WifiHouse

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Via een kennis kwam ik terecht op WifiHouse en eigenlijk keek ik rond voor de nieuwsgierigheid. Het was niet de bedoeling iets te kopen maar toen zag ik de Wifi adapter die ik al lange tijd wilde; eindelijk eens ergens in stock en ook nog voor een mooie prijs.

Website is no-nonsense en heel basic wat ik zelf prettig vindt voor het overzicht want ze hebben best wel veel keus nog.

Verzending

Heel snel verzonden en ook al gratis vanaf 25 euro. Het gebeurt niet altijd maar deze winkel maakt het idd waar dat voor 16:00 bestellen betekend dat het ook nog dezelfde dag word verzonden. Super!

Dat het pakket "te laat" is geleverd lag aan de PostNL en het gedoe omtrent COVID-19 en niet aan WifiHouse zelf.

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie