WifiHouse

249 producten en 313 uitvoeringen

Review door Fjodor_NL , zaterdag 10 juni 2017 16:22

Algemeen

Ik heb niet de klantenservice hoeven testen, niet de uiterlijke verzendtijd, en ook geen lelijke/kapotte doos ontvangen. Prima dus.

Verzending

Gewoon snel en zoals ze hebben gezegd.

Klantenservice

Niet mee in aanraking gekomen, omdat alles direct goed is gegaan.

Review door MVDR , zaterdag 13 mei 2017 18:26

Algemeen

Bestelde er een ALFA Network R36 en een ALFA AWUS036H 1000mW 802.11b/g USB WLAN Adapter.
Set werkt uitstekend op de camping!
Website werkt prima, vlot en gemakkelijk van bestelling tot betaling.

Verzending

Bestelde in het weekend, pakket werd een paar dagen later via de post ontvangen, alles degelijk verpakt.

Uitstekende klantenservice.

Review door job_h , maandag 24 april 2017 14:01

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Een MikroTik access point besteld, ze waren een van de weinige aanbieders. De website was overzichtelijk en ik had het product twee dagen later in huis.

Review door elephas , zondag 9 april 2017 08:13

Algemeen: Score: 3 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 1

Algemeen

snelle levering, reageerde helaas niet op een hulpvraag na afleveren en afrekenen van product, goede website!

Verzending

Levering prima op tijd, goed prijs, goed product; PicoStation

Klantenservice

Werd niet gereageerd op een hulpvraag, dat is uitermate teleurstellend. Geen enkele reactive geven is onfatsoenlijk.

Review door Wiebeltje , woensdag 5 april 2017 20:38

Algemeen

Contact met de klantenservice verliep uitstekend. De bestelling was de dag er na in huis. Zeer snelle en goede service!

Verzending

Snelle levering, goed verpakt.

Klantenservice

Ik had een vraag over een product. Mijn e-mail werd binnen 10 minuten beantwoord!

Review door VDH2006 , vrijdag 10 maart 2017 20:25

Algemeen

Zeer duidelijke winkel, zeer makkelijk voor te betalen, en vooral een zeer goede service en verzending.
Pakket was zeer goed ingepakt en zeer snel verzonden/ ontvangen.

Top webshop! Ik koop hier zeker nog!
Aanrader!

Verzending

Pakket was zeer goed verpakt, en zeer snel verzonden/ ontvangen.

Perfect!

Klantenservice

Zeer goede klantendienst, en dezelfde dag reactie.

Top bedrijf!

Review door Legobot1999 , zaterdag 11 februari 2017 14:34

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Mijn bestelling bij Wifihouse is uitstekend verlopen. Vlekkeloze en snelle afhandeling, en de producten waren goed verpakt.

Review door khiralla , vrijdag 6 januari 2017 12:50

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

De website van WifiHouse is duidelijk en overzichtelijk.

Review door Raffy , zaterdag 3 december 2016 07:58

Algemeen

De website van WifiHouse is duidelijk en overzichtelijk. Je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt. Daarnaast is het aanbod ook zeer uitgebreid en gaat verder dan de standaard WiFi leveranciers.

Klantenservice

Ik had een product besteld welke de volgende dag door de leverancier aan WifiHouse geleverd zou worden. Dit product bleek daarna leveringsproblemen bij de provider te hebben waardoor deze pas een maand later leverbaar zou zijn. WifiHouse bood mij daarom een vervangend alternatief aan wat aan mijn eisen voldeed en natuurlijk voor de prijs van het oude product. Prima service!

Review door [RNMC] Viper , donderdag 24 november 2016 12:41

Algemeen: Score: 3 Verzending: Score: 3 Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Goede communicatie, service redelijk op orde, product goed verpakt en opgestuurd. Al met al nette levering. Levertermijn op site klopt niet.

Verzending

Verpakking was op orde, netjes en stevig ingepakt. Levertermijn was teleurstellend. Uiteindelijk na 12 werkdagen geleverd in plaats van de verwachte 3. Na binnenkomst artikel bij WifiHouse is deze snel op de post gedaan.

Klantenservice

Een dag na verwachte levertijd contact opgenomen over levering, deze bleek niet te zijn geleverd. Dit zou de week erop zijn. Week erop wederom zelf contact opgenomen, echter de vrijdag of maandag erop zou het binnen zijn. Netjes te woord gestaan, echter weinig gemerkt van pro-actieve houding.

Review door Nss , zaterdag 1 oktober 2016 00:46

Algemeen

Heb een Mikrotik RB750 router besteld via Wifihouse. Voor 17.30u besteld, volgende dag in huis.

Verzending

Product kwam direct volgende dag aan via PostNL, buren hebben pakketje in ontvangst genomen. Product was heel goed verpakt.

Klantenservice

Erg goede ervaring met de klantenservice. Ik had van te voren een paar vragen gesteld, en kreeg binnen paar minuten antwoord. Zeker aan te raden dus.

Review door 131e47 , donderdag 29 september 2016 13:06

Algemeen

Prima ervaring met wifihouse, bij de bestelling van een mikrotik router. Zakelijke bestelling gedaan, verliep allemaal vlot.

Verzending

Snel geleverd en nette afhandeling met factuur.

Review door Topsecret , woensdag 31 augustus 2016 10:33

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Op 30 augustus 2016 heb ik een Ubiquiti AC PRO Accesspoint gekocht. De volgende dag had ik de accesspoint. Levering was op tijd en de accesspoint was goed verpakt. Dit is mijn tweede bestelling bij Wifihouse en ik zal terugkomen voor al mijn bestellingen voor netwerkapparatuur.

Review door LightStar , zondag 21 augustus 2016 15:58

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Ik zocht snel een Unifi Gateway pro welke niet te duur was, WifiHouse had er nog 1 welke door hun snel verzonden was (had hem de volgende dag in huis)

Review door Fibaro werkt , donderdag 18 augustus 2016 11:25

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Nu meerdere bestellingen geplaatst dus toch maar eens een review plaatsen. Net niet de aller goedkoopste maar wel altijd op voorraad. Altijd goed advies gehad en ondersteuning.
Super snel geleverd. Meerdere UBIQUITI UNIFI access points besteld en altijd de volgende dag geleverd.

Review door Mar Tin , dinsdag 16 augustus 2016 16:17

Algemeen

Duidelijk website met producten en productomschrijvingen. Bestelproces verliep er eenvoudig en snel, betaald via Ideal. WifiHouse blijkt de enige die mijn gezochte product per meter verkoopt.

Verzending

Direct na de bestelling ontvang je een mail dat de bestelling is geplaatst.
Steeds ontvang je updates over de status van je bestelling, dit ervaar ik als zeer prettig. Uiteindelijk ontvang je een mail dat je bestelling is overgedragen aan de pakketdienst. Gisteren op tijd besteld, vandaag al geleverd. Kortom: tevreden!

Review door Rene59 , vrijdag 12 augustus 2016 10:00

Algemeen

Diverse Ubiquiti UniFi producten besteld bij WifiHouse. Ze staan allemaal handig bij elkaar gegroepeerd in de shop.

Verzending

Snelle levering, goed verpakt.

Klantenservice

Een van de producten die ik besteld had bleek na zo'n anderhalve maand een probleem te hebben. Dit probleem trad echter alleen maar op in mijn eigen netwerk en was door WifiHouse niet te reproduceren.
Uiteindelijk mocht ik ondanks dat het product dus niet defect was, het wel omruilen voor een ander product, waar ik natuurlijk erg blij mee was

Review door Batiatus , donderdag 11 augustus 2016 20:06

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 3 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Snelle service. Had een Xiaomi powerbank besteld. Prima prijs en duidelijke uitleg over het product.

Verzending

Verzending was ik iets minder tevreden over. Wat mij niet bekend was, is dat ze het pakketje als brievenbuspakket hebben opgevoerd. Dat was geen probleem geweest als de verpakking met iets van bubbelplastic was verpakt waardoor de inhoud beter werd beschermd. Dat was helaas niet het geval waaradoor de kans op schade (mijn postvak zit best hoog in de deur) groot was.
Gelukkig niet het geval, maar mogelijk kunnen dit soort pakketjes beter verstuurd worden d.m.v. pakketpost en aanbellen. Verder niets op te merken aan de verzending.

Review door Chief Mark , woensdag 10 augustus 2016 12:31

Algemeen

Goede winkel met een goede service. Snelle duidelijke levering en hebben producten die de meeste andere winkels niet hebben.

Verzending

Voor 17:30 besteld is moren in huis en dat maken ze ook waar.

Review door argusb79 , dinsdag 19 juli 2016 11:52

Algemeen

Ruim assortiment, ze hadden als enige de Mikrotik router die ik zocht op voorraad. Snelle correcte levering.

Verzending

Prima, 's middags besteld en de volgende dag ruim op tijd geleverd.

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8