CameraTOP

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

CameraTop heeft een duidelijke website met heel erg goede prijzen. Biedt ook de mogelijkheid om te bestellen zonder een account aan te maken; dat is iets dat ik heel erg waardeer.

Klantenservice

Na de bestelling (op een zaterdag) kreeg ik spijt. Verzending zou naar verwachting maandag plaatsvinden. Ik heb zondag gemaild dat ik graag de bestelling wilde annuleren, met het verzoek het geld terug te storten. Op maandagochtend kreeg ik netjes reactie dat het geld was teruggestort. Deden dus helemaal nergens moeilijk over!

Scorekaart voor CameraTOP

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie