PlatteTV

553 producten en 837 uitvoeringen

Gebruikers over webshop PlatteTV

Review toevoegen

Algemeen

Ik heb de afspraak gemaakt een review te schrijven als ik daadwerkelijk de tv ontvangen had en de service van PlatteTV had genoten. Hiermee wil ik mijn integriteit waarborgen.

Middels de chat van PlatteTV heb ik de Samsung QE55Q8F (2018) aangeschaft met een korting tot aan de laagste prijs van de concurrentie.

Verzending

De aflevering is goed bevallen. Ik kon de leverint tracken en werd via mail en sms op de hoogte gehouden. Tevens geen beschadigingen zichtbaar op de verpakking. Ik geef 4 in plaats van 5 sterren omdat de tv geleverd werd na 2 dagen en niet zoals anderen wel aanbieden na 1 dag.

Klantenservice

Ik heb via de chat gesproken met Eda. Via haar heb ik een korting gekregen in ruil voor een review op Tweakers. Daarmee heb ik ingestemd, maar wel een eerlijke review na levering. Dat was geen probleem.

Ze bood me de laagste prijs aan tussen alle concurrentie en dacht mee in het proces. Welke producten ik nodig had en een aantal services passeerden hier de revu. Precies wat je verwacht van een professionele webshop.

Algemeen

Makkelijk te bestellen en te betalen. Ook snelle reactie op vragen vanuit klant. Makkelijk bereikbaar en vriendelijk.

Verzending

Wat wat enige vertraging geleverd i.v.m. drukte. Maar correcte afhandeling en informatie gekregen.

Klantenservice

Goed bereikbaar en correcte informatie.

Snel antwoord
Goede prijzen
Goede klantenservice

Duidelijke en overzichtelijke website. Geven goede korting zoals aangegeven

Snel

Klachtenservice geen mening over

Klantenservice contact heel goed en snel

Algemeen

ik heb vandaag een product besteld en heel goed geholpen.
ben zeer tevreden.
nu wachten op mijn sounbar

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Snelle correcte service . Ze maken een mooie prijs via de website. En vriendelijke medewerker

Algemeen

Op de site staan producten die (bijna) niet leverbaar zijn, kan zijn dat je lang moet wachten en uiteindelijk niet je bestelde product krijgt.

Klantenservice

Levertijd van bestelling was onbekend en na 3 weken nog steeds niet helder. Voor de prijs van de originele bestelling een andere vergelijkbare reciever gekregen die een stuk duurder was (euro 329 ipv 449)

Algemeen

Na de aanschaf van een nieuwe TV begaf mijn AV receiver het. Na een speurtocht over internet kwam ik bij Platte TV uit die een mooie aanbieding hadden. Diverse mails heen en weer omdat de aansluiting TV met de receiver nog enkele vragen opleverde. Uitstekende advisering. Later na installatie toch nog enige aansluitproblemen maar wederom in samenspraak een oplossing gevonden.

Verzending

Verzending kwam precies op tijd binnen.

Klantenservice

Tot twee keer toe advisering en begeleiding nodig gehad. Via e-mail prima opgelost.

Algemeen

Dankzij Platte TV ben ik geholpen met een persoonlijke deal & leuke korting.

Ze deden hun uiterste best om de meest competitieve deal te maken en de keuze klein te maken.

In de toekomst zou ik zeker weer terug gaan naar Platte TV + kennisgroep Platte TV aan te bevelen.

Bedankt!

Klantenservice

Positieve servicegerichtheid, snel geholpen.
Het geen wat Platte TV uniek maakt is dat ze altijd open staan voor een persoonlijke deal.

Algemeen

Maken waar wat ze afspreken. Super vriendelijke klantenservice. Prima service.
Product voldoen volledig aan mijn verwachting.

Binnen 24 uur geleverd

Klantenservice

Na overleg kreeg ik idd de scherpste prijs

Algemeen

Super deal gemaakt bij Platte TV. Menne en Tim gesproken via Whatsapp en heeft gezorgd voor de super deal. Goedkoper zou ik hem niet kunnen vinden. Betreft de QE65Q8F prijs zal ik er niet bij vermelden (dan zullen er velen jaloers worden ) maar stukken goedkoper dan de pricewatch van Tweakers! Thanks voor de Topdeal mannen!

Verzending

Zoals verwacht zeer goed aangekomen.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

na een week nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, het betreffende filiaal is niet bereikbaard, na verwoede pogingen om het via de telefoon op te lossen nog steeds niks gehoord, ze zouden mij al drie keer terug bellen.

Klantenservice

de klantenservice helpt je niet verder je wordt van hop naar her gestuurd. ik krijg de winkel niet te pakken.

Algemeen

Ik was op zoek naar een specifieke soundbar, platte tv had deze op voorraad en kon deze in zeer korte tijd leveren. De communicatie ging heel gemakkelijk en ik ben netjes geholpen.

Levering in 24 uur, erg netjes

Klantenservice

Je kan erg snel met ze schakelen.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Voorafgaand aan de bestelling eerst goed contact gehad via de mail.
Ze reageren snel en er word gelijk actie ondernomen.

Klantenservice

Na het versuren van een mail snel contact

Algemeen

Goede en snelle service. Na aanvraag een speciale, lage prijs gekregen. Zeer aan te bevelen!

Algemeen

Snelle reactie. Tv was niet meer leverbaar maar gelijk een beter model aangeboden gekregen voor dezelfde prijs. Gratis HDMI kabel en schoonmaakset

Hopelijk op tijd binnen

Zie eerste opmerking

Algemeen

Op geattendeerd door collega en ik was opzoek naar een uitbreiding van mijn bestaande Sonos systeem. Via de website contact gelegd met Tim en heeft echt zijn best gedaan om mijn persoonlijke deal echt persoonlijk te maken. Door goed luisteren en inspelen op mijn behoeften twijfel weggenomen. Heel bijzonder en prettig en daarom direct bestrld

Klantenservice

Ik ben onder de indruk van de snelheid van reageren. Het lijkt wel alsof je aan het appen bent maar dan via de mail. Bijzondere ervaring en haalt het gevoel van een online nummertje weg.

Algemeen

Zeer fijne mail contact. Snel reactie terug. Goed prijs gemaakt op maat voor de klant

Verzending

Levering prima op tijd binnen de verwachte levertijd. Prima service

Algemeen

Prima service, en advies gekregen. Nette benadering van medewerker en oplossingsgericht. Zeker aan te bevelen!

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Ik doe deze review uit eigen beweging omdat ik vind dat bedrijven die adverteren met 'voor xx:00 besteld, morgen in huis' en dit niet nakomen bewust misleiden en ik hoop dat door middel van slechte publiciteit zij hun service zullen verbeteren.

Ik heb afgelopen vrijdag, voor 18:00 de volgende producten gekocht:
- sonos play 1: muurbeugel set

Deze was op het moment van bestellen en vandaag nog steeds overal ruim op voorraad volgens hun eigen systeem.

Ik heb echter het product afgelopen weekend niet in ontvangst kunnen nemen, en een medewerker heeft mij verteld dat deze vandaag of morgen pas verzend zal worden.

Toen ik refereerde naar de website, werd het afgedaan als 'foutje', echter is na 8uur de voorraadstatus nog steeds niet veranderd.

PlatteTV kwam dus in mijn geval niet zijn belofte na en ik waarschuw andere consumenten om een andere shop te kiezen indien je de dag erna het product in ontvangst wil nemen.

Verzending

PlatteTV kwam in mijn geval niet zijn belofte na om een bestelling de volgende dag af te leveren. Ik waarschuw daarom andere consumenten om een andere shop te kiezen indien je de dag erna het product in ontvangst wil nemen.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Op 26-06-2018 kocht ik bij PlatteTV een Sony HT-XF9000 soundbar, daarnaast heb ik het A-Z Servicepakket (voor een leentoestel in geval van defecten) aangeschaft.
Echter na een aantal weken ontstond er resonantie in de linker speaker.

Op 2-11-2018 heb ik via de chat een aanvraag gedaan voor reparatie, waarna ik de soundbar op 12-11-2018 via PostNL heb laten bezorgen.
Na al 4 weken radiostilte heb ik ongerust contact via de chat opgenomen om te vragen wat de status was van de reparatie. Mij werd me verteld dat een typische reparatie 4 tot 6 weken in beslag kon nemen en dat mij een leentoestel werd toegestuurd, omdat ik daar immers ook recht op had gezien het feit dat ik die
service bijgekocht had. Na nog eens twee weken niets gehoord te hebben, heb ik nogmaals contact gezocht via de chat. Waarna mij werd verteld dat een reparatie wel 8 weken kan duren en dat mij alsnog een leentoestel opgestuurd zou worden.

Eindelijk na 7,5 weken! Kreeg ik op 9 januari 2019 een bericht van PostNL dat ik een
pakket van jullie toegestuurd kreeg, zonder enige melding of het mijn
gerepareerde toestel betrof of een leentoestel.
Ik heb vervolgens 10 januari het pakket in ontvangst mogen nemen. Duidelijk ging het om het “gerepareerde toestel”. Echter was de doos flink toegetakeld en bij thuiskomst moest ik vaststellen dat er een aantal piepschuimdelen ontbraken en sommige delen kapot waren gegaan. Teleurstellend, want ik ga zelf altijd heel zuinig met mijn producten en hun verpakking om. Vervolgens heb ik het toestel aangesloten om te constateren dat men het probleem niet verholpen heeft, maar zo te zien een gewoon maar de printplaat heeft vervangen.

Hierop heb ik telefonisch contact gezocht met PlatteTV en gevraagd wat er aan deze
problematiek gedaan kon worden. Er werd mij verteld dat ze het geheel betreurden, maar dat er verder niks te doen was dan het toestel opnieuw terug te sturen voor reparatie en dat ik een leentoestel (waar ik overigens al twee maanden geleden ook al recht op had) zal ontvangen. Ik moet dus nu mijn soundbar weer terugsturen in een doos waarvan er al een aantal piepschuimdelen ontbreken en kapot zijn. Volgens de
medewerker moet ik maar creatief omspringen hiermee om het toestel veilig over te
kunnen sturen.

Ik vind het schandalig dat jullie zo met klanten omgaan en dat jullie zogenoemd niets
meer voor mij kunnen betekenen.

Ik wil hierbij anderen waarschuwen voor de service die PlatteTV biedt, want hoewel de prijzen misschien aantrekkelijk zijn is de service dat zeker niet!

- Eigenaar van een soundbar die al meer dan 2 maanden stuk is -

Verzending

Slechte bezorging, geen bescherming om productdoos en vervolgens ook nog ontbrekende en kapotte piepschuimdelen.

Klantenservice

Denken totaal niet met je mee en schuiven de verantwoordelijkheid voor reparatieafhandeling af op de klant.

1 2 3 ... 44

Scorekaart voor PlatteTV

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops