PlatteTV

554 producten en 873 uitvoeringen

Gebruikers over webshop PlatteTV

Review toevoegen

Algemeen

Al meerdere SONOS producten gekocht - tegen een hele scherpe prijs.
Ze geven aanvullende advies over combinatie - aankopen en zijn razendsnel met reageren.

Snel en Accuraat

zie boven.

Algemeen

Hele prettige winkel waar je goed en vriendelijk wordt geholpen. Goede service en er wordt met de klant meegedacht. Onze O-LED een half jaar geleden daar gekocht en nu een is tv voor de verjaardag van onze dochter onderweg waar we een mooi aanbod voor kregen. De volgende keer dat er een tv nodig is hier weten we de weg te vinden! Bedankt weer voor het prettige contact en zeker tot de volgende keer!

Verzending

Tot dusver nooit problemen met de verzending gehad, deze tv is nog onderweg maar de O-LED werd keurig aangesloten met de levering!

Klantenservice

Prettig contact, snel antwoord op je vragen. Klachten tot dusver: geen

Algemeen

Al 2 Televisies gekocht bij plattetv.nl en zeer tevreden ermee! TV's zijn zeer scherp geprijsd en de service is enorm goed!

Algemeen

veel contact gehad met platte tv.nl. Ik heb het ze behoorlijk moeilijk gemaakt met alle vragen en twijfels die ik had voor de aanschaf. Tim heeft mij hier doorheen geholpen en voorzien van goede raad en advies. Uiteindelijk de koop gedaan en de tv werd volgens afspraak tijdig, compleet en perfect afgeleverd.

Verzending

De Tv werd geheel volgens verwachting, zoals beloofd, de volgende dag geleverd.

Klantenservice

het cotact met Tim was zeer goed. Tim was geduldig, correct en heeft niets toegezegd dat niet kon worden waargemaakt. Inclusief een megamooie deal v.w.b. de prijs.

Algemeen

Tv gekocht die vanaf begin af aan kapot was. Slechte service, afschuiven op leverancier. Niet bereid tot oplossen. Daarna afschuiven op garantie en maandenlange procedures. Kortom koop hier geen product!

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend om te vernemen dat u zo'n slechte ervaring heeft met onze aftersales, dat is zeker niet zoals het hoort te zijn!

Ik zoek graag voor u uit waarom het allemaal zo slecht verloopt, kunt u mij wat verdere details omtrent uw klacht toesturen? U kunt mij bereiken via orderdesk@plattetv.nl

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Algemeen

Super snelle levering, super goede tv ze hebben de kinderen goed geholpen voor een vaderdag kado. Goede prijs kwaliteit. Ik heb nu al 3 tvs bij de gekocht en het is aan te raden

Verzending

Binnen een dag geleverd door postnl.

Klantenservice

Dankzij de klanten service heb ik de tv en bijhorende steun

Algemeen

Snelle reactie per mail met een goede persoonlijke deal. Vrijdagochtend eerste contact en zaterdagochtend was de bestelling al geleverd, top!

Algemeen

Via tweakers op de website gekomen. Vragen over het product werden snel beantwoord. Gebruikt gemaakt van de 'persoonlijke vakantiedeal'. Maar die bleek hoger dan de concurrent met standaard prijs. Die prijs kon ik ook bij PlatteTV krijgen. Beter dan de 'laagste prijs garantie' van MM. Al snel een persoonlijke link in de mail gekregen met mijn eigen prijs. Bestelling ging supersnel en eenvoudig.

Verzending

Binnen 5 minuten na betalen al bericht dat het verzonden was. Binnen 24 uur stond alles te spelen in mijn woonkamer

Klantenservice

Klantenservice reageert zeer snel op mailberichten. Ieder antwoord binnen het uur gekregen.

Algemeen

Snel met verkopen met een televisie van 1629 euro maar als er binnen 1 maand wat kapot gaat is het lang wachten op een oplossing en zit je enkele weken zonder televisie

Goedemiddag Stef,

Dat klinkt inderdaad niet zoals u het van ons mag verwachten! Ik ben dan ook erg benieuwd wat er precies mis gaat.

Kunt u mij misschien wat meer informatie omtrent uw order toesturen via orderdesk@plattetv.nl? Ik help u graag verder.

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Algemeen

Van bestelling tot levering goed op de hoogte gehouden via email. En op tijd geleverd!

Algemeen

Erg prettig persoonlijk (schriftelijk) contact gehad na mijn vraag over speciale deals. Vervolgens dacht men spontaan mee over aanvullende vragen, zonder opdringerig te worden. Klasse!

Verzending

De dag na de bestelling stond het product, keurig verpakt, al om 11.00 uur bij mij thuis.

Klantenservice

Men reageerde direct (per e-mail) en bleef ook bij aanvullende vragen vriendelijk.

Algemeen

Omdat we binnenkort gaan samenwonen, dat kost nou eenmaal bakken met geld, gevraagd of men een speciale prijs kon maken. Binnen 15 minuten de deal rond, fantastisch!

Winactie

Algemeen

Omdat het vrijdag was en ik het product (playseat challenge) nog zaterdag wilde hebben, heb ik met ze gebeld om te vragen of de voorraadinformatie klopte. Dat was zo, het product zou na betaling (via iDeal) meteen verzonden worden met PostNL en inderdaad had ik het product zaterdags meteen in huis.
Ik maak het wel eens anders mee.

Ook laagste prijs voor het product, op internet te vinden. Dus wat mij betreft:
ZEER TEVREDEN!

Verzending

Zie hierboven. Bovendien ook prima verpakt.

Zie hierboven.

Algemeen

Wilde mijn oude Philips full HD tv inruilen voor een 4K HD tijdens de inruildagen. De slogan luidde: Altijd een fantastische inruilprijs. Mijn verbazing was groot toen ik na het invullen van een uitgebreid formulier te horen kreeg dat ik NIETS meer kreeg voor mijn oude TV omdat mijn nieuwe TV al op een zeer lage prijs zat (zelfde prijs als COOL BLUE). Leugens dus. Waardeloze winkel, niks kopen daar. Uiteindelijk bij COOLBLUE uitstekend geholpen zonder loze beloftes

Klantenservice

Reageert niet of nauwelijks op mijn argumenten. Ondanks belofte: U krijgt gegarandeerd een goede inruilprijs..krijg je dus niets. OOk wordt er niet zoals gezegd en beloofd binnen 10 minuten gereageerd op je mail

Goedemiddag Paul,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen met ons.

In 99% van de gevallen kunnen wij gewoon een goede inruilprijs bieden, echter staat het gewenste artikel soms dusdanig laag qua prijs dat wij in combinatie met het in te ruilen artikel niets voor u kunnen betekenen. Wij bieden u dan in ieder geval een goede HDMI kabel of TV reiniger aan mocht u er voor kiezen uw aankoop bij ons te doen zodat u altijd voorzien bent van de beste deal.

Spijtig dat wij u niet mochten helpen aan uw televisie, wij wensen u in ieder geval veel plezier met uw aankoop.

Algemeen

Een snelle en goede service met een zeer scherpe prijs! Zelfs s avonds antwoord op mijn vraag.

Verzending

Vandaag besteld, volgende dag geleverd.

Klantenservice

Snelle reactie en klantgericht. Zelfs s avonds antwoord.

Tegen beloning

Algemeen

Met volle tevredenheid een LG tv en verschillende sonos boxen gekocht. Super mooie kortingen en goede service

Klantenservice

Met koningsdag korting 1 sonos one gekocht . Helaas kon ik deze niet paren met de play 1. Bij de klantenservice gevraagd terwijl de kortingsdagen al voorbij waren om een 2e play one met korting te kunnen kopen. En dat was mogelijk . Dus super service.

Winactie

Algemeen

hele goede service met een livechat waar heel snel in gereageert word alleen jammer dat ze niet de hele week door verzenden

Verzending

het product was goed verpakt

Klantenservice

snelle reactie en heel vriendelijk

fezoj Karma 6,95K

Tegen beloning

Algemeen

Rond Koningsdag een bestelling gedaan bij plattetv na het krijgen van een kortingscode per mail. Deze was tijdelijk niet op voorraad, werd hiervan keurig op de hoogte gehouden.

Verzending

Na een paar dagen bestelling binnen, netjes verpakt zoals het hoort.

Klantenservice

Recent een vraag over een andere bestelling gesteld, ook deze vraag werd met een goed uur beantwoord (naar volle tevredenheid).

Algemeen

Super service. Nadat ik wat besteld had hebben ze contact met me opgenomen omdat 2 dagen later het product in de aanbieding kwam. Het verschil is teruggestort op mijn rekening. Ook snelle service.

Verzending

Sonos speaker gekocht. Super kwaliteit en gebruiksgemak.

Klantenservice

Erg hulpzaam en klantvriendelijk. Zoals te lezen ben ik erg tevreden.

Algemeen

Heb op basis van prijzen bij andere winkels een gunstige prijs aangeboden gekregen voor mijn LG OLED55C7V. Zelfs op zondag werd er direct op mijn mailtjes gereageerd, top service!

1 2 3 ... 35

Scorekaart voor PlatteTV

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops