WifiHouse

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De webshop biedt voldoende overzicht en duidelijke goede productomschrijvingen. Het bestelproces is voor de hand liggend. Er zijn voldoende betaalmogelijkheden.

Verzending

Op het moment van de bestelling leek het betreffende product voorradig te zijn, echter was dit niet zo. Ik ontving snel een bericht dat de levering vertraagd was zonder veel details bijvoorbeeld met betrekking tot levertijden. Vervolgens ontving ik geruime tijd geen verder bericht, ook geen reactie op e-mail berichten die ik stuurde. De COVID-19 omstandigheden waren natuurlijk extreem, en daarom is een vertraging in de levering begrijpelijk, tussentijds bericht was toch wel prettig geweest. Uiteindelijk ontving ik alsnog correct en vriendelijk een reactie. Omdat de te verwachten levertijd wel erg ver in de toekomst lag mocht ik mijn bestelling annuleren of wijzigen. Ik heb de bestelling gewijzigd, kreeg een bescheiden korting als excuses voor het ongemak (sympathiek). Dit artikel werd snel en juist geleverd.

Klantenservice

Zie mijn toelichting bij de beoordeling van de verzending. Ik ben zeer netjes en vriendelijk geholpen.

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie