AllYourGames.nl

261 producten en 299 uitvoeringen

Gebruikers over webshop AllYourGames.nl

Review toevoegen

Algemeen

De bestelling is eenvoudig te plaatsen via de site. De levering is zoals aangegeven de volgende dag en tegen de juiste prijs.

Verzending

Verzending is netjes op tijd en goed verpakt.

Algemeen

Ik heb twee 3ds spellen gekocht bij deze webshop. Levering was binnen een dag zoals beloofd. Ze waren op het moment van kopen het goedkoopste met deze spellen.

Verzending

Spellen waren netjes verpakt en kwamen onbeschadigd aan. Zeer tevreden hierover.

Algemeen

Simpel en makkelijk om te bestellen. Vrijdag middag besteld en de volgende dag in huis.

Algemeen

Levering van preorder Red Dead Redemption op dag van release geleverd, verder niks op aan te merken.

Algemeen

Allyourgames had per ongeluk de verkeerde game opgestuurd. (PS4 ipv XBOX-One)
Gelijk opgebeld. Meneer bedacht gelijk een passende oplossing zodat ik z.s.m. kon gamen. Oplossing: Je woont redelijk in de buurt ik kom hem na werktijd wel even persoonlijk afleveren!

Toppers!!

Verzending

Netjes verpakt en direct verzonden. (Zelfs net na 18:00)

Klantenservice

Allyourgames had per ongeluk de verkeerde game opgestuurd. (PS4 ipv XBOX-One)

Toppers!!

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Fifa19 gepreordered, waar je normaal gesproken pre order bonuspack bij krijgt. Bij deze shop dus niet. Echt schandalig!

Verzending

Niet compleet door het missende bonus materiaal waar die er wel bij andere winkels bij zit (en die waren maar 5 cent duurder)

Klantenservice

Contact gezocht met de klantenservice en reactie gekregen binnen een dag (zat wel helaas in mijn spam folder, dus had hem gemist). Ze geven echter aan dat er alleen bonus materiaal in het pakket zit bij EA geselecteerde retailers. Ik weet niet hoe ik dat had kunnen weten.

Algemeen

Enige tijd geleden voor het eerst een spel besteld via AllYourGames.nl, namelijk Mario Tennis Aces. AllYourGames was simpelweg het voordeligst. Het spel kwam op de aangegeven datum binnen en de betaling verliep eveneens soepel. Wel was het doosje Engelstalig doordat het waarschijnlijk een importversie is. Voor mij geen probleem, maar het zou netter zijn als dit aangegeven staat op de productpagina.

Waar ik minder gecharmeerd van ben is dat ik na mijn bestelling tweemaal een e-mail kreeg met de vraag om de webshop te beoordelen op KiyOh, terwijl ik mijzelf na ontvangst van het eerste e-mailtje al had uitgeschreven.

Verder prima webwinkel en zou er in de toekomst weer bestellen.

Verzending

Het spel kwam in een stevige envelop binnen zonder beschadigingen, dus prima.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Fifa 19 besteld, geen pre order extra's mogen ontvangen. Blijkbaar leveren zij dit er niet bij en geven dit zelf niet aan. "Hier moet je maar naar vragen van te voor". Ik vind dat dit wel aangegeven mag worden als je dit als bedrijf van te voren weet.

Verzending

Levering op dag van release. Geen problemen.

Klantenservice

Contact gehad met klantenservice en medewerker kwam chagrijnig en agressief over. Vond dat zij compleet in hun recht stonden en ik moest maar kleine lettertjes op de ea site lezen of zelf informeren voordat ik iets koop.

Beste Marco,

Allereerst hartelijk dank voor uw waardevolle feedback.

Ik vind het vervelend om te lezen dat u teleurgesteld bent na het ontvangen van uw bestelling (FIFA 19). U heeft aan ons kenbaar gemaakt dat u online via externe bronnen gelezen heeft dat er bij FIFA 19 een pre-order bonus zou zitten.

Helaas zitten dergelijke pre-order bonussen niet altijd standaard bij een game. Uitgevers bieden deze extra's vaak enkel aan via een aantal geselecteerde retailers. In het geval van FIFA 19 behoorden wij helaas niet tot deze retailers.

Op onze website hebben wij dus enkel aangegeven wat wij wel aanbieden, namelijk FIFA 19 geleverd op de releasedatum. Wij adviseren u dus om in de toekomst de productomschrijving te lezen. Indien wij wel een pre-order bonus aanbieden dan staat dat vermeld op de productpagina. Zie bijvoorbeeld de game Red Dead Redemption 2 waar een pre-order bonus wel bij inbegrepen is.

Zoals aangegeven vinden wij het heel erg vervelend dat u door informatie van een externe partij in verwarring bent gebracht. Wij hopen dat u ondanks deze teleurstelling toch nog zult genieten van de game!

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice AllYourGames.nl

Algemeen

Keurige webshop. Bood de gezochte game als goedkoopste aan, vandaar mijn keus. Echter geen addertjes onder het gras, in tegendeel.

Verzending

Keurig en snel opgestuurd in een bubble-wrap envelop. Bij tweede levering (zie hieronder) kwam een retourenvelop mee.

Klantenservice

Ik had een game besteld maar kwam na unwrapping erachter dat de schijf een breuk/scheur had. Bij een zeer vriendelijk telefoongesprek werd mij gevraagd om mijn verhaal even op de mail te zetten. Er zou dezelfde dag nog een vervanger gestuurd worden, inclusief een retourenvelop.

Zo gezegd, zo gedaan.

Vervolgens kreeg ik ook nog eens 5 korting op dezelfde bestelling, terwijl de schade natuurlijk niet aan de leverancier te wijten is. Voorbeeldige service!

Algemeen

Beste prijzen en geweldige service. Ik had gebeld om te vragen of ik de bestelling persoonlijk dezelfde dag nog kon ophalen (ik woon in de buurt), dit was niet mogelijk, 20 min later stond er echter iemand bij mij aan de deur om het product persoonlijk af te geven. Top service!

Algemeen

Website is erg overzichtelijk, ook voor mobiele gebruikers. Het betaalportaal is erg makkelijk te gebruiken. Kreeg na een paar minuten al een orderbevestiging.

Verzending

Levering was 1 dag voor dat het bestelde spel uitkwam geleverd, in een envelop met bubbleplastic. Hierdoor kon het gewoon door de brievenbus.

Algemeen

Overzichtelijke website. Lage prijs. Product snel geleverd en goed verpakt.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Overzichtelijke site, met ook mobiele ondersteuning. Daarnaast een makkelijk te gebruiken betaalportaal. Bij onduidelijkheden in de beschrijving is de klantenservice snel in het antwoorden via de mail.

Verzending

Levering is op tijd, verpakt in een envelop met bubblewrap. Hierdoor kan het gewoon met de brievenpost mee en hoef ik ook niet thuis te zijn voor ontvangst, helemaal top!

Klantenservice

Vriendelijke klantenservice waar je terecht kunt met vragen. Geven ook snel antwoord op vragen, meestal binnen een aantal uren.

Algemeen

Zeer fijne webshop. Beste prijzen in de markt, snelle levering en gratis verzendkostne. Al jaren klant.

Algemeen

Ik ben bij deze website gekomen omdat ik op zoek was naar Mario kart 8 deluxe voor een zo goedkoop mogelijk bedrag. Ik wilde het liever niet van de andere kant van de wereld laten komen, dus toen kwam ik bij deze website uit. Het was niet heel moeilijk om een bestelling te plaatsen, al moest je wel een account aanmaken. Ik kreeg het al snel geleverd en het spel zag er prima uit en het werkt uitstekend. Ik ben zeker van plan terug te komen naar deze website, want er was niks mis met deze site, en vooral de prijs is voor mij een reden om hier meer te bestellen.

Verzending

De levering kwam gewoon op tijd, en het product was in prima staat.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Overzichtelijke webshop met goede informatie en voldoende assortiment. Zeer tevreden over betaling en verzending! Zeker nog eens kijken...

Algemeen

Donkey Kong Tropical Freeze voor de Switch besteld op15:45, volgende dag in huis. Binnen paar minuten bevestiging binnen via de mail. Betaald met ideal, top geregeld. toch paar Euro verschil!

Verzending

Netjes verpakt in bubbel envelop.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Bestelling plaatsen was makkelijk. Site zeer overzichtelijk en product meteen gevonden. Product had een zeer goedkope prijs.

Verzending

Op zaterdag besteld maar helaas pas dinsdag in huis, jammer dat het niet al op de maandag geleverd kon worden, verder goede verpakking.

Algemeen

Goedkoper dan de concurrent en daarnaast een prima service. Snelle levering, duidelijke en gemakkelijk te gebruiken site. Mijn ervaring met AllYourGames.nl is dusver altijd positief geweest.

Algemeen

Overzichtelijke site. Producten zijn goed te vinden, en het bestelproces verloopt makkelijk. Producten zijn goed verpakt geleverd.

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor AllYourGames.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie