Kamera Express

Gebruikers over webshop Kamera Express

Review toevoegen

Winactie

Algemeen

Het personeel was ontzettend vriendelijk! Dit is mijn eerste camera en ik had daarom veel vragen. In de winkel hebben ze uitgebreid de tijd genomen om mij alles uit te leggen en is er goed rekening gehouden met mijn voorkeuren.

Verzending

Toen ik uiteindelijk een camera gekozen had, bleek deze niet op voorraad, maar dat was geen probleem omdat hij thuis bezorgd kon worden op hun kosten.

Klantenservice

Ik wilde wat van mijn gegevens op de factuur veranderen, daar werd niet moeilijk over gedaan en ik werd meteen geholpen.

Algemeen

Over het algemeen was het hele koop proces een aangename ervaring bij Kamera Express. Het personeel was erg behulpzaam, vriendelijk, en nam de tijd om me op een aandachtige, professionele manier te helpen.

Verzending

Heel snel geleverd, prima.

Geweldig, prima.

Algemeen

Goede duidelijke uitleg en actief meedenken bij het aanschaffen van mijn nieuwe Sony camera set.

Algemeen

Snelle en correcte levering voor een scherpe prijs. Veilig dubbel verpakt waarbij alles onbeschadigd is afgeleverd.

Algemeen

Ik werd goed in de winkel geholpen met mijn aankoop, wel was ik vorige week ook in de winkel geweest en was er een ander bedrag in de winkel aan mij verteld dan dat ik vandaag moest afrekenen. Dit was een kleine tegenvaller, maar de adapter die ik nu heb zou een betere versie zijn dan die mij was geadviseerd. Dus uiteindelijk betere apparatuur en nu aan de slag ermee!

Algemeen

Ga graag naar de winkel om eerst mn aankopen te bekijken en eventueel te testen. Vind het dan ook super dat je hier de materialen waarvoor je interesse hebt, een bepaalde tijd kunt reserveren tot je erom komt.

Klantenservice

Service en uitleg verliepen ook vlot en ook het mailverkeer loopt uitstekend. Kreeg zelfs om 23u nog een antwoord!

Algemeen

Plezierige winkel met voldoende personeel aanwezig zodat lange wachtrijen hier niet aan de orde zijn (tenminste hebben wij nog niet meegemaakt) zelfs op een normale rustige werkdag een flink aantal medewerkers in de winkel. Ondertussen video camera 4 hier aangeschaft dit zegt uiteraard wat. Er wordt in de winkel netjes uitgelegd wat de mogelijkheden zijn met 18 jaar ervaring met filmen en monteren is dit in ons geval niet echt nodig maar kan me voorstellen dit voor een beginnende video hobbyist zeker plezierig is.

Ook de extra mogelijkheden worden uitgelegd maar een heel groot pluspunt is de 5 jaar garantie die wordt geboden op defecten.

Geen mening over de verzending aangezien we de camera in de winkel hebben opgehaald,

Klantenservice

Enige tijd terug een aankoop gedaan waar we niet tevreden mee waren dit is ook keurig oplost zonder moeilijke vragen. Artikel omgewisseld voor het door ons gewenste exemplaar.

Algemeen

Ik ben naar de winkel geweest na gedegen voor onderzoek online. Ik heb graag de producten gelijk in handen en vind het fijn om nog het het een persoonlijk te vragen.

Verzending

Ik heb het in de winkel opgehaald dus is eigenlijk niet van toepassing.

Klantenservice

Ik kom er al heel veel jaar tot volle tevredenheid. De voorlichting die je van de medewerkers ontvang is altijd geweldig. Duidelijk en er wordt met je meegedacht.
Ik krijg iig niet het gevoel dat ze er staan te verkopen omdat er een "target" gehaald met worden.

Algemeen

De website van Kamera Express is erg duidelijk en overzichtelijk. Daarnaast is het fijn dat je snel geholpen kunt worden door middel van de chatfunctie.

Verzending

De camera en de lens waren goed ingepakt en ik had mijn bestelling op tijd binnen.

Klantenservice

Toen ik een vraag had was het fijn dat ik in de avond terecht kon bij de chatfunctie op de website.

Algemeen

We hadden van tevoren al online onderzoek gedaan naar het gewenste fototoestel en lenzen. Toch besloten om naar de winkel te gaan voor eventueel aanvullend advies, en dat bleek toch nodig! Goede tips betreft SD kaarten, UV-filters en blijkbaar hadden we een lens uitgekozen die niet alle mogelijkheden benutte van het gekozen fototoestel. Kortom goede selectie aan producten en bijbehorend advies!

Verzending

Oorspronkelijke order opgehaald, maar daarna nog producten besteld via de online winkel. Levering ging binnen een dag en zoals afgesproken!

Klantenservice

Bij betalen bleek de dagelijkse pin-limiet van de bank onvoldoende. Hier werd heel rustig op gereageerd en kregen meteen tips hoe dit zo goed mogelijk op te lossen. Inderdaad na een paar minuten konden we afrekenen.

Algemeen

Vriendelijk en duidelijke uitleg over camera en instellingen. Geduldig om het nog eens uit te leggen

Verzending

Bestelde product was er de volgende dag

Prettige winkel

Algemeen

Een hele fijne winkel met kundige medewerkers die ruim de tijd nemen om je vragen te beantwoorden. Ruim opgezette zaak met bijzonder groot aanbod, prettige sfeer en zelfs een koffie-bar. Ook zijn hun prijzen altijd mes-scherp!

Verzending

Eerder al meerdere keren iets online gekocht bij Kamera-Express en de volgende dag waren de bestelde spullen al in huis!

Klantenservice

Ik ben al zo'n 10 jaar klant bij Kamera-Express. Ik kom er graag en word altijd snel en vriendelijk te woord gestaan. Ook voor mijn lastige vragen tonen ze engelen-geduld en krijg ik uitgebreid antwoord. Niets lijkt te veel gevraagd.

Algemeen

Uitstekend in de winkel geholpen, alle uitleg gehad die bij het product hoort. Ook de actie's die lopen bij Canon. De motivatie is maar een bijzaak, service en kennis van zaken is voor mij vele malen belangrijker.

Verzending

Lens gereserveerd via de web-winkel, om deze de volgende dag af te halen.
Zoals beloofd op de site stond de lens klaar.

Algemeen

Om eerlijk te zijn is de motivatie wel om garantie van mijn nieuwe aankoop te verlengen door deze review maar ik doe het ook graag want de service was prima. Met dank aan Mees, een aardige jongen die met mij meedacht en geduldig alle opties met mij doornam. Vooral ook prettig dat ik geen druk voelde om meteen te beslissen. En ben dan ook pas later terug gekomen voor de aankoop.

Algemeen

Fijne service en goed advies. ik wou graag een beginners spiegelreflex camera en dan weet je niet waar je moet beginnen. ze gaven goed advies en waren erg duidelijk en vriendelijk.

Verzending

Heb online alleen sd kaartje besteld en die kwam snel binnen.

Klantenservice

ze zijn erg klantgericht.

Algemeen

Zeer overzichtelijke website en gemakkelijk om een bestelling te plaatsen.Snelle en duidelijk orderbevestiging via de email.

Verzending

De dag erna alles keurig met een koerier geleverd.

Klantenservice

Via de chat snel en uitstekend geholpen.

Algemeen

Ik ben heel goed geholpen door de vriendelijke mensen bij Kamera Express Utrecht. Goed advies over hoe ik mijn lens kan beschermen en ik had daarom nog een glazen lensfilter erbij genomen

Verzending

Lens en body moesten besteld worden, beide producten waren snel in de winkel

Algemeen

we werden al diverse keren prima geholpen in de winkel in Den Bosch. Goed advies en een eerlijk vergelijk van verschillende producten.

Algemeen

Zeer goede uitleg en service in de winkel. Verkoper met zeer veel verstand van zaken. Geen haast en geen druk om de camera te verkopen.
Buitengewoon goede ervaring!!

1 2 3 ... 237

Scorekaart voor Kamera Express

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg