Kamera Express

4.372 producten en 6.352 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Kamera Express

Review toevoegen

Algemeen

Ik ben meer dan uitstekend geholpen in de Kamera Express XL te Arnhem. Ik had al een camera op het oog, echter de verkoopster van de winkel had goed door wat mijn wensen waren en heeft mij een beter passende camera set laten zien voor bijna exact dezelfde prijs. Ik heb de camera nu een klein uurtje kunnen testen en ik ben er super blij mee!

Klantenservice

Een super klantenservice! Ik werd snel te woord gestaan en de verkoopster heeft mij een duidelijke uitleg gegeven over de camera die ik op het oog had, en de camera die zij beter bij mij vond passen.

Uit eigen beweging

Algemeen

Goede internetsite. Fijn in combinatie met chathulp: direct geholpen, persoonlijk en professioneel deskundig advies.Top! Alles is ook snel te vinden, goede betaalmogelijkheden en snelle levering.

snelle levering, goed verpakt

Klantenservice

De winkel zelf is ook goed, deskundigheid. Leuk dat er ook tweedehands altenatieven worden geboden (dus niet per definitie dure nieuw materiaal aansmeren. Winkel zou iets gezelliger aangekleed kunnen.

Algemeen

Naar de winkel in Capelle aan den IJssel geweest en uitstekend geholpen.De camera voldoet aan mijn eisen en uitleg prima!

Algemeen

Ik ging expres naar de winkel ipv online, omdat ik uitleg wilde en de camera wilde uitproberen. Dit lukte onder begeleiding van vriendelijke en deskundige uitleg door Wouter in Amsterdam.

Winactie

Algemeen

No nonsens behandeling. Vriendelijk, vakkundig en plezierig. Duidelijke uitleg met de uitnodiging om koffie of water te drinken. Waar vindt je dit nog=

Algemeen

Goede service bij een medewerker (Vincent in Breda) die verstand van zaken had. Hij wist ook veel uit eigen ervaring te vertellen, en was zeer servicegericht in zijn advies aan ons. De productkeuze was zeer ruim en wij hebben gelijk ook een fantastische rugzak kunnen aanschaffen! Wij zijn nog steeds erg blij met onze aankoop.

Algemeen

Prima winkel, met scherpe prijzen. Overdag toch de overweging gemaakt om een nieuwe lens te halen en na het werk kunnen ophalen en kunnen testen.

Klantenservice

Extra info gekregen over de lens en met een medewerker nog het eea besproken over upgrades en andere mogelijkheden.

Algemeen

Een perfecte professonele uitleg gekregen, duidelijke prijzen en zelfs een korting gekregen. Een aanrader. Top !

Ter plaatse gekocht

Klantenservice

Ik werd fantastisch goed geholpen in de winkel te Wilrijk en ben zeer tevreden van mijn aankoop. Met de professionele uitleg van de verkoper heb ik naar mijn zins de juiste keuze kunnen maken. Hartelijk dank daarvoor?

Algemeen

Ik was van plan een nieuwe Sony camera te kopen (de vorige is ruim 10 jaar oud), maar na het aanhoren van het verhaal van de medewerker van Kamera Express ben ik overgestapt op een Olympus systeemcamera met 2 objectieven. Het ziet er allemaal veelbelovend uit.
Ik raad iedereen aan zich goed voor te laten lichten voordat er (vaak) veel geld wordt uitgegeven aan een nieuwe camera. Het kan tot compleet andere inzichten leiden.

Algemeen

Prima ervaring met Kamera Express en daarom besloten ook hier weer mijn nieuwe Nikon lens aan te schaffen.

Klantenservice

Prima geholpen met goede uitleg en medewerkers die nog tijd aan je willen besteden !

Algemeen

Kamera Express is inmiddels mijn vaste webshop geworden voor het kopen van fotografiespullen. Ik heb nu meerdere keren iets besteld op de website of gekocht in de winkel. De webshop is duidelijk en overzichtelijk en het aanbod is gigantisch. De levering is snel en wanneer iets niet op voorraad blijkt te zijn word je hiervan goed op de hoogte gehouden. Ik kijk iedere week weer uit naar de deal van de week die je in je inbox krijgt! Ook in de winkel zijn ze vriendelijk en behulpzaam en is het geen probleem om enkele lenzen even te testen. Ik heb 1 keer iets retour moeten sturen en ook hier was de afhandeling goed. Via de mail word je netjes op de hoogte gehouden van het retourproces. Al met al: mijn go-to webshop voor fotografiespullen!

Verzending

Snelle levering, goed verpakt.

Prima.

Algemeen

Ik heeb de camera in de winkel gekocht en de service was niet echt top. De camera kwam te laat en ik werd niet goed op de hoogte gehouden

prima camera

Winactie

Algemeen

Voor zover ik kan beoordelen ben ik erg goed geholpen. Ben enorm tevreden over mijn nieuwe camera en toebehoren. Alles wat ik hoopte. Mijn vragen zijn geduldig uitgelegd.

Verzending

De kamers die ik graag wilde hebben was niet op voorraad. Er werd contact gezocht met een ander filiaal en het dezelfde dag nog geleverd in Eindhoven

Algemeen

Prima hulp in winkel bij zoeken van nieuwe camera. Ik moest mijn (opzich prima) Canon camera vervangen, die was verouderd (en te zwaar).

Verzending

Product was zelfs uit voorraad leverbaar !

Algemeen

Al vaker bij KE gekocht en eigenlijk nooit problemen, ook nu de Sigma 150-600C gekocht met USB dock en netjes volgende dag geleverd.

Verzending

Besteld volgende dag geleverd zoals beloofd

Klantenservice

Er was wat onduidelijkheid mbt de EAN code voor de Sigma Cashback maar na 1 mailtje is dat ook naar volle tevredenheid opgelost.

Algemeen

Prima ervaring met Kamera Express en daarom besloten ook hier weer mijn nieuwe lens weer te kopen

Verzending

levering snel maar Garatiecertificaat ontbreekt.
dit gemeld bij Kamera-Express.

Klantenservice

altijd zeer tevreden geweest, dus ook vertrouwen dat ze het probleem met het garantiecertificaat oplossen

Algemeen

Deskundige geduldige verkoper met verstand van zaken. Drukt in de zaak maakte verder niet uit hij voelde zich niet opgejaagd

Verzending

Was even niet voorradig maar binnen week geleverd

Klantenservice

Gebeld over de levering en hier vlot en netjes te woord gestaan

Algemeen

Altijd weer deskundig personeel en prima advies bij Kamera Express. Na uitgebreid vooronderzoek, langdurig te woord gestaan, alle opties in handen gehad en daadwerkelijk combi's met lenzen geprobeerd. Onvoorstelbaar dat het personeel werkelijk van elke camera de specificatie en plussen en minnen lijkt te weten. In dit geval ook echt met een fantastische camera thuis gekomen. Dus helemaal happy!

Uit eigen beweging

Algemeen

Bij Kamera Express Capelle ad IJssel 4 sony emount lenzen in handen gehad, was geen enkel probleem, we konden echt hands-on onze keuze maken.
Dan een vriendelijke prijs betalen, prima geregeld.

Klantenservice

Heel fijn geholpen, mijn lijstje werd nog even uitgebreid met een extra keuze.
Uiteindelijk tevreden vertrokken

1 2 3 ... 208

Scorekaart voor Kamera Express

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg