Kamera Express

5.172 producten en 7.752 uitvoeringen

Kamera Express

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto- en videospecialist van Nederland!
De combinatie van webshop en Superstores in Nederland en België maakt Kamera Express uniek.
Al onze producten staan demonstratieklaar in onze Superstores, waar ons getrainde en gekwalificeerde personeel de klant altijd van een goed en vertrouwd advies voorziet.

Bestelt u liever online?

Geen enkel probleem! Uiteraard is Kamera Express ook online tot uw beschikking!
Bestellingen die via onze online webshop voor 23:59 uur zijn geplaatst, worden de volgende dag al thuisbezorgd!
Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis verzonden!

Heeft u eventueel ook interesse in kortingscodes en wekelijkse promoties? Vergeet u dan niet gelijk aan te melden voor onze nieuwsbrief!

Technische ondersteuning

De zoektocht naar de voor u perfecte camera, lens of accessoire, hoeft u niet meer alleen te ondernemen. Ons deskundige klantenservice team zit maar liefst tot 23:59 voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden!

Bel ons gerust op : +31 (0)85 88 88 013

Route

Bezoekt u toch liever een winkel, omdat u liever de apparatuur even uitprobeert of wilt vasthouden voor uw aankoop? Ook dat is mogelijk bij Kamera Express. Met vestigingen in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Tilburg, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Haarlem, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Gent (BE) en Antwerpen (BE) is er altijd een Kamera Express Superstore bij u in de buurt!

De Kamera Express Superstores bieden een duizelingwekkend assortiment aan alles wat met foto en video te maken heeft!
  Foto-KE-pand-bewerkt300px.jpg

Tweedehands

Hiernaast bieden wij een grote selectie in tweedehands camera's en lenzen, welke staan te trappelen om met een nieuwe eigenaar mee naar huis te mogen.

Eerst uitproberen

Bij de Kamera Express Superstores is ook alle apparatuur eerst uit te proberen in de winkel. Wilt u graag even de lens op uw eigen camera proberen? Geen enkel probleem! Als u uw camera meeneemt zorgen wij voor de rest!

Klik hier voor een routebeschrijving naar de vestiging naar keuze.

Contactgegevens

Kamera Express BV
Rietbaan 5
2908 LP Capelle aan den IJssel

Telefoonnummer: +31 (0)85 88 88 013 (lokaal tarief)
E-mail: info@kamera-express.nl
Kamer van Koophandel nummer: 24255575
BTW nummer: NL811909864B01

Scorekaart voor Kamera Express

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 7752 producten, 36835 unsorted producten
Prijsindex Nederland 99,0 (1,0% onder gemiddeld)