CameraTOP

Review door coisenris

Newbie - zondag 18 december 2016 12:42
Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Conform verwachting, zeker toen ik later zag wat voor kleine winkel het bleek te zijn.

Verzending

Gewoon op tijd geleverd, netjes verpakt.

Klantenservice

Goed. We hadden een probleem met camera, en deze is netjes gerepareerde binnen garantieperiode. Regelmatig email communicatie over voortgang was ook prima.

Review door Lone

- woensdag 9 november 2016 13:56
Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Overzichtelijke site, makkelijke bestellingen kunnen plaatsen. Product afgehaald, kon alleen niet betalen met creditcard wat jammer is omdat ik dan een half jaar garantie tegen verlies en diefstal heb.

Klantenservice

RMA proces moeten doen voor mijn aangeschafte lens. Ze deden veel moeite om dit zo spoedig mogelijk te laten verlopen ivm een vakantie die er voor mij aan kwam.

Review door theos

- maandag 13 juni 2016 19:40
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 5

Omdat ik de camera snel in huis wilde hebben ivm de vakantie en de zaak toch dicht bij werk was heb ik de camera afgehaald (wel online besteld).
CameraTOP is een nette winkel met vriendelijk personeel. Bestel-proces liep soepel en camera lag al netjes klaar toen ik hem op kwam halen.

Review door Robert46

Newbie - maandag 14 maart 2016 09:30
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Door scherpe prijs getwijfeld of het wel betrouwbaar was om hier te bestellen. Goede eerdere reviews gaven aan dat het zou moeten kunnen. Besteld en direct geleverd. Site oogt wat verouderd, maar voorraadniveau's worden juist aangegeven. Volgens site op voorraad is conrform site informatie tijdig verstuurd.

Verzending

Conform opgaaf site tijdig verstuurd.

Klantenservice

Twee keer gebeld, geen gehoord. Derde keer wel en vriendelijk en goed te woord gestaan.

Review door Whitedeath

- woensdag 3 februari 2016 13:35

Algemeen

Duidelijke website, bestelling/betaling van de Nikon 14-24 mm lens ging (automatisch) goed. En dat tegen een hele scherpe prijs!

Verzending

Snelle levering, prima verpakt en goed te volgen via track en trace.

Klantenservice

Snelle en duidelijk reacties over vragen rond levertijd/voorraad etc.

Review door zkatan

Newbie - maandag 16 november 2015 00:50

Algemeen

Gespecialiseerde winkel in fotografische producten. Daarom heb ik voor hun gekozen. Het was goedkoop ook.

Goed.

Klantenservice

Ik had problemen met mijn Canon, toen heb ik het via CameraTOP ogelost. Het kostte me veel tijd.

Review door Cinspawn

Newbie - dinsdag 2 juni 2015 16:16
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Kon alles goed vinden en makkelijk betalen via iDeal. Na het bestellen meteen een e-mail ter bevestiging gekregen.
Product werd in goede staat geleverd, kreeg een track & trace code en het product werd in de tijd die was aangegeven, geleverd.

Review door Mars4i

- maandag 18 mei 2015 17:54
Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Product en winkel gevonden via Pricewatch van Tweakers. Eenvoudige maar goed te gebruiken website. Eenvoudige betaling via Ideal. Wat onduidelijkheid over de verzendkosten. Bij het artikel staat: geen verzendkosten. Bij de Klantenservice staan wel allerlei kosten. Rondkijkend op de site lijken er geen verzendkosten boven een bepaald bedrag. Maar het exacte bedrag is onduidelijk.

Verzending

Product afgeleverd op de aangekondigde dag en netjes verpakt. Verzending met Track en trace.

Review door yinnemans

- vrijdag 27 maart 2015 18:41

Algemeen

Camera besteld, keurig een ontvangstbevestiging en binnen 2 werkdagen in huis. Degelijk verpakt. Niets op aan te merken. Erg scherp geprijsd ook!

Verzending

in goede staat en erg snel verzonden.

Review door Elmarr

- donderdag 26 maart 2015 21:44

Algemeen

Bestelling ging vlot en gemakkelijk. Factuur komt in een aparte mail, wat heel fijn is. Helaas geen papieren versie bij het pakket gevoegd.

Verzending

Als je bestelt op zondag wordt er bezorgd op dinsdag. Product wordt goed verpakt in een doos met luchtkussentjes en schuimvlokken.

Review door m0sc

Newbie - donderdag 26 februari 2015 10:14
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Prima service, snelle levering (maandag besteld en Dinsdag binnen). Ben zeer tevreden over het hele proces en product.

Review door Exl

- woensdag 3 september 2014 17:01

Algemeen

Goede prijzen en een duidelijke (misschien ietwat verouderd aanvoelende) website, en een breed aanbod van producten op foto\camera gebied.

Verzending

De verzending gebeurde binnen 1 werkdag, compleet met Track & Trace nummer. Het artikel zat goed verpakt. Een factuur werd per email opgestuurd, alleen een pakbon ontbrak.

Review door Jan1099

Newbie - dinsdag 10 juni 2014 20:49
Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Goeie site met voldoende informatie en die betrouwbaar oogt en op basis waarvan ik min keuze heb gemaakt

Verzending

Uitstekend. De bestelling was ruim binnen de 24 uur afgeleverd.

Review door rve5800

- maandag 2 juni 2014 18:12

Algemeen

Duidelijke omschrijving van de producten op de website. De keuze was met de gegeven info goed te maken.

Verzending

Netjes ingepast verzonden. Pakket werd op de aangeven tijd ontvangen

Review door jan11

Newbie - donderdag 8 mei 2014 09:16
Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

De website is voldoende duidelijk om een keuze te maken van de door mij gewenste camera

Verzending

De volgende dag is de camera en accessoires afgeleverd.

Klantenservice

De aankoop verliep goed, informatie duidelijk. Het ontbrekende onderdeel snel geleverd.

Review door Morgion

- woensdag 23 april 2014 23:15

Algemeen

Duidelijk informatie op de website en voor mijn artikel op dat moment de scherpste prijs.

Verzending

Zeer snelle reactie op vraag per mail. Wel zo fijn.

Review door ljt

- woensdag 5 maart 2014 19:38
Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Was op zoek naar een extra batterij voor mijn Nikon. Vond al snel CameraTop en de shopreview score was ook prima in orde. En het artikel was op voorraad. Bestellen werkt prima en lekker snel betalen via ideal.

Verzending

Klein compact doosje met luchtkussens. Prima in orde.

Review door Frikandelhoofd

- maandag 6 januari 2014 20:06
Algemeen: Score: 3 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Ik had 's avonds een camera body besteld, en de volgende dag kreeg ik pas in de avond een bevestiging van de bestelling. Dat had vlotter gekund. Als een voorheen bij mij onbekende site zorgt dat voor ongewenste spanning.

Verzending

Niks op aan te merken. De doos van het apparaat zat weer in een iets grotere doos met een paar schuimpjes, waardoor het kleine onverwachte 'bewegingen' zou kunnen voorkomen tijdens het bezorgen.

Review door Gwannoes

- maandag 6 januari 2014 10:49
Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

CameraTop heeft een duidelijke website met heel erg goede prijzen. Biedt ook de mogelijkheid om te bestellen zonder een account aan te maken; dat is iets dat ik heel erg waardeer.

Klantenservice

Na de bestelling (op een zaterdag) kreeg ik spijt. Verzending zou naar verwachting maandag plaatsvinden. Ik heb zondag gemaild dat ik graag de bestelling wilde annuleren, met het verzoek het geld terug te storten. Op maandagochtend kreeg ik netjes reactie dat het geld was teruggestort. Deden dus helemaal nergens moeilijk over!

Review door StephanVierkant

- dinsdag 24 december 2013 17:18

Algemeen

Heb er een Canon EOS 600D gekocht. Was op dat moment de goedkoopste. Kon eenvoudig via iDeal betalen.

Website ziet er nogal standaard uit, maar functioneerde prima. Ik heb ook de livechat gebruikt om te vragen naar een orderstatus en er werd keurig binnen enkele minuten gereageerd.

Verzending

Heb vrijdagavond besteld en had gehoopt dat de bestelling zaterdag al kon worden verzonden. Ik heb maandag ge´nformeerd bij de winkel en bevestigde men dat de bestelling diezelfde dag zou worden verzonden.

Diezelfde avond kreeg ik een Track & Trace code en het pakketje werd dinsdag bezorgd. Het pakket werd aangetekend en verzekerd verstuurd, maar gek genoeg hoefde ik geen handtekening te zetten.

Ik had gehoopt dat de bestelling zaterdag al werd verzonden, maar aangezien ze zelf niet adverteren met 'volgende dag bezorgd' is dat wellicht ook teveel gevraagd.

Scorekaart voor CameraTOP

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8