×

Help Tweakers weer winnen!

CameraTOP

190 producten en 218 uitvoeringen

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Ik had 's avonds een camera body besteld, en de volgende dag kreeg ik pas in de avond een bevestiging van de bestelling. Dat had vlotter gekund. Als een voorheen bij mij onbekende site zorgt dat voor ongewenste spanning.

Verzending

Niks op aan te merken. De doos van het apparaat zat weer in een iets grotere doos met een paar schuimpjes, waardoor het kleine onverwachte 'bewegingen' zou kunnen voorkomen tijdens het bezorgen.

Scorekaart voor CameraTOP

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie