Kamera Express

4.276 producten en 6.158 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Kamera Express

Review toevoegen

Algemeen

Tijdens het gehele proces van oriŰnteren, voor reserveren, vragen stellen over het product, levering en advies over accessoires ben ik uitstekend geholpen. Het product zelf voldeed ook aan alle verwachtingen die er via de website en het personeel zijn gemaakt.

Verzending

De Canon 85mm F/1.4L IS is ruim voor de verwachte leveringsdatum verstuurd. Ik ben het product in de winkel in Utrecht komen ophalen 5 minuten voor sluitingstijd en dit was geen enkel probleem en er werd niets eens iets van gezegd.

Klantenservice

Kamera express is een grote keten in Nederland en dit was mijn eerste echte ervaring met de winkel. Echter ben ik van magazijn tot winkel vaak en consistent goed en op plezierige wijze ge´nformeerd over mijn aankoop, zijn er op vier verschillende momenten tijdens reservering, aanschaf en achteraf voor accessoires snel kwalitatief goede antwoorden gekomen. Ik ben dan ook het zelfde weekend nog terug gekomen voor andere spullen en zal Kamera Express in de toekomst dan ook als mijn eerste keuze gaan zien op het gebied van camera benodigdheden.

Algemeen

Op een fotografiebeurs niet gelukt om het eens te worden over de prijs. Met ons verlanglijstje (camera + objectieven) in gedachten doorgereden naar Kamera Express in Utrecht. Daar aankoop wel gelukt. Geen probleem dat we net voor sluitingstijd binnen kwamen (en ruim na sluitingstijd vertrokken). Ook prettig: alles was op voorraad.

Winactie

Algemeen

Ik heb vandaag mijn eerste spiegelreflexcamera gekocht bij de Superstore in Arnhem op de Kronenburgsingel. Ik ben echt geweldig geholpen door het personeel daar. Iedereen is heel vriendelijk en vooral eerlijk. Er wordt niet geprobeerd om je dingen te verkopen, ze zijn heel eerlijk daar. Ik heb een super goed gevoel over gehouden aan mijn ervaring in deze winkel en zou iedereen aanraden hier heen te gaan.

Verzending

Ik heb op vrijdagavond een reservering geplaatst en zaterdagochtend opgehaald. Alles stond klaar.

Klantenservice

Vriendelijk personeel en duidelijke uitleg over alles.

Algemeen

In de winkel prima advies gehad betreft een sony A6000. Uiteindelijk via de webshop gekocht in verband met het retourbeleid online.

Goed verpakt.

Algemeen

Kamera express had na vergelijking de beste prijzen voor de meeste camera's. Goede prijs en snelle levering. Ook een aantrekkelijk aanbod voor langere garantie. Erg tevreden!

Algemeen

Verstand van zaken en wederom uitstekend geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe Panasonic G80. Kan altijd voor vragen terecht in de winkel wat af en toe wel fijn kan zijn.

Verzending

Voor 24u besteld is morgen in huis, nog nooit meegemaakt dat deze belofte niet waar is gemaakt.

Klantenservice

Prima, niet altijd alle kennis paraat maar voor zo'n groot assortiment niet heel gek.

Algemeen

Uitstekend geholpen bij mijn aanschaf van een nieuwe Canon. Goede toelichting op de mogelijkheden en de instellingen,

Algemeen

Heb tot nu toe al mn camera's bij Kamera Express/ Foka gekocht. Uitstekende service. De verkoper nam de tijd om al mn vragen te beantwoorden. Had de indruk dat de verkoper heel deskundig was. Heb uiteindelijk de Sony A6000 gekocht

Algemeen

Kan goed de weg vinden op de site van KameraExpress, een bestelling is zo gedaan. Endan hoopvol wachten op de levering!

Verzending

Ik werd voortreffelijk op de hoogte gehouden van de vordering van de levering, dat is fijn. Zo kun je thuis zijn als de post komt, het voorkomt irritaties.

Algemeen

Prima en uitgebreid ge´nformeerd over de mogelijkheden, producten en alternatieven compleet en geassembleerd getoond en toegelicht. Prima afhandeling.

Algemeen

Canon systeemcamera aangeschaft in winkel. Informatie ingewonnen via test consumentengids. Goed (en vriendelijk) geholpen in winkel van Kamera Express.

Algemeen

Ik heb naar aanleiding van een advertentie in de lokale krant in de winkel in Eindhoven een Canon camera aangeschaft. Het ging om een aanbieding waarbij de camera in de winkel goedkoper was dan via internet.
De verkoper heeft me erg goed geholpen. Hij heeft alle informatie gegeven en laten zien hoe de camera werkt. Ook vast een aantal dingen ingesteld.
Heel tevreden over de service en over de camera.

Algemeen

Vandaag een camera in de winkel (vestiging Rotterdam) gekocht, goede en snelle service van de medewerkers.

Algemeen

Goeie service en website helemaal de bom. Mooie spullen en top locatie, lekker parkeren enzo

Algemeen

Via de winkel in Utrecht een lens besteld. Goed advies in de winkel met vriendelijke medewerkers.

Algemeen

Best prices in The Netherlands and excelente client services (during purchase and after). Highly recommended!

Algemeen

Top levering! Geen contact nodig gehad om camera en alle andere spullen te bestellen! Zou er zo weer bestellen

Verzending

Super snelle levering! En alles in 1 keer geleverd.

Algemeen

Ruime keuze en scherpe prijzen.
Ik heb er mijn Fujinon 100-400 mm aangeschaft. Met maar liefst 5 jaar garantie.
Werd er deskundig geholpen, zou Kamera - Express aan iedereen aanbevelen.

Verzending

Ik heb het produkt zelf opgehaald.
Je kunt het 24 uur van te voren reserveren, dus prima service.

Algemeen

Bij deze firma zijn er goede acties! en de koop in de winkel was snel besloten

Zeer tevreden over de NIKON D3400

Algemeen

Snelle levering en goede prijs. Mogelijkheid om de garantie naar 5 jaar te brengen.
Communicatie was ook soepel.

Verzending

De canon Ixus 285 HS is een camera die makkelijk mee te nemen is en dit combineert met een groot gebruikersgemak. Goede kwaliteit van de beelden, hoewel bij gebruik van de digitale zoom toch iets op beeldkwaliteit moet worden ingeleverd.

1 2 3 ... 136

Scorekaart voor Kamera Express

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg