WifiHouse

331 producten en 378 uitvoeringen

Hoi Albertknoal,

Wat vervelend dat je met ons nog geen contact hebt kunnen krijgen. Helaas zijn wij sinds de Corona crisis niet meer telefonisch bereikbaar vanwege de (aanhoudende) drukte. Op Tweakers.net is het telefoonnummer nog niet gewijzigd dus wij snappen dat dit voor verwarring kan zorgen. Wij hebben deze wijziging al doorgegeven maar is nog niet door de pricewatch crew uitgevoerd.

Kan je aangeven (misschien in een persoonlijk bericht) waar je naar toe hebt gemaild of van welk adres het zou moeten afkomen, dan kan ik voor je kijken wat daar precies is mis gegaan. Graag zie ik je reactie tegemoet.

Team Klantenservice
WifiHouse.nl

Scorekaart voor WifiHouse

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie