AllYourGames.nl

603 producten en 712 uitvoeringen

Gebruikers over webshop AllYourGames.nl

Review toevoegen

Algemeen

Interface v.d. webshop is uitstekend, makkelijk zoeken, werkt snel. Bestellen was makkelijk, en de verzending snel. Had God of War besteld en een pre-order voor The Last of Us 2, werden apart verzonden zodat ik al God of War kon proberen.

Verzending

Netjes verpakt in bubbelenvelop, kwamen in nieuwstaat aan zonder beschadiging.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

AllYourGames.nl zijn over het algemeen goedkoper dan de rest maar dat heeft wel consequenties. Zij bieden bijvoorbeeld games aan met gebruik van de term “Pre-order”, maar pas op! Je hebt hier niet te maken met een pre order zoals je zou verwachten. AYG leveren namelijk geen pre-order bonussen of DLC wat je beloofd/aangeboden wordt vanuit de ontwikkelaars.

Klantenservice

Klantenservice geeft stellig aan dat AYG geen misbruik maakt van de term “pre-order” of misleidende verkoop teksten op hun website te hebben.

AllYourGames.nl heeft mij verloren als klant!

Beste Jim Verburg,

Allereerst bedankt voor je feedback.

Het klopt inderdaad dat wij pre-orders aanbieden op onze website. Een pre-order houdt in dat je een product reserveert die je vervolgens op de releasedatum in huis kunt verwachten. Voor zover wij kunnen zien is jouw bestelling ook keurig op de releasedatum door ons bezorgd.

De pre-order bonus waar jij naar refereert betreft een digitaal extraatje die niet standaard bij iedere retailer/winkel wordt aangeboden. Er zijn een aantal geselecteerde retailers binnen Nederland die deze bonus kunnen leveren. Zij communiceren dit ook op hun website bij de desbetreffende game.

Aangezien wij geen pre-order bonus kunnen leveren bij The Last Of Us 2 hebben wij de pre-order bonus ook bewust niet aangeboden. Ik vermoed dat jij op basis van informatie van andere winkels er vanuit bent gegaan dat de bonus er bij ons ook standaard bij zou zitten, maar dat is dus niet het geval.

Gelukkig leveren wij in veel gevallen wel een pre-order bonus. Op de desbetreffende productpagina's van de verschillende pre-orders staat exact aangegeven welke extra's wij aanbieden.

Wij vinden het jammer dat je door de verwarring zo teleurgesteld bent na het ontvangen van je aankoop. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over de door ons aangeboden producten dan kun je dat altijd laten weten. Wij zijn per email bereikbaar via info@allyourgames.nl en telefonisch via 040 240 5220.

Ondanks de teleurstelling wensen wij jou natuurlijk veel plezier toe met de The Last Of Us 2!

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice AllYourGames.nl

Algemeen

Super snel verzonden, netjes gesealde games, laagste prijs van alle webwinkels. Inmiddels 3 games besteld

Verzending

Verzending netjes binnen 1 dag met brievenbus pakket, dus je hoeft niet thuis te zijn

Klantenservice

Voor dat ik had besteld, belde ik allyourgames op om te vragen of de games nieuw instaat zijn en of je fysieke games krijgt. Ze waren super vriendelijk, en gaven een duidelijke antwoord.

Algemeen

Prima webshop. meteen mailtjes ontvangen na betaling en bij verzending, track en trace gekregen. duidelijke site, hebben een groot aanbod aan spellen.

Verzending

Verzending zat in een noppenfolie envellop

Algemeen

De bestelling was gemakkelijk te plaatsen, de games waren makkelijk te vinden. Betaling was gemakkelijk, direct daarna track&trace. Vanwege bevrijdingsdag wel 1 dag later, maar dit was netjes aangegeven!

Algemeen

Shop biedt games aan tegen scherpe prijzen en zonder verzendkosten. Tevens betreft het een overzichtelijke site en hebben ze een handige app. Helemaal top!

Verzending

Spel werd een dag later dan verwacht bezorgd, maar dat vond ik acceptabel ivm corona acceptabel :-).

Algemeen

Website is netjes en helder. Bestellen gaat heel makkelijk en snel. Is bijna altijd de goedkoopste in de Pricewatch. Heb een keer gehad dat ik een spel niet hebt ontvangen, kreeg na 5 bezorgmomenten een track & trace met een nieuwe kopie. Heel netjes opgepakt. Helaas de originele nooit mogen ontvangen, anders zou ik die terugsturen.

Verzending

Ik wacht meestal een dag langer (Amsterdam, 2 werkdagen) voor levering. Dit keer werd het in 1 werkdag geleverd.

Algemeen

Snelle en goede levering. Daarnaast is de klantenservice goed bereikbaar op meerdere manieren en geven ze nuttig antwoord.

Algemeen

AllYourGames is voor de meeste games één van de goedkoopste, zo niet de goedkoopste webwinkel in Nederland. Na inmiddels 9 bestellingen kan ik zeggen dat ze altijd op tijd leveren. Verbeterpunten heb ik niet, het is m.i. een dikke aanrader.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4

Algemeen

snelle service, goede duidelijke website, uitstekende prijzen in vergelijking met andere game aanbieders. Tevens alle consoles vaak op voorraad.

Verzending

op tijd en netjes in verpakking.

snel en vriendelijk

Verzending: Score: 4

Algemeen

Snelle levering volgens de afgesproken tijd. Veel aanbod. Snelle reactie na een mail. Prettige ervaring!

Verzending

Snel geleverd. Voldoende verpakt.

Klantenservice

Snelle reactie na een mailtje. Dat is erg fijn.

Algemeen

Voor Sinterklaas een spel besteld, was bij AllYourGames het goedkoopst. Levering zeer snel, binnen een dag! Spel was ook netjes verpakt.
Nu op zoek naar een spel voor de verjaardag van onze dochter. Ook nu weer komt AllYourGames als goedkoopste naar voren. Gezien onze eerdere ervaring gaan we zeker hier weer bestellen!

Verzending

Was netjes verpakt en levering binnen een dag.

Algemeen

Ik heb al een paar keer iets besteld. Ze communiceren duidelijk en leveren volgens afspraak. Prima dus!

Klantenservice

Heldere mail van de status.

Algemeen

Super snel verzonden, netjes gesealde games, laagste prijs van alle webwinkels. Inmiddels 3 games.+ 2 controllers besteld.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Krijg een loszittende disc toegestuurd in een verzegelde hoes.
Dit komt natuurlijk amper voor, en is vrijwel altijd een fabrieksfout.
Echter zeggen zij dat deze weleens spontaan losschiet, flauwekul natuurlijk.
Dat is nog nooit in de tientallen jaren dat ik verzamel gebeurd.

Hoe dan ook, een fout die er was alvorens ontvangst en dus is de oplossing voor hun.
Echter vinden zij van niet.

Je mag 'm retourneren van ze als je er niet blij mee bent, maar dan wel op mijn kosten. HA.

Waardeloos slechte winkel.

Klantenservice

Waardeloos, als ze eenmaal je geld hebben kun je oprotten.
Jammer want zo behoud je geen klanten.

Beste Denise van Oevelen,

Bedankt voor uw feedback.

U heeft bij ons een game besteld die wij netjes de volgende dag hebben geleverd. Zoals u zelf ook schrijft heeft u een geseald exemplaar ontvangen.

Vandaag heeft u ons gecontacteerd met de mededeling dat de disc los in het hoesje zit. Wij hebben daarop aangegeven dat dit vermoedelijk veroorzaakt is tijdens het verzendtraject. Het gebeurt namelijk vaker dat een disc losschiet in een hoesje. Dat is iets wat nooit 100% zeker uitgesloten kan worden. Uiteraard zullen wij u nooit bewust games toesturen waarvan de disc los zit. Gelukkig leidt een loszittend hoesje vrijwel nooit tot een beschadigde disc.

Wij hebben in de e-mail van vandaag aangegeven dat u de game gewoon kunt openen. Naar alle waarschijnlijkheid is er helemaal niets met de disc aan de hand. Daarnaast hebben wij u toegezegd dat wij een nieuw exemplaar zullen sturen als de disc wel beschadigd blijkt te zijn (zeer onwaarschijnlijk).

U heeft aangegeven hier geen gebruik van te willen maken omdat u de game niet uit de seal wilt halen. Uiteraard bent u daar vrij in, maar dat betekent ook dat er op dit moment helemaal geen sprake is van een defect. U kunt het product (op eigen kosten) binnen 14 dagen terugsturen indien gewenst. Wij vergoeden in dit geval de retourkosten niet omdat er geen sprake is van een defect en/of tekortkoming vanuit onze kant.

Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u ons per e-mail bereiken via info@allyourgames.nl en/of telefonisch via 040 240 5220.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice AllYourGames.nl

Algemeen

Games op allyourgames zijn vaak iets goedkoper en is dus een goede reden om hier games te kopen.

Gratis
Snel
Je hoeft niet thuis te blijven want het komt via brievenbus binnen

Klantenservice

Ze reageren netjes binnen 24 uur.

Algemeen

Lekker groot aanbod, en goedkoop! Verzending per brievenbuspakje waardoor je nooit meer een "Oh je was er niet..." kaartje van een luie pakjesbezorger heb.

Algemeen

Niet gedacht dat games in prijs zouden verschillen, maar AllYourGames is de goedkoopste! Bovendien heel snel geleverd.

Algemeen

Ik had meerdere games besteld en AllYourGames.nl heeft ervoor gezorgd dat de bezorging vlekkeloos verliep omdat alles door de brievenbus paste. Ook het betalen voor de bestelling verliep soepel en al met al was het een prettige eerste bestelling. Ik kom zeker terug in de toekomst.

Verzending

Brievenbuspakketje dus hoefde er niet voor thuis te blijven.

Algemeen

Snelle en goede service. Nette snelle afhandeling. Ruime keuze en leuke prijzen.
Spel direct op de post en volgende dag geleverd

1 2 3 ... 11

Scorekaart voor AllYourGames.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie