Kamera Express

4.284 producten en 6.150 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Kamera Express

Review toevoegen

Algemeen

Voor het eerst een bestelling gedaan via Kamera Express. Ik kon goed vinden wat ik zocht en de informatie over de producten was duidelijk. En mijn laatste vragen kon ik gemakkelijkv steken via de chat De afhandeling was op alle fronten snel en het contact prettig.

Verzending

De levering was super snel; de volgende dag! Goed en veilig verpakt. Ik vond het alleen vreemd dat ik niet voor ontvangst heb getekend, want dat was geloof ik wel de bedoeling.

Klantenservice

Ik kon snel en gemakkelijk mijn vragen kwijt via de chat. En toen ik elders een lagere prijs tegen kwam was een email naar de klantenservice voldoende om aanspraak te maken op de laagsteprijsgarantie van Kamera Express. De volgende dag was het prijsverschil teruggestort op mijn bankrekening. Top!

Algemeen

goede voorlichting, juist advies, makkelijk bestellen, super snelle levering
kortom super, geen op of aanmerkingen

super snel

Algemeen

Soms moet je even wachten, maar ben je aan de beurt dan is het personeel vriendelijk, duidelijk en nemen de tijd voor de beantwoording van je vragen.

Klantenservice

Bij de koop mijn oude Contax G2 ingeruild. Hierbij naar tevredenheid een bod ontvangen. Reden geweest voor de aanschaf van een extra objectief Fuji XF 10-24 iOS fujinon. Voor kamera Express een extra deal en voor mij een mooie lens bovenop de Fuji XT-20 met 18-55 objectief.

Algemeen

De bestelling was duidelijk en eenduidig. Met een goede uitleg over het bestelde.
De verkoper was vriendelijk en geduldig.

Verzending

De bestelling werd keurig en op tijd afgeleverd

Vlot verloop;
- bestelling op de site was OK,
- assistentie ook via de chat, OK
Alsook de levering tijdens de feestdagen waren gerespecteerd..

Verzending

Op tijd en netjes afgeleverd

Algemeen

Uit mijn vorige goede ervaring met Kamera Express heb ik nu ik een camera zocht die beter geschikt was voor film wederom bij hen aangeklopt. Mijn oog was gevallen op de Canon E80. Via de chat fijn contact en informatie hierover mogen ontvangen.
Toen deze kamera in de aanbieding voorbij kwam heb wilde ik tot aanschaf overgaan. De prijzen in de digitale folder kwamen echter niet overeen met de prijzen op de website. Uiteindelijk via klantenservice de kamera alsnog volgens de prijs v/d folder kunnen aanschaffen.

Verzending

Afhandeling hiervan was wat rommelig.
- Kreeg wel betaallink maar geen bevestiging of info over wanneer het verzonden ging worden.
- Giftbox die bij de aanbieding hoorde was toegezegd werd niet meegestuurd, bleek later uitverkocht (maar was wel toegezegd/bevestigd bij aankoop). Hier moest ik zelf steeds achteraan, beetje vervelend wel.
Communicatie wat dat betreft kon zeker beter.

Klantenservice

Snel contact en advies via de chat, altijd vriendelijk. Heel prettig.
Communicatie kon wat duidelijker over het verzenden en niet beschikbaar zijn van de box terwijl ze het zelf eerst hebben bevestigd dat dit erbij zou zitten.
Maar blijft heel fijn om bij ze aan te kunnen kloppen.

Algemeen

De producten die ik wou waren op voorraad in de winkel. Snelle service! En de factuur had ik gelijk in mijn inbox waarmee ik nog een cashback kon invullen op de webbsite.

Algemeen

Ik heb bij Kamera Express Utrecht een Nikon D850 besteld. Ik kreeg binnen 2 weken een e-mail met de mededeling dat de camera in de winkel was. Prettige aan Kamera Express Utrecht vind ik het deskundige personeel

Verzending

Ik heb de camera in de winkel opgehaald en binnen twee weken een D850 in huis hebben vind ik ERG snel

Klantenservice

Soms lang aan de telefoon voordat je iemand te spreken krijgt.

Algemeen

Afhandeling is gegaan zoals het hoort niet meer en niet minder, alleen jammer dat je voor verlenging van je garantie naar 5 jaar verplicht bent om een review te schrijven, zou ik persoonlijk niet verlangen van mijn klanten, maar dat is mijn mening.

Verzending

Het doet wat het moet doen nog niet echt de kans gehad te testen het weer laat het momenteel niet echt toe om mooie foto's te schieten buiten.

Algemeen

Ik ben naar de Superstore in Utrecht gegaan, omdat ik een objectief wilde inruilen. Daar ben ik prima en geduldig geholpen, en heb een redelijke inruilprijs gekregen.
Minpuntje was dat in de winkel pas bleek dat je 2% extra betaald als je met credit card betaald (en dus moest ik een tijdje wachten voor mijn verlaagde bankpas-limiet door de bank verhoogd was).

Verzending

Omdat het nieuwe objectief niet op voorraad was, werd het verstuurd. Binnen een dag had ik het in huis.
Er had naar mijn mening iets meer dempend materiaal in de doos mogen zitten.

Winactie

Algemeen

Ging eerst voor de canon 70-200mm f/4 usm zonder stabilisatie ik had 8 dagen bedenktijd dat vond ik een goede service van kamera-express waardoor ik alsnog kon omruilen naar de is usm wat een geweldige lens super tevreden.

Klantenservice

Medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam ben echt tevreden ze staan altijd klaar voor alle soort vragen.

Algemeen

Was op zoek naar een nieuwe Camera, uiteindelijk gekozen voor de nikon 3400.
Bij Kamera Express geweest na veel speurwerk, goed en snel geholpen met het goede advies

Hier ook een 55- 300 mm nikkor Lens bij aangeschaft de foto's zijn mooi scherp , scherper dan ik in eerste instantie dacht.

Top camera

Algemeen

Ik zocht een Nikon D5600 en deze was niet op voorraad in de winkel. De body werd naar de winkel gestuurd en daar heb ik het toestel kunnen bekijken. De uitleg in de winkel was goed, er werd tijd voor je genomen en geadviseerd over een tasje en een filter.

Klantenservice

De vraag aan de Klantenservice over een combinatie met een lens werd snel beantwoord en de prijs op de website werd daarna ook naar beneden aangepast. Communicatie via zogenoemde tickets per email liep voorspoedig.

Algemeen

Ik was op zoek naar de Canon 80D. Helaas was de camera op de website van Kamera Express tijdelijk uitverkocht. Gelukkig was hij bij een van de vestigingen nog op voorraad. Direct gereserveerd, en diezelfde avond nog opgehaald. Perfect.

Klantenservice

Ben prima geholpen. Naast het geven van wat uitleg werd er ook niet moeilijk gedaan over de laagste prijs garantie. De camera was elders goedkoper, en ik kreeg hem netjes voor die goedkopere prijs mee.

Algemeen

Goed geholpen in de zaak in Zwolle. Duidelijke uitleg, goed geluisterd naar mijn wensen en budget. Uitleg en complete set gekocht om aan de slag te gaan. Aanrader voor iedereen die geen ervaring heeft om bij Kamera Express te orienteren en voorlichten

Klantenservice

Zij hielpen mij snel met voorlichting en de juiste acties en ondersteuning

Algemeen

Prima site duidelijk, netjes verpakt op tijd geleverd, dus een keurige webwinkel voor herhaling vatbaar. Prijs volgens afspraak zonder bijkomende kosten.

Verzending

Keurig volgens afspraak op tijd geleverd

Klantenservice

Ge´nformeerd bij de klantenservice , en werd netjes te woord gestaan, omtrent een vraag over de bezorging

Algemeen

Goede service, makkelijk te bestellen en snelle verzending. Alleen was het objectief niet in de originele doos verpakt. Bleek toch een bulk objectief te zijn

snel geleverd

Algemeen

Ik heb een erg goed advies gekregen bij de aankoop van de camera en de bijbehorende accessoires. Voor een aankoop is Kamera Express zeker aan te raden.

Verzending

De camera met flitser was op voorraad dus deze heb ik direct mee kunnen nemen.

Klantenservice

Snelle en correcte medewerkers.

Algemeen

Per toeval was de camera die ik wilde kopen nog op voorraad en heb deze dan ook direct mee kunnen nemen. Ik ben goed voorgelicht welk hoesje en adres accu ik erbij kon kopen.

Klantenservice

Helaas bleek de objectief sensor in mijn camera niet goed te werken waardoor deze het niet meer deed. Na mijn vakantie direct de camera terug gebracht en aanvankelijk zou ik direct een nieuwe krijgen, alleen was de camera nog steeds niet leverbaar waardoor hij toch ter reparatie werd aangeboden. Goed geregeld dus.

Uit eigen beweging

Algemeen

Erg goed advies gehad bij de aankoop van een camera met accessoires. Zou voor een volgende aankoop direct terugkomen naar deze winkel!

Verzending

De gekochte Canon 200D is precies wat ik nodig had. Op basis van de folder kwam ik eigenlijk voor een andere camera, maar door het goede advies uitgekomen bij de juiste camera voor mij.

1 2 3 ... 172

Scorekaart voor Kamera Express

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg