CameraTOP

211 producten en 247 uitvoeringen

Review door csg9110 , zaterdag 21 december 2013 16:52

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Het was zeer makkelijk om het product te zoeken, een bestelling te plaatsen en betalen.

Verzending

Op tijd verzonden en was het goed verpakt en gratis verzending ook nog.

Review door Edson58 , woensdag 4 december 2013 11:23

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Duidelijke website (ietwat old-school, maar wel helder). Goed assortiment. Voordelige prijzen. Snelle afhandeling van de bestelling. Komt betrouwbaar over

Verzending

De levering was snel en goed.

Review door kheowkul , maandag 18 november 2013 13:15

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 0

Via Pricewatch op site van CameraTop terecht gekomen voor de Sony RX100. Gezien dat ze deze op voorraad hadden. Omdat ik eigenlijk niet meer kon wachten heb ik ze gebeld of ik deze camera gelijk kon ophalen.

Was geen enkel probleem, omdat het de laatste was die ze in voorraad hadden hebben ze hem voor me apart gehouden, fijn dat ze daarin meedachten! Gelijk dezelfde dag (zaterdag) opgehaald. Hebben samen met mij netjes de verpakking geopend of alles in goede staat was.

Scorekaart voor CameraTOP

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8