×

Help Tweakers weer winnen!

CameraTOP

190 producten en 218 uitvoeringen

ljt Karma 3,7K
Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Was op zoek naar een extra batterij voor mijn Nikon. Vond al snel CameraTop en de shopreview score was ook prima in orde. En het artikel was op voorraad. Bestellen werkt prima en lekker snel betalen via ideal.

Verzending

Klein compact doosje met luchtkussens. Prima in orde.

Scorekaart voor CameraTOP

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie