PlatteTV

528 producten en 842 uitvoeringen

Gebruikers over webshop PlatteTV

Review toevoegen

Algemeen

Goede sales ondersteuning, en zeer scherpe prijs. Staan open voor maatwerk prijs. Levering was sneller dan verwacht en alle toezeggingen zijn waargemaakt. Zeer tevreden over het bestelproces.

Verzending

Snel, en eerder van verwacht. Indicatie was 3-5 dagen, uiteindelijk binnen 2 dagen

Winactie

Algemeen

Zeer tevreden over levering en advies. En ben zeer netjes via de chat te woord gestaan.

Verzending

Zaterdags besteld en dinsdags in huis. Seeruper.

Klantenservice

Zelfs advies gekregen dat er voor een mindere prijs een beter apparaat te krijgen was. Super advies. Inmiddels ge´nstalleerd en werkt uitstekend.

Algemeen

Zeer goede service en snelle levering. TV besteld en een betere TV ontvangen voor hetzelfde geld.

Algemeen

Zeer plezierige en directie communicatie per mail gehad
Na betaling ook binnen 2 uur de mail dat de bestelling was aangeboden voor verzending. Proces is goed ingericht en erg klantgericht.

Verzending

Conform afspraak de volgende dag geleverd

Algemeen

Valse voorlichting en afspraken worden niet nagekomen. Omdat ik van een kennis hoorde dat Platte TV de levertijd bij hem met drie dagen had overschreden heb ik uit voorzorg de winkel in Utrecht gebeld.Telefonisch gevraagd naar de voorraad. Art. was in voorraad en zou worden klaargezet zodat ik het de volgende dag kon ophalen. De volgende dag, niets bekend over de afspraak, niiets klaar gezet en nog erger de verkoper had gelogen het art. was helemaal niet op voorraad. Toen ik liet weten 30 km gereden te hebben kreeg ik geen excuses te horen maar de opmerking: Ja dan heeft u dertig km voor niets gereden. Hier heeft men geen respect voor de klant.

Verzending

Valse voorlichting en afspraken worden niet nagekomen. Omdat ik van een kennis hoorde dat Platte TV de levertijd bij hem met drie dagen had overschrijden heb ik uit voorzorg de winkel in Utrecht gebeld.Telefonisch gevraagd naar de voorraad. Art. was in voorraad en zou worden klaargezet zodat ik het de volgende dag kon ophalen. De volgende dag, niets bekend over de afspraak, niets klaar gezet en nog erger de verkoper had gelogen het art. was helemaal niet op voorraad.

Klantenservice

Nadat bleek dat mijn bestelling die aanwezig zou zijn bij het ophalen niet aanwezig was, de verkoper had verkeerde info gegeven en was zijn afspraken niet nagekomen,werd er geen excuses aangeboden en ook geen regeling om mijn reiskosten te vergoeden. Tenminste een korting zou moeten worden aangeboden ter compensatie van de door Platte TV gemaakte fouten.

Goedemiddag Jack,

Wat ontzettend vervelend dat u helemaal voor niets naar onze winkel te Utrecht bent gekomen, nogmaals onze welgemeende excuses hiervoor.

Er moet haast wel sprake zijn van een misverstand, wij zouden u namelijk nooit bewust voor niets naar onze winkel toe laten komen. Zowel u als wij hebben geen baat bij een bezoek zonder aankoop.

Zou u mij wellicht willen laten weten voor welk artikel u naar onze winkel bent gekomen? U kunt mij bereiken via orderdesk@plattetv.nl!

Met vriendelijke groet,

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Algemeen

Snelle reactie op verstuurde mails met ( in mijn geval) ook een duidelijke oplossing / voorstel op het op te lossen. Kreeg uiteindelijk een duurder apparaat voor dezelfde prijs als het goedkopere model.

Verzending

De verzending was op zich prima, alleen een "klein minpuntje" is dat de normale verpakking tevens ook de verpakking is voor het verzenden, In deze de doos van de dvd-speler voorzien van een adres sticker. Er is dus geen aparte verpakking, misschien uit milieu overweging gedaan...?

Klantenservice

Prima service, de bestelling moest 2x worden gewijzigd omdat het product wel op de site stond, maar niet meer leverbaar was (de 1e keer) of de levertijd aanzienlijk langer zou gaan worden (2e keer). Beide keren is dit prima geregeld.

Algemeen

Uitgebreid te woord gestaan uiteindelijk een veel betere gekocht dan ik van plan was. Eerst er ook een soundbar bij genomen maar later omgeruild voor een sonos. Uiteindelijk ook nog een kleintje voor de slaapkamer gekocht omdat ik de oude kon inruilen.

Verzending

Ik heb het zelf meegenomen en omdat ik ook overstapte van Vodafone naar xs4all is er even gewacht met definitief installeren tot dat achter de rug was. Ze zijn op mijn verzoek 2x geweest en het is duidelijk uitgelegd. Tot nu toe erg tevreden.

Klantenservice

Het enige wat ik op te merken heb toen ik belde om een afspraak te maken is er iets fout gegaan zodat ik nog een x moest bellen om te vragen wanneer ze kwamen.

Algemeen

superservice! Snel en goed geholpen, dag later de tv in huis, top communicatie! Alles via mail gedaan, snelle reacties. Goede deal gekregen.

Verzending

Zending werd de dag erna bezorgd door PostNL@home. Netjes door hun gecommuniceerd, 30 min van tevoren een bercicht dat ze er bijna waren. 55 inch tv werd netjes en in goede orde geleverd.

Klantenservice

Snelle en goede communicatie, ik ben benieuwd hoe het gaat als ik een echte klacht heb, Zoals het tot nu toe gaat verwacht ik geen grote struikelblokken...

Winactie

Algemeen

Prima respons op de feestweek aanbieding en zeer snelle levering, alles prima verpakt en dik in orde.

Verzending

Zeer snelle levering en goede track&trace optie

Klantenservice

Snel antwoord op feestweek vraag voor extra aanbieding, met vermelding order nummer direct geregeld, toppie

Algemeen

Denon x2400 besteld Mail ons voor uw feestprijs.. die was zeker scherp beter dan alle andere webshops. snel antwoord super service!

Verzending

Verzending met post nl naar me werk.. prima.. jammer dat het 2 dagen duurde maar de prijs maakte het wachten waard!

Klantenservice

snelle reactie op email ook na betaling met devraag over de levering binnen 10min antwoord.

Algemeen

Het plaatsen van de bestelling en de levering was allemaal uitstekend. De betaling verliep naar verwachting.

Verzending

De levering was op tijd en correct met tijdsaanduiding van PostNL

Klantenservice

Bij de orderstatus konden geen specificaties gevonden worden, zodra ik hierop klikte werd ik teruggestuurd naar de inlogpagina voor het opvragen van de orderstatus.

Algemeen

Een LG 55C7V gekocht. Prijs onderhandeld via email ("Mail ons voor uw feestprijs"), tv uiteindelijk betaald en opgehaald in de winkel.
Correcte en erg snelle respons steeds op de email.

Klantenservice

Ze gaven aan snel te reageren en dat maken ze waar. Paar minuten later was de reply steeds binnen. Dat is prettig zaken doen.

Algemeen

Contact opgenomen i.v.m aanschaf reciever. Werd uitstekend en snel geholpen door Tim. Om mij over de streep te trekken werd het desbetreffende product voor een zeer scherpe prijs aangeboden.

Verzending

Vrijdags laat besteld, volgende dag rond het middaguur door PostNL afgeleverd.

Klantenservice

Snelle respons op mijn vragen waardoor ik ook over ben gegaan tot de aanschaf van het product. Zie ook de verzending

Algemeen

Snelle doelgerichte communicatie. Snelle verwerking van de bestelling en levering van het product. In een woord: Uitstekend!

Verzending

Einde dag besteld en volgende dag geleverd. Prima bezorging.

Klantenservice

Goed advies en to the point. Daarnaast een scherpe prijs.

Tegen beloning

Algemeen

Super makkelijk, gevonden via de pricewatch, wat vraagjes over WhatsApp gestuurd. Vriendelijk geholpen, link gekregen voor de betaling en volgende dag netjes pakketje voor de deur.

Verzending

Zoals het hoort, ene dag besteld volgende dag geleverd.

Klantenservice

Super! Kan echt niet anders zeggen. Er werd uitstekend naar me geluisterd, zelfs toen ik nog twijfelde over de prijs werd er netjes met me omgegaan. Ik ben als koning behandeld!

Algemeen

Goede website. Simpel maar voldoende informatie. Daardoor is de keuze snel gemaakt. En hun prijzen zijn beduidend lager dan bolkompuntenel. Dat was een prettige verassing.

Verzending

Goede levering, verpakking solide.

Klantenservice

Ik had een ander (goedkoper exemplaar) bestelt. Plattetv meldde dat , met een kleine bijbetaling, ik een beter model kon bestellen. Ook goede technische uitleg. Ik kan weer jaren verder!

Algemeen

contact op genomen via email binnen 15 min. Een antwoord en een order voor opgesteld.

Verzending

Verzending uitstekend. Goede indictatie leveringstijd en van te voren nog een belletje gekregen van de leverancier dat ze er in ongeveer 15 min. zijn

Klantenservice

zeer goede en snelle communicatie via email.

Tegen beloning

Algemeen

geweldige sevice,ik had een 55” tv gekocht maar na na-meting was hij te groot,gemaild of er een oplossing was en gelijk bericht dat ik hem kon omzetten voor een 49”. Toppy

Verzending

De levering was precies zoals afgesproken,binnen 2 dagen in huis .klasse!

Klantenservice

Geweldige service,en vooral de prijs,waren ze erg coulant mee,!

Algemeen

Snelle service, zelfs op zondag binnen 15 minuten antwoorden op mijn vragen. Bestel proces makkelijk.

Verzending

Vandaag besteld morgen geleverd.

Klantenservice

zeer snel antwoord op vragen via mail en chat.

Algemeen

Goede en sympathieke service en daarnaast nog een scherpe prijs. Ik kreeg meteen reactie op mijn mail, kon alle vragen stellen en had de volgende dag de tv al in huis.

1 2 3 ... 29

Scorekaart voor PlatteTV

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops