×

Help Tweakers weer winnen!

WifiHouse

249 producten en 308 uitvoeringen

Gebruikers over webshop WifiHouse

Review toevoegen

Algemeen

nette duidelijk site, kan wat mij betreft nog wat gebruiksvriendelijker(bv producten vergelijken), bestelproces verliep verder goed en vlot zoals je vandaag de dag mag verwachten.

Verzending

pakket next day geleverd met post nl. netjes verpakt.

Algemeen

Een tijd geleden had ik een Ubiquiti router besteld bij Afuture. Die shop is inmiddels failliet gegaan en natuurlijk had ik vervolgens de pech dat de router daarna defect is gegaan.

Aangezien Ubiquiti niet echt veel zaken lijkt te doen in Europa was er geen fabriek in de buurt waar ik hem direct naartoe kon sturen. Ubiquiti gaf mij dan ook aan dit bij een dealer in de buurt proberen te regelen.

Vervolgens heb ik dus naar veel verschillende dealers een mailtje gestuurd, waarbij de meesten mij niet verder wilden helpen. Echter was er n die dit wl wilde doen, namelijk WifiHouse.
Persoonlijk kende ik deze webshop nog niet en ik ben hier verder ook nog nooit klant geweest, dus ik was zeer positief verrast dat ze mij wel wilden helpen.

WifiHouse heeft de RMA voor mij in behandeling genomen en opgestuurd naar de VS, vervolgens duurde het een tijdje (zo'n 2 maand) voordat Ubiquiti het allemaal verwerkt had, maar ik werd tussentijds netjes op de hoogte gehouden van het proces.
Vandaag kreeg ik bericht dat er een splinternieuwe router naar mij wordt verzonden. Zonder extra kosten!

Ik vind het helemaal top dat ze dit voor mij hebben gedaan, terwijl ik eigenlijk niet eens een directe klant was. Op basis van deze uitstekende klantenservice wil ik ze dus graag bij iedereen aanbevelen!

Algemeen

Goedkoopste aanbieder voor mijn wifi dongle die ik kon vinden (ALFA Network AWUS036NEH).
Rond de middag besteld en de volgende middag thuis afgeleverd.

Conform toezegging

Algemeen

Goede service, snel antwoord en producten snel in huis ondanks dat deze niet op voorraad waren. Er zat zelfs nog een haags hopje bij, dat was een grappige ontdekking!

Verzending

Producten waren snel binnen.

Klantenservice

Snel antwoord op mijn vragen gekregen.

Algemeen

Mikrotik router besteld op vrijdagmiddag, zaterdagochtend keurig afgeleverd. Goede updates per mail net verpakt en goed geprijsd.

Verzending

Goed verpakt, direct een track&trace code.

Algemeen

professionele manier van werken met goede, correct en volledige antwoorden op mijn vragen en daarna een vlotte levering

vlot en correct

Algemeen

Heb enige tijd geleden een USB adapter bij ze gekocht.

Deze bleek niet goed te werken, na een mailtje te hebben gestuurd, kon ik mijn adapter terugsturen.

Uiteindelijk is mijn adapter omgeruild voor een nieuw exemplaar en deze werkt prima.

Mijn klacht is naar alle tevredenheid door WiFi House opgelost!

Algemeen

Ik was op zoek naar een upgrade/vernieuwing van mijn acces point thuis. Een collega rade mij de Ubiquiti aan en WifiHouse om deze te bestellen.

Contact met WifiHouse gezocht en een paar vragen gesteld over de Ubiquiti, deze werden netje beantwoord op een technische manier en niet een standaard verkoop praatje.

Door deze benadering ben ik over gegaan tot de koop.

Verzending

Product geleverd op de datum die werd aangegeven bij het bestellen.

Klantenservice

Vragen over de Ubiquiti werden netjes en snel beantwoord. Daarom ben ik overgegaan tot de koop.

Algemeen

Zeer snelle reactie op mijn vraag over producten en volgende dag waren de spullen geleverd! Ook goed verpakt. Een van de weinige shops in NL met Alfa Network producten! Aanrader.

Verzending

Goed verpakt, en volgende dag netjes geleverd.

Klantenservice

Ik had enkele vragen waarop ik snelle antwoord op had ontvangen.

Algemeen

Ik zocht een ALFA wireless usb adapter en heb het meteen besteld, jullie waren een van de weinige die hem op voorraad hadden, verder een overzichtelijke website met een ruim aanbod aan producten.

Verzending

Bestellen ging erg goed. De volgende dag was het pakketje al binnen!

Niet nodig geweest.

Algemeen

Het aanbod van WifiHouse is goed, de website geeft voldoende informatie, en het bestelproces werkt goed.

Verzending

De website geeft een overzicht van bezorgingen en uiterste bestelmomenten. Deze informatie klopt. (zaterdag besteld, dinsdag bezorgd)

Algemeen

Binnen 1 dag de vraag of ik een nieuwere variant van de Xiaomi powerpack wilde omdat de oude uit productie was. Geaccepteerd en binnen 2 dagen in Luxembourg een pakketje op de deurmat! Perfect!

Super snel, zelfs naar Luxemburg

Klantenservice

Vriendelijke klantenservice, en behulpzaam.

Algemeen

Ik heb niet de klantenservice hoeven testen, niet de uiterlijke verzendtijd, en ook geen lelijke/kapotte doos ontvangen. Prima dus.

Verzending

Gewoon snel en zoals ze hebben gezegd.

Klantenservice

Niet mee in aanraking gekomen, omdat alles direct goed is gegaan.

Algemeen

Bestelde er een ALFA Network R36 en een ALFA AWUS036H 1000mW 802.11b/g USB WLAN Adapter.
Set werkt uitstekend op de camping!
Website werkt prima, vlot en gemakkelijk van bestelling tot betaling.

Verzending

Bestelde in het weekend, pakket werd een paar dagen later via de post ontvangen, alles degelijk verpakt.

Uitstekende klantenservice.

Klantenservice:

Een MikroTik access point besteld, ze waren een van de weinige aanbieders. De website was overzichtelijk en ik had het product twee dagen later in huis.

Algemeen

snelle levering, reageerde helaas niet op een hulpvraag na afleveren en afrekenen van product, goede website!

Verzending

Levering prima op tijd, goed prijs, goed product; PicoStation

Klantenservice

Werd niet gereageerd op een hulpvraag, dat is uitermate teleurstellend. Geen enkele reactive geven is onfatsoenlijk.

Algemeen

Contact met de klantenservice verliep uitstekend. De bestelling was de dag er na in huis. Zeer snelle en goede service!

Verzending

Snelle levering, goed verpakt.

Klantenservice

Ik had een vraag over een product. Mijn e-mail werd binnen 10 minuten beantwoord!

Algemeen

Zeer duidelijke winkel, zeer makkelijk voor te betalen, en vooral een zeer goede service en verzending.
Pakket was zeer goed ingepakt en zeer snel verzonden/ ontvangen.

Top webshop! Ik koop hier zeker nog!
Aanrader!

Verzending

Pakket was zeer goed verpakt, en zeer snel verzonden/ ontvangen.

Perfect!

Klantenservice

Zeer goede klantendienst, en dezelfde dag reactie.

Top bedrijf!

Klantenservice:

Mijn bestelling bij Wifihouse is uitstekend verlopen. Vlekkeloze en snelle afhandeling, en de producten waren goed verpakt.

Klantenservice:

De website van WifiHouse is duidelijk en overzichtelijk.
Snelle duidelijke levering en hebben producten die de meeste andere winkels niet hebben.

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie