CameraTOP

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Conform verwachting, zeker toen ik later zag wat voor kleine winkel het bleek te zijn.

Verzending

Gewoon op tijd geleverd, netjes verpakt.

Klantenservice

Goed. We hadden een probleem met camera, en deze is netjes gerepareerde binnen garantieperiode. Regelmatig email communicatie over voortgang was ook prima.

Scorekaart voor CameraTOP

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie