CameraTOP

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Overzichtelijke site, makkelijke bestellingen kunnen plaatsen. Product afgehaald, kon alleen niet betalen met creditcard wat jammer is omdat ik dan een half jaar garantie tegen verlies en diefstal heb.

Klantenservice

RMA proces moeten doen voor mijn aangeschafte lens. Ze deden veel moeite om dit zo spoedig mogelijk te laten verlopen ivm een vakantie die er voor mij aan kwam.

Scorekaart voor CameraTOP

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8