Mass Effect 2 komt bijna uit en BioWare heeft de launch trailer vrijgegeven. Spelers kruipen in de huid van Commander Shepard en trekken wederom ten strijde om het heelal te redden. Mass Effect 2 ligt op 29 januari in de winkel voor de pc en Xbox 360.
Reacties (6)
ahhhhm kan niet wachten ben nu mass 1 weer aan het spelen.
er komen de aankomende tijd weer een goede reeks spellen uit , moet al mijn geld maar eens gaan uitgeven, zat te denken aan;
mass 2
C&C 4
assassins creed 2
starcraft 2
supreme commander 2
er komen de aankomende tijd weer een goede reeks spellen uit , moet al mijn geld maar eens gaan uitgeven, zat te denken aan;
mass 2
C&C 4
assassins creed 2
starcraft 2
supreme commander 2
[Reactie gewijzigd door Verwijderd op 26 juli 2024 21:37]
ben zelf net begonnen met mass effect 1 , had m nooit gespeeld maar wil deel 2 niet missen zoals jij
Ik ben nu Mass Effect 1 weer eens gaan uitproberen, en werd aangenaam verrast. Het verhaal word op een goede manier gebracht, en ook de gameplay is vrij verslavend.
Alleen jammer dat er binnen korte termijn teveel goede games uitkomen, nu moet ik kiezen waar ik mijn geld aan uit ga geven.
Alleen jammer dat er binnen korte termijn teveel goede games uitkomen, nu moet ik kiezen waar ik mijn geld aan uit ga geven.
Ik had precies hetzelfde. De trailer ziet er erg goed uit. Ook de cast die de voiceacting doet is geweldig, echte acteurs
En de gezichten van de characters komen veelal overeen met de acteurs. Het verhaal van deel 2 ziet er nog diepgaander en duisterder uit. Ik ben erg benieuwd. Ga hem waarschijnlijk pas over een maand of 2 echt spelen.
Mass Effect 1 was voor mij een game hoogtepunt. Er zijn na ME1 maar weinig (Eigenlijk geen) game uitgekomen die mij zo kon boeien als ME1. De manier hoe het verhaal verteld werd, de gameplay en het verhaal zelf. Alles klopte gewoon.
Voor mij dus ook een vreugdedans zodra ME2 op mijn deurmat ligt. Ik denk dat ik mijzelf maar eens een aantal dagen ga opsluiten in een kamer met een HDTV, de 360, een heerlijke sofa, wat eten, een krartje bier en een bed!
Voor mij dus ook een vreugdedans zodra ME2 op mijn deurmat ligt. Ik denk dat ik mijzelf maar eens een aantal dagen ga opsluiten in een kamer met een HDTV, de 360, een heerlijke sofa, wat eten, een krartje bier en een bed!
kan niet wachten op deze game ziet er zeer goed uit
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
/u/144361/crop6617ccaed45d6_cropped.png?f=community)