WifiHouse

332 producten en 383 uitvoeringen

Beste,

Bedankt voor uw review.

Wij vinden het erg jammer dat u een verkeerde indruk heeft gekregen van het product wat u heeft gekocht, een deauther bord vereist wel wat technische kennis om in gebruik te nemen, vandaar ook dat wij het aanbieden op onze security pagina. Wij kunnen door nog steeds aanhoudende drukte niet altijd dezelfde dag reageren, er kan een vertraging zitten in de reactie tijd, daarvoor vragen wij uw begrip. Kunt u aangeven welke afspraken er zijn gemaakt met welke medewerker, die niet na zijn gekomen. Daarvan kunnen wij helaas niks vinden bij uw order, graag zien wij uw reactie tegemoet via de email zodat wij u verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice WifiHouse

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie