WifiHouse

331 producten en 378 uitvoeringen

Gebruikers over webshop WifiHouse

Review toevoegen

Algemeen

Duidelijke website, duidelijke omschrijving van de artikelen. Specifieker aanbod dan de meeste mainstream shops in dit segment.

De dag na bestelling reeds geleverd (op zaterdag) door POSTNL

Leuke bijkomstigheid: Er zat een koffiesnoepje met een kaartje bij.
Ik blij met mijn bestelling en mijn echtgenote met het snoepje ;-)

Algemeen: Score: 3

Algemeen

De informatie op de website was duidelijk en klopt ook met de prijs op Tweakers. De betaling verliep via iDeal zonder problemen met doorverwijzingen.

Verzending

De bestelling was goed te volgen. De producten waren netjes en goed verpakt.

Algemeen

Snel gevonden wat ik zocht. Netjes een bevestiging ontvangen en zoals beloofd artikel nog de volgende dag in huis. Doet wat het beloofd. Kudo's op zeker op de plek.

Verzending

Levering sneller dan verwacht. Netjes verpakt,- product goed ontvangen.

Algemeen

De bestelling was snel geplaatst. Goede website en goede overzicht van alle producten. Zal hier zeker weer bestellen!

Verzending

De volgende dag het product al in huis. Top!

Algemeen

Snel geleverd uit voorraad. Betaalmogelijkheid via Paypal zonder extra kosten. Prijs als één van de laagste. Kortom prima webwinkel.
Leuk detail: zat een kaartje in de doos met een snoepje.

Delivered as promised

Algemeen

Prima prijzen. Makkelijk bestelling te plaatsen. Goede reviews op Tweakers vandaar de keuze.
E-mail met vragen werd snel beantwoord en bestelling was met een dag binnen.

Verzending

Producten waren heel netjes/goed verpakt. Bestelling was 's avonds na 22.00uur en ging volgende dag gelijk de deur uit.

Klantenservice

E-mail met vragen werd snel beantwoord.

Algemeen

Uitgebreide omschrijving op de website over de producten, makkelijk om je bestelling te plaatsen en een snelle levering.

Snel geleverd.

j3r Karma 3,48K
Verzending: Score: 0

Algemeen

Unifi AP gekocht en afgehaald. Product was op voorraad zoals aangegeven stond op de site.

Kreeg al snel na de bestelling bericht dat het AP klaar lag om af te halen.

Algemeen

2 mikrotik POE adapters besteld, vrijdag besteld en dinsdag geleverd. Ook netjes via de email op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

Netjes ingepakt

Mikrotik routertje besteld;
Bestelling plaatsen was makkelijk, veel verschillende betaalmogelijkheden.
Gaven vaker dan bij andere webshops een update over de status in het proces (Bestelling ontvangen, klaar voor PostNL, PostNL heeft zending opgehaald).

Verzending

Product was goed verpakt, zat bubbelplastic aan de onderkant.

Algemeen

Gewoon prima, snel geleverd conform specificaties. Product was prima ingepakt. Handig om intussen bercihtjes te krijgen over de voortgang.

Verzending

Ik had een AWUS036ACH, Dual-Band Ultra-Range USB Adapter besteld en wist dat het installeren op de RPI-2 met Rasbian een beetje een gedoe zou zijn. Maar dat is allemaal gelukt en de beloofde 5 Ghz band doet het nu ook.

Algemeen

Alles prima en vlug verlopen , spijtig dat de startgids enkel in het Spaans en Engels staat en niet in de Nederlandse taal.

Algemeen

Prima shop. Had een Mikrotik en een rol kabel besteld. Communicatie vanuit de winkel is prima: één van de producten was niet op voorraad en de vraag werd gesteld of ik een deellevering wilde. Het product dat ik nu net nodig had was er niet dus dat had niet zoveel zin Uiteindelijk nog voordat ik ‘t nodig had de complete bestelling ontvangen.

Algemeen

Keurig, netjes en snel de juiste producten ontvangen. Vervangende beugels voor verschillende Ubiquiti AP's. Nergens anders gevonden en zij hebben ze voor een lage prijs, Levertijd van 1 van de 2 stond op 31 dagen, maar ook die is binnen 48-uur geleverd.

Verzending

Netjes verpakt, snel verzonden en goede update van de statussen.

Algemeen

Een Ubiquiti accesspoint besteld, werd snel geleverd. Helaas bleek het apparaat defect (tikkend geluid). Een mailtje sturen was voldoende, het mocht direct worden teruggestuurd. Ze hebben het apparaat zelf onderzocht en konden in eerste instantie het defect niet reproduceren. Toen werd keurig per mail gevraagd naar de omstandigheden om het toch te kunnen vinden. Met deze informatie hebben ze het defect gevonden en een nieuw AP opgestuurd. Al met al prima service. Ik ben meestal niet zo van de beoordelingen, maar deze hebben ze verdiend.

Verzending

Goed verpakt in een omdoos met voldoende bescherming.

Klantenservice

Probleem is adequaat, snel en naar tevredenheid opgelost. RMA was probleemloos.

Algemeen

Bestellen en betalen gaat zoals je verwacht. De producten die ze hier verkopen zijn niet alleen standaard producten. Ik zocht een wifi adapter die bepaalde mogelijkheden had en compatible was met een bepaalde linux versie. Die heb ik hier kunnen vinden, sterker nog een heel arsenaal aan geschikte adapters. Ik ken Wifihouse niet goed, eigenlijk was het mijn eerste bestelling, maar kom zeker eens terug.

Verzending

Product was netjes ingepakt. Goed, netjes en stevig in de doos.

Klantenservice

Niet alleen telefonische ondersteuning maar ook via Whatsapp. Vind ik wel zo handig en prettig.

Algemeen

Lang geleden dat ik goede niuew en goede webwinkel tegen kwam.
Wifihouse is goede toevoeging aan winkel landschap!
Nice assortiment en goede prijs! levering ook prima en snel geleverd

Goede details op website

Algemeen

Alweer een onderdeel besteld bij WifiHouse, vanwege goede ervaringen in het verleden. Moest een POE injector hebben wist 99% zeker dat ik de goede had. Maar even een berichtje in de bestelling voor de 100% bevestiging. Kreeg hier netjes andwoord op (bevestigend). En apparaat werd ook direct verstuurd.

Verzending

Netjes verstuurd op de dag die ook op de website werd geadverteerd. Next day delivery! Hoera!

Klantenservice

Even voor de 100% zekerheid contact gezocht en werd netjes antwoord gegeven.

Algemeen

Keurige en overzichtelijke webshop. Deze webshop bied scherpe prijzen voor de ubiquiti productlijn. Snelle levering conform aangegeven levertijd.

Algemeen

Ondanks dat ik er nog niet zo goed in thuis ben, was de bestelling en vervolgens levering prima in orde. Ik heb de wifi apparatuur in goede orde en op tijd ontvangen

Verzending

Regelmatig terugkoppeling track en trace en precies op tijd geleverd.

Klantenservice

Geen toelichting benodigd, gewoon in orde

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie