verzonden want ben ze nodig! Een tegemoetkoming of op z'n minst een excuus zou ik op z'n plek vinden.

Klantenservice

Geen reactie op gestuurde email met vraag naar de levertijd

Algemeen

Ik had direct het juiste product gevonden en kon daarna gemakkelijk betalen met ideal. Geen problemen of klachten die ik kan bedenken.

Verzending

De doos van de camera was keuring verpakt in een overdoos die netjes opgevuld was. De order was zoals beloofd de volgende dag bezorgd.

Algemeen

Top service, werd goed geholpen en met zijn advies tot de beste oplossing voor mijn werk gekomen.

Klantenservice

Top service, kreeg al snel bericht met een vertraging, met daarin ook verschillende opties. Na telefonisch contact heb ik goed advies gekregen, snel geleverd en alles werkt zoals geadviseerd..

Algemeen

Contact opgenomen met wifihouse voor het volledig upgraden van ons wifi netwerk. Supergoed geholpen door middel van goede vragen over onze situatie, budget etc. Nederland nog contact opgenomen met enige vragen mbt het installeren, en wederom super geholpen door Caspar.

Verzending

Na het uitvoerige advies, de benodigde producten besteld en de volgende dag in huis!

Klantenservice

Goed geholpen met advies over het upgraden van ons wifi netwerk, en naderhand nogmaals met de installatie ervan. gewoon top!

Algemeen

Makkelijke website en simpel te bestellen. meerdere betalingskeuzes. Navigeren op de website werkt verder ook prima, overzichtelijk genoeg voor mij.

Verzending

ik had het in de middag besteld en volgende dag in huis en kreeg netjes track&trace mailtje erbij.

Klantenservice

In de ochtend een vraag gestuurd over de cloudkey en had snel reactie, daarom daarna ook maar meteen besteld.

Algemeen

Update: uiteindelijk met geld zojuist ontvangen. Inmiddels wel met snelle reacties van wifihouse.

Update: Fijn dat WiFihouse op 22/7 reageert. Inmiddels heb ik mijn geld nog steeds niet terug. Wifihouse legt de schuld bij mijn bank, zie onderstaande e-mail. Heel vreemd; dat gebeurd echt NOOIT als je gewoon geld overmaakt.

Beste heer van den Berg,

Net hebben wij contact gehad met de Rabobank en deze kunnen bevestigen dat de uitbetaling al heeft plaatsgevonden, waarschijnlijk zelfs op de 16e van juli, maar dat ligt aan de verwerking van uw bank. Dit is naar een ABN Amro nummer overgeboekt, maar dat is het enige wat zij kunnen zien waar het heen gaat. Dit handelt de ABN Amro zelf verder af.

De terugbetaling heeft dus plaatsgevonden vanuit de Rabobank.

Review: 2 maanden wachten op ubiquiti pro. Verwachte levertijd beloofd, maar niet nagekomen na aantal keren vragen van mijn kant. Ineens is mijn order gecanceld. Beloofd om geld na 2 werkdagen terug te storten, maar dat is niet gebeurd. Afwachten maar weer.

Klantenservice

Late reacties op mijn e-mails en beloofde levertijd niet waargemaakt.

Beste Vandenbergb,

Hartelijk dank voor uw review.

Wij hadden het liever ook anders gezien, maar zolang Ubiquiti niet kan leveren en niet kan aangeven of dit met 1 week of met 4 maanden kan, hebben wij juist uit goodwill bij de order geannuleerd en uw geld teruggestort.

Op 16 juli hebben wij uw geld teruggestort (dezelfde dag als uw annulering) en is door de Rabobank bevestigd dat dit is uitgevoerd. Misschien kunt u uw bankgegevens nogmaals controleren?

Met vriendelijke groet,

Team Klantenservice
WifiHouse.nl

Verzending: Score: 1

Algemeen

Nanostation beugels besteld. Ze waren op voorraad in in 24 uur bezorgen. Echter ze blijken helemaal niet leverbaar. Hierdoor moet ik ze alsnog in Polen bestellen en moet ik mijn klant 4 extra dagen laten wachten.

Verzending

3 verschillende producten gekocht. 1 was dus niet leverbaar de andere 2 worden niet gezamenlijk verzonden.

Klantenservice

Pas bij de bezorging was duidelijk dat ze niet alles konden leveren. Op een mail van mijn kant wordt niet gereageerd. Ook als ik meteen had geweten dat ze niet alles konden leveren dan had ik hier niet besteld. Het is nog geen oplichting maar ik voel mij wel misleid.

Beste yorn,

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent.

Van jouw bestelling die om 13:02 geplaatst is afgelopen vrijdag hebben wij jou direct op de hoogte gebracht dat wij deze brackets niet meer op voorraad hebben.

Om het iets specifieker te maken hebben wij jou direct om 13:22 al op de hoogte gebracht via de mail, dus wij vinden het jammer om deze review te lezen.

Algemeen

Een access point gekocht, winkel had groot assortiment voor een goede prijs. Product was snel verzonden

Verzending

Het product was goed verpakt en zat beschermd tussen luchtzakken

Klantenservice

Ik had een vraag over het product,en ben keurig te woord gestaan.

Algemeen

Goede webshop met mooie en kwalitatief goede producten. Ik heb er een Alfa USB WiFi adapter besteld en dat is de beste WiFi apparaat wat ik ooit heb gehad.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

13-10-2020 order geplaats tot op heden niet vernomen ze zij telefonisch niet berijkbaar en via mail krijg ik geen antwoord

Klantenservice

13-10-2020 order geplaatst tot op heden niets ontvangen.telefonisch zijn ze niet bereikbaar mail verstuurd geen antwoord .

Hoi Albertknoal,

Wat vervelend dat je met ons nog geen contact hebt kunnen krijgen. Helaas zijn wij sinds de Corona crisis niet meer telefonisch bereikbaar vanwege de (aanhoudende) drukte. Op Tweakers.net is het telefoonnummer nog niet gewijzigd dus wij snappen dat dit voor verwarring kan zorgen. Wij hebben deze wijziging al doorgegeven maar is nog niet door de pricewatch crew uitgevoerd.

Kan je aangeven (misschien in een persoonlijk bericht) waar je naar toe hebt gemaild of van welk adres het zou moeten afkomen, dan kan ik voor je kijken wat daar precies is mis gegaan. Graag zie ik je reactie tegemoet.

Team Klantenservice
WifiHouse.nl

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Diverse producten besteld, 1 gekregen. De andere producten is wachten op hun leverancier. Dat geeft niks, kan gebeuren.

Helaas werd er wel heel laat gereageerd op mails, waardoor ik wat nerveus werd. Zojuist reactie gekregen met een keurige oplossing waardoor ik de producten langs een andere weg alsnog door Wifihouse geleverd krijg.

Het duurde even, maar nu goed opgelost.

Verzending

Slechts 1 van de 5 producten mogen ontvangen tot dusver. Het ontvangen product is verder helemaal goed en doet wat het moet doen.

Klantenservice

Je kunt niet bellen, communicatie verloopt via mail of Whatsapp. Wanneer het druk is of je hebt een dringende vraag kan dit vervelend zijn.

1 2 3 ... 9

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie