PlatteTV

Gebruikers over webshop PlatteTV

Review toevoegen

Tegen beloning

Algemeen

Prima hulp bij het maken van de juiste keuze. Snel en vriendelijk contact. Goede deal. Snelle levering en een goed product. Ik ben blij!

Snel en netjes

Klantenservice

Er werd snel gereageerd en ik werd goed geholpen. Vriendelijk en deskundig contact. Dit bedrijf begrijpt wat goede service is.
Ik kreeg het product nog voor de aanbiedingsprijs van een week eerder, terwijl de aanbieding voorbij was toen ik wilde bestellen. In ruil voor deze review. Ik had zeker ook positief beoordeeld als het niet part of the deal was. Alles verliep uitstekend.

Tegen beloning

Algemeen

TOP!! Service altijd goed, correcte mensen aan de telefoon-chat. Netjes geholpen bij de aankoop. Ik ben er weer blij mee

Mooie TV. Geweldige aankoop

Supernetjes geholpen.

Algemeen

Ik heb een tv besteld op woensdag voor 18.00 uur. Na vervelende mailtjes of ik niet een andere tv wilde met wat bijbetalen heb ik tot op heden geen tv. Hele slechte service het enige waar ze mee smijten zijn excuses maar iets oplossen verschuilen ze zich achter allerlei andere zoals de Post.nl. Ik hoef de tv niet meer is ergens bij de post. Ik hoop ooit mijn geld nog terug te krijgen maar vrees het ergste. KOOP NOOIT BIJ PLATTE.TV OPLICHTERS.

Verzending

Post.nl komt gewoon niet opdagen en dan via de mail een bericht sturen dat je niet thuis bent. Waardeloze bezorging en daar werkt Platt.tv dan mee het regent klachten.

Klantenservice

Ze komen niet met oplossingen alleen excuses dat ze er niets aan kunnen doen. Geen geld terug dat doen ze pas als de tv retour is nou ik heb hem niet. En geen geld OPLICHTERS. Krijg ik zo de vraag levertijd staat helaas niet bij NIET GELEVERD. HET IS NU ZATERDAG 11 AUGUSTUS GEEN TV. 1 STER BIJ EEN OPMERKING IS TEVEEL 0 STERREN.

Beste heer/mevrouw,

Uiteraard begrijpen we dat het ontzettend vervelend is dat u langer dient te wachten op de bestelde TV doordat er een vertraging ontstaan is, onze welgemeende excuses hiervoor!

Natuurlijk zijn wij diegene die de keuze maken voor deze vervoerder maar PostNL levert in 99,99% van de gevallen gewoon de volgende dag uit, helaas kunnen wij op voorhand niet inzien dat dit net bij u niet goed gaat.

Indien u niet op uw bestelling wilt wachten dan kunt u deze gewoon weigeren bij levering, wij zullen deze dan retour ontvangen waarna wij direct uw aankoopbedrag storneren. U hoeft zich geen zorgen te maken over het niet terugkrijgen van uw aankoopbedrag.

Wij wensen u ondanks al uw vervelende ervaring een hele fijne zondag!

PlatteTV.nl

Algemeen

Beste prijs voor de tv welke ik wilde!

Ik bestel een LG 43UJ630V en krijg (ongevraagd) het advies om tegen bijbetaling van 23 euro de LG 43UK6750 te bestellen. ALLE specificaties zouden gelijk aan of BETER zijn. Dit blijkt meer als waar

Verzending

Dag na bestellen geleverd met post NL, pijnloos en snel

Klantenservice

Klein akkefietje gehad met betrekking tot de remote, werd opgelost door een betere tegen inkoop prijs te bezorgen

Beste heer/mevrouw,

Vervelend om te vernemen dat u niet helemaal tevreden bent over het ontvangen model, dat is altijd enorm te betreuren.

Echter zowel bij het door u bestelde model als bij het geaccepteerde model is de Magic Remote een optionele accessoire, die wordt er dus bij beide modellen helaas ook niet bijgeleverd.

Uiteraard willen we u wel wat tegemoet komen, als u mij even uw ordernummer toestuurt op orderdesk@plattetv.nl dan regel ik een Magic Remote voor ¤25!

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

PlatteTV

Algemeen

Maandag rond 11:00 in de ochtend een tv besteld. Helaas bleek direct al dat het dinsdag binnen kwam bij plattetv zelf ! Direct contact opgenomen en ik kreeg een HDMI kabel. Ik had geen haast maar het is natuurlijk wel vreemd : op de site staat immers " voor 18:00 besteld, morgen in huis" .
De HDMI kabel zat er overigens niet bij...

Op woensdag was er nog niets. Op donderdagavond om 20:58 kwam PostNL met de TV.
Via de livechat te woord gestaan maar men schoof alles af op PostNL. Sja, ik kies de koerier niet dus dat is echt een probleem van platteTV wat mij betreft.
De TV doet het , en is prima. Maar leveren op de dag dat het beloofd is , is er helaas niet bij

Verzending

Zoals hierboven vermeld , de verzending is niet wat er beloofd word.

Klantenservice

Via de live chat is er direct contact, dat is positief. Maar ik zou bijvoorbeeld ook 15 EURO nog als tegemoet komen krijgen. Daar moest ik ze zelf aan herinneren met een kopie van de chat erbij.
Het geld is er nog niet al ga ik er vanuit dat dat goed komt.

Beste heer/mevrouw,

Inmiddels hebben we per mail contact gehad over het nog te retour betalen bedrag en heb ik u laten weten dit direct voor u te regelen, deze betaling is binnen 3 werkdagen weer retour op de rekening waarmee u betaalt heeft,

Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en een hele fijn dag toe.

PlatteTV.nl

Algemeen

Na mijn beslissing om een nieuwe soundbar te kopen ben ik bij deze winkel terecht gekomen omdat ze de laagste prijsaanbieding hadden. Aangezien het product dan nog een keer een zomerdeal had (ik wist niet wat daar de bedoeling van was, maar na een verhelderende chat met een medewerker werd me dat duidelijk) kreeg ik nog een keer een supplementaire korting. Dat was een aangename verassing om het product dat bij andere websites duurder was dan nog een keer een extra korting gegeven werd. Ik heb niet lang getwijfeld en meteen een besteling geplaatst, daarbij heel goed geholpen door de vriendelijke mens aan de andere kant van de computer tijdens onze chatsessie. Komt daarbij nog dat de levering werd uitgevoerd zoals beloofd werd. 1 Dag later kon ik genieten van mijn nieuwe aankoop. Alles keurig en binnen de afgesproken termijn geleverd. Al bij al een uitstekende service van deze winkel. Belgen, niet getalmd dus.... deze winkel doet werkelijk wat ze op hun website belooft.

Verzending

Zoals beloofd werd het artikel naar Belgie verstuurd binnen de aangekondigde termijn. De dag na aankoop werd het produkt heel goed verpakt trouwens door postNL tot aan mijn voordeur gebracht.

Klantenservice

Klantenservice heel correct. Chat wordt binnen de minuut beantwoord en er wordt daadwerkelijk meegedacht door de verkoper. Geen algemeen advies en dan "trek uw plan", maar daadwerkelijk doorsturen van links en dergelijke .. Heel professionele service.

Goede service
Gemailt voor een zomerdeal snel antwoord.
Daarna via Whatsapp we genieten van onze home cinema set van heos

Goed contact eerst via mail .later gezellig op de Whatsapp

Algemeen

Vandaag een aanvraag gedaan voor een persoonlijke aanbieding op een LG Oled tv, netjes binnen 10 minuten antwoord gekregen en dezelfde dag nog naar de winkel gegaan om de tv te bekijken. Helaas was de tv niet in de vestiging aanwezig maar wordt morgen thuis geleverd.

Verzending

product verzonden binnen 15 minuten na betaling en dag erna netjes geleverd.

Klantenservice

contact gehad over een persoonlijk aanbod voor een tv waarop je eigenlijk geen nee kan zeggen

Algemeen

Al enige weken aan het zoeken naar een nieuwe tv. Bij plattetv de artikelen gevonden die ik wilde hebben. Ging om een samsung qled, subwoofer en soundbar. Verlengde garantie etc. Op de site netjes de optie om een zomerdeal te krijgen en binnen 30 minuten antwoord. Na 3 uur wachten nog geen antwoord.

Toen maar besloten de chat te openen, die werd zo snel geopend met een lap tekst dat het copypaste werk moest zijn.

Er was geen deal mogelijk want zij waren de goedkoopste aanbieder van alle producten. Zet dan ten eerste de optie er niet bij maar ok, ik snap de redenering.

Vertel ik dat bol.com de soundbar goedkoper heeft en foka de televisie. Krijg ik een mail terug dat zij geen officiele dealer zijn.

Heb ze daarop bedankt en dat ik dan wel verder zoek. Bleef ik bestookt worden met kieskeurig keurmerken, dat ik de foute keus maak.

Nee ik ben niet gediend van het zwartmaken van andere bedrijven en dan zeker een foka die hogere cijfers scoort dan plattetv.

Ik zie ook veel positieve reacties op plattetv maar dit vind ik een lage manier van bedrijfsvoering. Bij deze de nagatieve review.

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend om te vernemen dat we samen niet tot een goede aanbieding kunnen komen, dat zien we uiteraard liever anders!

Zou u mij via een mailtje naar orderdesk@plattetv.nl even willen laten weten om welk product het gaat? Ik kijk graag of we alsnog samen tot iets moois kunnen komen!

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Servicemanager PlatteTV.nl

Algemeen

Het plaatsen van een order ging heel gemakkelijk.
via e-mail gevraagd om inlichtingen dit ging zeer correct.
order was zo geplaatst.

Verzending

Product geleverd zoals was afgesproken.

Klantenservice

Klantenservice geweldig. Heel veel vertrouwen in Platte TV vooral door de hulp van Tim.

Algemeen

Duidelijke website met handige live chat; die overigens prima werkt! Initieel een ander toestel besteld, maar na contact (via e-mail) uiteindelijk toch gekozen voor een toestel uit de vorige generatie maar een hoger type nummer voor dezelfde prijs.

Verzending

Verzending is prima gebeurd, maar het artikel werd gewoon in zijn eigen doos verstuurd: misschien toch liever versturen in een simpele bruine doos zonder merk & type nummer in het groot vermeld?

Klantenservice

Zeer vlot & goed geholpen via de live-chat en vervolgens via e-mail.

Algemeen

Zeer scherp geprijsd en uitstekende hulp/advies via de live chat .
. . . . .

Verzending

Wordt verstuurd door post nl. Werd geleverd door 2 man maar vervoerde de Tv van 75inch op zij kant en op zijn kop. Niet echt een lekker gezicht. Vind het boven een bepaald bedrag niet echt een klus voor post nl tenzij ze weten wat ze doen en in handen hebben. Voor de rest is de tv heel aangekomen.

Klantenservice

Goed, alhoewel ze wel proberen je over te halen andere producten aan te schaffen.

Winactie

Algemeen

Kon het door mij gekozen product prima vinden, met prijs, en Philips cashback duidelijk in beeld.

Verzending

Na bestelling kreeg ik snel een email, dat mijn product klaar was voor transport . Meerdere emails volgde over de status. Werd bij mij afgeleverd op de afgesproken datum.

Klantenservice

Beste ervaring ooit met een klantenservice, ze antwoordde binnen een paar minuten, zij het via de email, of WhatsApp , dit was allemaal op een zondag.
Chapeau!

Algemeen

Snel besteld en snel geleverd. Door de XXL weken een goeie prijs en omdat een andere webshop nog goedkoper was kreeg ik of een HDMI-kabel of een schermreiniger. Toen ik aandrong kreeg ik de aanbiedingsprijs van de andere leverancier. Kort de vraag voor verzekering, maar niet te opdringerig.

Verzending

Kreeg binnen een uur een verzendbevestiging en track-en-trace. Andere dag netjes bezorgd.

Klantenservice

Ondanks drukte door XXL weken binnen de beloofde tijd antwoord. En ook snel reacties. Niet dat je met iemand chat die 5 minuten niks zegt. Helemaal prima.

Algemeen

Wij hebben de LG oled65C8 online besteld en ook al gebruik gemaakt van de live chat functie, omdat Platte TV een speciale actie had waarbij je op een leuke manier wordt uitgenodigd om een dealtje te kunnen maken. Al heel snel werden we het eens over een goede prijs en kon de aankoop bevestigd worden. Daarna nog wat mail contact gehad over een extra verzekering en andere benodigdheden, voordat de verkoop rond was en de betaling gedaan kon worden. Ze reageerden steeds super snel en de betaling was gelukkig ook snel gelukt. (bij zulke bedragen wil ik liever niet te lang stil staan haha)

Verzending

Door het succes van de Cashback actie van LG was het model niet gelijk leverbaar en moesten we we even wachten. Op een gegeven moment hierover contact gehad met Ivo van Platte TV en dankzij hem stond ineens de TV de volgende dag al op de stoep, dus ook hier verrast door de snelle service (waar ik toch wat huiverig voor was, want dit was de eerste keer dat ik online zo'n grote aankoop deed). Het enige nadeel was dat je bij de bezorgdienst heel weinig nog invloed had op het bezorgmoment. Dit was ook omdat de tv ineens een dag later al bezorgd werd, daardoor konden wij met ons werk ook moeilijk schuiven. Wel was ik aangenaam verrast dat ze hem tot boven in onze woonkamer bezorgd hebben. Wij wonen 1 hoog met een smalle draaiende trap, dus ik verwachtte dat we daar zelf mee moesten stoeien, of dat hij via het balkon naar binnen moest, maar de bezorgers brachten hem vakkundig en met geduld naar boven.

Klantenservice

Wij hebben zowel via de live chat als via de mail contact gehad met een paar medewerkers van Platte TV en ik vond het echt fijn hoe snel ze steeds reageren en mee denken. Vooraf bij het kopen krijg je goede informatie en achteraf bij vragen over de levering wordt er echt snel actie ondernomen, waardoor wij eerder dan verwacht kunnen genieten van onze nieuwe TV.

Algemeen

55 Inch Sony TV gekocht bij PlatteTV. Service is uitmuntend, ze luisteren naar jouw wensen en komen met een goed product.

Een van de goedkoopste in de markt. Ga zo door!

Voor 18:00 besteld, morgen in huis

Klantenservice

Snelle, vriendelijke klantenservice. Reageren snel en accuraat. Thanks voor de help! (Tim)

Algemeen

Ik had een Sony receiver besteld waarbij een ¤ 80,- cashback actie op gold. Echter was deze actie vanuit Sony helaas al verlopen, Na contact met Tim van Plattetv.nl is dit keurig opgelost. Ik kreeg de keuze uit een stronering van de ¤ 80,- of korting op de volgende bestelling. Al met al, dik tevreden!

Verzending

Verzending vlot en zonder poespas.

Klantenservice

Er werd snel en met een correcte toon gereageerd.

Algemeen

Na goed advies een LG tv tegen een scherpe prijs via de chat gekocht . Ben er zeer tevreden over. Ook over de prima service die ze je geven!

Klantenservice

Mij was een te korte kabel aangeboden. Na contact kreeg ik een 3M kabel gratis thuis gestuurd!

Winactie

Algemeen

Ik heb de Logitech Driveforce Shifter gekocht bij PlatteTV. Eerst had ik gekeken of deze op voorraad was in de winkel in Utrecht. Deze zou daar nog op voorraad zijn. Eenmaal daar aangekomen bleek deze totaal niet meer aanwezig te zijn. Vervolgens de Shifter online besteld bij PlatteTV, en deze was netjes de volgende dag geleverd. Sneller levering voor een scherpe prijs. Jammer van de onjuiste voorraad op de website.

Verzending

Verzending was super snel. Volgende dag geleverd. Niets op aan te merken! Verpakking was ook prima in orde!

Algemeen

Helder en snelle reacties. Met Tim contact gehad die heeft mij prima geholpen. De tv was op voorraad de volgende al in huis.

Netje op tijd geleverd

1 2 3 ... 36

Scorekaart voor PlatteTV

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops