PlatteTV

553 producten en 844 uitvoeringen

Gebruikers over webshop PlatteTV

Review toevoegen

Algemeen

Geweldige communicatie. Ze reageren snel op vragen. Fijne webwinkel om iets te bestellen. Mij zien ze zeker terug

Verzending

Vandaag besteld en morgen binnen, je kunt zelfs aangeven wanneer op de dag je het "pakketje" wil ontvangen

Klantenservice

Nog geen probeleem gehad met mijn producten dus niets met de reparatie service gedaan maar de communicatie is goed tijdens bestellen tot en met de levering. Ze willen mij echt hebben als klant, dat voelt goed.

Algemeen

Zoals je mag verwachten, vlot en gemakkelijk. Bestellen, overmaken en klaar. Prima systeem via IDEAL.

Verzending

Vandaag besteld, morgen in huis is mij verzekerd en daar heb ik ook wel alle vertrouwen in. Lekker snel.

Klantenservice

Na enig onderzoek bleek Platte TV de goedkoopste te zijn voor het product wat ik zocht. De vragen welke ik nog had werden per mail supersnel en netjes beantwoord. Bij mijn volgende aankoop zal ik deze site zeker niet overslaan.
Klanttevredenheid staat bij deze site hoog in het vaandel heb ik gemerkt, TOP!

Algemeen

Produkt bij PlatteTV het goedkoopst kunnen vinden, bestellen ging vlekkeloos en de volgende dag was het al in huis! Top zoals het hoort en waar menig andere shop een voorbeeld aan mag nemen!

Verzending

Rond 17.00 besteld, volgende dag voor 13.00 al binnen! Ideaal!

Algemeen

Al een aantal maal een aankoop gedaan bij PlatteTV. Steeds een betere deal kunnen krijgen. En dat gaat snel! Supersnel wordt er op mailtjes gereageerd en ga je accoord kun je een handige iDeal link krijgen zodat je het artikel ook voor de nieuwe prijs krijgt. Ook de rest van de aankoop procedure is super en snel.
Hier blijf ik altijd terugkomen!

Klantenservice

Bij mijn Oled dacht ik vreemde signaaluitval te hebben, alle zenders plotseling verdwenen. Snel werd een reparatiebedrijf gestuurd die een en ander onderzocht. Bleek een probleem met de kabelcomnector te zijn en niet met een printplaat of zo.
Advies opgevolgd nieuwe kabel, geen probleem meer.
Fijn en snel geholpen.

Algemeen

Op zoek naar tv voor slaapkamer. Na mailcontact was tv niet meer leverbaar maar kreeg meteen aanbod van nieuwer model. Na speurwerk op internet was tv elders scherper geprijsd. Medewerker plattetv.nl gezegd dat elders prijs scherper was. Meteen reactie dat ik de tv bij plattetv.nl ook voor die scherpe prijs mocht bestellen.

Verzending

Kan niets anders zeggen: top bedrijf om zaken mee te doen. Scherp geprijsd en zo niet dan valt er wel een scherpe deal van te maken

Klantenservice

Na wat over en weer gemaild te hebben met klantenservice en de bestelling geplaatst te hebben, gelijk update van mijn order dat hij verzonden was.
Prima en zeer vriendelijk contact gehad met de klantenservicen.

Algemeen

De uitleg, de service en de vriendelijkheid zijn echt ongekend. Geweldig bedrijf!
Ik ben van A tot Z vriendelijk en professioneel geholpen tegen de mooiste prijs.
platte tv is een aanrader!

Verzending

In overleg met een medewerker werd het de volgende dag geleverd. Ook dit werd uitstekend geregeld.

Klantenservice

Na mijn besluit om de aangeschafte televisie om te ruilen werd ik daar direct in ondersteund en het was zo geregeld: Inclusief een refund. En ook op het nieuwe toestel kreeg ik een prachtige korting.

Algemeen

Dit is niet de tent die je moet hebben als je een specifiek toestel wil dat ze aanbieden. Vaak hebben ze dat toestel - zo blijkt uit twee achtereenvolgende ervaringen- niet en zullen ze met een mooi aanbod voor een alternatief komen. De deal wordt wellicht alleen maar beter in termen van kortingen, maar je hebt uiteindelijk wel een ander toestel.
Case: Samsung UE40J6240 die ik wilde vanwege de koptelefoonaansluiting. Dat is tegenwoordig niet meer standaard. Standaard reactie: Wij kunnen hem wel leveren maar hebben een nog betere aanbieding. Daar was ik niet in ge´nteresseerd. Volgende aanbieding ook niet. En toen kwam de aap uit de mouw: ze konden het toestel niet leveren. Toestel staat overigens nog steeds op de site van PlatteTV, dus dat zegt veel over hun werkwijze.

Wederom beetje foute boel:
Ik kreeg allerlei aanbiedingen, maar met de mededeling dat mijn bestelling gewoon leverbaar was. Toen ik niet inging op de alternatieven bleek dat zij het door mij bestelde en betaalde toestel helemaal niet konden leveren. Ben benieuwd hoe snel ik mijn geld terug kriijg...........

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen met ons.

Het gewenste model staat bij ons op beperkte voorraad, hierbij adviseren wij u voordat u uw bestelling plaatst te informeren naar de actuele beschikbaarheid. Indien er op voorhand niet ge´nformeerd wordt kan het helaas wel eens voorkomen dat het gewenste model er niet meer is.

In zo'n geval doen wij altijd onze uiterste best u alsnog aan een goede aanbieding te helpen, helaas waren de door ons aangeboden modellen niet naar uw wens.

Wij hopen dat u het gewenste model elders zult vinden en mocht dat niet lukken dan mag u altijd terug komen op onze aanbieding.

Met vriendelijke groet,

Tim
PlatteTV.nl

Algemeen

Dit is niet de tent die je moet hebben als je een specifiek toestel wil dat ze aanbieden. Vaak hebben ze dat toestel - zo blijkt - niet en zullen ze met een mooi aanbod komen. De deal wordt wellicht alleen maar beter in termen van kortingen, maar je hebt uiteindelijk wel een ander toestel.
Case: buitenkansje LG OLED 77G6V voor net onder de 7K. Of ik niet de G7 zou willen voor 850 meer. Nee. Voor hoeveel dan wel? Voor hetzelfde bedrag. Nee, dat kon niet, maar wel voor 300 meer = 7250. En dan een onaangeraakte. Dat wilde ik wel. Bizarre deal.

Verzending

Naar de eerste getild op mijn verzoek vˇˇraf. Netjes! Maar van 'vˇˇr 18:00 besteld, morgen in huis' kwam natuurlijk niks. 2801 besteld om 2 uur 's nachts (dus ruim vˇˇr 18:00); 0502 bezorgd na 18:00. Dat is na (jan heeft 31 dagen) een week....

Beetje foute boel:
1) Bezorger begon eerst over een garantiepakket dat ik zou moeten nemen i.v.m. mogelijke dode pixels waar LG niks aan zou doen. Liet allemaal foto's van zijn smartphone zien. Bangmakerij waar denk ik - met name - non-Tweakers gevoelig voor zijn.
2) Begon over de benodigde bandbreede van HDMI-kabels tbv 4K-doorgifte en dat hij geschikte kabels bij zich had. Kolder, bijna elke HDMI-kabel van 10 euro volstaat.
3) Had een muurbeugel bij zich, waar ik erg blij mee was. Jammer alleen dat ik hem moest vertellen dat het niet de juiste was. Hij bellen met het hoofdkantoor en ik bleek gelijk te hebben. Een andere klant had met een onbruikbare beugel gezeten etc.

Algemeen

Op de site van PlatteTV geven ze de indruk dat je kunt vragen voor inruil en nog een button voor de beste prijs. Op beide vragen kreeg ik het antwoord dat ze zogenaamd de beste prijs al gaven en niets voor me konden betekenen. Ze zouden ter compensatie een waardeloos hdmi kabeltje bij doen. Ze beloven als elders je een betere prijs ziet dat zij die prijs overnemen min 5 procent. En dat is ook niet waar, dat doen ze gewoon niet. Ze gebben lak aan hun beloftes , waardeloze lafaards! Belofte maakt schuld houdt anders je mond dicht

Men reageerde niet in de beloofde 10 minuten, ook wel erg hoog gegrepen

Beste Arjan,

Vervelend om te vernemen dat wij u geen aanbieding naar uw wensen konden doen, onze excuses hiervoor.

Op ontzettend veel uit ons assortiment kunnen wij u een betere deal bieden dan de prijs zoals vermeld op onze website, echter zijn er ook modellen waarbij er simpelweg geen ruimte is voor extra kortingen.

Wij wensen u een prettige dag en u bent altijd van harte welkom!

Met vriendelijke groet,

Tim
PlatteTV.nl

Algemeen

Goed opgezette site, met een nette meedenkende klante service en goede prijzen voor de tvs en soundbars.

Klantenservice

goede nette klanteservice die mee denkt en helpt om op een mooien prijs voor de producten die je wil te komen.

Algemeen

Na de bestelling van een nieuwe televisie kreeg ik direct een bericht of ik wellicht interesse had in een upgrade naar een duurder model voor hetzelfde geld. Ik heb wel even de moeite genomen om de tv in de winkel te bekijken maar het bleek een prima keus.. Thanks voor de deal

Klantenservice

Goed en correct geholpen.. zowel online als in de winkel.

Winactie

Algemeen

Ik had veel twijfels over de geluidskwaliteit van een 2.1 soundbar ten opzichte van een gewone speaker versterker combinatie. Ben toen naar het nieuw geopende Plattetv filiaal in Amsterdam gegaan om er een aantal te beluisteren. Omdat ik nogal veeleisend ben, duurde het behoorlijk lang voordat ik tot een conclusie kwam. Maar de verkoper nam alle tijd voor me en liet me alles horen wat ik wilde.
Zelfs toen er een vervelende klant door ons gesprek heen begon te tetteren over hoeveel beter zijn set was, bleef de verkoper gefocust op de informatievoorziening voor mij.
Het belangrijkste was dat ik me niet gehaast voelde om een beslissing te nemen en vertrouwen had in de juistheid van de informatie zonder verkooppraatjes. Daardoor kon ik uiteindelijk de (in mijn ogen) juiste beslissing nemen. In dit geval de Samsung HW-MS650.

Verzending

Na de internetbestelling heb ik de soundbar 2 dagen later in perfecte staat thuis ontvangen.
Enige twijfel heb ik alleen bij het feit dat de bezorger de soundbar vertikaal hield, terwijl er op de doos toch pijlen zijn aangegeven hoe het pakket vast te houden. Maar ik weet niet hoe belangrijk het is om een soundbar horizontaal te houden, dus misschien is het geen big deal.

Klantenservice

Omdat er een Samsung actie aan de soundbar vastzat, belde ik ze enkele dagen na de koop met de vraag hoe die te activeren en ze stuurden me meteen een link. Ik voelde me snel en goed geholpen.

Winactie

Algemeen

Bestel proces liep zeer vlot mede dankzij de zeer overzichtelijke website.
De "BTW weg er mee actie" was dan ook zeer leuk meegenomen.

In de toekomst ga ik deze website zeker meenemen in verdere vergelijkingen voor nieuwe aankopen.

Verzending

Levering gebeurde door PostNL en is op de beloofde dag geleverd.
Bestelling + 1 werkdag.

Algemeen

Ik heb op 25-01-2018 contact gehad met Tim van Plattetv over de heos Bar & Heos sub.
Ik kreeg een mooie aanbieding van hem en ben zeer tevreden over de afhandeling hiervan.
Na wat heen en weer gemaild te hebben zijn we tot een overeenkomst gekomen en heb ik de producten besteld.
De producten werden de volgende dag geleverd en aren goed verpakt.
Ik ben zeer blij met de Heos Bar en de Heos Sub en ben zeer tevreden over het contact met Tim van Plattetv.
Top winkel!

Verzending

De verzending verliep vlekkeloos. De ene dag besteld en de volgende dag geleverd!

Klantenservice

Ik ben prima geholpen door Tim die heeft mij een mooie aanbieding aangeboden.

Algemeen

Op de laatste actiedag voor de aanschaf van een LG Oled (met gratis LG V30) keurig geholpen via de chat (op een zondag!). Mooie aanbieding op maat gekregen en bestelling direct betaald.

Verzending

Na betaling direct de bevestigingsmail en de factuur doorgestuurd gekregen. Levering gepland voor dinsdag. De TV kwam keurig binnen op dinsdag.

Klantenservice

Over de chat contact gehad, service was erg goed en vlot. Nog geen ervaring met after sales.

Algemeen

Door de BTW actie van Mediamarkt was de prijs van de Marantz SR5012 flink gedaald en heb ik de knoop doorgehakt om onze oude SR5200 zonder HDMI aansluitingen te vervangen... Hoi hoi, geen lipsync problemen meer...
Even rondkijken en ik zag dezelfde prijs bij nog een aantal zaken waaronder PlatteTV.nl
Omdat ik vanuit m'n woonplaats in de Achterhoek toch naar Nijmegen wilde op ziekenbezoek in het Radboud bedacht ik me dat ik gewoon even langs de vestiging in Doetinchem te rijden en 'm daar mee te nemen. Helaas bleek de website niet helemaal te kloppen en was deze daar toch niet op voorraad. Na het ziekenbezoek in Nijmegen bleek dat de Nijmeegse vestiging op 5 minuten rijden was en heb ik daar nog gekeken en warempel daar was er nog wel 1. Snel geholpen en 10 minuten later was ik een receiver rijker en een smak geld armer
Mijn eerste indruk als ik naar de website kijk is dat het een veredelde dozenschuiver is, maar na het bezoek aan de vestigingen heb ik die gedachte (in ieder geval voor Doetinchem en Nijmegen) bijgesteld.

Klantenservice

Snel geholpen, zowel in Doetinchem als Nijmegen. Omdat het vrij druk was in Doetinchem heb ik een redelijke indruk kunnen krijgen van de medewerkers daar en ik heb geen onzinverhalen gehoord, er werd ook uitgebreid de tijd genomen voor wat mensen van middelbare leeftijd. Ze konden me alleen helaas niet aan de gezochte receiver helpen.
Ook in Nijmegen ben ik uitstekend geholpen. Het was daar een stuk rustiger gezien het tijdstip dat ik er kwam (+/- 17.00u).

Algemeen

Had me voorgenomen om tijdens de BTW actie een nieuwe TV kopen, van te voren goed reviews gelezen en laten informeren, echter nog niet besloten waar ik deze zou kopen. Via de website bij de platteTV terrecht gekomen en had toch nog wel een aantal vragen, via de chat zijn deze prima beantwoord waarna ik een prijsaanvraag heb gedaan, dat was een tip op de website! Supersnel kreeg ik een mooi aanbod binnen wat net even goedkope bleek te zijn dan de andere websites, hierdoor kon ik mijn keuze snel maken. Vanwege de reviews en de vriendelijke behandeling gekozen om mijn bestelling af te ronden. Ik moet zeggen dat het hele process van vragen stellen en het afronden van de bestelling erg soepel verlopen is, waardoor ik de TV ook de volgende dag geleverd kon krijgen. Heel blij met keuze en zeer tevreden over de afhandeling van de medewerkers van Platte TV. Echt een aanrader en dat wil wat zeggen want ik ben echt heel kritisch.

Verzending

Verzending via PostNL @Home, keurig van tevoren een telefoontje en 2 super vriendelijke bezorgers geven je aankoop nog eens een extra goed gevoel.

Tegen beloning

Algemeen

BTW weg ermee, maar Platte TV mag blijven.

De Yamaha receiver die ik wilde hebben bleek extra laag geprijsd; de site was informatief en bestellen verliep vlot.
Dan verwacht je dat er wat uren met de afhandeling gemoeid zullen zijn, maar in hoog tempo tuimelden de E-mails binnen: bestelbevestiging, orderaanpassing en verzendbevestiging, alles binnen een enkel uur.
Dat is pas snel; bezorging door de Post neemt veel meer tijd in beslag.

Verzending

De receiver zat in de originele, niet eerder geopende doos. Dat wil bij sommige webshops wel eens anders zijn.

Algemeen

Zeer goed en snel geholpen door Tim. Mooi aanbod van ze gehad wat ik uiteraard geaccepteerd heb. Laat de olympische winterspelen maar beginnen want ik ben er klaar voor.

Algemeen

Toegankelijke website. Ik wist wat ik wilde bestellen en het product was snel gevonden. Ik heb een account, dus het bestel en afreken proces ging vlot. Dit alles maakt het bestellen bij PlatteTV kinderlijk eenvoudig. Aanrader!

Verzending

Aflevering van het bestelde product is mede door de bezorgdienst naar wens uitgevoerd. Daar kunnen andere webshops nog wat van leren. Dat het product gratis verzonden wordt is mooi meegenomen.

Klantenservice

Ik heb geen contact gehad met de klantenservice, maar zie de begeleiding en informatie aan de klant van het proces als een zeer sterk punt van de klantenservice. Tijdig en correct ge´nformeerd worden over de status van de bestelling en wat je kan verwachten heb ik als zeer prettig ervaren.

1 2 3 ... 33

Scorekaart voor PlatteTV

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops