×

Help Tweakers weer winnen!

CameraTOP

190 producten en 218 uitvoeringen

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Heb er een Canon EOS 600D gekocht. Was op dat moment de goedkoopste. Kon eenvoudig via iDeal betalen.

Website ziet er nogal standaard uit, maar functioneerde prima. Ik heb ook de livechat gebruikt om te vragen naar een orderstatus en er werd keurig binnen enkele minuten gereageerd.

Verzending

Heb vrijdagavond besteld en had gehoopt dat de bestelling zaterdag al kon worden verzonden. Ik heb maandag ge´nformeerd bij de winkel en bevestigde men dat de bestelling diezelfde dag zou worden verzonden.

Diezelfde avond kreeg ik een Track & Trace code en het pakketje werd dinsdag bezorgd. Het pakket werd aangetekend en verzekerd verstuurd, maar gek genoeg hoefde ik geen handtekening te zetten.

Ik had gehoopt dat de bestelling zaterdag al werd verzonden, maar aangezien ze zelf niet adverteren met 'volgende dag bezorgd' is dat wellicht ook teveel gevraagd.

Scorekaart voor CameraTOP

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie