WifiHouse

285 producten en 348 uitvoeringen

Gebruikers over webshop WifiHouse

Review toevoegen

Algemeen

Een AWUS036ACH besteld voor mijn nieuwe laptop (win10).
Het installeren lukte helaas niet. Gelukkig ging de service verder dan alleen het verkopen: een telefoontje in combinatie met teamviewer zorgde ervoor dat alles naar behoren werkte.
Op de camping hoor ik vooral als het druk is veel geklaag. Daar hoef ik gelukkig niet aan mee te doen!

Verzending

Zoals beloofd: gisteren besteld en vandaag in huis!

Klantenservice

Na bovenstaande begrijpt u het: Uitstekend

Algemeen

Ik koop al jaren al mijn Mikrotik spullen bij WifiHouse. Zeer klantvriendelijk, goede communicatie en prima prijzen

Verzending

Keurig geïnformeerd dat product werd verzonden. Product kwam op tijd en was netjes verpakt.

Klantenservice

Caspar doet altijd zijn best als ik afwijkende wensen heb en het lukt altijd!

Algemeen

De producten geselecteerd via de pricewatch en WifiHouse. Router was de goedkoopste. En in combinatie met de reputatie meteen besteld. Router was een dag later binnen.

Algemeen

Super goed! het is binnen 1 dag al geleverd. En ze houden je uitstekend op de hoogte!

Verzending

Het kwam snel aan. En zag er goed uit!

Algemeen

Een op dit moment slecht leverbare Ubiquiti USG was hier op voorraad voor een hele nette prijs. Website is overzichtelijk met vele betalingsmogelijkheden.

Verzending

Levering was binnen 1 dag, zoals vermeld op de website. Het product was netjes verpakt in een doos met ruim voldoende bescherming. Prima dus!

Algemeen

Ben op deze site terecht gekomen terwijl ik aan het zoeken was voor een wifi adapter. Het product dat ik wou was in voorraad en aan de laagste prijs die ik kon vinden.

Vrijdag rond 16u30 besteld, zaterdag rond 10u00 geleverd -> TOP

Algemeen

Specialist in professionele netwerkapparatuur apparatuur. Eén van de weinige webshops in Nederland met de Alfa USB wifi adapter die ik zocht. Keurige website, geen gedoe bestellen en geleverd zoals afgesproken. Netjes mailtjes van de voortgang van de bestelling en levering. Waren alle webshops maar zo !

Verzending

Netjes op tijd en goed op de hoogte gehouden van het hele proces.

Algemeen

Bestelling en aflevering waren goed georganiseerd. Prima .De bestelling was keurig op tijd geleverd. Heel goed gedaan

Winactie

Algemeen

Via de pricewatch van tweakers kwam ik terecht bij deze winkel omdat ze voor mijn product 15% goedkoper waren dan de alternatieve winkel. Het bestellen was erg simpel.

Verzending

Ik had op zondag besteld, en kreeg het product op dinsdag binnen. Prima binnen de gestelde termijn geleverd.

Algemeen

Ik had op zeer korte termijn een nieuwe wifi-adapter nodig. WiFiHouse heeft me snel en keurig te woord gestaan en een perfecte oplossing aangeboden.
De adapter is op tijd, volgens afspraak en helemaal in orde ontvangen dus niks dan lof.

Zie korte toelichting.

Klantenservice

zie korte toelichting. Vooral de hele snelle reactie (binnen enkele minuten zelfs denk ik...) was echt een verademing.

Algemeen

Router besteld bij hun. Je kunt met Paypal betalen, lage verzendkosten (hun producten) ook en volgende dag geleverd.

Verzending

Degelijk verpakt in en doos met een Tweakers Review kaart en een lekker snoepje.

Algemeen

In het kort; snel verzonden, scherpe prijs, en geleverd wat is beloofd.
Tijdens het bestel proces goed op de hoogte gehouden en ondanks de feestdagen toch prima op tijd geleverd.

Algemeen

Klantenservice niet bereikbaar wegens feestdagen terwijl het nog geen feestdagen zijn op website staat dat ze gewoon geopend zijn maar dit is niet zo dat lees je pas bij het pand van WifiHouse. Klanten worden niet geïnformeerd via website.

Klantenservice

Klantenservice niet bereikbaar, staat voor dichte deur bij hun pand.

Beste Arno,

Wij vinden het erg jammer dat u voor een dichte deur stond. Vanwege drukte zijn wij telefonisch niet bereikbaar, maar gaat alles via email zoals u kon horen aan het automatische bericht op de telefoon. Uiteraard bent u van harte welkom en maken wij graag een afspraak met wanneer het u zou schikken.

Algemeen

Ik had een router die defect was, na email contact mocht ik hem terug sturen. 2 weekjes later netjes een nieuwe router toegezonden gekregen.

Winactie

Algemeen

Goede webwinkel de enigste Nederlandse webshop die de AWUS036NEG verkopen dus aanrader voor de Kali gebruikers! Maar de website kan een revamp gebruiken.

Verzending

Verzending was goed alleen helaas geen live info..

Algemeen

Redelijk overzichtelijke website met nette prijzen. Levertijden helaas niet live weergegeven, maar een indicatie. Nette updates via de mail ontvangen over de verschillende statussen van de bestelling.

Verzending

Het bestelde product: Unifi mPower Pro (PDU met 6 outlets) was bij geen van de voor mij bekende webshops leverbaar/voorraadig. Wifihouse zou het product kunnen leveren tussen de 3 & 5 werkdagen.
Helaas de bleek de levertijd niet geheel juist; 7 werkdagen ipv 5. Wel zeer goed verpakt! (zie je helaas wel anders bij anderen).

Algemeen

Twee stuks Mikrotik 1Gb passive injectoren besteld. Volgende dag in huis en dat voor een normale prijs. Onder het genot van mijn hopje heb ik besloten dat dit mijn nieuwe leverancier wordt voor de rest van mijn draadloze meuk.

Verzending

Degelijk verpakt, lekker handzaam doosje. Geen doos van een vierkante meter voor een twee injectoren zoals ik dat steeds vaker zie en geen plastic opvulmateriaal gebruikt, goed voor het milieu.

Algemeen

De producten geselecteerd via de pricewatch en WifiHouse was goedkoopste in combinatie met de reputatie dus direct besteld. Levering was ook zeer snel.

Verzending

Prima levering, niets op aan te merken. Zag er goed verpakt en professioneel uit.

Algemeen

nette duidelijk site, kan wat mij betreft nog wat gebruiksvriendelijker(bv producten vergelijken), bestelproces verliep verder goed en vlot zoals je vandaag de dag mag verwachten.

Verzending

pakket next day geleverd met post nl. netjes verpakt.

Algemeen

Een tijd geleden had ik een Ubiquiti router besteld bij Afuture. Die shop is inmiddels failliet gegaan en natuurlijk had ik vervolgens de pech dat de router daarna defect is gegaan.

Aangezien Ubiquiti niet echt veel zaken lijkt te doen in Europa was er geen fabriek in de buurt waar ik hem direct naartoe kon sturen. Ubiquiti gaf mij dan ook aan dit bij een dealer in de buurt proberen te regelen.

Vervolgens heb ik dus naar veel verschillende dealers een mailtje gestuurd, waarbij de meesten mij niet verder wilden helpen. Echter was er één die dit wél wilde doen, namelijk WifiHouse.
Persoonlijk kende ik deze webshop nog niet en ik ben hier verder ook nog nooit klant geweest, dus ik was zeer positief verrast dat ze mij wel wilden helpen.

WifiHouse heeft de RMA voor mij in behandeling genomen en opgestuurd naar de VS, vervolgens duurde het een tijdje (zo'n 2 maand) voordat Ubiquiti het allemaal verwerkt had, maar ik werd tussentijds netjes op de hoogte gehouden van het proces.
Vandaag kreeg ik bericht dat er een splinternieuwe router naar mij wordt verzonden. Zonder extra kosten!

Ik vind het helemaal top dat ze dit voor mij hebben gedaan, terwijl ik eigenlijk niet eens een directe klant was. Op basis van deze uitstekende klantenservice wil ik ze dus graag bij iedereen aanbevelen!

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8