Kamera Express

5.053 producten en 7.604 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Kamera Express

Review toevoegen

Algemeen

Wederom een super begeleiding van mogelijkheden tot en met de keuze van de aankoop. Het is hier absoluut geen dozen schuiven, maar weer een verkoper getroffen die fotografie ook als hobby heeft en veel parate kennis van de apparatuur welke hier wordt verkocht.
Met het schrijven van een review wordt de garantie verlengd tot 5 jaar. Reviews schrijven is altijd nuttig, en in dit geval zeker.

Verzending

Op voorraad en met geļnstalleerde accessoires werkend de winkel uit.

Klantenservice

Geen klantenservice nodig gehad. Wel werd ongevraagd een kop koffie aangeboden, dat is letterlijke klantenservice ;-)

Algemeen

Fijne winkel in Haarlem, goede prijsstelling, alles op voorraad en vriendelijke bediening. Camera bevalt prima.

Algemeen

Snelle afhandeling van de betaling en levering. Product binnen 1 dag keurig verpakt in huis.

Verzending

Levering naar ophaalpunt, werkte uitstekend.

Winactie

Algemeen

De nazorg door de verkoper in de winkel was ver onder de maat. Verkoper luistert slecht naar klant.

Geen bijzonderheden.

Klantenservice

Nazorg in winkel onder de maat. Verkoper luistert niet/slecht naar het verhaal van de klant.

Algemeen

Snel geholpen in de winkel. Prima advies gegeven. Helaas niet heel erg coulant met een actie die net een dag er voor afgelopen was.
Deskundig en vriendelijk personeel. Goede prijs voor de compact camera die ik heb gekocht. De Canon PowerShot sx740hs. Van tevoren al geļnformeerd en vermoedens werden bevestigd. De medewerker heeft nog gekeken naar wat additionele opties samen met me en advies gegeven over een paar instellingen. Prima service

Algemeen

In de winkel snel en goed voorgelicht zodat ik de camera die het best bij mij past kon aanschaffen

Uit eigen beweging

Algemeen

Goed advies en erg klantvriendelijk! Ik ben van 1 ding zeker, als ik weer iets voor mijn camera of een andere camera ga kopen dat jullie de eerste zijn waar ik aan denk en bij te raad ga. De winkel uitgelopen met een Nikon d5600 en een brede glimlach.

Klantenservice

Helaas is de klantenservice niet zo enthousiast als de werknemers in de winkel zelf. Dat vond ik te niet doen aan het beeld dat ik heb van Kamera Express. Misschien nog een verbeterpuntje voor in de toekomst.

Algemeen

Beginnend in fotografie en hier perfect geholpen bij de keuze van camera en lens. Top service!

Algemeen

snelle levering, goede informatie. In de winkel hebben ze me duidelijk de voor en nadelen van de diverse camera's toegelicht.

duidelijke hulp

Algemeen

Heel goed advies gekregen, ik ben erg blij met mijn aankoop. Maar wel een minpuntje: reclame maken met 5-jaar garantie bij aankoop.

Algemeen

Over het algemeen heel tevreden. Minpuntje: reclame maken met 5-jaar garantie bij aankoop en dan (in een vakantie periode) deze binnen een maand moeten claimen.

Snel, op tijd, goed

Klantenservice

Geen mening. Veld is echter, anders dan aangegeven, verplicht. (Klantenservice: De opgegeven beoordeling is ongeldig)

Algemeen

Ben snel en vakkundig geholpen in de winkel en kreeg nog extra tegoed voor extras

Algemeen

Vandaag een groothoeklens voor mijn nieuwe Canon-camera besteld. Kamera Express heeft regelmatig leuke acties als extra wat deze winkel extra aantrekkelijk maakt. Het bestelproces via Vervolgens telefonisch contact opgenomen waarbij ik netjes en duidelijk ben geholpen over de verdere afhandeling van deze bestelling. Uiteindelijk zelf de groothoeklens in Capella ad IJssel opgehaald waar de koffie al voor me klaarstond. Verzending als uitstekend opgemerkt o.g.v. eerdere ervaringen.

Verzending

In het verleden voor mezelf en familieleden de bestelling op laten sturen. Hierbij nooit problemen ondervonden. De bestelling was altijd snel binnen.

Klantenservice

Door een probleempje met de betaling van mijn bestelling contact opgenomen met de klantenservice. Uitstekend geholpen bij de afhandeling van deze fout gelopen bestelling.

Algemeen

Fijne winkel, levert snel en keurig wat er geleverd hoort te worden. De website is duidelijk en logisch in gebruik. Ze adviseren altijd goed.

Snel

Klantenservice

Duidelijke website, goed advies.

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb de Panasonic Lumix DMC-TZ200 besteld (incl. extra batterij en SD-kaartje). De eerstvolgende werkdag had ik alles in huis. Degelijk verpakt en met actiekorting van ¤ 50,-.
Wat moet ik er nog meer over zeggen? Toppie!

Verzending

Zoals beloofd de werkdag na bestelling in huis. Ik kan daar uiteraard niets anders dan zeer tevreden over zijn.

Algemeen

Mag totaal niet klagen. Goede webshop, alleen beetje onduidelijkheid over garantieregeling t.o.v. bedrijven/verenigingen i.p.v. natuurlijke personen. Maar verder prima service, snel geleverd, helemaal goed.

Algemeen

Prima uitleg en goed passende adviezen gekregen van een deskundige verkoper. Ik wilde een 4K camcorder kopen en twijfelde tussen twee merken. De prima adviezen hebben mij geholpen bij de keuze.

Verzending

Ik wilde de camcorder zien, ook omdat ik de keuze had uit twee verschillende 4K camera's. De verkoper in heeft de verschillen duidelijk uitgelegd waarna ik een keuze heb gemaakt waar ik nog steeds achter sta. De camcorder heb ik direct meegenomen uit de winkel.

Algemeen

Ik ben in de winkel heel erg goed geholpen. Ik moest een complete set kopen en er is enorm goed met mij meegedacht, zowel qua kwaliteit van de spullen als qua prijs. Enorm tevreden! Ook zijn er nog producten nabezorgd en die kwamen ook meteen.

Algemeen

Nieuwe camera aangeschaft. Ik wilde hem snel hebben, daarom opgehaald in de winkel. Ik wist wat ik wilde hebben, maar kreeg desondanks nuttige tips en uitleg. De inhoud van de doos werd gecontroleerd. Daarnaast werd ik op de mogelijkheid gewezen de garantie gratis te verlengen tot 5 jaar (middels deze shopreview).

Algemeen

We hebben eerst het product op internet gezocht, wilde graag een kleine lichte video niet zo duur.

Verzending

We zijn zelf naar de winkel gereden.

Klantenservice

Goed geholpen, personeel nam tijd om alles goed uit te leggen.

1 2 3 ... 266

Scorekaart voor Kamera Express

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg