710 producten en 1.105 uitvoeringen

Gebruikers over webshop HelloTV

Review toevoegen

Algemeen

Contact met deze shop verloopt altijd heel goed en snel. Meerdere TV's besteld en soundbars besteld afgelopen jaren, altijd keurig geholpen en geleverd. Voor TV's en geluidsapparatuur is dit m'n go to webshop.

Klantenservice

Vorige week nog een soundbar besteld voor een prima prijs, en toen kwamen de actiedagen waarmee die soundbar nog aanzienlijk goedkoper was. Daarover contact gehad en ze hebben het verschil binnen enkele dagen alsnog teruggestort.

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Hele nette prijs afgesproken voor mijn nieuwe tv, snelle levering ook. Kortom, zeker een aanrader. Tim, dank nog.

Verzending

Snelle levering, de tv was de dag na bestelling al geleverd. Alles netjes in originele doos verpakt en de bezorgers hebben hem netjes binnen gezet.

Klantenservice

Contact ging snel en netjes. Heb alleen zo'n 4 a 5 mails met vragen moeten beantwoorden voordat ik tot koop over kon gaan. Had van mij in één mail gemogen. Maar op zich wel prettig verloop van communicatie.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Snel geholpen per mail en hierdoor ook snel de bestelling kunnen plaatsen. Volgende dag is de TV op de juiste tijd afgeleverd. Na openen van de verpakking bleek er een kabel niet aanwezig te zijn, deze is na een dag kosteloos toegestuurd. Van a t/m z top geregeld!

Algemeen

Ik ben iemand die niet vaak positieve reviews achterlaat terwijl ik wel blij was met de service. (Wel negatieve, als ik boos ben natuurlijk) daar moet maar eens verandering in komen met deze review.
Ik ben namelijk erg tevreden met de service van HelloTV.
Het is een apart business model, met veel klantcontact. Voor een organisatie die soms stunt met prijzen toch moeilijk te verantwoorden. Klantcontact kost immers (dure) werknemers uren.
Echter lijken ze vol in te zetten op upselling, al wordt het nooit opdringerig. Ik vond het persoonlijk contact eigenlijk wel prettig.
Al met al leuke en positieve ervaring. Ze zitten zeker in m’n evoked set, na 1 bestelling al.

Klantenservice

Ik ben dan misschien van de generatie die het liefst whatsappt of live chat. Bellen of mailen vind ik niet prettig. Maar deze keer had ik contact over de mail en dat beviel me best.

Algemeen

Reageren heel snel met duidelijke uitleg. Daarnaast bieden ze super service. Twee weken nadat ik een grote bestelling had geplaatst was er opeens extra korting, verschil toch retour gekregen. Dat is het vermelden waard!

Verzending

Snel geleverd binnen het tijdvak door zeer klantvriendelijke bezorgers, top!

Klantenservice

Reageren snel, zijn klantvriendelijk en komen met een passende oplossing!

Algemeen

Gisteren een SONOS mini sub om 16h besteld en vandaag (zaterdag) om 11.30h in huis. Gewoon alles TOP! Alles verliep gewoon gesmeerd. Zeker bedankt Tim HelloTV voor de goede prijs van de mini sub.

Verzending

Idem aan korte toelichting zoals hierboven beschreven, nogmaals super bedankt!

Klantenservice

Een man een man - een woord een woord - thankssss……. Het gehele proces was / is prima / uitstekend……

Algemeen

Je wordt op de website gestimuleerd om over de prijs te onderhandelen, iets wat ik zelf onprettig vind om te initiëren maar dit gaf me een fijn steuntje in de rug.
Uiteindelijk tot een goede prijs gekomen, er werd snel gereageerd op de mail, ik werd prettig te woord gestaan en ben simpelweg ontzettend tevreden.

Uiteindelijk in de winkel zelf betaald, ook daar werd ik uitgebreid geholpen, er werden nog wat vragen gesteld om mij te helpen de beste kijkervaring te geven die ik kon krijgen (bijv even checken of ik een juiste HDMI kabel had, toch een belangrijk detail).

5/5 would buy here again.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Tijdens black friday een LG OLED televisie gekocht bij HelloTV voor een bedrag van €1400. Gezien het een cadeau voor de feestdagen was, hebben wij deze pas 4 weken later geïnstalleerd. We hebben meteen geconstateerd dat de televisie totaal niet werkte. Onmiddellijk contact opgenomen met HelloTV inclusief foto’s waarop alle beschermfolie nog aanwezig was. Zij wouden ons totaal niet verder helpen en zeiden dat we enkel konden retourneren binnen de 2 weken na aankoop. Er geldt nog altijd zoiets als de wettelijke garantie in België. Op hun website maken ze reclame dat ze u ook daarbij verder helpen. Hebben we niks van gemerkt ondanks we er uitdrukkelijk naar gevraagd hebben.

We hebben dan zelf rechtstreeks contact opgenomen met de fabrikant LG welke de televisie wel degelijk onder garantie heeft hersteld.

Na het inwinnen van juridisch advies bij Test Aankoop zijn we te weten gekomen dat de verkoper, in dit geval dus HelloTV, verplicht is om alle zaken met betrekking tot garantie voor u te regelen. Daarnaast moet bij een defect binnen de 6 maanden na aankoop de verkoper aantonen dat het defect veroorzaakt is door de klant en niet andersom. HelloTV heeft hier dus niet volgens de wetgeving gehandeld en ons volledig in de steek gelaten. Gelukkig hebben we zelf contact opgenomen met LG of we waren ons geld gewoon kwijt.

Zeer slechte klantenservice. Wij gaan in de toekomst zeker niets meer kopen bij HelloTV.

Verzending

Televisie werd stuk geleverd; bij het opzetten zwart beeld. Verzending werd wel op tijd geleverd.

Klantenservice

Zeer waardeloze klantenservice. TV was 4 weken oud en wouden ons niet verder helpen bij de wettelijke garantie ondanks dit verplicht is volgens de Belgische garantiewetgeving. Zie bovenstaand bericht.

Goedemiddag meneer de Brandt,

Onze welgemeende excuses voor de slechte ervaring die je hebt gehad tijdens het defect van de mooie OLED TV die je bij ons gekocht hebt, dat is zeker niet de bedoeling.

Ik heb me even ingelezen in de ontstane situatie en kan je alleen maar gelijk geven in het feit dat hier niet gehandeld is zoals je van ons mag verwachten, dat betreuren we enorm.

Ik zie dat jouw klacht inmiddels verholpen is en dat je bij deze beschikt over een goedwerkende OLED, ik ben blij om dat te horen.

Nogmaals onze welgemeende excuses en hopelijk mogen we je een volgende keer laten zien dat wij beter kunnen.

Met vriendelijke groet,

Tim

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Ik heb een SAMSUNG Frame 2022 75 inch gekocht en gisteren 10-01-2022 ontvangen. Ik pak het uit en ik zet het aan, ik zie veel vlekken op het scherm en Backlight bleeding.

In eerste instantie ging het niet goed qua communicatie, later hebben we uitgepraat en het was netjes opgelost. Hello TV gaat de tv gratis ophalen en ik krijg mijn geld terug.

Verzending was prima

Algemeen

Alles is via de mail gegaan het heen en weer mailen ging super vlot gisteren begonnen met mailen een paar kleine dingen kon ik niet uit komen maar hier heeft Tim mij uitstekend en direct mee geholpen en morgen krijg ik mijn nieuwe tv al super aardig en veel geduld. Dikke aanrader voor iedereen

Klantenservice

Super goed tot nu toe nog het beste met wat ik heb gehad

Algemeen

Vragen worden goed beantwoord en ze beschikken over veel vakkennis. Hierdoor hoef je niet lang te twijfelen op de aanschaf van je product

Verzending

Mijn bestelling werd netjes en heel snel geleverd

Klantenservice

Ik heb een zeer goede ervaring met de klantenservice, vragen werden snel en goed beantwoord

Algemeen

Snel en prima contact gehad via de mail met Tim. Vragen werden snel, duidelijk en vriendelijk beantwoord waarbij ook werd meegedacht over mijn persoonlijke situatie. Top!

Klantenservice

Via de mail de klanten service een aantal vragen gesteld. Deze werden snel en op een prettige manier beantwoord.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Mooi spul, goede prijzen, waardeloze aftersales, als je wat wil kopen heb je supersnel reactie, heb je je reeds betaalde bestelling geanulleerd, dan krijg je ze niet meer te pakken.

Verzending

Mijn bestelling zou eerst pas na kerst afgeleverd kunnen worden, maar kwam de volgende dag al.
Echter ik heb de TV toch nog ergens veel goedkoper gevonden en mijn bestelling bij HelloTV geannuleerd, ik heb contact met de vervoerder opgenomen dat mijn bestelling retour kon naar afzender, nu wacht ik al 2 weken op mijn geld, ook krijg ik geen duidelijkheid van Hello Tv, net 20 minuten in de wacht bij hun telefoonnummer en dan wordt ineens de verbinding verbroken, ook via mail reageren ze gewoon niet, via chat geven ze ook totaal geen duidelijkheid.

Klantenservice

Als je iets wilt kopen of advies wilt zijn ze supersnel, daarna echter lukt het niet meer om in contact met ze te komen.

Goedemiddag Sander,

Wat vervelend om te vernemen dat de retourzendingen van jouw bestelling iets langer duurt dan je had verwacht.

Omdat hier hier geen reguliere retourzending naar ons betreft kan dit inderdaad iets langer duren dan normaal, de TV moet namelijk eerst weer retour naar het distributiecentrum van onze vervoerder en daarna ook nog terug naar ons, En ondanks dat wij onze vervoerders en klanten volledig vertrouwen willen we retourzendingen wel eerst in handen hebben en controleren voordat wij overgaan tot retour betalen hiervan.

Inmiddels kan ik je geruststellen, jouw bestelling is afgelopen weekend bij ons retour gekomen en de retour betaling is met een paar dagen weer terug op jouw rekening.

Wij wensen je veel plezier met jouw Sony OLED en graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Tim

Algemeen

Ik had ‘s avonds via e-mail een offerte gevraagd voor de Denon AVR-X2800H receiver en kreeg de morgen erna een offerte met meteen een flinke korting. Na een paar e-mail uitwisselingen met Tim, ook nog de extra 3 jaar service en garantie voor een gering bedrag met flinke korting toegevoegd. Hierna meteen besteld en een dag later werd hij al bij mij thuis afgeleverd.

Verzending

Levering één dag na bestelling in goede staat ontvangen. Duidelijke communicatie omtrent levering.

Klantenservice

Goed geholpen via e-mail door Tim. Steeds binnen enkele minuten reactie. Verder nog geen klantenservice nodig gehad gelukkig.

Algemeen

Super blij met de tv + ervaring bij HelloTv, Tim heeft mij uitstekend geholpen mij het aan schaven van mijn nieuwe tv

Hi,

Ik heb een zeer fijne ervaring gehad bij Hello TV.

Heb gekozen voor de The Frame (samsung) waarbij ik een hele aantrekkelijke korting van hun heb ontvangen.

Vervolgens heb ik ook mijn huidige tv mogen inruilen voor een leuke prijs, dit ging ook allemaal vrij gemakkelijk

Tim heeft heel goed met mij nagedacht voor wat ik de tv ging gebruiken en wat ik nog eventueel nodig zou hebben hiervoor.

Super blij met de tv en ervaring bij hello tv

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Ik had een televisie uitgezocht.Tim heeft ons gewezen op een betere versie en heeft ons een mooie aanbieding gedaan. Snelle reactie op e-mails.

Verzending

Snelle levering, werd goed op de hoogte gehouden.

Algemeen

Heel fijn geholpen door Tim met goed advies.
Ook het contact via de mail was erg goed en snel.

Klantenservice

Uitstekend geholpen. Contact ging erg vlot.

Algemeen

Mooie prijs kunnen afspreken voor de aanschaf van een televisie. Er wordt snel gereageerd op berichten.

Verzending

24 December besteld en 27 December in huis. Ondanks de drukke kerstperiode supersnelle gratis levering.

Klantenservice

Er wordt zeer snel gereageerd op vragen die ik via de mail heb gesteld.

Algemeen

Bestelling plaatsen gaat heel makkelijk
Daarnaast een goede prijs gekregen zonder teveel problemen
Snelle reactie op vragen
Heb je een of meerdere tv’s nodig voor privé of zakelijk dan kun je eigenlijk niet om hello tv om
Bespaart je redelijk wat centjes

Levering zoals gepland

Snelle antwoorden op vragen

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Over de aanschaf van de tv was al snel een akkoord bereikt. Goed advies en supergoede deal. Tim heeft een goed advies gegeven.

1 2 3 ... 229

Scorekaart voor HelloTV

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie