WifiHouse

328 producten en 375 uitvoeringen

Gebruikers over webshop WifiHouse

Review toevoegen

Algemeen

Ik heb twee Airgrid antennes besteld welke een levertijd hebben van 2 a 3 dagen volgens de website. Prima, installatie een week later ingepland (denken een ruime tijd aan te houden), toegang geregeld enzo.. geen antennes ontvangen.
Wel na 3 dagen een email met de melding, wacht op leverancier.. geen levertijd aangegeven, geen reacties op mijn mail.

Slechte service dit!! Ze reageren niet op email en de levertijden staan misleidend op de website. Welke ook niet wordt bijgewerkt, de levertijd staat alsnog op 2 a 3 dagen.

Niet helpt mee, hopelijk worden ze als of snel verzonden want ben ze nodig! Een tegemoetkoming of op z'n minst een excuus zou ik op z'n plek vinden.

Klantenservice

Geen reactie op gestuurde email met vraag naar de levertijd

Algemeen

Ik had direct het juiste product gevonden en kon daarna gemakkelijk betalen met ideal. Geen problemen of klachten die ik kan bedenken.

Verzending

De doos van de camera was keuring verpakt in een overdoos die netjes opgevuld was. De order was zoals beloofd de volgende dag bezorgd.

Algemeen

Top service, werd goed geholpen en met zijn advies tot de beste oplossing voor mijn werk gekomen.

Klantenservice

Top service, kreeg al snel bericht met een vertraging, met daarin ook verschillende opties. Na telefonisch contact heb ik goed advies gekregen, snel geleverd en alles werkt zoals geadviseerd..

Algemeen

Contact opgenomen met wifihouse voor het volledig upgraden van ons wifi netwerk. Supergoed geholpen door middel van goede vragen over onze situatie, budget etc. Nederland nog contact opgenomen met enige vragen mbt het installeren, en wederom super geholpen door Caspar.

Verzending

Na het uitvoerige advies, de benodigde producten besteld en de volgende dag in huis!

Klantenservice

Goed geholpen met advies over het upgraden van ons wifi netwerk, en naderhand nogmaals met de installatie ervan. gewoon top!

Algemeen

Makkelijke website en simpel te bestellen. meerdere betalingskeuzes. Navigeren op de website werkt verder ook prima, overzichtelijk genoeg voor mij.

Verzending

ik had het in de middag besteld en volgende dag in huis en kreeg netjes track&trace mailtje erbij.

Klantenservice

In de ochtend een vraag gestuurd over de cloudkey en had snel reactie, daarom daarna ook maar meteen besteld.

Algemeen

Update: uiteindelijk met geld zojuist ontvangen. Inmiddels wel met snelle reacties van wifihouse.

Update: Fijn dat WiFihouse op 22/7 reageert. Inmiddels heb ik mijn geld nog steeds niet terug. Wifihouse legt de schuld bij mijn bank, zie onderstaande e-mail. Heel vreemd; dat gebeurd echt NOOIT als je gewoon geld overmaakt.

Beste heer van den Berg,

Net hebben wij contact gehad met de Rabobank en deze kunnen bevestigen dat de uitbetaling al heeft plaatsgevonden, waarschijnlijk zelfs op de 16e van juli, maar dat ligt aan de verwerking van uw bank. Dit is naar een ABN Amro nummer overgeboekt, maar dat is het enige wat zij kunnen zien waar het heen gaat. Dit handelt de ABN Amro zelf verder af.

De terugbetaling heeft dus plaatsgevonden vanuit de Rabobank.

Review: 2 maanden wachten op ubiquiti pro. Verwachte levertijd beloofd, maar niet nagekomen na aantal keren vragen van mijn kant. Ineens is mijn order gecanceld. Beloofd om geld na 2 werkdagen terug te storten, maar dat is niet gebeurd. Afwachten maar weer.

Klantenservice

Late reacties op mijn e-mails en beloofde levertijd niet waargemaakt.

Beste Vandenbergb,

Hartelijk dank voor uw review.

Wij hadden het liever ook anders gezien, maar zolang Ubiquiti niet kan leveren en niet kan aangeven of dit met 1 week of met 4 maanden kan, hebben wij juist uit goodwill bij de order geannuleerd en uw geld teruggestort.

Op 16 juli hebben wij uw geld teruggestort (dezelfde dag als uw annulering) en is door de Rabobank bevestigd dat dit is uitgevoerd. Misschien kunt u uw bankgegevens nogmaals controleren?

Team Klantenservice
WifiHouse.nl

Verzending: Score: 1

Algemeen

Nanostation beugels besteld. Ze waren op voorraad in in 24 uur bezorgen. Echter ze blijken helemaal niet leverbaar. Hierdoor moet ik ze alsnog in Polen bestellen en moet ik mijn klant 4 extra dagen laten wachten.

Verzending

3 verschillende producten gekocht. 1 was dus niet leverbaar de andere 2 worden niet gezamenlijk verzonden.

Klantenservice

Pas bij de bezorging was duidelijk dat ze niet alles konden leveren. Op een mail van mijn kant wordt niet gereageerd. Ook als ik meteen had geweten dat ze niet alles konden leveren dan had ik hier niet besteld. Het is nog geen oplichting maar ik voel mij wel misleid.

Beste yorn,

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent.

Van jouw bestelling die om 13:02 geplaatst is afgelopen vrijdag hebben wij jou direct op de hoogte gebracht dat wij deze brackets niet meer op voorraad hebben.

Om het iets specifieker te maken hebben wij jou direct om 13:22 al op de hoogte gebracht via de mail, dus wij vinden het jammer om deze review te lezen.

Algemeen

Een access point gekocht, winkel had groot assortiment voor een goede prijs. Product was snel verzonden

Verzending

Het product was goed verpakt en zat beschermd tussen luchtzakken

Klantenservice

Ik had een vraag over het product,en ben keurig te woord gestaan.

Algemeen

Goede webshop met mooie en kwalitatief goede producten. Ik heb er een Alfa USB WiFi adapter besteld en dat is de beste WiFi apparaat wat ik ooit heb gehad.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

13-10-2020 order geplaats tot op heden niet vernomen ze zij telefonisch niet berijkbaar en via mail krijg ik geen antwoord

Klantenservice

13-10-2020 order geplaatst tot op heden niets ontvangen.telefonisch zijn ze niet bereikbaar mail verstuurd geen antwoord .

Hoi Albertknoal,

Wat vervelend dat je met ons nog geen contact hebt kunnen krijgen. Helaas zijn wij sinds de Corona crisis niet meer telefonisch bereikbaar vanwege de (aanhoudende) drukte. Op Tweakers.net is het telefoonnummer nog niet gewijzigd dus wij snappen dat dit voor verwarring kan zorgen. Wij hebben deze wijziging al doorgegeven maar is nog niet door de pricewatch crew uitgevoerd.

Kan je aangeven (misschien in een persoonlijk bericht) waar je naar toe hebt gemaild of van welk adres het zou moeten afkomen, dan kan ik voor je kijken wat daar precies is mis gegaan. Graag zie ik je reactie tegemoet.

Team Klantenservice
WifiHouse.nl

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Diverse producten besteld, 1 gekregen. De andere producten is wachten op hun leverancier. Dat geeft niks, kan gebeuren.

Helaas werd er wel heel laat gereageerd op mails, waardoor ik wat nerveus werd. Zojuist reactie gekregen met een keurige oplossing waardoor ik de producten langs een andere weg alsnog door Wifihouse geleverd krijg.

Het duurde even, maar nu goed opgelost.

Verzending

Slechts 1 van de 5 producten mogen ontvangen tot dusver. Het ontvangen product is verder helemaal goed en doet wat het moet doen.

Klantenservice

Je kunt niet bellen, communicatie verloopt via mail of Whatsapp. Wanneer het druk is of je hebt een dringende vraag kan dit vervelend zijn.

Algemeen

Kon het product prima vinden wat ik zocht op de website, dat zit opzicht wel logisch in elkaar.

Verzending

ik had rond half 3 besteld en werd netjes op de hoogte gehouden van de status, werd ook daadwerkelijk die dag verzonden en ik had het de volgende dag in huis.

Klantenservice

Vooraf een vraag gesteld over de werking van een usb adapter en dat was verder prima.

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Komen afspraken niet na, je moet zelf maar vinden hoe je product werkt.
Op mails met hulp vragen reageren ze laat, en ook daar mee kom ik niet verder
En mijn retour verzoeken worden genegeerd.
Ondertussen wel 2 keer een mail of ik een review achter wil laten!!!

Verzending

Het was er binnen 2 dagen, maar als je zegt dat het de volgende dag binnen moet zijn dan verwacht ik dit ook!

Klantenservice

Voor mijn gevoel weinig kennis over het product, late reactie, en mijn 2 mails waar ik een retour aanvraag worden genegeerd, helaas is de optie er namelijk niet op hun website.
Gelukkig bied PayPal bescherming tegen dit soort bedrijven.

Beste,

Bedankt voor uw review.

Wij vinden het erg jammer dat u een verkeerde indruk heeft gekregen van het product wat u heeft gekocht, een deauther bord vereist wel wat technische kennis om in gebruik te nemen, vandaar ook dat wij het aanbieden op onze security pagina. Wij kunnen door nog steeds aanhoudende drukte niet altijd dezelfde dag reageren, er kan een vertraging zitten in de reactie tijd, daarvoor vragen wij uw begrip. Kunt u aangeven welke afspraken er zijn gemaakt met welke medewerker, die niet na zijn gekomen. Daarvan kunnen wij helaas niks vinden bij uw order, graag zien wij uw reactie tegemoet via de email zodat wij u verder kunnen helpen.

Klantenservice WifiHouse

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Op 19-08-2020 heb ik 3 stuks “RJ45 waterproof connector” bij Wifihouse besteld.
Deze connector heeft volgens de spec’s een IP 67 klassering.
In een zwarte uitvoering.
Geleverd is echter 3 stuks “Alfa Network RJ45 waterproof connector”
Deze connector heeft volgens de spec’s slechts een IP 66 klassering.
In een witte/grijze uitvoering.

Daarbij is de afsluiting vervangen door een forse kabelthule ipv van een gesloten afdichting.
In deze uitvoering wordt de IP 66 klasse nooit gehaald, laat staan een IP67 klasse.

Toelichting IP
6x= stofvrij
X6= waterbestendig
X7= dompeldicht (30min op 1m onderwater)

Klantenservice

bovenstaande mail rechtstreeks gestuurd en op 25-08-2020 (nog) geen enkele vorm van reactie gehad.

Beste,

Bedankt voor uw review.

Wij vinden het erg jammer dat u de verkeerde connectoren heeft ontvangen, zoals wij u reeds per mail hebben bevestigd is per abuis door een medewerker het verkeerde product toegestuurd. Wij kunnen door nog steeds aanhoudende drukte niet altijd dezelfde dag reageren, er kan een vertraging zitten in de reactie tijd, daarvoor vragen wij uw begrip.

Zoals aangegeven sturen wij u de juiste connectoren op, hopelijk is het hiermee voor u naar wens opgelost, ondanks de iets langere tijd dat u op uw producten moet wachten.

Klantenservice WifiHouse

Algemeen

De Ubiquiti mounting kit voor UAP-AC-Lite werd netjes verpakt en snel verstuurd! Ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken omtrent mijn bestelling.

Algemeen

Ze boden het Ubiquiti Unifi product aan voor de beste prijs in de pricewatch. De site kan echter wel een likje gebruiken om wat moderner en overzichtelijker te worden.

Verzending

Goede en nette verpakking. Levering was precies op tijd.

Algemeen

Bij WifiHouse gekocht vanwege goede prijs in combinatie met de mogelijke tech support.
Installatie van mijn tweede Ubiquity AP in mijn netwerk ging super eenvoudig. Tot nu toe nog geen technische ondersteuning nodig gehad van WiFiHouse.

Verzending

Pakket (Ubiquity AP) was goed en degelijk in een tweede doos verpakt.. Werd volgende dag thuis afgeleverd door Post NL met Track & Trace - werkt echt goed, makkelijk. en betrouwbaar.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

nette prijzen en snelle verzending jammer dat er geen keuze is met wie er verzonden wordt PostNL wordt met de dag slechter

Verzending

verzonden zoals gemeld maar post NL maakt er een zootje van.
Oke nu corona maar zeggen dat het geleverd is en het 2 dagen daarna pas gebracht wordt is op zijn zachts gezegd lastig.
2 dagen voor de bewuste Jan thuis zitten wachten.
Graag zou ik zien dat ik een keuze kan maken welke verzender eventueel bij betalen maar dat geeft minder ongenoegen.

nvt

Algemeen

Duidelijke website met een Ruim assortiment. Snelle bezorging en een Goede communicatie over De status van de bestelling.

Verzending

Goed verpakt. Voldoende materiaal gebruikt om schade te voorkomen. Pakbon en prijs uitnodiging in de doos aanwezig.

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie