WifiHouse

325 producten en 393 uitvoeringen

WifiHouse heeft alles voor een betrouwbaar WiFi-netwerk. Ons specialisme is op het gebied van WiFi, Routers, Switches, Firewalls en Security.

Bij WifiHouse bent u er zeker van dat:

Alles uit eigen voorraad geleverd

Hulp bij installatie

Voor 17:30 besteld, morgen in huis

Snelle RMA service

Gratis verzending vanaf ¤ 25,-

Ruime betaalmogelijkheden

WifiHouse.nl is geautoriseerd Reseller van:

ruckus_large.jpg huawei_logo.jpg  mikrotik.png

ubnt_logo_basic_flat_color.jpg  alfa_logo.jpg fibaro-homekit-logo.jpg

Wilt u een Site-Survey of het gewoon door ons laten installeren?

Neem dan een kijkje op WifiHouse-Installatie.nl voor alle mogelijkheden die wij bieden, onze installateurs staan graag voor u klaar!

IT Security producten nodig? Kijk dan eens op WifiHouse-Security.nl

Op onze Security site kan je allerlei IT Security gerelateerde producten en informatie vinden. Wat is Kali? Hoe doe ik een PenTest? Of wilt u een Pen Test laten uitvoeren? Ook daarvoor hebben wij de kennis in huis! Vraag naar de mogelijkheden!

Verzending

Besteld op werkdagen voor 17:30? Dan gaat het bij ons diezelfde dag nog weg!

Stuur ons een WhatsApp bericht als u een vraag heeft naar: 085 - 401 37 47 of een email naar info@WifiHouse.nl

WifiHouse.nl
Zutphenseweg 2a
7241KR Lochem
info@WifiHouse.nl

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 393 producten, 77 unsorted producten
Prijsindex Nederland 100,1 (0,1% boven gemiddeld)
Prijsindex België 100,7 (0,7% boven gemiddeld)