800 producten en 1.284 uitvoeringen

Gebruikers over webshop HelloTV

Review toevoegen

Algemeen

Netjes geholpen om korting te krijgen op de xr42a90k en erg goede service om alles te regelen.

Verzending

Bestelling word volgende dag bezorgd.

Goede service.

Algemeen

Na gedoe met Coolblue over een tv ben ik hier uitstekend geholpen. Ik heb een goede aanbieding gekregen en heb hier fijn contact mee gehad over de mail met Tim. Ik zal Hellotv zeker aanraden in het vervolg!!

Klantenservice

Heel fijn contact gehad via de mail. Niet eindeloos op en neer mailen, maar duidelijke mails

Algemeen

Goede uitleg over passende receiver bij mijn speakers. Vriendelijk contact via de e-mail. Scherpe aanbieding.

Verzending

Duidelijk en snel, link met informatie over de verzending. Op tijd geleverd.

Klantenservice

Vriendelijk contact via de e-mail en uiteindelijk een scherpe aanbieding.

Algemeen

Via chat functie heeft HelloTV zeer goed advies gegeven. Snel contact met medewerker van HelloTV via chat. Geeft goede indruk!

Verzending

Niets over te zeggen! Goed!

Klantenservice

Na de koop zag ik elders op internet dat de TV een paar tientjes goedkoper was bij een ander. Contact gezocht via chat. Geen issue. Het verschil werd mij terugbetaald (inmiddels door HelloTV gedaan). Super! Geeft vertrouwen.

Algemeen

Kreeg nette korting aangeboden op nieuwe tv, inclusief inruil van een oude tv. Gevolg hiervan zou zijn dat tv pas na 14 dagen geleverd kon worden. Daarom kreeg ik de geboden korting ook zonder inlevering oude tv en werd deze de volgende dag geleverd. Prima service en goed meedenken met de klant.

Verzending

Na bestelling volgende dag geleverd.

Klantenservice

Prima meedenken. Er wordt wel geprobeerd om extraatjes mee te leveren als o.a. extra verzekering en schoonmaakmateriaal.

Algemeen

Prettig ongedwongen contact, dat heeft geresulteerd in een mooie aankoop. erg tevreden met het contact, de prijs en de levering.

Verzending

TV is werd een gespecialiseerd bedrijf in onbeschadigde originele verpakking tot achter de voordeur geleverd.

Klantenservice

Contact gehad via de mail. Contact verliep vriendelijk en heeft tot een mooie aanbieding geleid.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 4

Algemeen

3 jaar geleden een Sony TV gekocht. Deze is binnen de garantie van twee jaar defect geraakt, het scherm werd af en toe zwart en het geluid ging gewoon door.

Ik ben daarom langs de winkel gegaan, daar werd een reset aangeraden. Het product heeft daarna bij a 1,5 jaar goed gefunctioneerd. Na 1,5 jaar ontstond hetzelfde probleem. Ik heb daarom opnieuw contact met de winkel gezocht, ze hebben opnieuw een reset aangeraden en aangegeven dat ik Sony anders het beste kon bellen. Ik heb Sony twee maanden geleden gebeld en zij hebben mij een " Forced data reset" aangeraden. Als de reset niet zou helpen kon ik het toestel aanmelden voor reparatie. Het toestel heeft vervolgens ongeveer 2 maanden gewerkt, maar begon toen weer problemen te geven. Ik heb nogmaals een reset geprobeerd, maar dat heeft niet geholpen.

Ik heb het toestel aangemeld ter reparatie op advies van Sony en Hellotv. Bij het reparatiebedrijf geven ze aan dat het paneel stuk is en dat dit vermoedelijk al die tijd al zo is geweest, maar dat een reset dit probleem tijdelijk heeft kunnen verhelpen.

Ik voel mij ontzettend aan het lijntje gehouden. Als ik had geweten dat de garantie maar 2 jaar was had ik het toestel meteen opgestuurd binnen 2 jaar voor een reparatie binnen de garantie. Dit is mij echter nooit geadviseerd door Hellotv. Nu heb ik op advies van Hellotv een reset gedaan wat tijdelijk heeft geholpen maar het hardware-defect natuurlijk niet heeft opgelost. Hellotv heeft dus tijd gerekt met een reset en nu het buiten garantie valt, trekken ze hun handen er vanaf.

---------------------------------------------------

Update:
Uiteindelijk teruggebeld door Thijs en toch een refurbished tv aangeboden gekregen. Omdat ik geen vertrouwen meer had in Sony een redelijke korting gekregen op een Lg toestel. Daarom beoordeling verhoogd naar voldoende/goed. Had het graag in één keer goed opgelost gezien en het aankoopbedrag als korting aangezien het probleem al lang heeft gespeeld, maar dat was niet mogelijk.

Klantenservice

De klantenservice is niet klantgericht, ik krijg steeds een standaard reactie, zonder inhoudelijk antwoord op mijn vragen. Fouten worden niet erkent.

Update: uiteindelijk toch naar tevredenheid opgelost.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2

Algemeen

Op een dinsdag een bestelling geplaatst voor een 'buitenkansje' (zgn terug gestuurd product tegen gereduceerd tarief) ruim voor 21.00. Product zou volgende dag worden bezorgd. Kreeg bevestiging dat het product is verzonden en nog een track en trace code zou ontvangen. Ondanks dat ik geen track en trace code had ontvangen werd me woensdag nog verteld dat het pakket onderweg was. Een uur later kreeg ik bericht dat het buitenkansje al aan iemand anders was verkocht (huh), maar tegen kleine bijbetaling kreeg ik een volledig nieuw product opgestuurd. Na het overmaken van het bedrag zag ik dat de 'buitenkans' nog steeds gewoon kon worden besteld op de website (aan winkelmand kon worden toegevoegd). Daarnaast stond dat het nieuwe product een aantal dagen verzend tijd had. Desalniettemin is een dag later het nieuwe product wel verzonden maar door postNL uiteindelijk pas op zondag bezorgd wat ook geheel fout ging (buiten schuld van Hellotv).

Waarom negatieve review: de site lijkt gewoon volstrekt onbetrouwbaar, buitenkansjes kun je kopen terwijl ze er niet zijn (zelfs na bevestiging per mail dat deze er niet is nog steeds op de site te kopen), levertijden lijken niet up-to-date te zijin, verzendbvestigingen worden niet of laat verstuurd.
M.i. voor een online winkel juist belangrijke functionaliteiten.

De klantenservice gaf aan dat het ook te maken had met een nieuwe site die net in gebruik was genomen, maar voor go-live mag ik aannemen dat dit getest wordt.

Verzending

Kwam door postNL maar is uiteindelijk ipv de beloofde woensdag pas op zondag bezorgd (normaal bezorgen ze zondags niet maar door de achterstand/personeels te kort/storing extra bezorg dag ingelast blijkbaar)

Klantenservice

Er wordt wel snel gereageerd op chat berichten of e-mails.

Goedemiddag,

Jammer om te vernemen dat jouw aankoop bij ons niet helemaal naar wens is verlopen, onze excuses hiervoor!

Door een kleine storing kan het soms voorkomen dat een van de buitenkansjes langer online blijft staan dan de bedoeling is, in dit soort gevallen bieden we inderdaad een gloednieuwe aan voor een minimale meerprijs maar doen er daarnaast natuurlijk wel alles aan om het buitenkansje zo snel als mogelijk van onze website te halen.

We hopen dat je ondanks enige ontevredenheid toch heel veel plezier mag hebben van jouw mooie aankoop!

Tegen beloning

dames en heren HelloTV zeker een aanrader en MR J 2 ARI al helemaal
van start-up van de website tot klantenservice tot einde van de bestelling

---

Het betreft hier een product dat word opgehaald

Het betreft hier een product dat word opgehaald

Klantenservice

Waar moet ik beginnen want tja na lang zoeken en wikken en wegen over een bepaald model uitgekomen bij HelloTV en man man man wat werd ik FAN-TAS-TISCH geholpen door Mr. J (ari)

eerst gevraagd of mijn uitgezochte model beschikbaar was voor ophalen in de winkel bleek er alleen nog 1 gereserveerd model te zijn dus dat was pech hebben

maar door het onmiddelijke omschakelen van MR J (ari) direct uitgekomen op een aangeboden model wat toch net een tikkeltje beter was in specs maar qua prijs net ietsje duurder

maar hey wie niet waagt die stinkt door een beetje brutaal te zijn nu de tv voor hetzelfde bedrag mee kunnen krijgen (met een beetje extra) door de GE-WEL-DIGE service en doorzettingsvermogen van MR J

om kort te zijn helemaal freaking geweldig, top service en MR J verdiend opslag

dames en heren HelloTV zeker een aanrader en MR J 2 ARI al helemaal

Justin Heinsmann

Algemeen: Score: 1

Algemeen

Bug in systeem, geld en bestelling kwijt.
TV en muurbeugel besteld. Voor 18:00 besteld morgen in huis. Helaas geen informatie of bevestiging meer, Geld (via iDeal) uiteraard wel afgeschreven. Via chat geven ze aan dat het door en BUG komt en vinden dat normaal. Daar moet de klant begrip voor hebben. Als IT-er vind ik dat niet normaal, dat door een bug je hele betaling en bestelinformatie verdwenen is en maak ik me zorgen over waar mijn geld en gegevens dan over beschikbaar zijn.
Ik geef dan ook het advies om een webwinkel met dergelijke IT zeker niet te gebruiken.

Klantenservice

Telefonisch niet te bereiken. Chat na 15 minuten reactie. Hoewel ik het ordernummer dat te vinden is op mijn account op de site geef, blijven ze aandringen op een bankafschrift. Zelfs als ik alle informatie geef die op het bankafschrift staat, kunnen ze nog mijn bestelling, nog mijn betaling terugvinden. Dat komt door een bug in hun systeem. Succes klant, u moet daar maar begrip voor hebben.

Goedemiddag Benny,

Ontzettend vervelend dat u deze ervaring bij ons hebt gehad, nogmaals onze welgemeende excuses hiervoor!

We hadden helaas te maken met een storing welke buiten onze eigen macht lag, er moest uitgezocht worden wat er fout is gegaan en dat duurde helaas even. Maar 1 ding is heel zeker, uw geld bent u nooit kwijt, daar hoeft u zich echt geen zorgen over te maken.

Inmiddels is de storing opgelost en is ook uw bestelling zichtbaar in ons systeem, u heeft aangegeven dat u wenst dat wij uw betaling retour betalen en dat is inmiddels in werking gesteld.

Wij hopen dat we u een volgende keer mogen laten zien dat wij beter kunnen en een goede partij zijn om uw eerstvolgende TV of audiosysteem te kopen!

Algemeen

Als je voor de prijs gaat is HelloTV echt een uitkomst. Waarom ik ze geen 5 sterren geef zit hem vooral in de manier waarop de aankoop tot stand komt. Je moet een e-mail sturen met de vraag wat de prijs voor jouw TV is. Daarna gaan er wel 10 e-mails over en weer om uiteindelijk tot de aankoop te komen. Dit is niet meer van deze tijd en zou wat mij betreft prima geautomatiseerd kunnen. Klik op de knop voor een prijs waarbij je wel je e-mail adres moet achterlaten > Krijg direct de prijs te zien en ga gelijk over tot de aankoop. Of als het verplicht is de prijs per e-mail te laten weten stuur dan een aankoopknop mee met de e-mail. Zo kost het onnodig veel tijd

Verzending

De verzending met Post NL is heel netjes en zowel de communicatie vanuit HelloTV als vanuit PostNL zijn hierin erg volledig. Fijn ook dat HelloTV zeker wil weten dat het netjes is aangekomen en daar extra zorg aan wordt besteed in de levering.

Goede Deal voor het aanschaffen van mijn nieuwe TV
Super snel reactie van klantenservice en zeer behulpzaam, echt een aanrader die “HelloTV”

Klantenservice

Goede service en “straight to the point”
Dit maakt ik niet vaak mee.

Algemeen

TV Besteld omdat de prijs (buitenkansje) opmerkelijk goed was en snel geleverd kon worden. Buitenkansje want de TV was een retour product of showmodel zonder voet die ik toch niet gebruik.
Een paar dagen later werd ik gebeld of ik A-Z Service Totaalpakket - QLED TV | 3 Jaar totaalservice aan huis |3 Jaar 100% pixelgarantie | 4 weken omruilgarantie (doos bewaren) | Leentoestel service wilde afsluiten. Gevoelig punt als je net een dikke TV hebt gekocht goed over nagedacht en toch maar gedaan.

Verzending

De TV werd geleverd door POSTNL en netjes in de woonkamer afgeleverd. Goed geïnformeerd over de levering en kort daarvoor gebeld door POSTNL voor de levertijd.

Klantenservice

De TV is echt super, tot hij 4 maanden na de aankoop een defect vertoont, het OSD kwam in beeld en ging zelf het volume aanpassen zachter of harder. De afstandsbediening werkte niet meer en de RF LED knipperde heel raar.
Uiteindelijk de afstandsbediening zelf weer gekoppeld, maar het probleem met het OSD en de RF LED kwamen snel weer terug. TV een reset gegeven en daarna kon ik de TV niet meer bedienen met de aan/uitknop op de TV en de afstandsbediening was niet meer te koppelen.

Defect gemeld bij HelloTV.nl welke Servilux inschakelen als service organisatie, maar ze leveren GEEN leen TV (heb ik wel extra voor betaald). Nu een week later en een paar klachtmails en telefoontjes komt HelloTV.nl zijn verplichting nog steeds niet na. Dit is geen service.
Wat nou A-Z Service Totaalpakket U moet zelf overal achteraan, U krijgt geen leen toestel ook al heeft u daarvoor betaald.

Wilt u een TV kopen bij HelloTV.nl gaat uw gang de prijs is goed maar verwacht hier geen service ook niet als je daarvoor extra betaald hebt.

Update:
Servilux is nu 2 maal bij mij geweest voor de reparatie van de Samsung Samsung Neo QLED QE65QN800A .
De eerste maal hebben ze de One Connect Cable vervangen, de 2e maal hebben ze een printplaat vervangen waar de infrarood, bluetooth, aan/uit knop op zit.
Bij de 2e reparatie moest de achterplaat van de TV af en helaas heeft de monteur de deze daarbij gesloopt dus nog een 3e bezoek.

En om het helemaal compleet te maken kom ik na een uur erachter dat de TV nog niet eens is gerepareerd! Ik hoor tijdens een overleg ineens dat iemand keihard de radio of TV aan heeft staan, blijkt het mijn TV te zijn, het zelfde probleem is nog steeds aanwezig!
Ik weet me hiermee geen raad meer, wat een amateuristische voorstelling is dit! DIt kan toch niet zijn waar HelloTV voor staat?

Goedemorgen,

Wat vervelend om te vernemen dat jouw mooie TV nu al defect is! We gaan er in ieder geval alles aan doen om je snel weer aan een goedwerkende TV te helpen.

Wel moet het natuurlijk gewoon zo zijn dat wanneer je ons om een leen TV vraagt, je deze ook van ons krijgt. Zou je mij dan ook even je ordergegevens kunnen toesturen zodat ik kan uitzoeken wat er mis gaat? Je kunt mij bereiken via contact@hellotv.nl.

Ik hoor graag van je!

MSI2 Karma 3,41K
Verzending: Score: 2

Algemeen

Helaas mijn TV zoek geraakt tijdens verzending. Na anderhalve week alsnog een nieuwe TV gekregen.

Verzending

TV zoek geraakt tijdens verzending. Uiteraard niet de schuld van HelloTV, maar heeft wel even geduurd voordat er een oplossing kwam.

Klantenservice

Uiteindelijk na anderhalve 'onderzoek' door PostNL naar mijn zoekgeraakte TV een nieuwe TV mogen ophalen in de winkel.

Goedemorgen,

Wat vervelend om te vernemen dat je niet helemaal tevreden bent over jouw aankoop bij HelloTV!

Ik zoek graag uit wat er fout gaat bij jullie bestellingen en ga dan tevens bekijken of de desbetreffende collega's geen andere mogelijkheden hadden om jullie beter te helpen dan jullie nu geholpen zijn.

Zouden jullie mij beide even jullie ordernummers willen toesturen via contact@helloTV.nl zodat ik jullie verder kan helpen?

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1

Algemeen

Extreme irritatie met betrekking op levering en afhandeling klachten. De klantgerichtheid laat te wensen over.

Verzending

Vanwege de score op Tweakers en het goede aanbod wat mij door HelloTV gedaan was, toch eens afgeweken van waar ik normaal mijn spullen op het internet bestel. Volgens de website “vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis”, ik snap dat dit een streven is. Voor de zekerheid de dag daarop contact opgenomen met de helpdesk over wat de status van mijn order was, hierop werd gemeld dat er een storing in het systeem van de vervoerder (PostNL) was en dat het een dag later geleverd zou worden.

Een dag later….. wederom niks ontvangen, weer contact met de helpdesk; volgens de helpdesk was het pakket niet afgeleverd omdat er niemand thuis was/ geweigerd had en retour naar de logistiek van HelloTV gestuurd. Dit terwijl ik thuis braaf op de levering zat te wachten.

Klantenservice

Het valt mij op dat de helpdesk zich verschuilt achter procedures. Er wordt niet naar een directe/ bevredigende oplossing met de klant gezocht.

Dit blijkt uit het feit dat er continue verwezen wordt naar de verantwoordelijkheid van de vervoerder (PostNL), maar niet naar de eigen organisatie.
Op het moment dat ik de order wilde annuleren en mijn geld terug ontvangen, was dit niet mogelijk omdat de TV nog in de logistieke lijn zat… terwijl ik zeker weet dat dit mogelijk is vanwege de wet/ regelgeving met betrekking op online-verkoop.

Zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Algemeen

Duidelijke omschrijvingen op de website.
Bij de items staat een duidelijke button met "korting aanvragen" en dat is ook zeker aan te raden.
Ik heb gekozen om via de chat met eem medewerker gesproken en zeer kundig advies en een scherpe deal gekregen. Na deze deal wordt je de optie gegeven om extra's aan te schaffen. Wanneer je dat vervelend vind, kan dat als storend ervaren worden, maar dit heb ik niet als storend ervaren.

Verzending

Zeer snelle verzending. Zondag een TV besteld, maandag was deze al in huis. Track & Trace via PostNL, dus vanaf daar hebben ze geen invloed meer op de verzending.

Klantenservice

De gekochte TV bleek niet aan mijn verwachtingen te voldoen door middel van communicatieproblemen van de eARC van de TV naar de Soundbar. Heb hierover contact gehad met de klantenservice en zij adviseerden mij direct met Samsung contact te zoeken. Dit gedaan en het bleek een software-issue te zijn. Dit via de chat teruggekoppeld en aangegeven dat ik niet tevreden ben met de TV en deze wilde inruilen, mij werd toegezegd teruggebeld te worden door een medewerker.
Werd netjes binnen 24 uur teruggebeld en een vervangend toestel besproken met de medewerker. Via de afdeling planning een afspraak gemaakt om de TV om te ruilen en ook dit verliep probleemloos.
De TV werd door een eigen medewerker aan huis binnen het gestelde tijdvak en met netjes bellen ruim voor aankomst omgeruild voor een toestel dat probleemloos werkt.
Een groot compliment voor PlatteTV / HelloTV voor de verleende service!

Verzending: Score: 3

Algemeen

De tv die we hadden gewild was helaas niet meer leverbaar, maar dat hebben ze bij Hello tv (voorheen platte tv) goed opgelost. De volgende dag kwam mijn tv keurig aan en enkele dagen daarna hebben ze me nog gebeld of alles goed was gegaan en of de installatie ook was gelukt.

Verzending

De ochtend van levering kreeg ik netjes een bericht met een tijdspad van 3 uur waarin het geleverd wordt. De heren hebben de tv keurig afgeleverd.

Klantenservice

Het kan soms wat langer duren voordat je iemand aan de lijn krijgt, echter helpen ze je wel heel goed en via de mail gaat het ook prima.

Algemeen

Het aanvragen van een deal was snel geregeld.
Vervolgens reageren ze snel op verdere vragen omtrent de bestelling en denken ze goed mee.

Algemeen

Een Samsung soundbar aangeschaft en hierbij na overleg ook de Vebos vloerstandaarden voor de achterspeakers er bij besteld. De communicatie is snel en vriendelijk en in een prettige sfeer. Alles tegen een scherpe prijs, waarbij ook nog de cashback actie van Samsung van de prijs afgaat.

Algemeen

Snelle contact via mail en goede hulp bij het kiezen van de juiste accessoires voor bij m’n TV.

1 2 3 ... 221

Scorekaart voor HelloTV

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie