CameraTOP

Klantenservice:
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Enorm fijn, snel en goed geholpen door CameraTOP toen mijn lens het begaf in het buitenland. Samen een oplossing bedacht om z.s.m de lens naar hen te sturen en te kijken hoe deze in een korte tijd gerepareerd kon worden.

Verzending

Tijdens een reis in het buitenland ging de lens welke ik iets minder dan twee jaar eerder bij CameraTOP had besteld stuk. Om te zorgen dat de lens op tijd terug zou zijn voor een vervolg reis heeft CameraTOP erg haar best gedaan om te zorgen dat de verzending zo efficiŽnt en vlug mogelijk is verlopen. Meer achtergrond bij "klanten service"

Klantenservice

Ik ben enorm goed en snel geholpen door Rudi van de klantenservice van CameraTop voor een RMA. Zoals hierboven aangegeven ging mijn lens stuk en kon deze nog net binnen de garantietermijn gerepareerd worden. In overleg met Rudi de lens vanuit het buitenland verstuurd waarna zij deze direct hebben doorgestuurd naar het reparatiecentrum. Doordat de camera + lens veel gebruikt worden was het erg belangrijk deze z.s.m terug te ontvangen.

Helaas bleek het probleem lastiger te zijn waardoor de lens naar Frankrijk gestuurd moest worden. Terwijl ik in het buitenland was ben ik steeds pro-actief op de hoogte gehouden van de status en de situatie. Dit heb ik als enorm prettig ervaren, omdat je dan beter weet waar je aan toe bent.

Door aandringen van Rudi is de reparatie snel verlopen en ook op de snelst mogelijke manier van Frankrijk naar mijn adres gestuurd zodat ik de lens nog net voor vertrek naar een volgende reis kon meenemen.

Het contact was snel, ze stonden open voor ideeŽn om het proces zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen die vervolgens flexibel opgepakt werden. Ben dus erg tevreden er mee en kijk ook bij een volgende aankoop zeker of zij het product leveren. Deze goede service is mij in de toekomst een redelijk prijsverschil waard.

Scorekaart voor CameraTOP

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie