WifiHouse

249 producten en 310 uitvoeringen

Gebruikers over webshop WifiHouse

Review toevoegen

Algemeen

Heb enige tijd geleden een USB adapter bij ze gekocht.

Deze bleek niet goed te werken, na een mailtje te hebben gestuurd, kon ik mijn adapter terugsturen.

Uiteindelijk is mijn adapter omgeruild voor een nieuw exemplaar en deze werkt prima.

Mijn klacht is naar alle tevredenheid door WiFi House opgelost!

Algemeen

Ik was op zoek naar een upgrade/vernieuwing van mijn acces point thuis. Een collega rade mij de Ubiquiti aan en WifiHouse om deze te bestellen.

Contact met WifiHouse gezocht en een paar vragen gesteld over de Ubiquiti, deze werden netje beantwoord op een technische manier en niet een standaard verkoop praatje.

Door deze benadering ben ik over gegaan tot de koop.

Verzending

Product geleverd op de datum die werd aangegeven bij het bestellen.

Klantenservice

Vragen over de Ubiquiti werden netjes en snel beantwoord. Daarom ben ik overgegaan tot de koop.

Algemeen

Zeer snelle reactie op mijn vraag over producten en volgende dag waren de spullen geleverd! Ook goed verpakt. Een van de weinige shops in NL met Alfa Network producten! Aanrader.

Verzending

Goed verpakt, en volgende dag netjes geleverd.

Klantenservice

Ik had enkele vragen waarop ik snelle antwoord op had ontvangen.

Winactie

Algemeen

Ik zocht een ALFA wireless usb adapter en heb het meteen besteld, jullie waren een van de weinige die hem op voorraad hadden, verder een overzichtelijke website met een ruim aanbod aan producten.

Verzending

Bestellen ging erg goed. De volgende dag was het pakketje al binnen!

Niet nodig geweest.

Algemeen

Het aanbod van WifiHouse is goed, de website geeft voldoende informatie, en het bestelproces werkt goed.

Verzending

De website geeft een overzicht van bezorgingen en uiterste bestelmomenten. Deze informatie klopt. (zaterdag besteld, dinsdag bezorgd)

Algemeen

Binnen 1 dag de vraag of ik een nieuwere variant van de Xiaomi powerpack wilde omdat de oude uit productie was. Geaccepteerd en binnen 2 dagen in Luxembourg een pakketje op de deurmat! Perfect!

Super snel, zelfs naar Luxemburg

Klantenservice

Vriendelijke klantenservice, en behulpzaam.

Algemeen

Ik heb niet de klantenservice hoeven testen, niet de uiterlijke verzendtijd, en ook geen lelijke/kapotte doos ontvangen. Prima dus.

Verzending

Gewoon snel en zoals ze hebben gezegd.

Klantenservice

Niet mee in aanraking gekomen, omdat alles direct goed is gegaan.

Algemeen

Bestelde er een ALFA Network R36 en een ALFA AWUS036H 1000mW 802.11b/g USB WLAN Adapter.
Set werkt uitstekend op de camping!
Website werkt prima, vlot en gemakkelijk van bestelling tot betaling.

Verzending

Bestelde in het weekend, pakket werd een paar dagen later via de post ontvangen, alles degelijk verpakt.

Uitstekende klantenservice.

Klantenservice:

Een MikroTik access point besteld, ze waren een van de weinige aanbieders. De website was overzichtelijk en ik had het product twee dagen later in huis.

Algemeen

snelle levering, reageerde helaas niet op een hulpvraag na afleveren en afrekenen van product, goede website!

Verzending

Levering prima op tijd, goed prijs, goed product; PicoStation

Klantenservice

Werd niet gereageerd op een hulpvraag, dat is uitermate teleurstellend. Geen enkele reactive geven is onfatsoenlijk.

Algemeen

Contact met de klantenservice verliep uitstekend. De bestelling was de dag er na in huis. Zeer snelle en goede service!

Verzending

Snelle levering, goed verpakt.

Klantenservice

Ik had een vraag over een product. Mijn e-mail werd binnen 10 minuten beantwoord!

Algemeen

Zeer duidelijke winkel, zeer makkelijk voor te betalen, en vooral een zeer goede service en verzending.
Pakket was zeer goed ingepakt en zeer snel verzonden/ ontvangen.

Top webshop! Ik koop hier zeker nog!
Aanrader!

Verzending

Pakket was zeer goed verpakt, en zeer snel verzonden/ ontvangen.

Perfect!

Klantenservice

Zeer goede klantendienst, en dezelfde dag reactie.

Top bedrijf!

Klantenservice:

Mijn bestelling bij Wifihouse is uitstekend verlopen. Vlekkeloze en snelle afhandeling, en de producten waren goed verpakt.

Klantenservice:

De website van WifiHouse is duidelijk en overzichtelijk.
Snelle duidelijke levering en hebben producten die de meeste andere winkels niet hebben.

Algemeen

De website van WifiHouse is duidelijk en overzichtelijk. Je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt. Daarnaast is het aanbod ook zeer uitgebreid en gaat verder dan de standaard WiFi leveranciers.

Klantenservice

Ik had een product besteld welke de volgende dag door de leverancier aan WifiHouse geleverd zou worden. Dit product bleek daarna leveringsproblemen bij de provider te hebben waardoor deze pas een maand later leverbaar zou zijn. WifiHouse bood mij daarom een vervangend alternatief aan wat aan mijn eisen voldeed en natuurlijk voor de prijs van het oude product. Prima service!

Algemeen

Goede communicatie, service redelijk op orde, product goed verpakt en opgestuurd. Al met al nette levering. Levertermijn op site klopt niet.

Verzending

Verpakking was op orde, netjes en stevig ingepakt. Levertermijn was teleurstellend. Uiteindelijk na 12 werkdagen geleverd in plaats van de verwachte 3. Na binnenkomst artikel bij WifiHouse is deze snel op de post gedaan.

Klantenservice

Een dag na verwachte levertijd contact opgenomen over levering, deze bleek niet te zijn geleverd. Dit zou de week erop zijn. Week erop wederom zelf contact opgenomen, echter de vrijdag of maandag erop zou het binnen zijn. Netjes te woord gestaan, echter weinig gemerkt van pro-actieve houding.

Algemeen

Heb een Mikrotik RB750 router besteld via Wifihouse. Voor 17.30u besteld, volgende dag in huis.

Verzending

Product kwam direct volgende dag aan via PostNL, buren hebben pakketje in ontvangst genomen. Product was heel goed verpakt.

Klantenservice

Erg goede ervaring met de klantenservice. Ik had van te voren een paar vragen gesteld, en kreeg binnen paar minuten antwoord. Zeker aan te raden dus.

Algemeen

Prima ervaring met wifihouse, bij de bestelling van een mikrotik router. Zakelijke bestelling gedaan, verliep allemaal vlot.

Verzending

Snel geleverd en nette afhandeling met factuur.

Klantenservice:

Op 30 augustus 2016 heb ik een Ubiquiti AC PRO Accesspoint gekocht. De volgende dag had ik de accesspoint. Levering was op tijd en de accesspoint was goed verpakt. Dit is mijn tweede bestelling bij Wifihouse en ik zal terugkomen voor al mijn bestellingen voor netwerkapparatuur.

Klantenservice:

Ik zocht snel een Unifi Gateway pro welke niet te duur was, WifiHouse had er nog 1 welke door hun snel verzonden was (had hem de volgende dag in huis)

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie