Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 58 reacties

Shooter Destiny krijgt Raids die gemaakt zijn voor groepen van zes spelers. Door de hoge moeilijkheidsgraad wil ontwikkelaar Bungie echter niet dat onbekende spelers met elkaar een Raid induiken. Een speler kan alleen vrienden uitnodigen.

In een interview met IGN legt ontwikkelaar Bungie uit dat spelers van Destiny niet alleen tijdens Strikes met elkaar kunnen samenwerken, maar dat het ook Raids in de shooter opneemt. Waar Strikes, die al speelbaar waren tijdens de bètatest van de game, bedoeld zijn om een groep spelers een half uur bezig te houden, vergen Raids een langere adem. Een Raid kan uren in beslag nemen, belooft de ontwikkelaar. Raids zijn bovendien veel moeilijker dan Strikes. Vandaar dat Bungie enkel vrienden tot een Raid toelaat. De speler die de groep bijeenbrengt kan alleen spelers uit zijn vriendenlijst uitnodigen.

Bij Raids neemt de moeilijkheidsgraad bovendien toe. Als een Strike is toegespitst op spelers van bijvoorbeeld level 22, dan geldt dat voor zowel het begin als het einde van het evenement. Bij raids is dat niet het geval. Als het begin is toegespitst op spelers van level 26, dan zal een speler van level 26 het gedurende de Raid steeds moeilijker krijgen. Spelers verzamelen gedurende een Raid echter zoveel ervaringspunten dat ze in level zullen stijgen en nieuwe uitrustingsstukken zullen verzamelen. Hoeveel Raids Destiny heeft, maakt Bungie niet bekend. De studio laat ook niet los vanaf welk level spelers aan raids deel kunnen nemen. De studio meldt wel dat wat hen betreft de 'endgame' van Destiny begint als spelers level 20 bereikt hebben. In die fase zullen spelers het einde van de belangrijkste verhaallijn in de game bereikt hebben.

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (58)

Ergens wel goed na de geweldige geluiden uit WildStar waar een deel weg rent als er niets meer te halen valt. Maar het is jammer dat het nu verplicht word, goed je kunt iedereen natuurlijk frienden maar het is toch weer een keuze die voor je gemaakt word.

Ik neem aan dat ze zich er nog wel eens over bedenken als het niet zo populair blijkt te zijn.
Iedereen frienden is zeker een optie, maar het grootste voordeel zit in dat je mensen kunt de-frienden die niet eerlijk of leuk spelen.

Daarbij teken ik wel aan dat het in mijn optiek logischer zou zijn als ze dan gewoon iedereen toelaten en een goede blokkade functie met een soort ranking systeem hadden kunnen maken. Zodat je altijd kan zien hoe graag spelers met een andere speler samenwerken.

Sowieso heb ik niet eens 6 vrienden :P Geen spel voor mij dus ;)


edit: typo

[Reactie gewijzigd door Bseetje op 31 juli 2014 15:13]

Precies wat je zegt... ik heb niet eens 5-6 vrienden die een console hebben, laat staan allemaal dezelfde console... Jammer want het zag er toch leuk uit
Je zult het vooral moeten hebben van mensen die je gaat tegenkomen in Strikes, die je bevriend (mocht je ze aardig vinden en ze kunnen er wat van) waarna je een team vormt wanneer je de endgame fase bereikt. Vergelijkbaar met hoe ranked teams vormen in League of Legends, waar mensen elkaar vaak niet kennen en elkaar ontmoeten in-game.

Bungie wilt hier het spel in twee duidelijke delen opsplitsen; Strikes voor de wat meer casual spelers die het geen probleem vinden om met andere random spelers te spelen, en Raids voor de serieuzere 'hardcore' spelers die fanatiek op zoek zullen gaan naar het beste team en de beste teamleden. World of Warcraft heeft ook een dergelijk systeem met LFR (Looking For Raid) voor de casual raiders, waarbij random spelers samen een raid vormen, en natuurlijk de raiding guilds die vaak ook roosters en schema's hebben voor de fanatiekere raiders.

[Reactie gewijzigd door diederikhu op 1 augustus 2014 15:57]

Ik hoop dan wel dat de netcode heel erg op orde is tegen de tijd dat de Raids gespeeld gaan worden (waarschijnlijk enkele dagen na release); niets lijkt me vervelender dan dat je aan het spelen bent en na een uur "ontploft" ineens de friend-lobby en is iedereen weer in zijn eigen game teruggezet.

Voor zover ik mijn console (de One) ken; ik zie liever dat er geen in-game chat nodig is voor Strikes & Raids maar dat je de Party-chat van de console zelf kan gebruiken. Hier zie je vaak makkelijker wie er praat en/of online is en je kan de chat-app ook "unsnappen" zodat het niet in de weg zit tijdens het gamen.
De net code was al redelijk op orde voor de beta, er waren sommige mensen die wat netwerk errors kregen maar als je gewoon een degelijke verbinding had was er niks aan de hand. Ik heb zelf een tijdje met strict NAT gespeeld en dat ging eigenlijk prima. Er was toch een grotere drang om te spelen dan het te fixen :p Ik weet verder ook niet hoeveel een strict NAT met de net code heeft te maken. Ik kwam in ieder geval gewoon mensen tegen en kon gewoon met vrienden spelen, alleen wanneer het te druk was in de tower werd het een probleem.

Op de 360 is mijn ervaring dat de party chat toch altijd een stuk helderder is qua geluid, ik weet niet of dat op de X1 ook zo is.
Ik heb zelf een tijdje met strict NAT gespeeld en dat ging eigenlijk prima.
Oh, het kan inderdaad wel. Maar op het moment dat je op forum X van developer/leverancier Y gaat klagen over slechte(re) online ervaring, wordt je zowat de hoek in geslagen zolang je niet de goede port-forwards en NAT hebt. Maar zelfs als je alles voor elkaar hebt, zijn er helaas developers die de netcode dusdanig slecht voor elkaar hebben, dat het spel toch niet lekker loopt online.
Op de 360 is mijn ervaring dat de party chat toch altijd een stuk helderder is qua geluid, ik weet niet of dat op de X1 ook zo is.
Ik zit in de beta-groep van de One en moet zeggen dat ik eigenlijk vanaf dag 1 ontzettend fijn op de party-chat zit. Het geluid (maar ook de hele headset) vind ik een enorme verbetering ten opzichte van de 360.
Oh, het kan inderdaad wel. Maar op het moment dat je op forum X van developer/leverancier Y gaat klagen over slechte(re) online ervaring, wordt je zowat de hoek in geslagen zolang je niet de goede port-forwards en NAT hebt. Maar zelfs als je alles voor elkaar hebt, zijn er helaas developers die de netcode dusdanig slecht voor elkaar hebben, dat het spel toch niet lekker loopt online.
Heb ze inmiddels al geforward, maar ik kreeg mijn nieuwe 360 op de dag dat ik de beta kon spelen, dus vandaar dat ik ze nog niet had geforward :)
Ik ben zelf een paar keer uit mijn groepje gegooid... maar toen dat gebeurde kon ik meteen weer rejoinen....(ook tijdens devils lair en missies...) dus ik denk dat het wel meevalt...

[Reactie gewijzigd door klaw op 31 juli 2014 15:17]

Ach, daar heeft men het begrip guilds/clans toch voor uitgevonden? Veel meer raids zullen ongetwijfeld gespeeld worden door mensen welk elkaar niet kennen, maar simpelweg voor het raiden elkaar als friends toevoegen, dan mensen welk daadwerkelijk vrienden van elkaar zijn.

Ben welk benieuwd hoe uitdagend het gaat worden in raids voor de wat meer ervaren MMO speler. Ik kan mij voorstellen dat het voor de gemiddelde shooter speler allemaal wat nieuw is. Maar moet zeggen dat dusver van wat betreft de multiplayer PvE content welk in de beta in destiny te zien was, het moeilijkheidsgehalte op tutorial niveau lag. Afwachten hoezeer raids daar verandering in zullen brengen!
Ik snap de keuze, maar ik denk niet dat deze verstandig is. Als ik naar mijn friendslist kijk, en de games waarbij ik per se vrienden nodig heb om bepaalde missies/achievements/whatever te voltooien dan is deze zo summier dat ik die bepaalde doelstelling eigenlijk nooit haal. Ik vrees dat dat voor destiny niet veel anders zal zijn. Tuurlijk zullen veel mensen dit in het begin wel spelen, inclusief je vrienden, maar of dat na een maand (of meerdere maanden) nog steeds zo is, is maar de vraag. Zie dan maar eens zo'n Raid te doen
Er zitten zowel voor als nadelen aan het niet hebben van matchmaking voor raids, uiteindelijk willen we allemaal winnen en als je ziet hoe hard mensen al faalde tijdens een 3-man random Strike snap ik Bungie helemaal.

Overigens sta ik er van te kijken dat dit zo opgeblazen wordt.. Dit betekend dat Clans nog belangrijker zijn en dat is alleen maar goed. Want wees eerlijk, raiden doe je gewoon met een Clan/Guild!

Destiny beloofd echt gewoon de game van 2014 te worden en ik denk dat ik dit spel echt heel lang zal blijven spelen.
Wat ziet het er toch altijd week lekker houterig uit die console inputs.
Je kan al weer wachten op de halfbakken pc versie.

Verder wel een leuk concept. Net zoiets als boderlands coop.


edit : Mod maar weer lekker weg maar die voortaan eerst wat onderzoek voordat je op een knop ramt....

http://www.gamepur.com/ne...base-activision-says.html

Q1 2015 dus.

[Reactie gewijzigd door computerjunky op 31 juli 2014 14:52]

Hoezo houterig? Het is totaal niet mijn soort spel maar heb toch stiekem de public beta gespeeld op mijn console. En ik was echt "blown away'; sowieso de hele interface van de menu's is een goed opgefrist en goed bestuurbaar maar ook het spel zelf was zeer goed te doen met een controller. Sterker nog, ik vond het makkelijker en beter bestuurbaar dan BF3 (wat ik echt dagenlang op de PC heb gespeeld).

Misschien dat ik ook ondertussen iets heb gemist maar als je op een PC inputs genereert om een game te besturen, zoals Destiny of BF4, dat is toch voor een zeer groot gedeelte digitaal, via een aanslag op je keyboard? Technisch gezien is dat per definitie toch minder vloeiend dan een analoge controller? Of speelt er op de PC amper nog mensen met een keyboard/muis combo en heeft iedereen een high-sensitivity controller?
Lopen doe je natuurlijk met je keyboard, maar kijken/aimen doe je met je muis of je dat vloeiender moet noemen... Ik heb er in ieder geval een stuk meer controle over dan met een joypad (kan een muis langzaam of snel bewegen en in iedere combinatie/gradatie).
Met wat training kan je de sticks op een controller ook langzaam/snel bewegen en ook ik iedere combinatie/gradatie, het enige verschil is dat mensen veel meer met een muis werken en dus meer ervaring hebben.

Ik had in het begin ook wat problemen met een controller maar naar mate ik er meer gebruik van ging maken begon het steeds vloeiender te gaan.
Er is niemand die met een controller kan bereiken wat je met een toetsenbord en muis kan bereiken. Niemand.
Alle video's die je ziet van mensen die op console gamen kan je het er 9/10 zo uit halen dat het console is aan de traagheid waarmee ze bewegen en de (voor pc gamers) raar aanvoelende bewegingen.

Houterig is echter het verkeerde woord imo. Een beweging op console ziet er vloeiender uit omdat je niet met een ruk de andere kant op gaat kijken, waar dat met een muis eerder het geval zal zijn. Datzelfde zorgt er echter voor dat het er voor pc gamers minder "natuurlijk" uitziet.
Het overdreven voorbeeld is altijd wanneer men een nieuwe console shooter toont en er langzaam rondgekeken wordt (zoals hier).
Omdat je het op een console speelde maar als je kijkt hoe de crosshair beweegt is dat houterig daar waar je bij de pc vloeiende bewegingen heb kan je hier alleen horizontaal en verticaal en diagonaal onder 1 hoek.
Dat is nogal een verschil met de muis niet?

En waarom zou een muis minder vloeiend zijn dan een analoge controller ? de precisie komt van de muis en de beweging van het toetsenborden de muis is daarbij het belangrijkste punt aangezien mikken daarmee veel preciezer is dan met een controller.
wat is er immers meer high sensitive dan een 2000 dpi muis daar waar een controller stick misschien 40 dpi heeft qua gevoeligheid instellingen.

Het is gewoon een feit dat de muis een veel betere precisie heeft dan welke controller dan ook als het op mikken aankomt en dus blijft het voor gamen altijd superieur.
Veel console versies van dezelfde games (bijna alle games) hebben niet voor niets ingebouwde aim assist.

[Reactie gewijzigd door computerjunky op 31 juli 2014 15:00]

Ik weet niet welke controller jij hebt vastgehouden maar je kunt zo'n beetje elke hoek kiezen met zo'n stickje je kunt ook wel varieren met de snelheid met lopen. Met het toetsenbord kun je meestal lopen (w+shft) of rennen (w) op de controller heb je juist verschillende snelheden... en met de muis kun je mischien iets meer gradienten kiezen (om het zo te zeggen) maar "alleen horizontaal en verticaal en diagonaal onder 1 hoek" is keiharde bullshit...

En ja met de muis kun je precieser richten maar niemand heeft ook iets anders gezegd....
En toch zijn controllers minder precies met mikken dan een muis. van boven naar rechts heb je met veel geluk 10 stappen ipv de zeer hoge dpi van een muis waar je zeer precies mee kan mikken.

En lopen is de meest irrelevante actie in shooters het gaat immers om het mikken.

En die snelheden van lopen zien er overigens niet uit aangezien de game gemaakt os voor 2 of 3 snelheden (walk,run , sprint) als je snelheden daartussen pakt ziet het er niet uit.
En ik heb hier ook niet gezegd dat controllers precieser of even precies zijn als muizen...

Ik weet niet wat je precies bedoelt met van boven naar rechts maar als je bedoelt dat de cursor boven (midden) in het beeld zit en dan naar de rechter kant (midden) beweegt gebeurt niet met 1 beweging [(afgezien dat in fps games de cursor/richtpunt altijd in het midden zit(behalve als het on rails is... en dat zie je tegenwoordig (bijna) niet))] ...zodra de cursor dichterbij komt kun je zien of het goed gaat of niet en pas je het altijd een beetje aan...

En in de meeste shooters is de loop snelheid helemaal niet irrelevant in shooters en zijn meerdere snelheden altijd handig... zeker in multiplayer waar motion trackers zijn (halo). Als ik sniper ben help het richten altijd door een beetje te lopen... En vergeet games waar je moet sluipen niet zoals splinter cell, hitman etc... Of wat dacht je van vecht games?...
En in race games is het al helemaal fijn dat je meerdere snelheden hebt...

En of het eruit ziet of niet hangt ook weer af van hoeveel moeite de studio doet verder is het vaak irrelevant omdat de meeste games fp zijn... en je je "eigen" lichaam niet eens ziet...

edit; foutje
edit 2 nog een foutje;

[Reactie gewijzigd door klaw op 31 juli 2014 18:10]

Als ik sniper ben help het richten altijd door een beetje te lopen.

Waardoor je beter zichtbaar ben dan met een muis die door de precisie geen lopen nodig heeft.


En vergeet games waar je moet sluipen niet zoals splinter cell, hitman etc


Deze games zijn er op gemaakt om te reageren op standaard snelheden en dus maakt dat verder niks veel uit of je langzamer kan lopen dan de 3 standen.

Ach ja ieder zijn ding als console gamers blij zijn met een controller is dat prima maar ik ben op de pc niet tevreden met controler controlls.
Goed... je weet niet eens op welke platformen ik snipe en je roept meteen zie je wel...
:/ ik speel op de pc en op mijn xbox 360 ik speel wel eens cs go of tf2 en daarbij loop ik (tijdens het richten) ook als ik een sniper ben ... het is makkelelijker om 5 cm op zij te lopen en dan raak te schieten dan de muis precies zo bewegen dat je 5 cm naar links of rechts schiet...

jij weet verder niet welke spellen ik speel en op wat voor manier voor mij maakt het wel uit... als ik in hitman achter iemand aan sluip kan ik precies meelopen terwijl je op de pc steeds een stapje moet zetten en dan wachten... over lelijk gesproken...

"ik ben op de pc niet tevreden met controler controlls. "
Sorry maar op de de voorgaande reacties (en met name) "...diagonaal onder 1 hoek..."

Dat je nog nooit een controller in handen hebt gehad anders had je wel beter geweten...
Ik vind het prima dat je liever met de muis speelt maar alsjeblieft als je iets niet weet zeg er dan niets over...

Edit;
o en overigens als je het filmpje bekijtk lijkt het inderdaad erop dat degene die speelt vooral omhoog/omlaag en rechts/links richt... maar als je de kijkt rond 3:00 kun je zien dat hij schuin naar boven kijkt (en niet onder 45 graden)...
En laten we vooral niet de andere miljarden filmpjes niet vergeten die er inmiddels zijn...

[Reactie gewijzigd door klaw op 31 juli 2014 16:23]

ik heb verschillende controllers en ze zijn stuk voor stuk waardeloos in vergelijking met de muis.

Over niet weten wat de ander wel of niet doet gesproken...

Het enigste spel dat enigszins speelbaar was op de pc met controller was mortal combat maar dan alleen het gevecht gedeelte voor het menu moest ik de muis er weer bij pakken omdat deze slechte port niet overeenkwam met de console controller layout.

[Reactie gewijzigd door computerjunky op 31 juli 2014 16:25]

Als je dan al controllers gebruikt hoe kom je dan ingodsnaam bij "kan je hier alleen horizontaal en verticaal en diagonaal onder 1 hoek" ?
Omdat veel games de fijnere afstelling simpelweg niet ondersteunen en er niet op reageren.
Dan moet je ook geen spellen uit 1990 kopen... -_-'
Edit;
Het ligt dan aan het spel niet aan de controller...

[Reactie gewijzigd door klaw op 31 juli 2014 16:43]

Op je officeplatformpje misschien niet..maar wel op de console!
En ik heb hier ook gezegd dat controllers precieser of even precies zijn als muizen...
Als je het over aimen hebt zit je al helemaal mis.
Enige waar het voor opgaat is lopen in verschillende snelheden (wat zelden echt nuttig is, voornamelijk realistischer dan enkel lopen of wandelen) en het gas geven bij voertuigen (waar het dan wel weer nuttig is en een echt gebrek aan het worden is op toetsenbord omdat games er gevoeliger op lijken te worden vergeleken met vroeger).
Lol sorry ik had de zin aangepast en vergeten er "niet" in te zetten... nu klopt hij wel...
...diagonaal onder 1 hoek...
..Waar haal je dat vandaan?
Als er ooit een PC versie komt, voorlopig zit dat er namelijk niet in. de console versies zullen eerst gemaakt worden en heel misschien komt er nog een PC versie. Vegeet niet dat bungie zich tot nu toe altijd maar op één platform richtte. Het feit dat ze er nu 4 tegelijk doen vind ik al heel wat.

[Reactie gewijzigd door RacerBas op 31 juli 2014 14:37]

Vegeet niet dat bungie zich tot nu toe altijd maar op één platform richtte.
Dat is alleen maar tijdens hun HALO periode (waar de Windows/Mac versie door een andere developer werd gedaan), daarvoor deed Bungie netjes hun Windows en Mac versie zelf en gelijktijdig (Oni, Myth 1 & 2, etc.).

Bungie is trouwens een Mac publisher van origine.
Bedankt voor de info!
Er komt toch geen PC-versie?
Voor zover ik weet wel.

http://www.gamepur.com/ne...base-activision-says.html

Alle games met success worden vaak wel geport omdat je de pc markt niet kan negeren aangezien het een enorm grote markt is die je anders links laat liggen.
Sterker nog de pc game markt is de afgelopen 9 jaar gestegen daar waar de consolemarkt is gekrompen.
Alle games met succes? Here we go:

Halo 3
Halo Reach
Halo 4
Red Dead Redemption
Uncharted 1,2,3
Ninja Gaiden 1 + 2
Heavy Rain
Gran Turismos
Forza's
Verschillende Metal Gears
Bayonetta

Het zijn er vast nog meer. Tegenwoordig krijgt pc inderdaad wel meer aandacht, maar er is nog geen garantie voor een port. Hopelijk wel natuurlijk, ik vind dat Bungie toch wel fijne shooters maakt.
kun je de console exclusives ertussenuit laten???

destiny is namelijk geen exclusive maar multiplatform...
het is dus géén Xbox/ps only game en van dat soort spellen zijn er veel die ook op pc uitkomen...
Nee, want console-exclusive is geen garantie dat het niet naar pc komt, zie halo 1 en 2, xbox exclusives die wel op pc waren. Alan Wake, ook op pc, Titanfall ook op pc. Fable 1 en 3 (geen 2), Gears of War 1. Zelfs Mass Effect werd aangekondigd als xbox-exclusive. Dit zijn trouwens enkel de titels die gewoon even in me opkwamen. Dragons Dogma komt bijvoorbeeld net opzetten, die was ook zowel op ps3 als xbox360 beschikbaar.
Multiplatform betekent weinig voor een pc gamer als je pc uit je ondersteunde platforms laat. In die zin is Destiny nog altijd een console exclusive, echter op meer dan 1 console (dus geen xbox exclusive of ps exclusive, maar wel exclusief op consoles).

Bij het lijstje hoort ook Last of Us, welke ik wel eens zou willen spelen, maar ik ga echt geen ondermaatse console (en een tv, heb er namelijk geen) kopen om een bepaald spel te kunnen spelen...
Het is nooit gezegd dat die er niet kwam alleen voorlopig niet.

Lees het volgende artikel: http://www.eurogamer.net/...-no-pc-version-of-destiny
Lekker dan, doen ze ps3 en xb360 eerder dan pc, als je het over workload hebt, dat downgraden zal ook niet makkelijk zijn
Wat een belachelijke beperking, ik moet dus om deel van dit spel te spelen 5 vrienden met Destiny op dezelfde console die op hetzelfde tijdstip kunnen en zin hebben om te spelen hebben?

Vond berichten over het gebrekkige aantal missies en het lage te behalen level al een een behoorlijke domper maar dit doet er nog een schepje bovenop. Ook de mededeling van Bungie dat je dit spel decennia kunt spelen ''als je toegewijd bent'' is nogal weird, dat zou betekenen dat als ik geen zin hebt om missies te herspelen omdat herhaling me tegenstaat ik niet toegewijd zou zijn :S
Helaas; ja & nee.

Voor bepaalde zaken in het spel moet je dus inderdaad 5 "friends" hebben maar dat wil niet zeggen dat dit mensen zijn die je al jaren kent. Er zijn natuurlijk sites als xboxachievements.com en playstationtrophies.org waar honderden/duizenden leden ook graag een spel met anderen spelen en op de forums afspraken maken voor missie A op tijd X met spelers 1 t/m 6.

Destiny zal ongetwijfeld een langdurig spel worden met voldoende toekomstige content/vervolg. Ik weet niet precies hoe erg je het aantrekt dat je "dedicated" moet spelen maar wie houdt jou tegen om met 1 uur in de week game-tijd, er een jaar over te doen om iets uit te spelen?
Bungie dwingt jou helemaal niets. Je hoeft de game niet te kopen he... Het is bungie die de regels maakt, de visie heeft en dit uitwerkt tot een eindproduct waar ze veel geld mee kunnen verdienen, dit is namelijk waar het bedrijf het om te doen is...En vrienden maken doe je of beter gezegd met je postbus 51 opmerking mag en kun je binnen destiny al tijdens sp/coöp missies. Daarmee kun je later samen ook raids spelen.

En wat bedoel je met je hele DLC betoog? Dit bestaat echt al heel erg lang en bij heel veel soorten games? Of je het nu hebt over als wow en eve online of cod en bf of Forza en GT...zo kun je alles wel een melkkoe noemen.

Tuurlijk koop ik ook liever een game die of helemaal volledig is of bij aankoop alle DLC gratis te beschikking geeft. We leven echter nu in een game tijd dat dit vaak niet het geval is. Aan de andere kant kan het ook zo zijn dat destiny heel groot is en bungie deze nooit in een keer klaar krijgt, in 2014 of verder in 2015..Vandaar dat ze wellicht nu hun visie op het totaal product al hebben kunnen inschatten op 2xDLC, waar dus na de launch aan zal worden (door)gewerkt met het team. Maar goed, als vrienden maken/ontmoeten en DLC kopen niet je ding is.... Je hoeft niets te kopen he...
Punt is dat gezien het aantal missies Destiny niet groot is dus het "misschien is Destiny wel heel groot" gaat niet op. Delen van een spel onbereikbaar maken met dit soort regels terwijl je meer ervan spelen wil heeft dan iets vervelends.

Uitbreiden zal ongetwijfeld gebeuren, dat geven ze ook aan maar laten weg dat dat tegen betaling zal zijn en 20 pond per uitbreiding is niet weinig.

Mensen via internet toevoegen zou ik geen vrienden maken noemen maar goed, dat is voor iedereen anders.
Het is goed dat Bungie het doet, maar de andere kant is het ook niet goed.
Niet alle mensen kunnen extra 5 vrienden uitnodigen.
Gears of war 2 en 3 leverden een goede horde mode op, ondanks je de mensen het niet kent.
Door horde mode heb ik best veel vrienden op xbox live gekregen.
Als ze maar bij Destiny niet de Halo ODST FireFlight fiasco uittrekt>de ene stopt dan stopt alles mee..
Beta was fun...
Nou laat maar weer dan, dan is de lol er van af. Uren verplicht doorspelen om iets te halen heeft niks meer met plezier te maken. Verplicht met 6 online vrienden? Ik heb op XBL en PSN maar enkele vrienden en die spelen niet allemaal Destiny straks. Ik ga ook geen onbekenden als vrienden toevoegen, dus dat schiet lekker op. Ik zal dus een groot deel van het spel nooit zien.
Waar zit die moeilijkheid hem precies in? Als ik het filmpje bekijk (ziet er overigens erg mooi uit) en het vergelijk met een gemiddeld potje UT2k4 dan is het traag als ... nou je weet wel...
Ook reageert de AI nauwelijks als ze worden aangevallen :O
Hogere levels hebben meer HP en meer damage dus red je hem simpelweg met een laag level of alleen. heeft niks te maken met goed kunnen mikken.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True