WifiHouse

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Update: uiteindelijk met geld zojuist ontvangen. Inmiddels wel met snelle reacties van wifihouse.

Update: Fijn dat WiFihouse op 22/7 reageert. Inmiddels heb ik mijn geld nog steeds niet terug. Wifihouse legt de schuld bij mijn bank, zie onderstaande e-mail. Heel vreemd; dat gebeurd echt NOOIT als je gewoon geld overmaakt.

Beste heer van den Berg,

Net hebben wij contact gehad met de Rabobank en deze kunnen bevestigen dat de uitbetaling al heeft plaatsgevonden, waarschijnlijk zelfs op de 16e van juli, maar dat ligt aan de verwerking van uw bank. Dit is naar een ABN Amro nummer overgeboekt, maar dat is het enige wat zij kunnen zien waar het heen gaat. Dit handelt de ABN Amro zelf verder af.

De terugbetaling heeft dus plaatsgevonden vanuit de Rabobank.

Review: 2 maanden wachten op ubiquiti pro. Verwachte levertijd beloofd, maar niet nagekomen na aantal keren vragen van mijn kant. Ineens is mijn order gecanceld. Beloofd om geld na 2 werkdagen terug te storten, maar dat is niet gebeurd. Afwachten maar weer.

Klantenservice

Late reacties op mijn e-mails en beloofde levertijd niet waargemaakt.

Beste Vandenbergb,

Hartelijk dank voor uw review.

Wij hadden het liever ook anders gezien, maar zolang Ubiquiti niet kan leveren en niet kan aangeven of dit met 1 week of met 4 maanden kan, hebben wij juist uit goodwill bij de order geannuleerd en uw geld teruggestort.

Op 16 juli hebben wij uw geld teruggestort (dezelfde dag als uw annulering) en is door de Rabobank bevestigd dat dit is uitgevoerd. Misschien kunt u uw bankgegevens nogmaals controleren?

Met vriendelijke groet,

Team Klantenservice
WifiHouse.nl

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie