CameraTOP

140 producten en 161 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CameraTOP

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

CameraTop heeft een duidelijke website met heel erg goede prijzen. Biedt ook de mogelijkheid om te bestellen zonder een account aan te maken; dat is iets dat ik heel erg waardeer.

Klantenservice

Na de bestelling (op een zaterdag) kreeg ik spijt. Verzending zou naar verwachting maandag plaatsvinden. Ik heb zondag gemaild dat ik graag de bestelling wilde annuleren, met het verzoek het geld terug te storten. Op maandagochtend kreeg ik netjes reactie dat het geld was teruggestort. Deden dus helemaal nergens moeilijk over!

Algemeen

Heb er een Canon EOS 600D gekocht. Was op dat moment de goedkoopste. Kon eenvoudig via iDeal betalen.

Website ziet er nogal standaard uit, maar functioneerde prima. Ik heb ook de livechat gebruikt om te vragen naar een orderstatus en er werd keurig binnen enkele minuten gereageerd.

Verzending

Heb vrijdagavond besteld en had gehoopt dat de bestelling zaterdag al kon worden verzonden. Ik heb maandag geļnformeerd bij de winkel en bevestigde men dat de bestelling diezelfde dag zou worden verzonden.

Diezelfde avond kreeg ik een Track & Trace code en het pakketje werd dinsdag bezorgd. Het pakket werd aangetekend en verzekerd verstuurd, maar gek genoeg hoefde ik geen handtekening te zetten.

Ik had gehoopt dat de bestelling zaterdag al werd verzonden, maar aangezien ze zelf niet adverteren met 'volgende dag bezorgd' is dat wellicht ook teveel gevraagd.

Algemeen: Score: 4
Algemeen

Het was zeer makkelijk om het product te zoeken, een bestelling te plaatsen en betalen.

Verzending

Op tijd verzonden en was het goed verpakt en gratis verzending ook nog.

Algemeen

Duidelijke website (ietwat old-school, maar wel helder). Goed assortiment. Voordelige prijzen. Snelle afhandeling van de bestelling. Komt betrouwbaar over

Verzending

De levering was snel en goed.

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

Via Pricewatch op site van CameraTop terecht gekomen voor de Sony RX100. Gezien dat ze deze op voorraad hadden. Omdat ik eigenlijk niet meer kon wachten heb ik ze gebeld of ik deze camera gelijk kon ophalen.

Was geen enkel probleem, omdat het de laatste was die ze in voorraad hadden hebben ze hem voor me apart gehouden, fijn dat ze daarin meedachten! Gelijk dezelfde dag (zaterdag) opgehaald. Hebben samen met mij netjes de verpakking geopend of alles in goede staat was.

1 2

Scorekaart voor CameraTOP

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie