PlatteTV

Gebruikers over webshop PlatteTV

Review toevoegen
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Winkel met goede service, kennis van producten en een écht interessant prijs. Inmiddels meerdere producten gekocht en allemaal zonder problemen geleverd voor een scherpere prijs dan bij de concurrent. Ook fysieke winkels én ze leveren originele producten voor de Nederlandse markt (bijv Samsung TVs met XXN codering).

Verzending

Standaard pakketservice of koerier, prima en snel.

Klantenservice

Snelle reactie, kundige mensen. Helaas konden ze mijn vraag ivm problemen bij het ophangen van mijn tv met meegeleverde beugel niet beantwoorden.

Algemeen

Gemakkelijk contact, goede prijs en mooie producten én dan ook nog eens winkels door heel Nederland! :-)

Algemeen

Een bedrijf met een ruim aanbod met goede merken. Over algemeen ook snelle reactietijd op mail en mooie scherpe prijzen. Een bedrijf waar de klant zich nog koning mag voelen.

Klantenservice

Over het algemene een snelle reactietijd en erg meedenkend!

Algemeen

zeer correcte winkel met uitstekende prijzen! vele malen goedkoper dan het de fabrikant! Het feit dat je moet vragen om een deal stoort mij nu niet als ik hiermee geld kan uitsparen

Algemeen

Prijzen zijn echt buitengewoon scherp. Zonder te overdrijven scheelt op Hifi soms 200 euro. En enigste wat ik hoefde te doen was vragen om een deal. Bij een gemiddelde hifi zaak wordt er toch vaak moeilijk gedaan om korting.

Wel wat er voor de webshop nog veel te leren. Zo moet je zoeken naar bepaalde punten en is er een verschil tussen op voorraad en op voorraad en verzenden en morgen in huis.

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Goede deal gekregen met Black Friday voor een Philips OLED TV enm op de chat en mails wordt snel gereageerd.

Verzending

Geleverd door 2 bezorgers die ook de TV uitpakten en voetjes hebben geinstalleerd, dus gelijk kunnen kijken of de TV niet stuk was. Dat was erg prettig.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Emails worden snel afgehandeld en je krijgt tips om jou aankoop nog interessanter te maken

Correcte afhandeling

Algemeen

Nette winkel, vriendelijk personeel, niet opdringerig, nemen de tijd, geven ook de tijd om na te denken, doen een goed bod of beter gezegd deal.

Verzending

Kon alles netjes volgen via de link die post.nl stuurde, nette bezorgers, gingen voorzichtig met alles om, bleven tot alles was uitgepakt en nagekeken was

Klantenservice

snelle reactie, keurig in omgang, men kon vragen stellen die netjes werden beantwoord. Goed bod. Scheelde een hoop met andere zaken.

Algemeen

Goede klantenservice, met snelle reacties scherpe prijzen.
Mooie webshop
Goed advies gekregen over het gevraagde product.

Verzending

De verzending was snel en compleet.

Algemeen

Zeer fijne winkel. Makkelijk contact, goede service en goede prijzen. Voor mij als het kan geen andere elektronica winkel meer.

Zeer goede klantenservice.

Algemeen

Via de mail een prima persoonlijke aanbieding ontvangen, levering correct en snel.
Communicatie erg vriendelijk

Verzending

de bestelde Flexson standaard, razendsnel geleverd

Algemeen

Ik wilde een bestelling plaatsen maar dit lukte niet, toen ik het een dag later opnieuw probeerde was de prijs uiteindelijk € 10 meer. Dankzij een mailtje toch de aanbieding van de Sonos One SL voor € 169 gekregen! Topservice!!!

Algemeen

Ik had belangstelling voor een 5.1 receiver en vroeg via een mail naar een aanbod. Hierop kreeg ik een mooie, scherp prijs aangeboden t.o.v. de oorspronkelijke vraagprijs.

Klantenservice

Mijn mail met een vraag werd snel beantwoord. Heel vriendelijk contact. Prima!

Algemeen

Top voorstel gekregen voor nieuwe Sonos speakers. Kreeg direct een e-mail met een mooie korting.

Algemeen

Prima website en het bedrijf is makkelijk benaderbaar via chat of mail. Zocht naar de beste prijs bij een goed bekend staand bedrijf en ben daarin zeker geslaagd.

Klantenservice

Vriendelijk, deskundig en hulpvaardig personeel wat bij mij gelijk vertrouwen gaf. Kreeg (tijdens kantooruren) ook direct (dus snel!!) duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Algemeen

Hele duidelijke site en een zeer scherpe prijs voor de Sonos Beam zwart. De goedkoopste site waar dit product te verkrijgen is.

Klantenservice

Het contact wat ik via email heb gehad was heel informeel. Ik kreeg een goede prijs aangeboden. Ik ga ervan uit dat de levering ook goed zal zijn.

Algemeen

Goed bedrijf met vaak scherpe aanbiedingen en een fijne klantenservice. al met al een webshop waar je wat aan hebt!

Verzending

de geleverde materialen altijd netjes op tijd binnen

Klantenservice

reageren snel op je bericht. wordt telefonisch ook netjes te woord gestaan

Algemeen

Zeer vlotte reactie van de klantendienst en ook een goede prijs. Een van de betere webshops.

Algemeen

Top voorstel gekregen via mail voor een Denon receiver. Kreeg snel een email met een mooie korting.

Verzending

Altijd top bij platte tv

Snelle reactie.

Algemeen

Vorig jaar een televisie besteld. PlatteTV heeft goede aanbiedingen, een snelle levertijd en een fijne klantenservice.

1 2 3 ... 106

Scorekaart voor PlatteTV

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops