WifiHouse

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop WifiHouse

Review toevoegen

Algemeen

Ik kwam simpelweg bij WifiHouse terecht omdat ik al wist wat ik wilde kopen en zij hadden de beste prijs. Betaling was zo gedaan via Ideal en ik kreeg meteen een bevestigingsmail.

Verzending

Aangezien ik op een zaterdag bestelde ging ik er al vanuit dat ik het pas op dinsdag zou ontvangen en dat klopte ook.
Ik kreeg op maandag een bericht dat mijn pakketje verzonden was en de dag erna had ik mijn router. Keurig, zoals het hoort. En nog een Haags Hopje er bij ook. Smullen maar!

Algemeen

Mikrotik 10GBit switch besteld en was direct leverbaar. Betaling per paypal is zonder extra kosten en gratis verzending boven een bepaald bedrag.

Verzending

De volgende dag was deze geleverd. De doos was netjes verpakt met een Tweakers review kaart en een lekker snoepje.

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik enkele dagen later een email waaron stond dat de goederen niet op voorraad waren .. echter daarna geen reactie meer en order gecancelled ECHTER dit is door WIFIHOUSE perfect en netjes opgelost

Verzending

geen producten ontvangen echter terugbetaling in goede orde opgelost

Klantenservice

Klantenservice zover ik kon horen alleen email dit is wel jammer maar goed uiteindelijk reageren ze wel snel via email dus eind goed al goed

Beste,

Zou u uw ordernummer kunnen doorsturen in een privebericht zodat ik kan kijken wat er precies aan de hand is? Wij willen dit graag voor u oplossen maar wij hebben zo geen gegevens om te zien om welke order dit precies gaat.

WifiHouse

Algemeen

Product zoals beschreven. Heel snel in huis voor nette prijs. Erg tevreden. Werkt perfect! Heel tevreden klant!

Verzending

Weekend besteld dinsdag in huis. Snel dus

Klantenservice

Nog niet nodig gehad maar keurig op de hoogte gehouden via mail.

Algemeen

Ik was op zoek naar een product wat officieel onderdeel is van een combinatieproduct vanuit de leverancier. Het betrof hier een rackmount voor 2 Ubiquiti switches. Na een mailtje gestuurd te hebben naar zo goed als elke webwinkel hier op Tweakers kon enkel WiFiHouse wat voor mij voor een fatsoenlijke prijs betekenen. Waar andere webshops het niet konden bieden of minimaal 100 euro vroegen wist WifiHouse het voor nog geen 3 tientjes verstuurd en wel naar mijn adres te krijgen; fantastisch! Op mijn mail werd uiterst snel gereageerd en de volgende dag had ik de rackmount zeer net verpakt al in huis. Aanrader!

Verzending

De doos was wat groot, maar om toch een veilige verzending te garanderen zat er meer dan genoeg opvulmateriaal in.

Klantenservice

Attent, snel en vragen een eerlijke prijs voor wat ze bieden; top!

Algemeen

Zeer fijne winkel en een van de weinige die echte alle productinformatie op hun website weergeven. Ik was op zoek naar en wifi adapter met een bepaalde chipset, een belangrijke specificatie die andere webwinkels niet tonen. Bestellen ging erg makkelijk, het is niet verplicht om een account aan te maken. Op de website stond vermeld dat wanneer er voor 16:00 besteld werd, dit product de volgende dag geleverd zou worden. Rond 14:00 op vrijdag de bestelling geplaatst, op zaterdag rond 14:00 geleverd. Gedurende het proces wordt je ook continue via mail op de hoogte gehouden, erg prettig! Het product was goed verpakt en voorzien van een extra laag bescherming. Dit bedrijf is absoluut een aanrader.

Verzending

Levering was uitstekend. Precies binnen de beloofde tijd, voorzien van een extra laag bescherming. Product is onbeschadigd aangekomen.

Klantenservice

Vanaf bestellen tot en met bezorgen wordt je via de mail voortdurend op de hoogte gehouden van de status. Erg fijn!

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Product niet leverbaar, terwijl dit wel via website was aangegeven.
Leverdatum verschoven van 4 dagen naar 3 weken.
Toen verzoek om geld terug. Pas na 2 mails en een terugbel verzoek reactie.

Geld terug toegezegd door ene Casper.

Nu 2 weken verder en nog steeds niet terug betaald.

Winkel is telefonisch niet bereikbaar. Staat wel een nummer maar dit gaat standaard naar voicemail.

Dit is volgens mij geen professionele webwinkel, maar een zolderkamer die wat dozen schuift vanuit China.

Verzending

Product is nooit verzonden.
Geld terug overigens ook niet. .

Klantenservice

Reacties pas naar 4 werkdagen.
Wat toegezegd wordt, wordt niet waar gemaakt.
Slecht bereikbaar.

Algemeen

Prima assortiment, product eenvoudig terug te vinden. Bestellen ging heel vlot, correcte facturatie (B2B EU).

Verzending

Snelle verzending van zodra product voorradig is, vlotte levering.

Klantenservice

Uitstekende (bereikbare) service, ook pre-sales.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Bestelling 4 februari geplaatst. Onderdeel was niet voldoende leverbaar, dus wachten op leverancier. Website gaf aan 4 weken. Prima....
Na 6 weken maar even een mail gestuurd want nog niks vernomen. Geen gehoor, 2 weken later nog een mail gestuurd.. tot op heden geen antwoord mogen krijgen.

Klantenservice

Ronduit slecht, ze hebben helemaal niet gereageerd en dat is echt onacceptabel.

Mijn geld terugkrijgen zou op z'n minst een compensatie zijn, maar daar kan ik naar fluiten merk ik.

edit: antwoord op de onderstaande reactie:

Nee, ik heb GEEN reacties gekregen, slechts de bestellingbevestiging 2 februari:

---------------------------------------------------------
On Sat, Feb 2, 2019 at 3:11 PM WifiHouse <info@wifihouse.nl> wrote:

Onderwerp : Bestelling website Ordernummer : 26770
Datum : 02-02-2019 Betaalmethode : iDEAL

Geachte heer,

Bedankt voor uw bestelling! Hieronder staat overzichtelijk wat u allemaal besteld heeft en wat uw gegevens zijn.

<overzicht>

Wij willen u bedanken voor uw tijd en hopen dat u tevreden bent en blijft met ons bedrijf, natuurlijk de service die wij leveren en wij hopen u snel weer eens terug te zien!

WifiHouse.nl
Alles voor een betrouwbare netwerkoplossing!
----------------------------------------------------------------------

Laat maar zien waar de reacties naar verstuurd zijn mochten jullie dit nog lezen en restitutie lijkt me gepast ja.

einde edit...

Beste,

Jammer om te lezen dat u ontvreden bent. Daarom heb ik het een en ander uitgezocht om te zien wat hier aan de hand is. Ik zie dat wij op 2 momenten u een mail hebben gestuurd.
Het product wat u heeft besteld is niet voldoende op voorraad en het is geen standaard product wat men gefabriceerd, daarom zijn wij afhankelijk van veel factoren voordat wij het binnen hebben. Omdat het onduidelijk is wanneer wij het binnen krijgen hebben wij u gevraagd middels mail of u wilt blijven wachten of uw geld terug wilt hebben. Daar hebben wij helaas geen reactie op gehad waarmee wij er vanuit gingen dat u wou blijven wachten.
Mocht u alsnog een creditering willen hebben, kunt u ons een bericht sturen zodat wij dit voor u in orde kunnen maken?

WifiHouse.nl

Algemeen

Duidelijke website, duidelijke omschrijving van de artikelen. Specifieker aanbod dan de meeste mainstream shops in dit segment.

De dag na bestelling reeds geleverd (op zaterdag) door POSTNL

Leuke bijkomstigheid: Er zat een koffiesnoepje met een kaartje bij.
Ik blij met mijn bestelling en mijn echtgenote met het snoepje ;-)

Algemeen: Score: 3

Algemeen

De informatie op de website was duidelijk en klopt ook met de prijs op Tweakers. De betaling verliep via iDeal zonder problemen met doorverwijzingen.

Verzending

De bestelling was goed te volgen. De producten waren netjes en goed verpakt.

Algemeen

Snel gevonden wat ik zocht. Netjes een bevestiging ontvangen en zoals beloofd artikel nog de volgende dag in huis. Doet wat het beloofd. Kudo's op zeker op de plek.

Verzending

Levering sneller dan verwacht. Netjes verpakt,- product goed ontvangen.

Algemeen

De bestelling was snel geplaatst. Goede website en goede overzicht van alle producten. Zal hier zeker weer bestellen!

Verzending

De volgende dag het product al in huis. Top!

Algemeen

Snel geleverd uit voorraad. Betaalmogelijkheid via Paypal zonder extra kosten. Prijs als één van de laagste. Kortom prima webwinkel.
Leuk detail: zat een kaartje in de doos met een snoepje.

Delivered as promised

Algemeen

Prima prijzen. Makkelijk bestelling te plaatsen. Goede reviews op Tweakers vandaar de keuze.
E-mail met vragen werd snel beantwoord en bestelling was met een dag binnen.

Verzending

Producten waren heel netjes/goed verpakt. Bestelling was 's avonds na 22.00uur en ging volgende dag gelijk de deur uit.

Klantenservice

E-mail met vragen werd snel beantwoord.

Algemeen

Uitgebreide omschrijving op de website over de producten, makkelijk om je bestelling te plaatsen en een snelle levering.

Snel geleverd.

j3r Karma 3,48K
Verzending: Score: 0

Algemeen

Unifi AP gekocht en afgehaald. Product was op voorraad zoals aangegeven stond op de site.

Kreeg al snel na de bestelling bericht dat het AP klaar lag om af te halen.

Algemeen

2 mikrotik POE adapters besteld, vrijdag besteld en dinsdag geleverd. Ook netjes via de email op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

Netjes ingepakt

Algemeen: Score: 4

Mikrotik routertje besteld;
Bestelling plaatsen was makkelijk, veel verschillende betaalmogelijkheden.
Gaven vaker dan bij andere webshops een update over de status in het proces (Bestelling ontvangen, klaar voor PostNL, PostNL heeft zending opgehaald).

Verzending

Product was goed verpakt, zat bubbelplastic aan de onderkant.

Algemeen

Gewoon prima, snel geleverd conform specificaties. Product was prima ingepakt. Handig om intussen bercihtjes te krijgen over de voortgang.

Verzending

Ik had een AWUS036ACH, Dual-Band Ultra-Range USB Adapter besteld en wist dat het installeren op de RPI-2 met Rasbian een beetje een gedoe zou zijn. Maar dat is allemaal gelukt en de beloofde 5 Ghz band doet het nu ook.

1 2 3 ... 9

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie