Kamera Express

4.179 producten en 5.939 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Kamera Express

Review toevoegen

Algemeen

Goed geholpen bij de aanschaf van een systeemcamera en gebruik kunnen maken van de laagste prijsgarantie.

Algemeen

Prima service; alles was goed veilig verpakt en is de volgende dag aangekomen op de daarop geschatte tijd

Algemeen

Nikon D500 aangeschaft tijdens de inruilweken. Van tevoren wel getwijfeld of het dit keer geen FX camera moest worden, maar omdat het gros van de foto's op de voetbalvelden geschoten wordt, erg blij met deze snelle (10 fps ) topper uit het DX segment. Prima geholpen en een goede inruilprijs ontvangen voor mijn oude D7100 met MB-D15.

Algemeen

Aangename winkelervaring: deskundige hulp, veel opties en vriendelijke medewerkers. Ik zou Kamera Express zeker aan anderen aanraden, met name het bezoeken van een filiaal omdat het toch fijn is om de camera echt even in je handen te hebben.

Algemeen

Eerst mijn keuze voor de camera bepaald d.m.v. reviews op dpreview.
Daarna snel gevonden en besteld op de nette website van Kamera Express.

Verzending

Goede feedback over de voortgang d.m.v. emails.
Verzend melding met track en trace ontvangen en de volgende dag begin van de middag bezorgd zoals beloofd. Dus uitermate tevreden.

Algemeen

Prima website, snelle levering maar om echt iets over de winkel te zeggen is deze periode wel erg kort

Algemeen

Bij Kamera Express word je goed voorgelicht, door deskundige helpers, en je betaalt een faire prijs (laagste prijs garantie !). De kleinere filialen hebben niet altijd alles in huis.

Klantenservice

De prijs van het fototoestel werd vrij plotseling verhoogd, maar ik kreeg de camera nog voor de oude prijs.

Algemeen

Vooraf had ik goed bekeken, wat ik zou gaan bestellen. Ik heb bij Kamera Express een Sony a6000 + 16-50mm gekocht met een tweede lens erbij. Daarnaast had ik een hoesje besteld voor de camera. De camera + lens kwamen op tijd zoals vermeld. Prima levering!

Helaas was het hoesje niet meer leverbaar. Kamera Express heeft dit netjes opgelost door op tijd hierover mij te informeren. Waardoor ik genoodzaakt was om de deellevering te annuleren (i.v.m. vakantie). Kamera Express heeft snel gereageerd en heeft mijn deellevering netjes geannuleerd.

Al met al top service en een snelle levering!

Verzending

Snelle en duidelijke levering (datum vermelding). Wanneer iets niet meer leverbaar is, wordt u op tijd geÔnformeerd.

Klantenservice

Meerdere malen contact gehad met de klantenservice wegens het hoesje. Klantenservice heeft mijn deellevering naar wens geannuleerd. Klantenservice heeft mij zelfs teruggebeld om te informeren over de deellevering.

Algemeen

Geven goed advies op een vriendelijke manier. Komen deskundig over. Kijken niet meteen waar ze het meeste aan verdienen maar waar de klant het meest belang bij heeft.

Klantenservice

Geven deskundig advies, kijken niet eerst waar ze het meeste aan kunnen verdienen

Algemeen

Ik had me vooraf goed georiŽnteerd en wist precies welke camera ik wilde hebben. Bij Kamera Express was de camera met een combideal het voordeligst. Het bestellen via de overzichtelijke website verliep heel snel en een dag later mocht ik de camera al in ontvangst nemen. Super blij mee. Helaas bleek de verkeerde cameratas te zijn meegeleverd. Meteen de klantenservice aangeschreven en die reageerde binnen een half uur. Ik mag de tas of gratis retour sturen of omruilen in een van de winkels. Dat laatste ga ik komend weekend even doen. Heel prettige service.

Verzending

Mijn camera inclusief combideal werd binnen 24 uur bij mij thuis afgeleverd in een stevige verpakking. Elk item zat keurig in een eigen verpakking in een stevige omdoos. Helaas bleek de cameratas niet de juiste te zijn, maar die mag ik dit weekend gewoon om komen ruilen in een van de winkels.

Klantenservice

Na de ontvangst van mijn camera bleek de cameratas uit de combideal de verkeerde tas te zijn. Mijn camera bleek er niet in te passen. Meteen de klantenservice aangeschreven. Binnen een half uur al een antwoord. Ik mag de tas gratis terugsturen of de tas om komen ruilen in een van de winkels. Een prima service.

Algemeen

De site was overzichtelijk, veel keuzemogelijkheden, goede informatie, snelle levering. Helaas product te vroeg gekocht. Nu drie weken later in de aanbieding.

Verzending

product netjes verpakt en snel geleverd.

Algemeen

Twijfelde tussentwee camera's en ik ben op een prima wijze geholpen bij het maken van mijn keuze. Zeer tevreden!

Uit eigen beweging

Algemeen

Had me van tevoren goed georiŽnteerd op de nieuwe Nikon D7500. Ben voor de uitstekende service en vakkundig advies naar Kamera Express gegaan in Den Haag waar men een body op voorraad had. Deze dus meteen mee kunnen nemen en nu in de praktijk gaan genieten van alle nieuwe features. De 1e indruk is zeer goed!

Uit eigen beweging

Algemeen

Webshop gaf aan dat de camera op voorraad was in de winkel. Had mezelf al goed ingelezen dus hoefde alleen nog af te rekenen.

Verzending

Opgehaald in de winkel, op voorraad dus geen problemen

Algemeen

Op basis van zelf gemaakte lijst met eigen voorkeuren heb ik goed en deskundig advies gekregen waar men ook ruim de tijd voor nam. Ik ben bijzonder tevreden met producten de winkel uit gegaan. Ik kom hier zeker weer eens terug!

Algemeen

Kamera Express is een zeldzaam goede ervaring. Men weet de prijzen in de (fysieke) winkels gelijk te houden aan de online prijzenstunters, en ook de website werkt prima.

Klantenservice

Bij Kamera Express kun je gemakkelijk even binnenlopen om advies te vragen. Naast advies doen ze ook onderhoud, reparaties en soms inruilacties. Wij zijn altijd snel, vriendelijk en professioneel te woord gestaan en geholpen, super!

Algemeen

Verkoper nam alle tijd om advies te geven, zodat uiteindelijk een goede keus gemaakt kon worden.

Algemeen

Elke keer weer is er een goede, vriendelijke, geduldige en vakkundige service. Ga er met plezier naar toe.

Algemeen

Aankoop in de winkel gedaan. Service was daar meer dan prima. Meteen geholpen en duidelijke uitleg gehad.

Klantenservice

Bezoekje gebracht aan de vestiging in Eindhoven. Mooie winkel. Alles duidelijk in de vitrines. Meteen goed geholpen. De keuze die we zelf hadden gemaakt werd positief bevestigd. Meer dan prima service.

Algemeen

Al jaren koop ik mijn apparatuur en accessoires hier. Goed en deskundig advies en een ongekend groot assortiment.

1 2 3 ... 119

Scorekaart voor Kamera Express

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg