PlatteTV

589 producten en 909 uitvoeringen

Gebruikers over webshop PlatteTV

Review toevoegen

Algemeen

betaling via bankcontact lukte niet dan gewon overgeschreven via internet bankieren is vervolgens perfect gelopen

Verzending

snelle levering , goed te volgen

Klantenservice

prima communicatie niets op aan te merken

Tegen beloning

Algemeen

Voor een sonos playbase en set play 1 en eventueel LG 4k oled tv kwam ik uit op plattetv ivm beste prijs, goede review en inruilactie op de site. Contact gehad via live chat en uiteindelijk deal gesloten. Vriendelijk te woord gestaan en geholpen maar vervelend dat ik geen gebruik kon maken van de inruilactie. Ik had een LG tv compleet in doos, Denon versterker compleet en compleet Sony 5.1 home cinema speaker set inclusief sub in te ruilen. Alles in goede staat en goed werkend. Helaas kreeg ik geen inruildeal en werd er gezegd dat ik deze spullen maar zelf moest verkopen. Wel een heel apart verhaal als je op de site adverteert met inruilacties?! Vind het misleidend. Dit is het enige belangrijke minpunt. Eind vh jaar ga ik voor een LG 4k oled tv. Even kijken of ze dan ook inruilactie hebben.....

Verzending

Bestelling de volgende middag in huis.

Klantenservice

Positief en vriendelijk contact gehad via de live chat. Vervelend dat ik geen gebruik kon maken van de inruilactie op de site. Als dit niet mogelijk is, adverteer er dan ook niet mee.

Algemeen

Super service met zeer snelle reactie op vragen per mail.
Geen lange verhalen maar to the point.

Klantenservice

Klantgericht met prettig en snelle communicatie. TOP!

Winactie

Algemeen

Via de Tweakers Pricewatch bij PlatteTV terecht gekomen voor een duo Sonos Play:1 systeem voor een leuke prijs.

Verzending

Snelle bezorging, ik had me bestelling 's avonds gedaan en de volgende dag had ik hem al in huis.

Algemeen

Je wordt heel goed geholpen.
Als je een mail doet heb je zo antwoord terug.

Verzending

Je hebt je product de volgende dag in huis

Nemen alle tijd voor je

Algemeen

Online een onkyo receiver besteld. Omdat het de goedkoopste webshop was met een fysieke winkel waar ik eventueel voor service kan langskomen.

Na de bestelling kreeg ik een mailtje met de vraag of ik interesse had om een "upgrade" naar een Marantz receiver. Zonder extra kosten. Na even nadenken ben ik op dit aanbod ingegaan. Het was een "buitenkansje" maar voor mij was dat geen probleem. De volgende dag had ik de bestelling in huis. Helaas bleek dat er in de doos een verkeerd model was geleverd. (wel een marantz maar een ouder model) en dit model bleek ook nog eens niet te werken (geen geluid).

Dus ik heb er maar even een mailtje aan gewaagd. Al snel een goede reactie met excuses gehad en dat ze dit goed zouden oplossen. Ter compensatie heb ik zelfs nog een nieuwere marantz gehad nieuw in doos. Zonder bijbetaling.

Ik had de optie om via een antwoord nummer mijn receiver retour te sturen of in een Winkel om te ruilen. Dat laatste heb ik gedaan in het Filiaal in Arnhem.

Er kan altijd iets mis gaan. Dat is gewoon zo. Maar PlatteTV heeft dit heel netjes opgelost. Meer had ik niet mogen en kunnen verwachten. Helemaal top!

Algemeen

Uitstekende service, via de website een buitenkansje besteld en het was geen probleem om deze (op ons verzoek) na de verhuizing te leveren. Ruim een maand later voor dezelfde lage prijs dus een mooie tv ontvangen. De service en gunstige prijzen waren voor mij de redenen om hier te bestellen i.p.v. bij Mediamarkt of BCC.

Verzending

Een kwartier voor bezorging werden we gebeld dat de bezorger er aan kwam, heel fijn.

Algemeen

Op Google een tv gevonden en bij PlatteTV was die het goedkoopst en ze konden voor een mooie prijs mijn oude tv meenemen.

Verzending

Levering was binnen de afgesproken tijd. Tv zat mooi en goed verpakt in de doos.

Klantenservice

Via de mail werd ik goed en zorgvuldig geholpen door Tim. Hij had op elke vraag een goed en gepast antwoord.

Algemeen

Voor de vierde maal weer een aankoop gedaan bij Plattetv.
Gewoon weer een geweldige servies.

Klantenservice

Je word er gewoon goed geholpen en een deal word super geregeld

Algemeen

tot en met de verkoop en levering een perfecte service!
helaas na 3 maanden problemen met de afstandbediening. weg service....

Goedemiddag,

Dat klinkt niet goed zeg!

Wilt u zo vriendelijk zijn even uw ordergegeven toe te sturen via orderdesk@plattetv.nl? Dan ga ik even kijken wat er mis gaat.

Ik zie uw reactie graag tegemoet en help u graag verder.

Tegen beloning

Algemeen

Uitstekend met goede uitleg en advies super tevreden zal deze winkel zeer aanbevelen aan andere klanten.

Uitstekend netjes ßlles uitgelegd
4 jaar geleden 2 LG Televisie bij dit bedrijf gekocht werken nog uitstekend
Dus nu ook weer naar Platte TV.
Zeer tevreden.

Algemeen

Geweldige communicatie. Ze reageren snel op vragen. Fijne webwinkel om iets te bestellen. Mij zien ze zeker terug

Verzending

Vandaag besteld en morgen binnen, je kunt zelfs aangeven wanneer op de dag je het "pakketje" wil ontvangen

Klantenservice

Nog geen probeleem gehad met mijn producten dus niets met de reparatie service gedaan maar de communicatie is goed tijdens bestellen tot en met de levering. Ze willen mij echt hebben als klant, dat voelt goed.

Algemeen

Zoals je mag verwachten, vlot en gemakkelijk. Bestellen, overmaken en klaar. Prima systeem via IDEAL.

Verzending

Vandaag besteld, morgen in huis is mij verzekerd en daar heb ik ook wel alle vertrouwen in. Lekker snel.

Klantenservice

Na enig onderzoek bleek Platte TV de goedkoopste te zijn voor het product wat ik zocht. De vragen welke ik nog had werden per mail supersnel en netjes beantwoord. Bij mijn volgende aankoop zal ik deze site zeker niet overslaan.
Klanttevredenheid staat bij deze site hoog in het vaandel heb ik gemerkt, TOP!

Algemeen

Produkt bij PlatteTV het goedkoopst kunnen vinden, bestellen ging vlekkeloos en de volgende dag was het al in huis! Top zoals het hoort en waar menig andere shop een voorbeeld aan mag nemen!

Verzending

Rond 17.00 besteld, volgende dag voor 13.00 al binnen! Ideaal!

Algemeen

Al een aantal maal een aankoop gedaan bij PlatteTV. Steeds een betere deal kunnen krijgen. En dat gaat snel! Supersnel wordt er op mailtjes gereageerd en ga je accoord kun je een handige iDeal link krijgen zodat je het artikel ook voor de nieuwe prijs krijgt. Ook de rest van de aankoop procedure is super en snel.
Hier blijf ik altijd terugkomen!

Klantenservice

Bij mijn Oled dacht ik vreemde signaaluitval te hebben, alle zenders plotseling verdwenen. Snel werd een reparatiebedrijf gestuurd die een en ander onderzocht. Bleek een probleem met de kabelcomnector te zijn en niet met een printplaat of zo.
Advies opgevolgd nieuwe kabel, geen probleem meer.
Fijn en snel geholpen.

Algemeen

Op zoek naar tv voor slaapkamer. Na mailcontact was tv niet meer leverbaar maar kreeg meteen aanbod van nieuwer model. Na speurwerk op internet was tv elders scherper geprijsd. Medewerker plattetv.nl gezegd dat elders prijs scherper was. Meteen reactie dat ik de tv bij plattetv.nl ook voor die scherpe prijs mocht bestellen.

Verzending

Kan niets anders zeggen: top bedrijf om zaken mee te doen. Scherp geprijsd en zo niet dan valt er wel een scherpe deal van te maken

Klantenservice

Na wat over en weer gemaild te hebben met klantenservice en de bestelling geplaatst te hebben, gelijk update van mijn order dat hij verzonden was.
Prima en zeer vriendelijk contact gehad met de klantenservicen.

Algemeen

De uitleg, de service en de vriendelijkheid zijn echt ongekend. Geweldig bedrijf!
Ik ben van A tot Z vriendelijk en professioneel geholpen tegen de mooiste prijs.
platte tv is een aanrader!

Verzending

In overleg met een medewerker werd het de volgende dag geleverd. Ook dit werd uitstekend geregeld.

Klantenservice

Na mijn besluit om de aangeschafte televisie om te ruilen werd ik daar direct in ondersteund en het was zo geregeld: Inclusief een refund. En ook op het nieuwe toestel kreeg ik een prachtige korting.

Algemeen

Dit is niet de tent die je moet hebben als je een specifiek toestel wil dat ze aanbieden. Vaak hebben ze dat toestel - zo blijkt uit twee achtereenvolgende ervaringen- niet en zullen ze met een mooi aanbod voor een alternatief komen. De deal wordt wellicht alleen maar beter in termen van kortingen, maar je hebt uiteindelijk wel een ander toestel.
Case: Samsung UE40J6240 die ik wilde vanwege de koptelefoonaansluiting. Dat is tegenwoordig niet meer standaard. Standaard reactie: Wij kunnen hem wel leveren maar hebben een nog betere aanbieding. Daar was ik niet in ge´nteresseerd. Volgende aanbieding ook niet. En toen kwam de aap uit de mouw: ze konden het toestel niet leveren. Toestel staat overigens nog steeds op de site van PlatteTV, dus dat zegt veel over hun werkwijze.

Wederom beetje foute boel:
Ik kreeg allerlei aanbiedingen, maar met de mededeling dat mijn bestelling gewoon leverbaar was. Toen ik niet inging op de alternatieven bleek dat zij het door mij bestelde en betaalde toestel helemaal niet konden leveren. Ben benieuwd hoe snel ik mijn geld terug kriijg...........

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen met ons.

Het gewenste model staat bij ons op beperkte voorraad, hierbij adviseren wij u voordat u uw bestelling plaatst te informeren naar de actuele beschikbaarheid. Indien er op voorhand niet ge´nformeerd wordt kan het helaas wel eens voorkomen dat het gewenste model er niet meer is.

In zo'n geval doen wij altijd onze uiterste best u alsnog aan een goede aanbieding te helpen, helaas waren de door ons aangeboden modellen niet naar uw wens.

Wij hopen dat u het gewenste model elders zult vinden en mocht dat niet lukken dan mag u altijd terug komen op onze aanbieding.

Algemeen

Dit is niet de tent die je moet hebben als je een specifiek toestel wil dat ze aanbieden. Vaak hebben ze dat toestel - zo blijkt - niet en zullen ze met een mooi aanbod komen. De deal wordt wellicht alleen maar beter in termen van kortingen, maar je hebt uiteindelijk wel een ander toestel.
Case: buitenkansje LG OLED 77G6V voor net onder de 7K. Of ik niet de G7 zou willen voor 850 meer. Nee. Voor hoeveel dan wel? Voor hetzelfde bedrag. Nee, dat kon niet, maar wel voor 300 meer = 7250. En dan een onaangeraakte. Dat wilde ik wel. Bizarre deal.

Verzending

Naar de eerste getild op mijn verzoek vˇˇraf. Netjes! Maar van 'vˇˇr 18:00 besteld, morgen in huis' kwam natuurlijk niks. 2801 besteld om 2 uur 's nachts (dus ruim vˇˇr 18:00); 0502 bezorgd na 18:00. Dat is na (jan heeft 31 dagen) een week....

Beetje foute boel:
1) Bezorger begon eerst over een garantiepakket dat ik zou moeten nemen i.v.m. mogelijke dode pixels waar LG niks aan zou doen. Liet allemaal foto's van zijn smartphone zien. Bangmakerij waar denk ik - met name - non-Tweakers gevoelig voor zijn.
2) Begon over de benodigde bandbreede van HDMI-kabels tbv 4K-doorgifte en dat hij geschikte kabels bij zich had. Kolder, bijna elke HDMI-kabel van 10 euro volstaat.
3) Had een muurbeugel bij zich, waar ik erg blij mee was. Jammer alleen dat ik hem moest vertellen dat het niet de juiste was. Hij bellen met het hoofdkantoor en ik bleek gelijk te hebben. Een andere klant had met een onbruikbare beugel gezeten etc.

Algemeen

Op de site van PlatteTV geven ze de indruk dat je kunt vragen voor inruil en nog een button voor de beste prijs. Op beide vragen kreeg ik het antwoord dat ze zogenaamd de beste prijs al gaven en niets voor me konden betekenen. Ze zouden ter compensatie een waardeloos hdmi kabeltje bij doen. Ze beloven als elders je een betere prijs ziet dat zij die prijs overnemen min 5 procent. En dat is ook niet waar, dat doen ze gewoon niet. Ze gebben lak aan hun beloftes , waardeloze lafaards! Belofte maakt schuld houdt anders je mond dicht

Men reageerde niet in de beloofde 10 minuten, ook wel erg hoog gegrepen

Beste Arjan,

Vervelend om te vernemen dat wij u geen aanbieding naar uw wensen konden doen, onze excuses hiervoor.

Op ontzettend veel uit ons assortiment kunnen wij u een betere deal bieden dan de prijs zoals vermeld op onze website, echter zijn er ook modellen waarbij er simpelweg geen ruimte is voor extra kortingen.

Wij wensen u een prettige dag en u bent altijd van harte welkom!

1 2 3 ... 34

Scorekaart voor PlatteTV

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops