PlatteTV

602 producten en 932 uitvoeringen

Gebruikers over webshop PlatteTV

Review toevoegen

Algemeen

Bestelling snel en eenvoudig, duidelijke bevestigingen van de order en fantastische klantenservice! Hier weten ze het verschil te maken!

Sneller kan niet!

Klantenservice

Het door mij bestelde product (tweede keus, ongebruikt alleen doos geopend) zou met een dag geleverd worden, echter kwam er al snel een mail dat het toch enkele dagen levertijd zou worden. Hierop gereageerd dat het fantastisch zou zijn als ik het met een dag zou hebben, echter dat er anders niets anders op zou zitten. Uiteindelijk binnen enkele minuten een reactie per mail dat ze mij blij konden maken en ik een nieuw product geleverd krijg binnen 1 dag. De volgende dag was het product er! Wat een service!!

Algemeen

Erg snel en sympathiek contact.
Kan niet anders zeggen dat het een topbedrijf is.
Scherpe en beste offerte’s. Aanrader.

Algemeen

zeer eenvoudig contact te maken via chat, vragen werden snel beantwoord. Na overeenkomst te hebben afgesloten werd alles zeer correct afgewerkt.

Klantenservice

via chat contact gezocht met klantenservice, vragen werden snel, correct en naar tevredenheid beantwoord

Winactie

Algemeen

Allereerst voor een mooi buitenkansje gegaan, helaas bleek deze op aankomst gelijk al een paar dode pixels. Gelukkig was dit al snel opgelost na contact met de klantenservice, ze boden mij twee opties aan, of gratis een nieuwe van hetzelfde model, of een klein beetje bij betalen voor een beter model (die zo overigens nogsteeds veel goedkoper was dan wanneer je die normaal zou kopen) Ben natuurlijk voor de tweede optie gegaan, en een aantal dagen later kwamen ze de TV netjes bij mij thuis ophalen, en leverde ze direct de nieuwe TV. Deze nu een paar avonden gebruikt en ik ben er al helemaal blij mee, werkt top! TLDR: Lage prijzen, en goeie service!

Algemeen

ging in eerste instantie voor het buitenkansje, maar dat was voor mijn neus verkocht.
Tegen een aantrekkelijk aanbod toch nog hetzelfde toestel gekregen,supersnel geleverd en in uitstekende staat,
Top!!!

zie boven

Klantenservice

klantenservice zeer toegankelijk en erg vriendelijk en deskundig

Algemeen

Service contact was top! Meedenken en alles perfect geregeld. Scheelt me weer een hoop zorgen.

Algemeen

Bestellen wan zo gebeurd en de andere dag al in huis en tegen de scherpste prijs die ik online kon vinden perfect dus!!

Algemeen

Wat een fantastische service. Wat ook erg leuk is, er wordt met je mee gedacht. Kies jij een artikel uit waarvan jij denkt 'That's the one', krijg je een mailtje met een beter voorstel. Echt te leuk. Nu al meerdere keren besteld en iedere keer een tegenvoorstel dat nog beter was dan mijn uiteindelijke keuze.

Heb je een vraag... je krijgt binnen 24 uur een antwoord en ze denken echt met je mee en kom je er niet uit.. geen probleem er is namelijk altijd wel een oplossing!

Ik was niet heel blij met het geluid van een soundbar.. retourneren was geen probleem, aankoop bedrag ook direct terug gestort. Super veel dank voor jullie goede service en ook via de chat goed geholpen.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Makkelijker dan dit gaat het niet worden. Er werd zelfs proactief contact met mij opgenomen via email omdat er vraag was.

Verzending

Netjes geleverd binnen het afgesproken tijdsframe, via een goede koerier waar je een uur van te voren een berichtje krijgt dat ze bijna bij je zijn. Je krijgt ook nog de vraag of ze moeten helpen uitpakken.

Klantenservice

Nog telefonisch contact gehad met de klantenservice, ging ook prima. Werd redelijk netjes te woord gestaan.

Algemeen

Prima prijs voor een product dat ik al langer wilde. Het bestel- en betaalproces is simpel en snel. Op chatberichten wordt zoals beloofd snel gereageerd

Verzending

Info over de status van de bestelling werd tijdig gegeven en de bestelling werd op tijd geleverd

Algemeen

het was makkelijk een bestelling te plaatsen en ik werd goed geholpen door de medewerkers

Verzending

TV werd op tijd en goed afgeleverd

ik werd goed geholpen

Algemeen

Goed advies per mail en de demo + afhandeling in de winkel ging zeer goed

Klantenservice

Eerst contact met de klantenservice gehad vanwege het niet weten wat voor geluidsinstallatie wij nodig hadden. Na al onze wensen kenbaar gemaakt te hebben werd ons de Sonos Beam aanbevolen waarbij wij een demo in de winkel konden krijgen. In de winkel verder perfect geholpen met als bonus nog een leuke korting op de Sonos Beam + BlueRay speler die wij meenamen.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1

Oled tv gekocht 3.999,-euro bij Platte Tv.NL in sept 2016,

1) januari 2018 volledig nieuw scherm gekregen wegens vroegtijdig inbranden
2) oktober 2018 Volledig nieuw schem gekregen alweer vroegtijdig inbranden

TV word keurig gebruikt beeld word nooit stilgezet LG heeft alles gecontroleerd of dit klopt kunnen ze zien in hun systeem menu.

Heb gevraagd of dit weer terug kan komen ,het antwoord is ja! dus binnen zeven maanden kan het de derde keer zijn dat het scherm weer gaat inbranden! Een scherm van 3.990,- euro ik zou dan zelf voor de kosten opdraaien! een nieuw paneel is bijna net zo duur als de tv !

TV was 2,5 week buiten twee jaar garantie ! Geen coulance bij platte tv, moest extra verzekering nemen werd me gemeld. LG Langs geweest heeft het onder de garantie van LG coulance regeling gerepareerd geen kosten! Verzekering was dus niet nodig Van platte tv.nl .

Graag een reactie van Platte TV aangezien ik maar geen antwoorden krijg op mijn e-mail richting reparatie@plattetv.nl hier moest ik zijn is me gemeld in chat.

werd bezorgd tot drempel

Klantenservice

Zeer slecht zoals meerdere mensen melden,via chat/bellen werd me gemeld dat ik bij hun repair afdeling moest zijn om mijn klacht kenbaar te maken??? vreemd!

Heb nog proberen te bellen naar hun direct gesprek nummer op hun site , werd de telefoon neergegooid Zeer slecht!! waarschijnlijk moeite met mensen die kritiek hebben op hun aftersales

Heel vreemd dat je ze voor alles kunt bellen behalve klachten dan moet je mailen met reparatie@plattetv.nl en hopen op antwoord !! hier wacht ik dus nog steeds op!

reparatie@plattetv.nl zou ik een reactie kunnen krijgen op mijn e-mail?

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Voldoende duidelijke site en bestellen eenvoudig. Echter wordt gelogen over voorraad en levertijd waardoor ik toch een review heb geplaatst zodat men weet wat ze moeten verwachten.

Verzending

Televisie besteld die op voorraad zou zijn. Voor x besteld is morgen in huis. Op zondag besteld. De volgende dag (maandag) kreeg ik bericht dat de TV de volgende dag binnen zou komen in hun centrale magazijn en de daaropvolgende dag (woensdag) pas bezorgd zou worden bij mij.

Contact opgenomen en vriendelijk te woord gestaan. Kreeg een pixelgarantie ter compensatie wat ik een nette oplossing vond en afleverafspraak voor na 12:00 op woensdag.

Op het moment dat ik contact opnam (maandag) stond er overigens nog steeds "voor x besteld is morgen in huis." dat is minder fraai en simpelweg bestellingen krijgen met het communiceren van valse levertijd.

Vervolgens kreeg ik woensdag rond 11:00 bericht dat hij de volgende dag pas bezorgd zou worden. De chauffeur die werd ingeschakeld was in zijn eentje (TV weegt teveel en mag niet door 1 persoon getild worden) en heeft de TV bovendien verkeerd vervoerd / uitgeladen (op een zijkant) vanaf zijn laadklep. Gelukkig niets kapot, maar niet iets wat je verwacht van een koerier.

Klantenservice

Iedere keer vriendelijk geholpen via de chat, maar informatie was niet correct op het gebied van levertijd. Al met al 3 dagen / dagdelen voor ingepland om het pakket te kunnen ontvangen.

*Reactie op reactie van de webshop. Het vertragen van een zending bij drukte is begrijpelijk. Het gaat echter om 3 dagen waar geen actieve communicatie vanuit jullie over heeft plaatsgevonden (onhandig als iemand meerdere malen onnodig thuis zit te wachten) en het feit dat gedurende de hele periode vandaag besteld is morgen in huis op de site stond.

Beste Eric,

Spijtig om te vernemen dat u langer op uw bestelling moest wachten dan gepland, onze excuses hiervoor! We begrijpen maar al te goed dat u snel gebruik wilt maken van uw aankoop.

Door de enorme drukte is er op het door u bestelde model een dagje extra levertijd ontstaan, uiteraard doen wij er alles aan om onze voorraden zo goed als mogelijk up to date te houden. Spijtig dat dit net bij uw bestelling fout is gegaan.

Wij wensen u in ieder geval heel veel plezier van uw mooie aankoop!

Met vriendelijke groet,

Tim
PlatteTV

Algemeen

Uitstekende service en super korting voor oude tv gekregen... phiilps oled 903 is fenomenaal... aanrader!

Algemeen

Goedkoop besteld via de website, de levering gebeurde via de op voorhand afgesproken periode, veilig verpakt.

Verzending

Aflevering in een originele verpakking, vriendelijke leverancier

Klantenservice

Hielden mij op de hoogte van de levering van mijn bestelling.

Algemeen

Besteld via website, de laagste prijs klopte!
Uitstekend TV toestel met veel mogelijkheden en een scherpe prijs.

Verzending

Op zaterdag order geplaatst en als leverdag maandag aangevinkt, maar kreeg een email dat maandag niet mogelijk was. Contact gehad en aangegeven dat dinsdag middag voor mij niet mogelijk was. Er is gezorgd dat het s-ochtends werd.

Klantenservice

Vooraf in zaak in Doetinchem plezierig en goed advies. Later na aankoop daar demonstratie gekregen van de Magic Remote afstandsbediening, deze is veel beter dan de gewone meegeleverde, hierna de Magic Remote aangeschaft.

Algemeen

PlatteTV doet er zoveel mogelijk aan om de klantbeleving zo goed mogelijk af te ronden. Ondanks dat er bij het bestelproces een miscommunicatie was, hebben ze daarna hun verantwoordelijkheid genomen en zijn ze me ruimschoots tegemoet gekomen waardoor mijn tevredenheid zeer positief werd afgerond.

Verzending

Installatieservice waarbij de monteur de tv kwam opgangen en aansluiten.

Klantenservice

Ondanks dat er in het begin door miscommunicatie een fout is gemaakt in de bestelling. Heeft PlatteTV zijn uitstekende best gedaan om de fout nog voor levering te herstellen en tegemoet te komen in de verwachting.

Door hun deskundige advies en mee denken is er een keuze gemaakt voor een combinatie van producten en hier is op het initiatief van PlatteTV nog extra service aan toegevoegd (in mijn voordeel).

Ik kan niks anders zeggen dan dat PlatteTV graag ook zijn klanten ziet terugkomen. En in mijn geval hebben ze dat bereikt, ik kom hier mede dankzij hun klantenservice in de toekomst weer een aankoop doen.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Alles online gedaan. Leuk mailcontact en steeds snel antwoord gekregen en een leuke aanbieding gehad.
Ik hoop het niet nodig te hebben, maar als de service bij calamiteiten ook zo goed is waardeer ik plattetv met uitstekend.

Verzending

Donderdag besteld en betaald en alles vrijdagmiddag in huis. Keurig zoals verwacht.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Slechte service. TV reparatieaanvraag wordt gewoon niet op gereageerd. Al meerdere keren gebeld en gechat, maar probleem wordt doorgeschoven naar Philips , terwijl de TV bij Platte TV gekocht is.

Klantenservice

Ik ga natuurlijk niet (MEER) bellen met mijn klacht want je wordt als een debiel behandeld door Platte TV. En gebeld en gechat heb ik al 6 keer.
27-9 reparatieaanvraag gedaan en 8-10 nog geen reactie want Philips moet het probleem oplossen, volgens Platte TV.. Er zou binnen 3 werkdagen teruggebeld worden. Ik heb de TV bij Platte TV gekocht en heb nog nooit zo'n slechte service gehad als bij Platte TV. Heb een A-Z Service Totaal Pakket, geen idee wat het woord service bij Platte TV inhoudt.

Goedemiddag Ilse,

Vervelend om te vernemen dat de afhandeling van uw defect zo ontzettend moeizaam gaat, onze excuses hiervoor!

Echter zie ik dat het werkelijke verhaal wel iets anders is dan door u omschreven, u heeft bij ons een defect gemeld op de 26e en wij hebben direct op de 27e een serviceverzoek ingediend bij Philips Nederland, zij hebben u per mail geļnformeerd waarop zij op heden nog geen reactie hebben gehad. Wellicht kunt u uw mail en ook ongewenste mail even controleren op een mail vanuit het reparatiecentrum van Philips?

We hebben deze ochtend ook een aantal keren getracht u telefonische te bereiken maar helaas hebben wij u tot op heden niet te pakken gekregen.

Mocht u de mail niet kunnen vinden laat mij dit dan even weten in een mailtje naar orderdesk@plattetv.nl.

Met vriendelijke groet,

Tim
PlatteTV.nl

1 2 3 ... 39

Scorekaart voor PlatteTV

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops