CameraTOP

140 producten en 161 uitvoeringen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 5

Omdat ik de camera snel in huis wilde hebben ivm de vakantie en de zaak toch dicht bij werk was heb ik de camera afgehaald (wel online besteld).
CameraTOP is een nette winkel met vriendelijk personeel. Bestel-proces liep soepel en camera lag al netjes klaar toen ik hem op kwam halen.

Scorekaart voor CameraTOP

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie