Kamera Express

5.185 producten en 7.779 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Kamera Express

Review toevoegen

Algemeen

Everything was as expected. Good and fast delivery. I ordered some Cokin filters, and they came the next days.

Verzending

I live in a remote area, and the package still came fast.

Algemeen

fujinon XF 10-24 bij KE gekocht na research op hun overzichtelijke website. Goede informatie in de fysieke winkel. Met de cashback actie van Fuji was de deal snel gesloten.

Verzending

Goede en snelle levering.

Algemeen

ik werd goed geadviseerd in de winkel in Breda. vriendelijk personeel die je willen helpen.

Algemeen

Na uitgebreid onderzoek op internet heb ik uiteindelijk een Fujifilm X-T20 met kitlens gekocht bij Kamera Express te Breda (in de winkel zelf). Ik heb een oude compactcamera ingeruild waar ik (logisch) een klein bedrag voor terug kreeg. Ik heb in de winkel advies gekregen en heb de verschillende alternatieven kunnen bekijken.

Klantenservice

Advies van Kamera Express Breda was duidelijk maar leek me niet volledig objectief. Bepaalde merken werden duidelijker aangeprezen dan andere.

Algemeen

(na schrijven review 5 jaar garantie op producten)
Dat terzijde, het bestellen was eenvoudig en de levering snel.

De dag na mijn aankoop was er een nieuwe cashback actie gestart. Gemaild of ik de actie alsnog kon gebruiken, dit werd snel en vriendelijk geregeld.

Klantenservice

De dag na mijn aankoop was er een nieuwe kortingsactie gestart. Gemaild of ik de actie alsnog kon gebruiken, dit werd snel en vriendelijk geregeld.

Algemeen

Ik wist wat ik wou aanschaffen. Via hun website de voorraad gecheckt. Binnengelopen in de XL store in Arnhem. Camera gekocht, reserve batterij, sd kaart en lader. Gaf aan weinig tijd te hebben. Zaken werden snel afgehandeld, had zelf een voorkeur voor de originele extra batterij ipv een ander merk gezien de 3 euro prijsverschil. Ook omdat toekomstige firmware updates soms problemen geven met ander merk batterijen. Alternatieve lader ipv mijn eigen voorkeur was echter een goede suggestie.

Winactie

Algemeen

Met alle rust mijn oude Camera laten bekijken en uit laten rekenen wat ik er voor terug zou kunnen krijgen bij inruil op een compact Camera, een leuke prijs er voor terug kunnen krijgen en een mooie Panasonic terug kunnen kopen waar bij ik een deskundig uitleg bij heb gekregen.

Verzending

De camera heb direct mee kunnen nemen, maar mijn 2e accu is per post keuring binnen 2 werkdagen binnen gekomen.

Klantenservice

Perfect geholpen bij een camera die ik zelf al in mijn gedachten had om te kopen, waarbij ik een stuk uitleg heb gekregen van een ervaren verkoper.

Algemeen

Prima service in de winkel, vriendelijk en kundig personeel.
ben een erg tevreden klant die snel en goed geholpen is.

Algemeen

Kamera Express doet wat net belooft. Adequate informatie over producten, breed assortiment, duidelijke website, snelle levering. En niet goed, duidelijke retourprocedure. Dik tevreden dus.

Verzending

Snelle levering, volgende ochtend thuis.

Goed advies en behulpzaam

Algemeen

Prima geholpen in de winkel in Groningen. Duidelijke uitleg. Geen toeters en bellen. Uitleg over actievoorwaarden ging wel een beetje snel, waardoor we 40 euro zijn misgelopen

Algemeen

Goed geholpen in de winkel. alles goed uitgelegd en goede service.
later toen ik terugkwam, door dezelfde verkoper geholpen.

Algemeen

In winkel Eindhoven geholpen door kundige verkoper. Macroobjectief mogen uitproberen op eigen meegebrachte camera in winkel en ook buiten. Verkoper liep uiteraard mee.

Algemeen

Ik had bij Kamera Express eerder een objectief gekocht wat niet aan mijn verwachtingen voldeed. Maar de retourtermijn was vertrekken. Zonder problemen omgeruild voor een heel mooi ander objectief. Geen gezeur, zelfs de reactie “dan hebben we u dus verkeerd geadviseerd”. Top geregeld dus.

Klantenservice

Ze hielpen me me de vraag over omruilen. Konden helaas niets concreet betekenen, ik kon beter naar de winkel gaan.

Algemeen

Al sinds mijn vader bij dit bedrijf en in het verleden Foka zijn camera's kocht is het personeel uiterst capabel en de service uitstekend.

Verzending

Op tijd geleverd en goed verpakt.

Klantenservice

Via de chatfunctie op de website diverse vragen kunnen stellen met bevredigend resultaat.

Algemeen

Goed en duidelijk geholpen. Medewerker heeft goed geadviseerd/gevraagd, waardoor mijn keus op een ander toestel is gevallen. Ben er super blij mee

Algemeen

Vriendelijk personeel, groots aanbod en voldoende informatie. Enthousiasme en begroeting personeel mag wel op een iets hoger niveau, volgens mij krijg je dan als klant een nog beter gevoel. Verder netjes geholpen met voldoende vakkennis!

Algemeen

Prima geholpen in de winkel in Groningen. Duidelijke uitleg. Geen toeters en bellen. Uitleg over actievoorwaarden ging wel een beetje snel.

Algemeen

Ik ben vandaag perfect geholpen in Superstore Utrecht. Ik heb mijn oude camera goed kunnen inruilen en ben heel tevreden met de nieuwe Olympus. Ik kom hier zeker terug als ik weer wil inruilen, of als ik accessoires wil aanschaffen.

Verzending

Ik heb een body, een lens, een filter en een extra accu gehaald, alles was keurig op voorraad.

Algemeen

Goed geholpen tijdens het aanschaffen van mijn Gopro 7. Duidelijke uitleg van nieuwe functies en verschillen met mijn gopro 5.

De goede ervaringen zorgen dat ik mijn camera materiaal hier aanschaf!

Klantenservice

Mijn vorige gopro 5 is beschadigd geraakt door eigen toedoen. Heb hem ingeleverd voor reparatie en heb vervolgens een nieuwe gopro 5 terug gekregen! Super service!!

Algemeen

Beoordeling n.a.v. een winkelbezoek.
Prettig en deskundig geadviseerd onder het genot van 2x koffie.
Goede aankoop gedaan en vorige apparatuur gunstig kunnen inruilen.
Gewoon helemaal goed!
Ik heb al vele malen eerder aankopen gedaan bij Kamera Express, zowel in de winkel (Capelle ad IJssel) alsook via de website.
Altijd tot volle tevredenheid en snelle levering.

1 2 3 ... 290

Scorekaart voor Kamera Express

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg