CameraTOP

141 producten en 162 uitvoeringen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Gespecialiseerde winkel in fotografische producten. Daarom heb ik voor hun gekozen. Het was goedkoop ook.

Verzending

Goed.

Klantenservice

Ik had problemen met mijn Canon, toen heb ik het via CameraTOP ogelost. Het kostte me veel tijd.

Scorekaart voor CameraTOP

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie