WifiHouse

292 producten en 359 uitvoeringen

Gebruikers over webshop WifiHouse

Review toevoegen

Algemeen

Overzichtelijke site, zeer scherp geprijsd en volgende dag thuis geleverd. Top! Zeer aan te bevelen.

Snelle levering.

Algemeen

Erg groot assortiment, ook heel veel keuze in de 'minder standaard' producten en merken. Prima concurrerende prijzen. Spullen zijn snel en op tijd geleverd, ook netjes en degelijk verpakt. Extra verassing in de doos: een snoepje!
Klantenservice gelukkig niet nodig gehad, maar in het verleden een goed technisch advies gekregen, zelfs zonder iets gekocht te hebben.

Verzending

Gewoon zoals het hoort: goed verpakt en volgens afspraak geleverd.

Algemeen

Gebeld of internetbestelling doorgekomen was en ondanks de drukte van een maandag hebben ze gelijk gekeken en een mailtje gestuurd met bevestiging. Vervolgens alles netjes, mailtje verzending, mailtje track en trace. Goede service. Wifi adapter volgende dag in huis.

Verzending

Doen wat beloofd word. Mailtjes met verzendings info en track en trace, volgende dag in het tijdvenster geleverd wat was aangegeven.

Klantenservice

Op maandag erg druk voor ze dus na 3x bellen een vriendelijke dame aan de tel gehad die gelijk aan de slag ging om te kijken of mijn bestelling in orde kwam. Netjes een mail terug na een kwartiertje tot half uur. Goede service en ze hadden een adapter die je niet overal kan krijgen, een awus036nha.

Algemeen

Service was great, shipment was fast, product as expected, though the product doesnt work in kali linux out of the box, need to install custom drivers, but in win10 works flawlesly, good range, fast enough for my needs. Overall, a happy customer.

Verzending

Seller did not hesitate to dispatch the product same day, arrived the day after, excellent service.

Winactie

Algemeen

De website is overzichtelijk en had het product dat ik zocht voor de beste prijs die ik online kon vinden.

Verzending

Zoals afgesproken op tijd verzonden en levering was snel. Verpakking was in een bubbelenvelop, prima en voldoet meer dan genoeg

ffha Karma 4,24K

Algemeen

Snel, makkelijk, geen gezeik over producten die ineens toch niet op voorraad zijn en ik hoefde geen account aan te maken om te bestellen.

Wifihouse is momenteel bezig met een winactie voor klanten die een review schrijven, maar ik doe hier niet aan mee. Ik moet wel toegeven dat de lekkere toffee die bij mijn router geleverd werd, naast de goede service, mij gemotiveerd heeft om deze review te schrijven

Verzending

Stevig pakketje, werd rap opgestuurd en er werden mailtjes verstuurd voor elke stap in het proces.

Dice Karma 4,53K

Algemeen

De producten geselecteerd via de pricewatch en WifiHouse, Snel te vinden en goede afwikkelingvan het koopproces.

Klantenservice niet nodig gehad

Verzending

Netjes verpakt; Niet te veel verpakkingsmateriaal gebruikt.

Algemeen

Een AWUS036ACH besteld voor mijn nieuwe laptop (win10).
Het installeren lukte helaas niet. Gelukkig ging de service verder dan alleen het verkopen: een telefoontje in combinatie met teamviewer zorgde ervoor dat alles naar behoren werkte.
Op de camping hoor ik vooral als het druk is veel geklaag. Daar hoef ik gelukkig niet aan mee te doen!

Verzending

Zoals beloofd: gisteren besteld en vandaag in huis!

Klantenservice

Na bovenstaande begrijpt u het: Uitstekend

Algemeen

Ik koop al jaren al mijn Mikrotik spullen bij WifiHouse. Zeer klantvriendelijk, goede communicatie en prima prijzen

Verzending

Keurig ge´nformeerd dat product werd verzonden. Product kwam op tijd en was netjes verpakt.

Klantenservice

Caspar doet altijd zijn best als ik afwijkende wensen heb en het lukt altijd!

Algemeen

De producten geselecteerd via de pricewatch en WifiHouse. Router was de goedkoopste. En in combinatie met de reputatie meteen besteld. Router was een dag later binnen.

Algemeen

Super goed! het is binnen 1 dag al geleverd. En ze houden je uitstekend op de hoogte!

Verzending

Het kwam snel aan. En zag er goed uit!

Algemeen

Een op dit moment slecht leverbare Ubiquiti USG was hier op voorraad voor een hele nette prijs. Website is overzichtelijk met vele betalingsmogelijkheden.

Verzending

Levering was binnen 1 dag, zoals vermeld op de website. Het product was netjes verpakt in een doos met ruim voldoende bescherming. Prima dus!

Algemeen

Ben op deze site terecht gekomen terwijl ik aan het zoeken was voor een wifi adapter. Het product dat ik wou was in voorraad en aan de laagste prijs die ik kon vinden.

Vrijdag rond 16u30 besteld, zaterdag rond 10u00 geleverd -> TOP

Algemeen

Specialist in professionele netwerkapparatuur apparatuur. EÚn van de weinige webshops in Nederland met de Alfa USB wifi adapter die ik zocht. Keurige website, geen gedoe bestellen en geleverd zoals afgesproken. Netjes mailtjes van de voortgang van de bestelling en levering. Waren alle webshops maar zo !

Verzending

Netjes op tijd en goed op de hoogte gehouden van het hele proces.

Algemeen

Bestelling en aflevering waren goed georganiseerd. Prima .De bestelling was keurig op tijd geleverd. Heel goed gedaan

Winactie

Algemeen

Via de pricewatch van tweakers kwam ik terecht bij deze winkel omdat ze voor mijn product 15% goedkoper waren dan de alternatieve winkel. Het bestellen was erg simpel.

Verzending

Ik had op zondag besteld, en kreeg het product op dinsdag binnen. Prima binnen de gestelde termijn geleverd.

Algemeen

Ik had op zeer korte termijn een nieuwe wifi-adapter nodig. WiFiHouse heeft me snel en keurig te woord gestaan en een perfecte oplossing aangeboden.
De adapter is op tijd, volgens afspraak en helemaal in orde ontvangen dus niks dan lof.

Zie korte toelichting.

Klantenservice

zie korte toelichting. Vooral de hele snelle reactie (binnen enkele minuten zelfs denk ik...) was echt een verademing.

Algemeen

Router besteld bij hun. Je kunt met Paypal betalen, lage verzendkosten (hun producten) ook en volgende dag geleverd.

Verzending

Degelijk verpakt in en doos met een Tweakers Review kaart en een lekker snoepje.

Algemeen

In het kort; snel verzonden, scherpe prijs, en geleverd wat is beloofd.
Tijdens het bestel proces goed op de hoogte gehouden en ondanks de feestdagen toch prima op tijd geleverd.

Algemeen

Klantenservice niet bereikbaar wegens feestdagen terwijl het nog geen feestdagen zijn op website staat dat ze gewoon geopend zijn maar dit is niet zo dat lees je pas bij het pand van WifiHouse. Klanten worden niet ge´nformeerd via website.

Klantenservice

Klantenservice niet bereikbaar, staat voor dichte deur bij hun pand.

Beste Arno,

Wij vinden het erg jammer dat u voor een dichte deur stond. Vanwege drukte zijn wij telefonisch niet bereikbaar, maar gaat alles via email zoals u kon horen aan het automatische bericht op de telefoon. Uiteraard bent u van harte welkom en maken wij graag een afspraak met wanneer het u zou schikken.

1 2 3 4 5

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie