AllYourGames.nl

297 producten en 357 uitvoeringen

Gebruikers over webshop AllYourGames.nl

Review toevoegen

Algemeen

Overzichtelijke site, met ook mobiele ondersteuning. Daarnaast een makkelijk te gebruiken betaalportaal. Bij onduidelijkheden in de beschrijving is de klantenservice snel in het antwoorden via de mail.

Verzending

Levering is op tijd, verpakt in een envelop met bubblewrap. Hierdoor kan het gewoon met de brievenpost mee en hoef ik ook niet thuis te zijn voor ontvangst, helemaal top!

Klantenservice

Vriendelijke klantenservice waar je terecht kunt met vragen. Geven ook snel antwoord op vragen, meestal binnen een aantal uren.

Algemeen

Zeer fijne webshop. Beste prijzen in de markt, snelle levering en gratis verzendkostne. Al jaren klant.

Algemeen

Ik ben bij deze website gekomen omdat ik op zoek was naar Mario kart 8 deluxe voor een zo goedkoop mogelijk bedrag. Ik wilde het liever niet van de andere kant van de wereld laten komen, dus toen kwam ik bij deze website uit. Het was niet heel moeilijk om een bestelling te plaatsen, al moest je wel een account aanmaken. Ik kreeg het al snel geleverd en het spel zag er prima uit en het werkt uitstekend. Ik ben zeker van plan terug te komen naar deze website, want er was niks mis met deze site, en vooral de prijs is voor mij een reden om hier meer te bestellen.

Verzending

De levering kwam gewoon op tijd, en het product was in prima staat.

Algemeen

Overzichtelijke webshop met goede informatie en voldoende assortiment. Zeer tevreden over betaling en verzending! Zeker nog eens kijken...

Algemeen

Donkey Kong Tropical Freeze voor de Switch besteld op15:45, volgende dag in huis. Binnen paar minuten bevestiging binnen via de mail. Betaald met ideal, top geregeld. toch paar Euro verschil!

Verzending

Netjes verpakt in bubbel envelop.

Algemeen

Bestelling plaatsen was makkelijk. Site zeer overzichtelijk en product meteen gevonden. Product had een zeer goedkope prijs.

Verzending

Op zaterdag besteld maar helaas pas dinsdag in huis, jammer dat het niet al op de maandag geleverd kon worden, verder goede verpakking.

Algemeen

Goedkoper dan de concurrent en daarnaast een prima service. Snelle levering, duidelijke en gemakkelijk te gebruiken site. Mijn ervaring met AllYourGames.nl is dusver altijd positief geweest.

Algemeen

Overzichtelijke site. Producten zijn goed te vinden, en het bestelproces verloopt makkelijk. Producten zijn goed verpakt geleverd.

Phyla Karma 1,77K

Algemeen

Goedkoop en snel, maar tegen een prijs. Op 3/4 bestelde games aanmerkingen: n verkeerd geleverd product, n met Poolse cover en 2x stickers met 'not for resale'. Meeste betreft kleinigheden voor de verzamelaar, maar toch.

Verzending

Snelle levering per brievenbuspost.

Klantenservice

Retourzendingen op eigen kosten. Wel vlotte verwerking.

Algemeen

de game snel gevonden en de rest ging vloeiend, alleen jammer dat je via paypal moet bijbetalen, maar ze zijn betrouwbaar dus via ideal betaald.

binnen 24uur in huis

Algemeen

Goede prijzen, en op tijd bezorgd. 2 x iets besteld bij dit bedrijf en geen problemen ondervonden.

Op tijd bezorgd.

Algemeen

Tja, je bestelt iets en betaalt het. Geen gekke dingen hier. Site werkt naar behoren wat dit gedeelte betreft.

Verzending

Hier werd het tricky. Ten eerste duurde het ruim een week voordat de game binnen was. "voor X uur besteld, morgen in huis". Hoeft niet perse aan hen te liggen natuurlijk, maar dan moet je het ook niet garanderen, denk ik dan. Hoe dan ook, geen code rood. Product kwam echter met kapot hoesje binnen. Kan ook gebeuren, hoeft ook niet aan hen te liggen. Kan bij de post gebeurd zijn en daar ga ik ook vanuit.

Lang verhaal kort, ben nu al twee maanden aan het mailen over een nieuw hoesje, maar het wil niet vlotten allemaal. Zelf heb ik nog nooit zoiets meegemaakt en ik vind de communicatie dan ook echt van Flintstone niveau. Rooksignalen komen nog eerder aan.

Klantenservice

Klantenservice gemaild omtrent late bezorging. Ging letterlijk een week overheen voordat ik antwoord kreeg. Toen was de game al binnen ondertussen. Daarna gemaild over het kapotte hoesje. Duurt allemaal ontzettend lang, maar in eerste instantie zag ik het nog wel goedkomen. We zijn echter al weer twee maanden verder en ik heb nog helemaal niets. En ik moet er continu zelf achteraan want anders hoor je niets.

Algemeen

Ik heb Mafia3 voor de PS4 hier gekocht omdat mijn exemplaar van een andere shop het niet deed. De game was lekker goedkoop, werd snel en netjes geleverd (zaterdag besteld, maandag door het verzonden, dinsdag binnen) en de communicatie over de bestelling was goed.

Verzending

De prijs is inclusief verzending, de game is snel verzonden en goed verpakt. De verpakking zou nog iets meer beschermend kunnen zijn, maar waarschijnlijk zullen er dan wel verzendkosten gerekend moeten worden. Voor nu is het dus goed op deze manier.

Algemeen

Goede prijs beter dan competetie en snelle bezorging, ook snelle klantenservice en waren erg vriendelijk

Snel

Snel

Algemeen

Makkelijke zoekfunctie, snel besteld en twee dagen later in de brievenbus.
Nergens goedkoper. Een aanrader dus.

Verzending

Geen overdreven verspillende verpakking, netjes klein maar wel goed beschermd.

Algemeen

Voor het eerst besteld bij AllYourGames. De gamewas na een week nog niet binnen, maar dit lag niet aan deze webshop maar aan POST NL :-( Uiteindelijk hebben wij ons geld teruggekregen, omdat ons pakketje niet aan is gekomen. Nadat we ons geld retour hadden gekregen lag een dag erna toch de bestelde game op de mat. Dit hebben wij gemeld en netjes het geld weer teruggestort. AllYourGames is hier bijzonder klantvriendelijk mee omgegaan, is goed bereikbaar via mail en telefoon en antwoord adequaat. Een partij waarop ik in ieder geval vertrouw en vaker ga bestellen.

Algemeen

Duidelijke site, games worden verkocht tegen een nette prijs. Verder niet veel over op- of aan te merken.

Klantenservice

Assassins's Creed gekocht voor mijn zoon die geen Engels spreekt of leest. Ik ging er, mogelijk wat naef, vanuit dat als je een spel bij een Nederlandstalige website koopt bij een Nederlands bedrijf je ook de versie krijgt met de Nederlandse ondertitels. De mij toegezonden versie kende alleen Engels, Russisch en Chinees/Japans. Daar kwam ik pas achter toe ik de seal al verbroken had en de game opstartte. Na enig heen en weer gemail was men bereid de game uit coulance toch terug te nemen. Dat vond ik wel erg netjes. Na retourzending snel geld terug.

Ik heb besteld: Een game
Aantal dagen tot bezorging: 24uur
Mijn ervaring: snel geleverd, goede service en je word goed op de hoogte gehouden, daarbij scherp geprijsd! Aan te raden aan iedereen.

Algemeen

Ik was voor mijn bestelling niet bekend met AllYourGames. Na een korte zoektocht bleek dat het spel wat ik wou kopen (PES 2018) het goedkoopst was bij deze webshop.

Verzending

Na de bestelling werdt ik netjes op de hoogte gehouden zoals je van een webshop zou mogen verwachten.
Maandag laat in de avond besteld, dinsdag verzonden, woensdag ontvangen.

Algemeen

Bestelling plaatsen is gemakkelijk.
Annuleren een stuk moeilijker, zo niet onmogelijk.
Telefonisch niet bereikbaar door simpelweg antwoordmachine met de melding "Wij zijn telefonisch vandaag niet meer bereikbaar" om 15:10uur

Direct een mailtje gestuurd met annuleringsverzoek. (15:12uur)
Vijf kwartier later een bericht gekregen dat het verzonden zou zijn. (16:26uur)
Twee en half uur na mijn verzoek een afwijzing vanwege het al versturen. (17:46uur)

Volgens de site " Bestelt u op werkdagen vr 18:00 uur, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog aan PostNL overgedragen "
Het lijkt mij dan ook stug dat het pakket al overgedragen was aan PostNL.

Door geen telefonisch contact geen mogelijkheid om het bestelproces te stoppen. Alle order worden tot 18:00uur verwerkt, maar ook stomweg verstuurd na verzoek tot annuleren

Verzending

Verstuurd in een bubbeltjes envelop dus door de brievenbus zonder Track and Trace.

Klantenservice

Niet bereikbaar....slechts een voicemail bericht.
Geld binnen 14 dagen terug gekregen op de rekening.

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor AllYourGames.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie