AllYourGames.nl

231 producten en 247 uitvoeringen

Gebruikers over webshop AllYourGames.nl

Review toevoegen

Algemeen

Voor het eerst besteld bij AllYourGames. De gamewas na een week nog niet binnen, maar dit lag niet aan deze webshop maar aan POST NL :-( Uiteindelijk hebben wij ons geld teruggekregen, omdat ons pakketje niet aan is gekomen. Nadat we ons geld retour hadden gekregen lag een dag erna toch de bestelde game op de mat. Dit hebben wij gemeld en netjes het geld weer teruggestort. AllYourGames is hier bijzonder klantvriendelijk mee omgegaan, is goed bereikbaar via mail en telefoon en antwoord adequaat. Een partij waarop ik in ieder geval vertrouw en vaker ga bestellen.

Algemeen

Duidelijke site, games worden verkocht tegen een nette prijs. Verder niet veel over op- of aan te merken.

Klantenservice

Assassins's Creed gekocht voor mijn zoon die geen Engels spreekt of leest. Ik ging er, mogelijk wat na´ef, vanuit dat als je een spel bij een Nederlandstalige website koopt bij een Nederlands bedrijf je ook de versie krijgt met de Nederlandse ondertitels. De mij toegezonden versie kende alleen Engels, Russisch en Chinees/Japans. Daar kwam ik pas achter toe ik de seal al verbroken had en de game opstartte. Na enig heen en weer gemail was men bereid de game uit coulance toch terug te nemen. Dat vond ik wel erg netjes. Na retourzending snel geld terug.

Ik heb besteld: Een game
Aantal dagen tot bezorging: 24uur
Mijn ervaring: snel geleverd, goede service en je word goed op de hoogte gehouden, daarbij scherp geprijsd! Aan te raden aan iedereen.

Algemeen

Ik was voor mijn bestelling niet bekend met AllYourGames. Na een korte zoektocht bleek dat het spel wat ik wou kopen (PES 2018) het goedkoopst was bij deze webshop.

Verzending

Na de bestelling werdt ik netjes op de hoogte gehouden zoals je van een webshop zou mogen verwachten.
Maandag laat in de avond besteld, dinsdag verzonden, woensdag ontvangen.

Algemeen

Bestelling plaatsen is gemakkelijk.
Annuleren een stuk moeilijker, zo niet onmogelijk.
Telefonisch niet bereikbaar door simpelweg antwoordmachine met de melding "Wij zijn telefonisch vandaag niet meer bereikbaar" om 15:10uur

Direct een mailtje gestuurd met annuleringsverzoek. (15:12uur)
Vijf kwartier later een bericht gekregen dat het verzonden zou zijn. (16:26uur)
Twee en half uur na mijn verzoek een afwijzing vanwege het al versturen. (17:46uur)

Volgens de site " Bestelt u op werkdagen vˇˇr 18:00 uur, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog aan PostNL overgedragen "
Het lijkt mij dan ook stug dat het pakket al overgedragen was aan PostNL.

Door geen telefonisch contact geen mogelijkheid om het bestelproces te stoppen. Alle order worden tot 18:00uur verwerkt, maar ook stomweg verstuurd na verzoek tot annuleren

Verzending

Verstuurd in een bubbeltjes envelop dus door de brievenbus zonder Track and Trace.

Klantenservice

Niet bereikbaar....slechts een voicemail bericht.
Geld binnen 14 dagen terug gekregen op de rekening.

Algemeen

Het was de eerste keer dat ik bij AllYourGames.nl een aankoop deed. En meteen een goede ervaring; snelle levering en goede prijzen!

Algemeen

allyourgames heeft een duidelijke website met goede zoekfunctie en ruim aanbod
ze hebben goede prijzen en alles wordt snel verzonden

Verzending

snel verzonden en goed verpakt

Algemeen

De volgende punten maken de webshop allyourgames tot een goede vertouwelijke aanbevolen winkel:

- goed marktonderzoek > houden de prijzen van andere game webshops in de gaten en zijn vaak het goedkoopst;

- snelle levering > bij pre-order 1 dag voor de release al in huis;

- bij aankoop goed op de hoogte gehouden, snel de ontv, bet en verzend bevestiging ontvangen;

- duidelijke, overzichtelijke site.

Tot slot nog geen contact gehad met de klantenservice dus weet niet hoe dat verloopt, maar dat zegt denk ik ook genoeg .

Zie algemene beoordeling.

Algemeen

Ik bestel altijd bij AllYourGames.nl en ben zeer tevreden over de producten, prijzen, levering en de service.

Verzending

Zeer snelle levering zonder problemen of beschadigingen. producten worden altijd goed verpakt.

Klantenservice

Je wordt op tijd op de hoogte gehouden met de leveringen en het volgen van een levering.

Winactie

Algemeen

I was an order on this page and I was really satified, because my order is arrived in 2 days.

Algemeen

Gemakkelijke betaling, snelle verzending en bovendien een erg goede prijs voor het spel dat ik heb gekocht

Algemeen

Game besteld en op de releasedatum op de deurmat. Was ook nog de goedkoopste aanbieder. Prima verpakt.

Verzending

Zoals gezegd, op de release datum op de deurmat en prima verpakt

Algemeen

Het betalen ging heel makkelijk, de prijs was het goedkoopste hier en ik had mijn game 1 dag voor de release in mijn brievenbus

Verzending

Het product werd 2 dagen voor de release op de post gedaan, en ik had hem 1 dag voor de release binnen.

Algemeen

Al 2x wat besteld bij AllYourGames. Voornamelijk omdat het veel goedkoper is dan de meeste andere webwinkels. Gelukkig is de service ook erg goed. Producten zijn eenvoudig af te rekenen en je krijgt netjes een mail met bevestiging van de bestelling.

Producten worden ook altijd snel verzonden. Destiny 2 een dag voor de release besteld en het werdt na een uur al verzonden en het kwam netjes de volgende dag in mijn brievenbus. Niets te klagen en kom zeker vaker terug.

Verzending

Product om 12 uur besteld, om 13 uur werdt het al verzonden en kreeg netjes een mailtje. Volgende dag lag het pakketje in mijn brievenbus. Verpakt in bubbeltjes papier. Top

Algemeen

Overzichtelijke en intu´tieve website. Recent uitgebracht spel was significant goedkoper dan bij andere sites. Keurig verpakte verzending en zoals beloofd de volgende dag binnen.

Verzending

De levering was op tijd en goed ingepakt; geen verdere wensen of verwachtingen.

Algemeen

Het bestelde product werd geleverd binnen de beloofde tijd en we konden direct de game spelen. Het bestelproces verliep eenvoudig.

Prima verpakt.

Algemeen

F1 2017 ps4 maandag besteld, dinsdag in huis. Prima verlopen. Ik kwam op deze site via Tweakers.

Verzending

F1 2017 ps4 maandag besteld, dinsdag in huis. Prima verlopen.

Algemeen

Formule 1 gepreorderd en de dag voordat het spel uit kwam kreeg ik keurig een verzendbevestiging.
Om een of ander reden is het spel nooit aangekomen.
Na contact met de klantenservice hebben ze contact gehad met de post maar ze hebben het spel niet meer kunnen achterhalen.
Er is toen keurig een nieuw exemplaar opgestuurd die ik de volgende dag in huis had.
Bedankt voor de snelle service.

Algemeen

Prima website, sowieso via de pricewatch wist ik uiteraard al dat ze hadden waar ik naar op zoek was. Geen verborgen kosten ook verder voor bezorging of iets dergelijks.

Verzending

Goedkoopste prijs, verder keurig op tijd geleverd en goed verpakt.

Algemeen

Duidelijke webshop, de beste prijs en gecombineerd met een snelle goed verpakte levering: TOP!! Keep up the good work!

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor AllYourGames.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie