×

Laat je stem gelden!

Dit jaar organiseren we voor de elfde keer de Tweakers Awards! Wat vind jij de beste tech- en elektronicaproducten van het afgelopen jaar? Laat je stem gelden en ontvang 50 ippies. Je maakt bovendien kans op een Philips Hue Starter Pack, JBL Charge 3, Call of Duty: WWII of twee vrijkaarten voor de uitreiking op donderdag 1 februari!

CameraTOP

184 producten en 210 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CameraTOP

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Had een order voor een accu geplaatst, maar was niet helemaal zeker of dat goed ging (er ontbrak een E aan het typenummer). Nadat ik belde wist de medewerker tegelijk waarover ik belde en nam goede actie, waardoor ik nu een accu met "E" heb ontvangen.

Verzending

Post NL, altijd de beste! Goede track and trace en een kleine window waarop je produkt wordt aangeboden. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt.....

Ze boven!

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Enorm fijn, snel en goed geholpen door CameraTOP toen mijn lens het begaf in het buitenland. Samen een oplossing bedacht om z.s.m de lens naar hen te sturen en te kijken hoe deze in een korte tijd gerepareerd kon worden.

Verzending

Tijdens een reis in het buitenland ging de lens welke ik iets minder dan twee jaar eerder bij CameraTOP had besteld stuk. Om te zorgen dat de lens op tijd terug zou zijn voor een vervolg reis heeft CameraTOP erg haar best gedaan om te zorgen dat de verzending zo efficiŽnt en vlug mogelijk is verlopen. Meer achtergrond bij "klanten service"

Klantenservice

Ik ben enorm goed en snel geholpen door Rudi van de klantenservice van CameraTop voor een RMA. Zoals hierboven aangegeven ging mijn lens stuk en kon deze nog net binnen de garantietermijn gerepareerd worden. In overleg met Rudi de lens vanuit het buitenland verstuurd waarna zij deze direct hebben doorgestuurd naar het reparatiecentrum. Doordat de camera + lens veel gebruikt worden was het erg belangrijk deze z.s.m terug te ontvangen.

Helaas bleek het probleem lastiger te zijn waardoor de lens naar Frankrijk gestuurd moest worden. Terwijl ik in het buitenland was ben ik steeds pro-actief op de hoogte gehouden van de status en de situatie. Dit heb ik als enorm prettig ervaren, omdat je dan beter weet waar je aan toe bent.

Door aandringen van Rudi is de reparatie snel verlopen en ook op de snelst mogelijke manier van Frankrijk naar mijn adres gestuurd zodat ik de lens nog net voor vertrek naar een volgende reis kon meenemen.

Het contact was snel, ze stonden open voor ideeŽn om het proces zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen die vervolgens flexibel opgepakt werden. Ben dus erg tevreden er mee en kijk ook bij een volgende aankoop zeker of zij het product leveren. Deze goede service is mij in de toekomst een redelijk prijsverschil waard.

Algemeen

Conform verwachting, zeker toen ik later zag wat voor kleine winkel het bleek te zijn.

Verzending

Gewoon op tijd geleverd, netjes verpakt.

Klantenservice

Goed. We hadden een probleem met camera, en deze is netjes gerepareerde binnen garantieperiode. Regelmatig email communicatie over voortgang was ook prima.

Algemeen

Overzichtelijke site, makkelijke bestellingen kunnen plaatsen. Product afgehaald, kon alleen niet betalen met creditcard wat jammer is omdat ik dan een half jaar garantie tegen verlies en diefstal heb.

Klantenservice

RMA proces moeten doen voor mijn aangeschafte lens. Ze deden veel moeite om dit zo spoedig mogelijk te laten verlopen ivm een vakantie die er voor mij aan kwam.

Klantenservice:

Omdat ik de camera snel in huis wilde hebben ivm de vakantie en de zaak toch dicht bij werk was heb ik de camera afgehaald (wel online besteld).
CameraTOP is een nette winkel met vriendelijk personeel. Bestel-proces liep soepel en camera lag al netjes klaar toen ik hem op kwam halen.

Algemeen

Door scherpe prijs getwijfeld of het wel betrouwbaar was om hier te bestellen. Goede eerdere reviews gaven aan dat het zou moeten kunnen. Besteld en direct geleverd. Site oogt wat verouderd, maar voorraadniveau's worden juist aangegeven. Volgens site op voorraad is conrform site informatie tijdig verstuurd.

Verzending

Conform opgaaf site tijdig verstuurd.

Klantenservice

Twee keer gebeld, geen gehoord. Derde keer wel en vriendelijk en goed te woord gestaan.

Algemeen

Duidelijke website, bestelling/betaling van de Nikon 14-24 mm lens ging (automatisch) goed. En dat tegen een hele scherpe prijs!

Verzending

Snelle levering, prima verpakt en goed te volgen via track en trace.

Klantenservice

Snelle en duidelijk reacties over vragen rond levertijd/voorraad etc.

Algemeen

Gespecialiseerde winkel in fotografische producten. Daarom heb ik voor hun gekozen. Het was goedkoop ook.

Goed.

Klantenservice

Ik had problemen met mijn Canon, toen heb ik het via CameraTOP ogelost. Het kostte me veel tijd.

Klantenservice:

Kon alles goed vinden en makkelijk betalen via iDeal. Na het bestellen meteen een e-mail ter bevestiging gekregen.
Product werd in goede staat geleverd, kreeg een track & trace code en het product werd in de tijd die was aangegeven, geleverd.

Algemeen

Product en winkel gevonden via Pricewatch van Tweakers. Eenvoudige maar goed te gebruiken website. Eenvoudige betaling via Ideal. Wat onduidelijkheid over de verzendkosten. Bij het artikel staat: geen verzendkosten. Bij de Klantenservice staan wel allerlei kosten. Rondkijkend op de site lijken er geen verzendkosten boven een bepaald bedrag. Maar het exacte bedrag is onduidelijk.

Verzending

Product afgeleverd op de aangekondigde dag en netjes verpakt. Verzending met Track en trace.

Algemeen

Camera besteld, keurig een ontvangstbevestiging en binnen 2 werkdagen in huis. Degelijk verpakt. Niets op aan te merken. Erg scherp geprijsd ook!

Verzending

in goede staat en erg snel verzonden.

Algemeen

Bestelling ging vlot en gemakkelijk. Factuur komt in een aparte mail, wat heel fijn is. Helaas geen papieren versie bij het pakket gevoegd.

Verzending

Als je bestelt op zondag wordt er bezorgd op dinsdag. Product wordt goed verpakt in een doos met luchtkussentjes en schuimvlokken.

Klantenservice:

Prima service, snelle levering (maandag besteld en Dinsdag binnen). Ben zeer tevreden over het hele proces en product.

Algemeen

Goede prijzen en een duidelijke (misschien ietwat verouderd aanvoelende) website, en een breed aanbod van producten op foto\camera gebied.

Verzending

De verzending gebeurde binnen 1 werkdag, compleet met Track & Trace nummer. Het artikel zat goed verpakt. Een factuur werd per email opgestuurd, alleen een pakbon ontbrak.

Algemeen

Goeie site met voldoende informatie en die betrouwbaar oogt en op basis waarvan ik min keuze heb gemaakt

Verzending

Uitstekend. De bestelling was ruim binnen de 24 uur afgeleverd.

Algemeen

Duidelijke omschrijving van de producten op de website. De keuze was met de gegeven info goed te maken.

Verzending

Netjes ingepast verzonden. Pakket werd op de aangeven tijd ontvangen

Algemeen

De website is voldoende duidelijk om een keuze te maken van de door mij gewenste camera

Verzending

De volgende dag is de camera en accessoires afgeleverd.

Klantenservice

De aankoop verliep goed, informatie duidelijk. Het ontbrekende onderdeel snel geleverd.

Algemeen

Duidelijk informatie op de website en voor mijn artikel op dat moment de scherpste prijs.

Verzending

Zeer snelle reactie op vraag per mail. Wel zo fijn.

ljt Karma 3,7K
Algemeen

Was op zoek naar een extra batterij voor mijn Nikon. Vond al snel CameraTop en de shopreview score was ook prima in orde. En het artikel was op voorraad. Bestellen werkt prima en lekker snel betalen via ideal.

Verzending

Klein compact doosje met luchtkussens. Prima in orde.

Algemeen

Ik had 's avonds een camera body besteld, en de volgende dag kreeg ik pas in de avond een bevestiging van de bestelling. Dat had vlotter gekund. Als een voorheen bij mij onbekende site zorgt dat voor ongewenste spanning.

Verzending

Niks op aan te merken. De doos van het apparaat zat weer in een iets grotere doos met een paar schuimpjes, waardoor het kleine onverwachte 'bewegingen' zou kunnen voorkomen tijdens het bezorgen.

Scorekaart voor CameraTOP

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie