WifiHouse

331 producten en 378 uitvoeringen

Beste Vandenbergb,

Hartelijk dank voor uw review.

Wij hadden het liever ook anders gezien, maar zolang Ubiquiti niet kan leveren en niet kan aangeven of dit met 1 week of met 4 maanden kan, hebben wij juist uit goodwill bij de order geannuleerd en uw geld teruggestort.

Op 16 juli hebben wij uw geld teruggestort (dezelfde dag als uw annulering) en is door de Rabobank bevestigd dat dit is uitgevoerd. Misschien kunt u uw bankgegevens nogmaals controleren?

Met vriendelijke groet,

Team Klantenservice
WifiHouse.nl

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie