PlatteTV

609 producten en 909 uitvoeringen

Gebruikers over webshop PlatteTV

Review toevoegen

Algemeen

Bestellen en betalen is geen enkel probleem en je wordt hierbij goed geholpen. Helaas houdt het verlenen van service daarna op.

Verzending

Als blijkt dat een onderdeel van je bestelling niet op voorraad is terwijl dit wel zo is volgens de website en je hiervoor een vervangend onderdeel wilt hebben, dan begint de ellende en kom je in de molen van de livechat terecht die alleen standaard antwoorden geeft en je minimaal 15-20 in de wacht staat voordat je überhaupt iemand te spreken krijgt.

Klantenservice

bellen is niet mogelijk namelijk. Na 4 dagen nog steeds een onveranderde status bij post NL( nog niet ontvangen) maar platte tv houdt vol te hebben verzonden... Kortom nog steeds aan het wachten op onderdeel om tv op te hangen. Denk er sterk aan de tv dan ook maar terug te sturen, en de set compleet ergens anders te bestellen. Ook na de koop verwacht ik een degelijke service en bereidheid tot oplossen van probleem .

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Een week voor Black Friday een 55 inch OLED tv aangeschaft om de drukte voor te zijn. Beloftes zijn waargemaakt; was inderdaad de goedkoopste met levering (ook een week later) levering was ook een dag later zoals beloofd.

Verzending

Zoals beloofd de volgende dag in huis.

Klantenservice

Via de chat korting gekregen op twee modellen. Uiteindelijk voor het goedkoopste model gegaan. Computer viel uit waardoor ik de chat niet af kon maken, order was wel geplaatst met een verzekering die ik er uiteindelijk nog af heb laten halen.

Alles betaald, maar het na een beetje rekenen kwam ik erachter dat het andere model maar 50 euro duurder was (incl. cashback en beugel). Het kon wel, echter moest ik dan wel de eerste TV retour sturen zodra die binnen kwam en de tweede TV ook betalen. Eigen schuld dikke bult, dus prima, echter was het andere model opeens duurder geworden dan de aanbieding die ik een paar uur eerder had gekregen. Ze waren daar erg stellig in want "het was een coulance prijs", waar ik wel wat teleurgesteld in was.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

In eerste instantie, had ik goede ervaringen met de helpdesk van Platte TV, responstijd was kort, chatten ging goed. Omdat ik twijfelde tussen een aantal type's Sony TV's diverse malen contact gehad. Uitleg was duidelijk. uiteindelijk kreeg ik een naar mijn idee mooi aanbod. Omdat ik nog wat twijfelde de concrete vraag gesteld , wordt deze Sony TV met Black Friday nog goedkoper.
Ik kreeg als antwoordt dat dit niet het geval zou zijn, daar ik een "super" aanbieding had gekregen. Kortom besteld. Op black friday bleek de door mij gekochte TV toch een paar honderd euro goedkoper te zijn. Kortom ik verwacht van een helpdesk een eerlijk en transparant antwoordt op de gestelden vragen. Dat was is mijn geval dus niet zo wat mij echt veel geld heeft gekost. Verder afhandeling was oké.

Klantenservice

Zie algemeen bij korte toelichting, de uitleg was naar mijn idee goed en duidelijk, maar hoe betrouwbaar was die gezien de latere ervaring.

Algemeen

Mijn ervaring is precies hetzelfde als de review van bilgy_no1.
Pakket is verdwenen en leverstatus is nu ineens onbekend, postnl geeft heel duidelijk aan dat de afzender een onderzoek moet starten, maar plattetv vertikt het, verschuilt zich maar achter dat postnl het moet doen en is bijzonder brutaal, antagonistisch en onbeschoft in het verlenen van "klantenservice".
Ook geen track en trace ontvangen totdat ik erom vroeg.

Daarna kreeg ik tijdens het gesprek ineens een e-mail binnen met:
"Uw Orderstatus is gewijzigd.
Nieuwe status: Klaar voor logistiek - In behandeling"

Deze leugenaars hebben dus helemaal nooit iets verstuurd en geven postnl de schuld!

Verzending

Pakket "verdwenen", postnl wilt onderzoek starten maar dat kan alleen als de afzender dat doet; plattetv vertikt het om een onderzoek te starten, omdat ze dondersgoed weten dat ze niets verstuurd hebben.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Niets besteld; was opzoek naar een nieuwe receiver. Die hadden ze in de kleur zilver voor 109 euro goedkoper dan zwart. Via de site geïnformeerd of dit niet gelijk getrokken kon worden. Was niet mogelijk, want ze hadden al de laagste prijs. Mocht wel een gratis extra'tje uitkiezen. Toen ik melde dat dit onzin was want dat hun prijs ver boven die van een concurrent zat, was dit in ene wel mogelijk en kon de prijs dus met meer dan 100 euro naar beneden. Terwijl het een uur daarvoor nog de laagste prijs was.

Aan dergelijke dingen die ik niet mee, dus maar gewoon bij de concurrent besteld.

Algemeen

Fijne doorzoekbare site, scherpe aanbiedingen, fijn en snel klantcontact, winkel in de buurt voor als er iets mis zou gaan

Verzending

Verzending verliep vlot en ik werd goed op de hoogte gehouden van het proces

Snelle responstijd via mail (ca.30min). zelfs in de drukke black friday drukte

Algemeen

Black Friday deal via chat: lang wachten om een medewerker aan de lijn te krijgen. Daarna ging het redelijk vlot. Deal voor TV + Soundbar was OK.

Verzending

Sounbar was direct de volgende dag in huis, maar de TV nog altijd niet. Geen verzendmail gekregen met track & trace. Pas bij navraag bij de klantenservice (weer ruim een uur wachten op de chat...) kreeg ik de link. De bezorgdatum schoof steeds op, maar is inmiddels op 'Nog onbekend'.

Klantenservice

Vandaag weer contact opgenomen met de klantenservice. Dit gaf geen enkele duidelijkheid over de bezorging, anders dan dat ze zich achter Post-NL verschuilen. Uiteindelijk werd de toon zelfs onbeschoft: 'U weet in welke tijd we leven?' Geen enkele hulpvaardigheid meer zodra ze mijn geld binnen hebben. Ik probeer ze nog te bellen, maar dit is waardeloos.
[UPDATE] ruim 25 minuten in de wacht gehangen voor de klantenservice; zonder resultaat. WAARDELOOS.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

De website is gemakkelijk te gebruiken, producten zijn gemakkelijk te vinden. De chat is enigzins traag en lange wachttijden, maar dat is te verwachten met deze drukte.

Verzending

Verzending is snel en de volgende dag in huis.

Klantenservice

Ik had een A-Z Service bij mijn TV genomen, inclusief pixelgarantie. Helaas had mijn toestel een dode pixel en heb ik daar contact over gemaakt met ze. Door de drukte zou het zeker 2 weken duren voordat ze het toestel konden vervangen.

Na 2 weken wachten, met de TV weer netjes in de doos gestopt, zit ik te wachten op de bezorger. Wordt ik gebeld door Platte TV met de mededeling 'dat ze het anders gaan doen, ze komen vandaag het toestel gewoon halen, en sturen een nieuwe zodra deze binnen is'. Aangezien het toestel gewoon de woonkamer hangt, heb ik dit geweigerd.

Toen werd de toon van het gesprek anders en gaf hij aan dat dit de enige oplossing was, of ik moest gewoon nog 2 weken wachten op mijn toestel. Toen ik aangaf dat ze anders eerst het nieuwe toestel wel op mochten sturen en het oude toestel later ophalen, werd me verteld dat ze alleen konden omruilen.

Aangegeven dat ik heus wel snap dat wanneer er geen voorraad is, er inderdaad geen toestel geleverd kan worden, maar dat de communicatie wel anders mocht. Helaas, ik mag gewoon nogmaals 2 weken wachten. Dit is niet precies waarom je 99 euro afrekent voor extra service en garantie.

Winactie

Algemeen

Sonos Five speakerpaar kunnen kopen met korting! Speciale korting gekregen omdat de speaker eigenlijk niet in de korting is.

Verzending

Zaterdag avond besteld, maandag morgen in huis! Super snelle en juiste bezorging.

Klantenservice

Mail achtergelaten dat ik graag een speciale aanbieding wilde voor Blackfriday. Binnen een paar dagen een prima korting gekregen op de mail. Daarna juiste afhandeling van de verkoop. Gewoon super service

Algemeen

Scherpe prijzen als je gebruik maakt van de "Vraag naar uw deal" optie op de web site. Vervolgens zonder discussie extra geld terug als de prijs een paar dagen na levering nog verder zakt.

Verzending

Voor levering van TVs maken ze gebruik van de PostNL @Home service. Werd direct de volgende dag bezorgd, naar de 1e etage gebracht en aangesloten.

Klantenservice

Rond Black Friday wat lang wachten totdat een chat medewerker beschikbaar is. Maar eenmaal aan de beurt adequaat geholpen.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Op Black Friday een set speakers besteld, die 's middags volgens de site op voorraad waren (voor 21:00 uur besteld, morgen in huis). Na de bestelbevestiging niets meer gehoord. Maandag erop via de chat contact opgenomen, om te horen dat ze toch niet op voorraad waren. Excuus: "de site houdt geen rekening met gereserveerde voorraad". Op dat moment stonden de speakers nog steeds als 'op voorraad' op de site. Op nijn vraag of ik ze af kon halen bij de winkel in Utrecht, waar ze ook op voorraad zouden moeten zijn: nee, want dat was ook gereserveerde voorraad en klopte dus niet.

Het gesprek eindigde met de vraag of ze nog besteld moesten worden bij de leverancier. Het feit dat ik ze besteld en betaald had was kennelijk niet voldoende om duidelijk te maken dat ze besteld moesten worden ... Ik wist eerlijk gezegd niet wat ik moest antwoorden op die vraag.

Klantenservice

Vriendelijk en relatief snel contact via de chat, maar inhoudelijk niet heel sterk. Waarom moet ik expliciet aangeven dat ze besteld moeten worden?

Verzending: Score: 2

Algemeen

Philips 65OLED803 gekocht. Was een paar honderd euro duurder dan online, maar wel een officiële dealer. Daar zou ik later geen spijt van krijgen werd mij mede gedeeld. Helaas bleek anders...

Verzending

Bij de aflevering gaat het al fout: Ik heb bijbetaald om de TV op te laten hangen. Maar er komt uiteindelijk maar 1 persoon een 65" afleveren. Dus uiteindelijk stond ik zelf mee te helpen. Daar heb ik niet voor betaald.

Klantenservice

De TV is 1 1/2 jaar oud en krijgt alleen naar maar streams in 1080p en sommige (Amazon prime) zelfs maar op 480p, door een certificaatfout bij Philips. PlatteTV geeft niet thuis, reageert in eerste instantie zelfs niet en schuift alles af op Philips/CE Repair. Ik heb de TV bij PlatteTV gekocht, dus zij zijn verantwoordelijk Stuur dan op zijn minst een Chromecast Ultra op. Dat kan best gezien die 400+ euro die ik meer heb betaald.

Algemeen

Een professioneel bedrijf wat de website goed op orde heeft en je ook aangenaam verrast met aanbiedingen.

Klantenservice

Perfecte begeleiding door alle medewerkers bij alle vragen die ik had. Die werden snel beantwoord.
Ze namen de rust en tijd voor mij tot aan de afhandeling en aftersale. Ook werd er goed meegedacht in de keuze van mijn bestellingen. Men stelde zich correct, vriendelijk en gereserveerd op.

Algemeen

Aankoop van Sonos Move, snel geleverd en ook nog een goede service voor een
Black Friday deal, Top geregeld.

Verzending

Snel en adequaat geleverd.

Klantenservice

Met de mail uitstekend geholpen door Tim

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

In eerste instantie goed productadvies advies via de chat. Medewerker nam de tijd het voor mij begrijpelijk uit te leggen. In tweede instantie via de mail om een deal gevraagd en een goede deal gekregen. Fijne winkel.

Algemeen

Super vriendelijke goed geholpen door Thoren in Naarden.echt een aanrader komen er zeker terug voor andere producten te kopen

Klantenservice

Werden geholpen aan de telefoon

Algemeen

Goede service en fijne snelle communicatie. Geen problemen en met andere woorden een zeer tevreden klant.

Verzending

Er zat geen omdoos om het product.

Klantenservice

Ook na levering contact gehad over laagste prijsgarantie en dit is correct afgehandeld.

Algemeen

Waardeloze toko. Links die niet blijken te werken, mails die niet beantwoord worden, ZSM betekend bij hun, never nooit reactie. Ben er compleet klaar mee. Zal NIEMAND ooit adviseren met deze toko in zee te gaan. Heb de order bij een ander geplaatst, deze bleek (veel) goedkoper en reageerde wel op Email/vragen

Klantenservice

Na een mail dat er wat fout ging op de website (kan gebeuren) op mijn reactie een reactie om een mail te sturen, dat gedaan...... NOOIT meer iets vernomen. Zitten waarschijnlijk niet op klanten te wachten. Dus enige inruil of offerte........ Laat maar....

Algemeen

Zeer professionele organisatie. Ik heb de juiste technische adviezen gekregen alsook zeer snelle reactie op commerciële vragen. Platte TV is een aanrader voor audiovisuele apparatuur

Snelle levering en afhandeling

Snel en to the point!

Algemeen

Na het aanschaffen voor de tv thuis, nu ook voor kantoor een TV en sonos combi aangekocht. Snel geleverd, goede service, en nadat de tv in de week van aankoop goedkoper werd, kreeg ik alsnog het verschil retour. Bedrijf laat dus niets te wensen over wat mij betreft.

Verzending

Snel en zelfs in de blackfriday week optijd.

Klantenservice

Nadat ik de tv had aangeschaft daalde hij in prijs, dit verschil is rechtgezet, prima service dus wat mij betreft.

1 2 3 ... 204

Scorekaart voor PlatteTV

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite