PlatteTV

625 producten en 966 uitvoeringen

Gebruikers over webshop PlatteTV

Review toevoegen

Algemeen

Meerdere dagen gecorrespondeerd met de klantenservice over vragen die ik had. Nadat ik voor korting had gevraagd werd me een uitstekende deal aangeboden.
De volgende TV die ik ga kopen zal hoogst waarschijnlijk weer hier aangeschaft worden!

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

De specifieke TV die ik zocht was niet op voorraad ten tijde van mijn order. Op initiatief van PlatteTV werd een vervangend model aangeboden voor een bijzonder scherpe prijs. Dat was super, dus akkoord gegaan. Betaald en de dag erop werd de TV geleverd. Qua bestellen en reactietijd op de mail ben ik tevreden en zit het goed.

Verzending

Verzending was gewoon goed geregeld: de bezorger tilde de TV tot over de drempel naar binnen. Dat was prettig.

Klantenservice

Telefonische klantenservice is niet bereikbaar of bestaat niet, er wordt gewoon niet opgenomen. E-mail wordt oppervlakkig beantwoord, geen concreet antwoord op mijn vragen. Hier liggen nog wel verbeteringen.

Algemeen

Prettig bedrijf, heel modern qua digitalisering maar je hebt toch het gevoel dat je met een lokale ondernemer te maken hebt dit echt wat voor je overheeft! In het digitaal gesproken gesprek opties besproken en een mooie prijs afgesproken voor tv + beugel

Verzending

Levering via post nl extra at home was geweldig. Erg vriendelijk, snel, bezorger tilde het pakket zelfs mee naar boven. Niks anders dan top!

Klantenservice

Snel, vriendelijk, behulpzaam, meedenkend. Zoals eerder vermeld het voelt alsof je praat met iemand uit de locale elektronicawinkel met alle service van dienst. Wat mij betreft stukken beter dan de grote bekende ketens als bol.com & coolblue

Algemeen

Goede Communicatie + Snelle levering + goede prijs (black friday deal)

zeer tevreden snelle antwoord op e-mails en zelf 's avonds laat

Verzending

zeer tevreden zeer Snelle levering (postnl extra )
geen problemen

zeer tevreden snelle antwoord op e-mails en zelf 's avonds laat

Algemeen

Goed bereikbaar via de chat. Reageren snel op vragen omtrent product maar ook betreft verzend status.

Klantenservice

Heb op Black Friday een Sony 55XH9005 gekocht; een wat ouder model uit 2020. Kreeg vanwege de wat langere levertijd, wat niet vermeld was op de website, het nieuwere model dat een stuk duurder is voor dezelfde prijs aangeboden. Zeer netjes dus, zal er in de toekomst vaker iets kopen.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Marantz receiver besteld. Via e-mail vlot over de prijs kunnen onderhandelen en deal kunnen sluiten, ook op zondag.

Verzending

Vlot geleverd en goed verpakt.

Klantenservice

Voor de koop soepel contact via e-mail. Na de koop geen gebruik van hoeven maken.

Algemeen

Ons oog viel op een Sony Bravia tv en we hebben met black friday een leuk deal gekregen met de prijs.
Vriendelijk contact, behulpzaam bij de kabels die je nodig hebt voor optimaal beeld.
Kortom een prettige ervaring met onze aankoop online.

Verzending

Door de drukte is de tv 2 dagen later bezorgd dan gepland, maar daar had de winkel ons al op geattendeerd.
Bezorging netjes binnen zorgvak, vriendelijke bezorger, hij heeft de tv in onze hal gezet aangezien het een redelijk zware grote doos is, dus heel fijn dat deze man de doos binnen heeft gezet.

Klantenservice

Goed en vriendelijk contact met de klantenservice gehad in de onderhandeling over de prijs van de tv, die overal toch verschillend was.
Wij vinden dat we een goede prijs hebben waar beide partijen zich in konden vinden.
De klantenservice laat duidelijk weten dat ze je graag als klant willen hebben.
Een hele positieve ervaring en een aanrader!

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Staat op de site dat je persoonlijke korting aan kan vragen met black friday actie. Gedaan en wordt alleen maar gemeld dat ze geen korting geven.

Verzending

Zou mijn TV de volgende dag na bestelling krijgen, nu 4 dagen later en nog steeds niks binnen. Na iedere dag vragen bij de klantenservice wat er aan de hand is. Eindelijk binnen en bezorger liep beneden flink met dozen te gooien hoorde ik, doos ook flink beschadigd.

Klantenservice

Krijg amper antwoord en slappe excuses. Beloven iedere dag dat mijn TV morgen komt, nog steeds niks gehad. Als ik om geld terug vraag word er niet meer gereageerd. Trieste boel allemaal. Niet vertrouwen.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Reactie vanuit services is niet super. Kortingen voor blackfriday zijn niet echt spectacular te noemen.

Algemeen

Dit is de 2e keer dat ik een tv kocht bij Plattetv en net als de eerste keer, ben ik wederom zeer tevreden.

Ik ben goed en snel geadviseerd, kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen en alles werd perfect geregeld.

Verzending

Keurig bezorgd door 2 ontzettend vriendelijke bezorgers!

Klantenservice

Alle vragen werden snel en correct behandeld.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Ik wilde een soundbar kopen, en ben daarvoor naar platte tv gegaan. eentje uitgezocht, en ik moest daar € 875,00 voor betalen.
De volgende dag ben ik op zoek gegaan naar wat accessoires, en tot mijn verbazing kwam ik mijn sounbar ook bij platte tv tegen voor meer dan €200,00 minder.
Ik heb een mail gestuurd naar Platte tv, maar men beantwoord deze gewoonweg niet....schandalig.
Laatste keer dat ik wat gekocht heb bij platte tv.

Klantenservice

Men had mij moeten antwoorden en een oplossing moeten aandragen. de verkoper had zeker kunnen weten dat mijn prijs te hoog was.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Een online winkel met nog persoonlijk contact. Begin dit jaar de televisie hier gekocht en zeer tevreden, nu de soundbar via hun aangeschaft en wederom zeer tevreden over het contact. Zeker een aanrader.

Goed.

Klantenservice

Mails worden zeer snel beantwoord. Persoonlijke aanbiedingen zijn mogelijk, iets wat altijd interessant is.

Algemeen

Zeer mooie prijzen en heel goed geholpen bij het doen van mijn bestelling. Zeker een aanrader om hier je TV en andere electronica te kopen.

Klantenservice

Zeer snelle reactie op mijn vragen en erg netjes geholpen.

Algemeen

Heel scherpe prijzen, snel antwoord op al je vragen, heel persoonlijk in aanpak. Top bedrijf dat weet dat de S voor service belangrijk is.

Klantenservice

Duidelijke communicatie op een klantvriendelijke manier.

Algemeen

Snelle, vriendelijke en inhoudelijk goede hulp via de website chat. Ik heb een TV gekocht met Black Friday deal en getwijfeld over de pixelgarantie maar dit toch maar gedaan. Geen voorrijdkosten en bij 1 in plaats van 8 kapotte pixels al een vervanging van het scherm.

Klantenservice

Snelle, vriendelijke en inhoudelijk goede hulp via de website chat.

Algemeen

Snelle reacties via mail en chat,goede prijs,ze kwamen zelfs met een xtra korting en alles is mooi en snel op tijd geleverd.

Verzending

Alles is snel en goes verzonden via post nl

Klantenservice

Alles werd snel en netjes afgehandeld

Algemeen

Product was eenvoudig te vinden, mail communicatie was snel, ik werd ook nog op wat dingen geattendeerd proactief, al met al een zeer fijne ervaring.

Verzending

Ik wilde graag een levering in de toekomst ivm verhuizing, Dit was geen probleem en de boys die hem kwamen bezorgen waren super vriendelijk.

Algemeen

Hele fijne service gehad bij dit bedrijf. TV kon eerder dan verwachting geleverd worden. Prijs was de beste op de markt.

Verzending

De verzending was een dag eerder dan in de indicatie stond al geleverd.

Klantenservice

Verzoek per email werd snel in behandeling genomen door de klantenservice.

Algemeen

Afspraken tot in de puntjes nagekomen. Informatie duidelijk en snel. Vriendelijk, zoals iedereen geholpen wil worden. En nog goedkoop ook!

1 2 3 ... 215

Scorekaart voor PlatteTV

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie