×

Help Tweakers weer winnen!

AllYourGames.nl

317 producten en 348 uitvoeringen

Gebruikers over webshop AllYourGames.nl

Review toevoegen

Algemeen

Al 2x wat besteld bij AllYourGames. Voornamelijk omdat het veel goedkoper is dan de meeste andere webwinkels. Gelukkig is de service ook erg goed. Producten zijn eenvoudig af te rekenen en je krijgt netjes een mail met bevestiging van de bestelling.

Producten worden ook altijd snel verzonden. Destiny 2 een dag voor de release besteld en het werdt na een uur al verzonden en het kwam netjes de volgende dag in mijn brievenbus. Niets te klagen en kom zeker vaker terug.

Verzending

Product om 12 uur besteld, om 13 uur werdt het al verzonden en kreeg netjes een mailtje. Volgende dag lag het pakketje in mijn brievenbus. Verpakt in bubbeltjes papier. Top

Algemeen

Overzichtelijke en intu´tieve website. Recent uitgebracht spel was significant goedkoper dan bij andere sites. Keurig verpakte verzending en zoals beloofd de volgende dag binnen.

Verzending

De levering was op tijd en goed ingepakt; geen verdere wensen of verwachtingen.

Algemeen

Het bestelde product werd geleverd binnen de beloofde tijd en we konden direct de game spelen. Het bestelproces verliep eenvoudig.

Prima verpakt.

Algemeen

F1 2017 ps4 maandag besteld, dinsdag in huis. Prima verlopen. Ik kwam op deze site via Tweakers.

Verzending

F1 2017 ps4 maandag besteld, dinsdag in huis. Prima verlopen.

Algemeen

Formule 1 gepreorderd en de dag voordat het spel uit kwam kreeg ik keurig een verzendbevestiging.
Om een of ander reden is het spel nooit aangekomen.
Na contact met de klantenservice hebben ze contact gehad met de post maar ze hebben het spel niet meer kunnen achterhalen.
Er is toen keurig een nieuw exemplaar opgestuurd die ik de volgende dag in huis had.
Bedankt voor de snelle service.

Algemeen

Prima website, sowieso via de pricewatch wist ik uiteraard al dat ze hadden waar ik naar op zoek was. Geen verborgen kosten ook verder voor bezorging of iets dergelijks.

Verzending

Goedkoopste prijs, verder keurig op tijd geleverd en goed verpakt.

Algemeen

Duidelijke webshop, de beste prijs en gecombineerd met een snelle goed verpakte levering: TOP!! Keep up the good work!

Algemeen

Bestelling makkelijk te plaatsen.
Prijs gunstig.
Snelle levering.
Alles top m.b.t. het bestellen van games

Verzending

Snelle levering, verpakking die door de brievenbus past.

Algemeen

De bestelling was makkelijk te plaatsen en de producten waren snel te vinden. De betaling gaat snel via Ideal en de volgende dag lag de game in de brievenbus. Top site! Doet wat het belooft.

Algemeen

Via de pricewatch de laatste Uncharted besteld, deze shop was de goedkoopste, site wat overzichtelijk en de volgende dag geleverd.

Algemeen

Ik had nooit eerder gehoord van deze webshop. Gezien het beste beste aanbod en de gratis verzending toch maar eens een gokje gewaagd. De website was duidelijk en de bestelling was zo geplaatst.

Verzending

Product is netjes en op tijd geleverd. Het zat ook goed verpakt.

Algemeen

Eenvoudig bestellen, gratis verzending en volgende dag in huis. Had net na 18 uur besteld en toch de volgende dag nog in huis.
Daarnaast de beste prijs!

Verzending

Gratis verzending en de volgende dag al in huis

Algemeen

overzichtbaar waardoor je kan zien dat je meestal goedkoper bent of snelle levering wilt. .

meestal snelle levering!

Algemeen

Weliswaar niet het grootste assortiment maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de aantrekkelijke prijzen.

Bestelproces verloopt eenvoudig en verzending is snel.

Al met al zeker een aanrader!

Algemeen

De website was duidelijk, ze boden de laagste prijs, en de levering was op de volgende dag zoals beloofd.

Algemeen

Ze hebben hier de goedkoopste games, het werd snel geleverd, je kan met veel opties betalen.

Algemeen

Voor de eerste keer een game besteld bij deze webshop. Normaal bestel ik liever bij bekendere shop maar voor die 7 euro verschil en het lezen van alle reviews op Tweakers wou ik het wel een keer proberen. Game keurig op tijd binnen op de dag van de release.

Verzending

Brievenbuspakje, keurig op tijd geleverd op de dag van de release.

Algemeen

Prima bestelproces en volgende dag product ontvangen. Scherpe prijs! Was de eerste keer dat ik hier bestelde. Normaal toch altijd via grote bedrijven online games besteld! Maar is voor herhaling vatbaar!

Verzending

Per briefpost de volgende dag (na bestellen) in huis!

Algemeen

Goed kope games snelle levering en feedback waneer wat gelered word top servers volgende games haal ik hier weer

Volgende werk dag binnen

Klantenservice

Super nooit geen problemen gehad 1 keer betaling fout gebelt en meteen opgelost

Algemeen

Kende ze niet, dus denk probeer het eens. Helemaal goed, volgende dag in huis (vrijdag avond besteld), prima site, goede prijzen. Cumminicatie erg prettig. Aanrader!

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor AllYourGames.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie