WifiHouse

Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Diverse producten besteld, 1 gekregen. De andere producten is wachten op hun leverancier. Dat geeft niks, kan gebeuren.

Helaas werd er wel heel laat gereageerd op mails, waardoor ik wat nerveus werd. Zojuist reactie gekregen met een keurige oplossing waardoor ik de producten langs een andere weg alsnog door Wifihouse geleverd krijg.

Het duurde even, maar nu goed opgelost.

Verzending

Slechts 1 van de 5 producten mogen ontvangen tot dusver. Het ontvangen product is verder helemaal goed en doet wat het moet doen.

Klantenservice

Je kunt niet bellen, communicatie verloopt via mail of Whatsapp. Wanneer het druk is of je hebt een dringende vraag kan dit vervelend zijn.

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie