Kamera Express

Gebruikers over webshop Kamera Express

Review toevoegen
Verzending: Score: 3

Algemeen

Prima website, alles goed vindbaar en de prijzen zijn ook ok. Helaas wordt de belofte van voor 23:59 bestellen - morgen in huis al een tijdje vaker niet dan wel gehaald, ook als ik vroeg in de ochtend bestel. Mijn retour werd wel snel afgehandeld, dat dan weer wel.

Verzending

vaker niet dan wel op tijd

Algemeen

Canon RF 24-70mm 4.0 gekocht in de vestiging in Den Haag. De lens was daar op voorraad, zoals ik van tevoren makkelijk op de website kon vinden,
En omdat ik er toch in de buurt moest zijn de lens zelf opgehaald zodat ik de lens eerst even kon zien en vasthouden. Prachtige lens, wel iets zwaarder dan gedacht.

Klantenservice

Heel vriendelijk en netjes behandeld door de verkoper in de winkel. Na afrekenen werd de factuur meteen per email verstuurd. Een kleine fout in de factuur werd per ommegaande op verzoek gecorrigeerd. Heel nette en snelle service

Algemeen

Deze beoordeling schrijf ik naar aanleiding van de aanschaf van een objectief, om daarmee 5 jaar garantie te krijgen. Het objectief had ik gereserveerd en lag klaar toen ik het ophaalde. De afhandeling ging probleemloos. Filiaal was kamera express in Utrecht

Klantenservice

Vriendelijk en behulpzaam personeel. We verder vlot geholpen. Erg blij mee!

Algemeen

Deze beoordeling schrijf ik naar aanleiding van de aanschaf van een objectief, om daarmee 5 jaar garantie te krijgen. Het objectief had ik gereserveerd en lag klaar toen ik het ophaalde. De afhandeling ging probleemloos. Het filiaal is Cappelle ad IJssel

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

**EDIT** : Deze review gaat over de Belgische Kamera Express. Ik had niet opgemerkt dat er ook een Belgische variant stond tussen de shops.

13/06 Nieuwe lens besteld omdat mijn huidige gestolen is. Ik heb al eerdere ervaringen met Kamera Express (België) gehad en de bestelling verliep vlot zoals verwacht.

Verzending

Ik heb deze bestelling via overschrijving moeten betalen (volgens de website is de verwerkingstijd 4 werkdagen).

Paar dagen later stond het artikel op "Tijdelijk niet meer op voorraad".
Aangezien ik deze lens dringend nodig heb nam ik contact op met hun klantenservice om te vragen of dit door mijn bestelling kwam of omdat deze echt tijdelijk uit stock is.

Klantenservice

Klantenservice verloopt vrij moeizaam op dit moment. Ik kreeg na 5 dagen bericht dat mijn product nog wel degelijk in stock is en dat de vooruitbetaling "enkele dagen" nodig heeft om afgerond te worden. Ik mocht alvast mijn betalingsbewijs doorsturen zodat het sneller bij de juiste afdeling terecht komt: TOP!

Nu 3 dagen later wacht ik nog op een antwoord of er al iets van progressie zit in de bestelling. De betaalstatus staat na 10 dagen nog steeds op "Niet afgerond" wat ik toch wel jammer vind voor een bedrag van 2700 euro. Ik weet dus op dit moment nog steeds niet of mijn betaling

1 goed is doorgekomen (want het gaat toch om een tamelijk som geld)
2 wanneer ik mijn bestelling mag verwachten om te gaan ophalen

Ik hoop natuurlijk alsnog ze zo snel mogelijk te krijgen.

We zijn inderdaad vrij lastig te bereiken op het moment. Het is druk en we hebben helaas collega's tekort, waardoor vragen langer blijven liggen. We doen ons best dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Mocht je de bestelling nog niet hebben ontvangen, kun je een mailtje sturen naar reviews@kamera-express.nl met een kopie van jouw review (of beschrijving van de situatie) en jouw ordernummer. We kijken graag eventjes met je mee!

Algemeen

Fijne online shop met heldere prijzen en productspecificaties. Levering van mijn lens was volgens afspraak de dag na levering.

Verzending

Product was prima verpakt en werd volgens afspraak bezorgd. Plastic als opvulling mag vervangen worden door iets milieu vriendelijkers.

Algemeen

Super hulp gehad bij de aankoop van mijn Sony A7IV in de Kamera Express store in Eindhoven. Nog enkele tips gekregen en tevreden gaan foto’s maken!

Klantenservice

Nog enkele tips gekregen qua instellingen en tevreden gaan foto’s maken!

Algemeen

Fijne winkel. Je kunt langsgaan of online kopen. Levering van mijn lens was echt supersnel, door de enorme voorraad kan het zelfs op dezelfde dag. Vriendelijk en kundig personeel.

Verzending

Kamera werd volgens afspraak op dezelfde dag van de bestelling nog geleverd. Echt een super service.

Algemeen

Ik heb een TV besteld bij Kamera Express. Zowel via de email als telefonisch werd er keurig pro actief contact opgenomen om mij te informeren over mijn bestelling.

Verzending

Ik werd door de klantenservice geïnformeerd dat voor de TV leverantie een persoonlijke afspraak gemaakt diende te worden, op aangegeven datum werd ik gebeld door de pakketdienst voor het maken van een afspraak. Op de afgesproken tijd werd mijn pakket keurig bezorgd. Het pakket was onbeschadigd.

Klantenservice

Uitstekende klantservice! Ik kreeg een snelle reactie om mijn mail met het antwoord, naar alle tevredenheid.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Ik heb een cameralens besteld bij Kamera Express. Het werd spannend of het de volgende dag geleverd zou worden. Voor 23:59 besteld is de volgende dag beloofd, wordt beloofd. Een bestelling van bijna 3000 euro om 23:55 geplaatst (niet opzettelijk, meer uit nood) werd helaas pas twee dagen later geleverd, ondanks dat ook voor 11:30 besteld nog dezelfde dag in huis een optie is.

Contact met de klantenservice omtrent de verzending was kort, net voldoende informatie, inhoudelijk niet correct en er zat vaak lang tussen. Dus dit is wel een verbeterpunt.

De lens bevalt me goed, het gaat om een RF lens van Canon. Het was keurig ingepakt in een onopvallende doos en gratis verzonden. Na het geven van een review wordt de garantie verlengd van 2 naar 5 jaar.

Verzending

Om 23:55 besteld is over 2 werkdagen in huis :-)

Klantenservice

De telefoon gaat naar de voicemail en ik werd niet teruggebeld. De mails worden kort beantwoord, amper genoeg informatie en inhoudelijk helaas niet correct. Er wordt niet veel moeite genomen om goede service te verlenen of met mij mee te denken.

Sorry dat het niet gelukt is om de volgende dag te leveren. We weten inderdaad dat we iets langer doen over reageren dan je van ons gewend bent. Vergeet je niet nog even het formulier in te vullen voor de garantie?

Algemeen

Reservering bleek niet te werken. Maar gelukkig was er nog een Sony A6400 op voorraad in Arnhem. Goed geholpen door deskundige verkoopster.

Algemeen

Duidelijke website. Bestelproces eenvoudig, duurde in mijn geval wet iets langer omdat ik (gedeeltelijk) wilde betalen met een giftcard, waarvan ik een foto moest mailen als bewijs. Na review binnen 30 dagen krijg je verlengde garantie van 5 (i.p.v. 2) jaar. Aanrader.

Verzending

Het product (Denon AV receiver) werd bezorgd in ongeopende, onbeschadigde originele Denon-verpakking.

Klantenservice

Elders lagere prijs gezien, na 1 telefoontje besteld bij Kamera-Express tegen dezelfde, lagere prijs. Na ontvangst bleek een actie voucher niet te zijn bijgevoegd, na 1 mailtje werd deze alsnog nagezonden. Prima klantenservice

Algemeen

Reservering bleek niet te werken, maar gelukkig was er nog een sony a6400 op voorraad in Arnhem. Verder prima geholpen. Verkoopster met veel kennis.

Zelf opgehaald

Algemeen

Een prachtige Marantz SR5015 besteld en deze werd de volgende dag meteen geleverd zonder problemen, en 5 jaar garantie op deze receiver is ook een zeer fijne geruststelling!

Verzending

Het product kwam zonder problemen en met een onbeschadigde doos aan, al vind ik een omdoos indien mogelijk altijd wel een fijne toevoeging al helemaal bij een receiver van +/- €1000. En omdat ik zeer zuinig ben op mijn spullen is een onbeschadigde product doos zeer fijn.

Klantenservice

Bij mijn bestelling heb ik de tegoedbon voor de lopende actie niet ontvangen maar na contact hierover opgenomen te hebben werd dit door een zeer vriendelijke medewerkster meteen netjes opgelost!

Algemeen

Goed mail contact en werd snel op gereageerd. Omdat de verzending wat langer duurde door de feestdagen werd dit nog extra in de gaten gehouden.

Verzending

Verzending duurde wel wat te lang ook omdat je gelijk moest betalen.

Klantenservice

Prima klant contact. Klantenservice lang bereikbaar en op elke dag.

Fijn dat alles naar wens was!

Algemeen

Destijds in de winkel van Foka de LG OLED55C7 besteld met 5 jaar certificaatgarantie. Prima geholpen.

Verzending

Bezorging was keurig verzorgd, incl. muurbeugel ophangen.

Klantenservice

In december 2017 heb ik een LG OLED55C7 aangeschaft met 5 jaar certificaatgarantie bij het toenmalige Foka. Helaas viel het me afgelopen maand op dat er toch sprake was van inbranden, ondanks voorzichtig gebruik (OLED lamp nooit >65). Contact opgenomen met Kamera Express en die hebben gezorgd dat CE Repair het paneel kosteloos (voor mij) heeft vervangen. Altijd snelle reactie op mijn vragen tijdens het proces en ook de reparatie zelf werd netjes uitgevoerd. Topservice!

Fijn dat we dit kosteloos voor je konden repareren!

Algemeen

Batterij was DOA, dus even langs de winkel gegaan. Na een kleine inspectie, meteen verwisseld zonder bon of andere gedoe. Top service!

Gelukkig konden we hem snel voor je omruilen!

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Na 4 mails te hebben verstuurd uiteindelijk na anderhalve week een email van een ene Bas mogen ontvangen dat de 50€ Profoto met terug werkende kracht voor mij in orde word gemaakt, En dat was alweer een week geleden en 3 mails later. Dus bij deze... Erg jammer dat ook deze toko alleen maar dozen schuivers zijn geworden!

Verzending

na 3 dagen een mail dat ze een doos uit een winkel gaan halen deze terug sturen naar het magazijn en dan opsturen 5 dagen later

Klantenservice

zeer slecht ruim 2 weken wachten veel emails verder alleen een reactie terug dat het zou worden opgelost en niks gezien of ontvangen

Hi Zoals aangegeven op Thuiswinkel.org zou ik graag willen zien wat er allemaal fout is gegaan, zou je mij een mail kunnen sturen met het ordernummer? Je mag het mailen naar reviews@kamera-express.nl

Algemeen

Zeer klantvriendelijk, goed product en makkelijk geregeld. Ik vond het een goede ervaring. Alles ging makkelijk en snel, zeker een aanrader.

Verzending

Het ging allemaal heel soepel en makkelijk ben er zeker blij mee.

Klantenservice

Goede klant service zeer vriendelijk en hulpzaam voelde me ook welkom daar.

Echt heel fijn om te lezen dat je je welkom voelde, dat is superbelangrijk.

Algemeen

Product netjes en snel geleverd. Prijzen zijn goed op orde. 5 jaar garantie boven de €200,- euro.

Verzending

Altijd zeer snel. En netjes verpakt.

Klantenservice

Contact maken via de mail duurde lang. Via de telefoon kreeg ik snel en professioneel contact.

Vergeet je niet nog even het formulier in te vullen voor de 5 jaar garantie? We lopen in de mail inderdaad helaas wat achter door te weinig personeel. Gelukkig konden we je verder snel te woord staan.

1 2 3 ... 602

Scorekaart voor Kamera Express

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg