WifiHouse

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Nanostation beugels besteld. Ze waren op voorraad in in 24 uur bezorgen. Echter ze blijken helemaal niet leverbaar. Hierdoor moet ik ze alsnog in Polen bestellen en moet ik mijn klant 4 extra dagen laten wachten.

Verzending

3 verschillende producten gekocht. 1 was dus niet leverbaar de andere 2 worden niet gezamenlijk verzonden.

Klantenservice

Pas bij de bezorging was duidelijk dat ze niet alles konden leveren. Op een mail van mijn kant wordt niet gereageerd. Ook als ik meteen had geweten dat ze niet alles konden leveren dan had ik hier niet besteld. Het is nog geen oplichting maar ik voel mij wel misleid.

Beste yorn,

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent.

Van jouw bestelling die om 13:02 geplaatst is afgelopen vrijdag hebben wij jou direct op de hoogte gebracht dat wij deze brackets niet meer op voorraad hebben.

Om het iets specifieker te maken hebben wij jou direct om 13:22 al op de hoogte gebracht via de mail, dus wij vinden het jammer om deze review te lezen.

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie