WifiHouse

332 producten en 383 uitvoeringen

Beste yorn,

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent.

Van jouw bestelling die om 13:02 geplaatst is afgelopen vrijdag hebben wij jou direct op de hoogte gebracht dat wij deze brackets niet meer op voorraad hebben.

Om het iets specifieker te maken hebben wij jou direct om 13:22 al op de hoogte gebracht via de mail, dus wij vinden het jammer om deze review te lezen.

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie