AllYourGames.nl

512 producten en 668 uitvoeringen

Gebruikers over webshop AllYourGames.nl

Review toevoegen

Algemeen

De website op mijn mobiel was uitermate simpel, snel en overzichtelijk.

In de avond besteld ik geloof tegen 9 uur, en de volgende dag netjes op de deurmat liggen. 2 games in een grote bubbelplastic envelop en individueel plastic.

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Slechte service na verdwijnen bestelling door fout in de postcodecheck en geen track & trace

Verzending

Mijn bestelling werd niet geleverd door een fout in de postcodecheck, na meerdere malen contact met Allyourgames en PostNL kon het pakketje niet geleverd worden en doordat er geen track&trace wordt gebruikt wisten beide niet waar het pakketje nu is.

Klantenservice

Een maand later heb ik voor de laatste keer contact gehad met Allyourgames en kwamen we er nog steeds niet uit. Ik ben op dit moment dus mijn geld kwijt, en de bestelling wordt niet geleverd.

Hierop heb ik slechte reviews geschreven om mijn ongenoegen te uiten en ben ik binnen een half uur gebeld dat er een nieuwe game naar mij onderweg is.

Kortom, de prijzen zijn goed maar als er iets gebeurd met het pakketje ben je lang bezig om tot een oplossing te komen. Uiteindelijk is het goed opgelost en heb ik 2 dagen later toch de bestelling ontvangen.

Algemeen

Zoals zovelen ontving ik van AllYourGames mijn versie van Horizon Forbidden West een dag vóór release. Blijkbaar vindt de uitgever dat geen probleem. Ik ook niet. Snelle verzending (de dag ervoor pas besteld, dus geen weken van tevoren) en goed verpakt brievenbuspakketje.

In het kader van de transparantie:
Op verzoek van AllYourGames heb ik een survey (niet-Tweakers) ingevuld, als ik daarna ook nog op Tweakers een review achterlaat, krijg ik een korting van 2,5 euro op een volgende bestelling. Weet eigenlijk niet of ik dat een goede praktijk vind, maar omdat mijn ervaringen (ook bij eerdere bestellingen) bij deze winkel goed zijn, geef ik hun het voordeel van de twijfel.

Verzending

Goed verpakt brievenbuspakketje. Twee dagen vóór release datum besteld, volgende dag in huis. Prima.

Algemeen

Snelle levering van nieuwe games, netjes op de release dag geleverd tegen een gunstige prijs!

Verzending

Allyourgames houdt rekening met enige verwerkingstijd bij PostNL, en wist het spel op de avond voor de releasedag bij mij in huis te krijgen. Super geregeld, hierdoor kunnen fysieke games prima concurreren met de preload-voordelen van digitale games.

Horizon fobidden west gekocht op de ps5
Mooie website en goed duidelijk proces waarbij er goed gecommuniceerd wordt via de mail.
Spel lag 1 dag voor de officiële release al in de bus en dan voor €10-€15 euro minder dan bij de overige aanbieders.

Dit wordt mijn nieuwe spelletjes leverancier

Algemeen

Spel voor de Switch bij deze shop gekocht. Overzichtelijke site met erg scherpe prijzen.
Goed om te weten: Voor het plaatsen van een review op o.a. Tweakers en Trustpilot krijg je een kortingscode t.w.v. €2,50 voor een volgende bestelling.
Maar ook zonder die beloning had ik ze 5 sterren gegeven

Verzending

Het spel lag netjes de volgende dag in de brievenbus, zoals beloofd.

Algemeen

Op tweakers had deze shop nog niet veel reviews, waardoor ik een beetje huiverig was om hier te bestellen. Bij Kiyoh stonden wel veel positieve reviews. Het bestelproces ging helemaal prima, en het product was iets goedkoper dan bij andere webshops (Pokémon legends Arceus).

Verzending

Snelle levering, netjes via brievenbuspakketje. Op zondag besteld en op dinsdag in huis. Product kwam in uitstekende staat aan.

Algemeen

Correcte en snelle afhandeling. Had een pre-order voor de nieuwe Nintendo Switch en een aantal andere zaken gedaan en die order hebben ze zonder verzoek vooraf netjes opgesplitst zodat ik de rest eerder kreeg geleverd. Ook het aanpassen van een order verliep vlekkeloos. Ze hebben alles goed op orde.

Verzending

Snel en correct met track and trace code. Gewoon met PostNL dus ook dat gewoon goed.

Klantenservice

Omruilen en aanpassen van orders verliep moeiteloos en werd er niet moeilijk gedaan.

Algemeen

Pre-order geplaatst voor een Nintendo Switch. Deze geleverd gekregen op de dag dat hij uitgegeven zou worden. Vervolgens na anderhalve maand besloten geen gebruik te willen maken van de Switch. Deze gratis retour gestuurd en snel mijn geld terug ontvangen. Top ervaring, bedankt.

Verzending

Qua snelheid en service van de zending was niets mis, maar de verpakking was wat matig. De doos was niet geheel opgevuld met dempingsmateriaal en de Switch zat in de hoek van de doos gedrukt. Als de doos gevallen zou zijn op de hoek waar de Switch zat, zou de Switch beschadigd zijn.

Klantenservice

Snel contact en vriendelijke medewerkers.

Algemeen

Hele overzichtelijke website, met ontzettend leuke games voor een lage prijs. Daarnaast krijg ik het tot nu toe elke keer de dag erna al geleverd, wat een topservice!

Verzending

Je krijgt direct een bevestiging en later een verzendbewijs, vaak ligt het de volgende dag al in de brievenbus.

Klantenservice

Nooit problemen gehad gelukkig, maar ik ga er vanuit dat ze zelfs hierin niet tekort zullen schieten.

Algemeen

Top website. Voor games is AllYourGames vaak de goedkoopste. Verzending is super snel (1 dag levertijd).
De website is erg overzichtelijk.

snelle verzending

Klantenservice

Geen negatieve ervaringen met deze website.

Algemeen

De website is duidelijk en overzichtelijk. Ook zijn alle prijzen wat je uiteindelijk betaalt, en worden er geen flauwe trucs gebruikt om de prijs lager te laten lijken.

Verzending

De levering kwam 10 dagen eerder dan verwacht, uitstekend!

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3

Algemeen

Horizon Zero Dawn ontvangen uit een andere regio met daarop een sticker "NOT TO BE SOLD SEPARATELY". Had dus niet los verkocht mogen worden, DLC werkt daardoor niet goed (geen overdracht van save games hierdoor).

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Spel besteld en ontvangen. Dat is dikke prima. Wel een vals ding: automatisch word je geabonneerd op een nieuwsbrief. Vind ik erg jammer en dus slechts een voldoende wat mij betreft.

Verzending

Spel gewoon zonder opsmuk in een bubbelenvelop. Zou nog wel in een wat ecologischer verantwoorde verpakking mogen. Verzenden was wel gratis, dat waardeer ik.

Algemeen

Na telefonisch contact gehad te hebben kan ik niet anders zeggen dan dat ik extreem tevreden ben met hoe ik als klant werd behandeld.

Het een en ander is duidelijk gemaakt & we gaan kijken naar een passende oplossing.

Algemeen

De service verloopt altijd erg goed en je krijgt duidelijke informatie over je bestelling. Verder zijn ze vaak ook het voordeligst ten opzichte van hun concurrenten.

Verzending

AllYourGames levert de games altijd keurig op tijd en in goede conditie af. Hun games passen prima in de brievenbus waardoor je niet thuis hoeft te zijn voor jouw bestelling.

Algemeen

goede service en snelle levering. veel keus en goedkoper dan andere webshops.
Je kan de spullen ook eerst testen mocht je ze niet meer willen dan kan je ze binnen aantal dagen terugsturen.

om 17.15 besteld volgende middag in huis echt top

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Game ontvangen met zichtbare beschadiging. Hierdoor heeft mijn Playstation moeite om de game te lezen. De game willen ze niet omwisselen of retourneren, want "hij doet het bij hun wel gewoon". Slechte service, ik ga hier nooit meer bestellen.

Probleem is opgelost!

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Beloven veel dingen zoals snelle levering en snel antwoord op mail.. maar komen de beloftes niet na.
Opzich allemaal geen probleem maar beloof dan gewoon niks...

Verzending

Leverling een dag te laat terwijl ze aangeven dat ze de voglende dag leveren als je voor 18:00 besteld.. niet dus

EDIT:
Bedrijf gaf aan dat dit aan PostNL lag

Klantenservice

ze beloven binnen 24 uur te reageren op de mail.. nu 48 uur later nog geen antwoord...

EDIT:
Mijn mail bleek in de spam te zijn beland, ze boden hier hun excuses voor aan en beloofden gelijk te gaan kijken naar het spamfilter

Algemeen

Op zoek naar 2 Nintendo controllers zag ik AllYourGames tussen de Google advertenties staan. De prijs was hetzelfde als 'de grote jongens' maar die gun ik het niet. Natuurlijk eerst de boel controleren en dubbel checken. De site is duidelijk, reageerde en werkte goed. De grote jongen kunnen hier een voorbeeld aan nemen ...

Verzending

Verzenden boven €20 was gratis. Besteld en betaald rond 17:30, ik werd van elke scheet op de hoogte gehouden (SUPER) en volgende dag had ik de controllers.

1 2 3 ... 13

Scorekaart voor AllYourGames.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie