×

Laat je stem gelden!

Dit jaar organiseren we voor de elfde keer de Tweakers Awards! Wat vind jij de beste tech- en elektronicaproducten van het afgelopen jaar? Laat je stem gelden en ontvang 50 ippies. Je maakt bovendien kans op een Philips Hue Starter Pack, JBL Charge 3, Call of Duty: WWII of twee vrijkaarten voor de uitreiking op donderdag 1 februari!

CameraTOP

184 producten en 210 uitvoeringen

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Had een order voor een accu geplaatst, maar was niet helemaal zeker of dat goed ging (er ontbrak een E aan het typenummer). Nadat ik belde wist de medewerker tegelijk waarover ik belde en nam goede actie, waardoor ik nu een accu met "E" heb ontvangen.

Verzending

Post NL, altijd de beste! Goede track and trace en een kleine window waarop je produkt wordt aangeboden. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt.....

Klantenservice

Ze boven!

Scorekaart voor CameraTOP

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie