Review door de redactie

Door Jurian Ubachs - Redacteur games 24 maart 2021

It Takes Two - Heerlijk speelse co-opgame

Nee, wij hadden ook niet verwacht zo snel na Crash Bandicoot 4 opnieuw een Excellent-award uit te delen, maar It Takes Two verdient hem toch echt. It Takes Two, van de makers van A Way Out, is een van de leukste, pure co-opgames die we ooit hebben gespeeld. Het grootste minpunt? De game is niet solo speelbaar en er is geen matchmaking, dus je moet altijd je eigen partner regelen. Maar als dat lukt, heb je een dijk van een co-opgame in handen. It Takes Two heeft een leuke, originele setting, waarbij met name de manier waarop een alledaagse omgeving soms zeer fantasierijk tot leven is gebracht erg gaaf is. Daarnaast is het heel sterk dat It Takes Two continu nieuwe soorten gameplay blijft introduceren en spelers op die manier blijft verrassen. Samen puzzels oplossen en vijanden verslaan zorgt voor het leeuwendeel van de gameplay en ook dat werkt prima, maar het zijn de grapjes, de minigames en de verrassingen die It Takes Two speciaal weten te maken. Je loopt her en der heus tegen irritatiepunten aan en soms is het camerawerk niet optimaal. Maar dan nog is dit een must-have voor iedereen die op zoek was naar een leuke game om samen te spelen, online of gewoon samen op de bank. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Yrrev 3 april 2021 Product gekocht

It Takes Two, PS4 & PS5

Met It Takes Two heeft Hazelight Studios wederom een prachtige split screen Co-op game neergezet en laat hiermee zien dat er nog zeker behoefte is aan co-op games van dit niveau.

Pluspunten

• Veel variatie in levels
  • Mooi grafisch afgewerkt
  • Volledig Co-op
  • Langer dan zijn voorganger
  • Leuke uitdagingen
  • Split screen stoort niet
  • Tweede persoon kan gratis spelen

Minpunten

• Geen

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 5
Geluid Score: 5
Besturing Score: 4
Replaywaarde Score: 3
Stabiliteit Score: 5

pweide 29 maart 2021 Product gekocht

It Takes Two, PS4 & PS5

Geweldige game om samen met mijn vrouw doorheen te gaan! Door de co-op only dus niet mogelijk om stiekem wat door te spelen. Game heeft veel verschillende minigames en game mechanics. Je hebt niet superveel skills nodig, maar online kan misschien wel lastig zijn met random mensen.

Pluspunten

• Veel verschillende mechanics
  • Leuke storyline
  • Niet te moeilijk
  • Co-op
  • Hele mooie werelden

Minpunten

• Aan de korte kant,~ 13 uur voor storyline, maar we hebben veel minigames gemist die we nog moeten unlocken
  • Op normale PS4 soms grafisch wat stotterend

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een It Takes Two, PS4 & PS5?