Star Wars: Knights Of The Old Republic II is niet uit te spelen op Switch

De deze maand voor de Nintendo Switch uitgebrachte game Star Wars: Knights Of The Old Republic II is momenteel niet te voltooien. Aspyr, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de port van deze klassieke game, erkent het probleem en zegt dat een patch in de maak is.

Aspyr Media laat op Twitter weten dat er een bekend probleem is en dat dit in de volgende patch wordt aangepakt. In een antwoord op een vraag van een gebruiker bevestigt het bedrijf dat er momenteel geen manier is om de game uit te spelen op de Nintendo Switch. Aspyr zegt dat de patch zo snel mogelijk wordt uitgebracht, maar geeft nog geen duidelijkheid wanneer dat gaat gebeuren.

Op Twitter reageert een gebruiker met de opmerking dat dezelfde bug ook al aanwezig was in de originele pc-game van zeventien jaar geleden. Het lijkt te gaan om een crash nadat de zogeheten Basilisk Crash-cutscene wordt afgespeeld als spelers op junglewereld Onderon arriveren. Dit is grofweg halverwege het verhaal en vanaf dat moment is de game dus niet verder te spelen.

Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords kwam op 8 juni uit voor de Nintendo Switch. Het gaat om een port van de originele rpg uit 2004. De port is verzorgd door Aspyr Media. Dit bedrijf is bekend van het opnieuw uitbrengen van oudere games op nieuwe platforms en heeft al vaker Star Wars-ports gemaakt.

Wat vind je van dit artikel?

Geef je mening in het Geachte Redactie-forum.

Door Joris Jansen

Redacteur

21-06-2022 • 11:21

64 Linkedin

Reacties (64)

Wijzig sortering
Begrijp ik het goed dat het dus voor geen enkele speler mogelijk is om het spel uit te spelen? De bug treedt dus niet alleen in sommige situaties op? Als dat zo is, hoe is dit dan ooit door de testen heen gekomen? Ik neem aan dat er toch ergens wel iemand het spel een keer heeft doorgespeeld om het te testen.
Reageer
Aangezien we niet weten waardoor dit komt, kan je helemaal niets zinnigs hierover zeggen. De game via 1 morality path uitspelen kost al meer dan 1 werk week, via de twee morality paths dus al drie weken en dat is zonder Q&A logging (van je activiteiten). Na de release van het spel zijn er ook gewoon nog patches geweest voor de Switch. Is het een issue specifiek met de Switch release? Was deze bug er ook op een development console? Een nieuw issue met een recente patch?

En als je even google gebruikt kan je er wel om heen, dus wel degelijk het spel uitspelen:
https://www.reddit.com/r/...utm_name=iossmf&context=3

Het issue is al bekend bij Aspyr voor 6 dagen, maar laten we allemaal op de newscycle springen...

[Reactie gewijzigd door Cergorach op 21 juni 2022 12:12]

Reageer
Dit is, in dit geval, natuurlijk domweg een non-argument.
Even volledig los van het feit dat de bug in de originele versies ook al bestond en gedocumenteerd was. Ze wisten het dus al van te voren, of hadden het moeten weten, zeker gezien de titel. Het is een algemeen bekend spel. Het is niet een één of ander niche-spelletje uit Noord Korea uit 1984 dat gelekt is.

Het gaat hier om een bug dat het spel stagneert gedurende een cut-scene. Hier loop je blijkbaar in 100% van de gevallen tegenaan. Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gebeurde dit ook in elke testversie die ze hebben gehad. Het gaat hier niet om een bugje, waar een speler een half uur bezig is om achter een stuk meubilair te komen, wacht op volle maan, dan z'n wapens laat vallen, in z'n neus knijpt, een salto springt, halverwege de salto een wapen probeert te pakken en dan klaagt dat hij klem
in de muur zit.

Dit is gewoon het spel één keer doorlopen en je kan vanaf een bepaald moment niet verder. Gewoon omdat het spel stopt.

Dat het lang duurt om het spel te doorlopen, betekend dus gewoon dat je langer moet testen. Je kan prima 10 man het hele spel laten spelen op de verschillende paden. Als het spoed heeft zou je het zelfs nog 24x7 kunnen doen. Dan maak je er een ploegendienst van.
Reageer
Even volledig los van het feit dat de bug in de originele versies ook al bestond en gedocumenteerd was.
De claim hier is dat het spel niet uit te spelen is door niemand (issue zou optreden bij iedereen) en dat deze bug ook in de originele PC versie zat.

Als dat het geval was, dan hadden we 0,0 positieve reviews gehad van de PC versie in 2005. Dus ook al bestond er een versie van de bug in de PC versie, deze was niet gameblocking voor elke PC speler. Zoals @chime ook al aangaf.

Daarnaast lees ik verschillende Switch reviews waarbij de reviewer het spel heeft uitgespeeld, dat betekend dus dat het issue niet optreed bij iedereen.

Ja de PC versie was buggy. Ja de Switch versie is buggy. Is het zo buggy als hier geclaimed en klakkeloos is overgenomen vanuit 1 bron... Nee. Zelfs de verwijzing door Tweakers.net naar een Twitter reactie is nogal misleidend:
In een antwoord op een vraag van een gebruiker bevestigt het bedrijf dat er momenteel geen manier is om de game uit te spelen op de Nintendo Switch.
Het Twitter bericht:
Yes, we are aware and our dev team is working on delivering the patch as soon as possible. We apologize for the inconvenience and appreciate your patience in the meantime!
Als reactie op:
Currerly impossible to complete. The game has a ton of bugs which tbh I understand. The original on Xbox was bug riddled, but theres currently a bug that prevents all progression at Onderon story ark.

This is why we need the steam deck. Fan made patchs fixed it on PC years ago.
Dat is geen bevestiging dat niemand het spel kan uitspelen en het bij iedereen voorkomt. Op welk stukje reageren ze immers? Dat het onmogelijk is uit te spelen? Alleen voor hem of voor iedereen? Of op het stukje dat er heel veel bugs in zitten. Of dat er een bug in de Onderon story ark zit?

Note: Ik heb geen Nintendo Switch, ben geen Aspyr fan of een grote SWKotR2 fan (ik heb het spel op PC, maar nog niet gespeeld). Maar dit uit proporties getrokken nieuwsbericht is toch wel van het niveau schandalig en Tweakers.net is daar niet uniek in (maar maakt het niet acceptabel). Googlen om meer informatie (welke niet is te vinden) resulteert in honderden resultaten die allemaal dezelfde slechte bronnen herhalen.
Reageer
Ja, het zulke clickbait journalistiek zie je helaas maar al te vaak. Een groter artikel wordt vertaald/geparafraseerd en de originele bron vermeldingen daaruit worden ook aangehaald in de nieuwe versie. Het daadwerkelijk lezen van de bronnen en daar een eigen artikel uit schrijven kost te veel tijd.

Nou is dit bij een report over een game bug geen ramp. Maar dezelfde lage kwaliteit zie je ook vaak als het op medische zaken aankomt (niet op tweakers, maar wel op veel meer generieke nieuws sites). Hier kwam een hoop van de misvattingen over corona bijv. vandaan. Toch, ook bij een artikel over een bug in een game kan de ontwikkelaar/uitgever nu inkomsten mislopen omdat de auteur de kantjes er vanaf snijd. Daar mag de hoofdredactie het wel eens over hebben of dit bij een site als Tweakers past. Bij een aantal andere DPG Media outlets is dit niveau van artikelen schrijven wel de norm dus ik verwacht dat het alleen maar meer zal worden bij Tweakers. Helaas, want de schrijvers zouden volgens mij best meer eigen onderzoek willen doen als ze daar de tijd voor kregen.
Reageer
Op Twitter reageert een gebruiker met de opmerking dat dezelfde bug ook al aanwezig was in de originele pc-game van zeventien jaar geleden.
Het issue bestond 17 jaar terug ook al. Dat is wel een interessant detail.
Reageer
Dan is het best een hele goede port :)
Reageer
Dat heet toch "bug compatible" meen ik ooit ergens gelezen te hebben?

edit:
https://en.wikipedia.org/wiki/Bug_compatibility

zoiets, klok, klepel

[Reactie gewijzigd door DeDooieVent op 21 juni 2022 12:21]

Reageer
Die informatie is gebaseerd op 1 Twitter bericht, zonder dat zelf te checken. Ga zelf eens googlen of je wat kan vinden over de originele PC release en de issues daarmee...
Reageer
Echt blocking zal het op de PC niet geweest zijn - ik meen me te herinneren dat het op het einde duidelijk in elkaar gesmeten was, wat wel wat afbreuk aan de ervaring deed.

Maar echt blocking was er toch niks en was het toch uit te spelen ... afaik.

Stel je voor: nu ontdekken dat je slechts halverwege bent geraakt :+
Reageer
Je hoeft niet door heel de game heen om alle situaties te testen, je kan namelijk als developer gewoon stukken overslaan, bepaalde check instellen et cetera.
Dat is het voordeel.

Maar zelfs dat hebben ze waarschijnlijk niet gedaan.
Reageer
idd, level skip met een prebuilt testkarakter lijkt me heel normaal. Ik hoop ook dat ze zeker met nieuwere games automatisch gaan testen.
Reageer
De game via 1 morality path uitspelen kost al meer dan 1 werk week, via de twee morality paths dus al drie weken en dat is zonder Q&A logging (van je activiteiten).
Ik ga er vanuit dat dit soort teams toch wel een aantal fulltime testers heeft zitten. Dus een team van 8 testers kan 8x het spel uitspelen in 1 werkweek. Ik begrijp heel erg goed dat je in dit soort open wereld spellen er nooit alle bugs uit gaat halen. Maar een bug dit verhinderd om het spel uit te spelen en altijd voorkomt, is heel erg raar. Dat zou betekenen dat niemand vanuit het test team de final build een keer heeft uitgespeeld. Vandaar ook mijn vraag: treedt dit altijd op of alleen in sommige situaties.
Reageer
Ik neem aan dat testers gewoon tools hebben om een game in een fractie van de normale tijd door te spelen.
Reageer
Zou kunnen, maar dan kan het net zo zijn dat door je tools te gebruiken je alsnog een bug mist wat je gegarandeerd tegen komt als je de game normaal speelt.
Reageer
Erm... Zeker net zoals 9 vrouwen in 1 maand een baby kunnen produceren? ;-)
Dat is niet wat ik zeg.
Reageer
De meeste testen gebeuren automatisch (gescript dus), daar komt geen mens aan te pas. Dit soort grove bugs hadden uit de automatische testen naar voren moeten komen.
Reageer
Dit is niet het bekende x aantal personen doet 1x ding.
Er zijn x aantal taken door die x aantal personen uitgevoerd.

Dus in jouw voorbeeld te blijven:
9 vrouwen kunnen 9 babies produceren in 9 maanden.
1 vrouw maar 1 baby prodcueren in 9 maanden (tenzij er een tweeling/drieling/xling komt)
Reageer
Het staat toch in het nieuwsartikel wat het veroorzaakt :? En als dat in de PC versie ook al zat is het simpelweg gewoon slordig. Je hoeft niet alles te verdedigen.
Reageer
En als er bekend is dat er op een bepaald punt in de PC release een gamebreaking bug optreedt; dan ga je niet even extra zorg dragen en controleren dat op hetzelfde punt de port niet alsnog dezelfde bug heeft?

Heeft niets met exacte oorzaak te maken. Heeft er mee te maken dat je dat stuk van je product gewoon van wat meer focus moet voorzien omdat er al issues mee bekend zijn. Het al-oude 'waar rook is; is vuur' in reverse, dus.
Reageer
Wil je perse een reactie?, want de @Beakzz edit in je post had ik ook gezien hoor ;) Ik ga niet bij elk nieuwsbericht Googelen nee. Er zitten maar een bepaald aantal uur in de dag dus ik ga voornamelijk uit van het nieuwsbericht. Mede omdat ik de Switch versie niet speel of van plan ben om dat te gaan doen. En wees gerust, want ik heb een jaar vrij dus ik werk zeker niet in de IT :+

Wel had ik dit al eerder op Reddit gezien met veel klachten over crashes en dergelijken dus ik blijf bij mijn slordige port oordeel voor nu. Sorry!
Reageer
Aspyr doet normaal wel goede ports, dus dat zou best schokkend zijn.
Reageer
Ik vind Aspyr over het algemeen matig, zitten vaak nog bugs in of de game crashed om rare redenen.
Reageer
Het meest bijzondere vind ik nog wel dat het om een bug gaat die 17 jaar geleden al bestond :+
Reageer
Inderdaad, en dat ze dus ook niet vanaf de laatste versie hebben geport... .
Misschien werkt dit niet zo in software land maar vind het toch maar heel raar dat je niet even de patch logs bekijkt. Dan had je dit toch zeker geweten.
Reageer
Aspyr haalt maar met moeite een voldoende wat mij betreft. Hun ports zitten vaak vol met bugs en performance is vaak ver te zoeken. Belangrijk voorbeeld is hun Linux port van Civilization V. De Windows versie onder Wine draait sneller en stabieler dan de native Linux versie van Aspyr.
Reageer
Heb dan wel de indruk dat het een moeilijke voldoende is in een markt die normaliter zwaar onvoldoende werk levert.
Reageer
De bug zit ook in de PC-versie las ik dus goed geport inderdaad :+
Reageer
Ik kan je garanderen dat dit probleem bekend was. Waarschijnlijk heeft tijdsnood ervoor gezorgd dat het er toch in bleef.
Een bedrijf als Aspyr heeft niet de luxe om deadlines uit te stellen helaas.

[Reactie gewijzigd door Wolfos op 21 juni 2022 11:45]

Reageer
Simpel, testen is overbodig.
Reageer
Vraag ik me ook altijd af in dit soort gevallen. De game breaking bug treedt halverwege de game op, dus blijkbaar hebben testers nooit verder gespeeld dan minder dan de helft van de game, anders waren ze er wel eerder achter gekomen.
Reageer
Misschien werkte het wel, maar hebben ze later een bug in het begin opgelost, dat stuk getest en zijn ze er niet achter gekomen dat ze verder op iets desastreus veranderd hadden...
Reageer
Zulke dingen kunnen heel makkelijk gebeuren. Ik heb gisteren toevallig mijn laatste update voor review opgezet in de iOS App Store, nadat ik de geüpdate dingen getest heb. Alles werkte. Wat meen je? De live versie in de App Store heeft alle muziek door elkaar. Dit was niet gebeurd tijdens de laatste test. Xcode had blijkbaar niet de juiste rechten in de folder waar alle muziek stond (geen idee hoe dit opeens kan), en daardoor was de bug alleen aanwezig in de iOS versie, en alleen als je het uit de store installeert, de test builds op de Mac die ik naar onze test telefoons pushte werkten wel goed. Ik kan me voorstellen dat er nog andere gekke dingen als dit kunnen gebeuren.
Reageer
Een laatste test met een echte install.uit de echte store is natuurlijk onmisbaar. Dat het werkt in een testomgeving zegt zoals blijkt niet alles..
Reageer
Als dat zo is, hoe is dit dan ooit door de testen heen gekomen?
Welke testen? O-) Dat kost geld, hoor.
Reageer
Als ik kijk hoeveel spellen ik uberhaupt uitspeel ... zou me dit waarschijnlijk niet eens opvallen :+
Reageer
Haha same. Maar blijven kopen :+
Reageer
Eerlijk, ik weet dat heel veel mensen graag zoveel mogelijk uren spel willen voor hun geld, maar bij mij heeft dat inderdaad meestal het effect dat ik het dus gewoon niet uitspeel en ik nooit het hele spel volledig mee krijg. De enige spellen die ik de afgelopen tijd heb uitgespeeld zijn eigenlijk korte spellen zoals Firewatch. Ik heb daar echt mooie herinneringen aan. Ja het was inderdaad 3 avondjes spelen om bij het einde te komen en je kan beargumenteren of dat niet wat kort is voor het geld, maar een gemiddelde film kost evenveel en daar heb je maar 1,5 a 2 uur plezier van. Ik zou zelf graag wat meer kortere spellen zien. Ik ben helaas geen 16 meer met 10 uur per dag game tijd voor de boeg. Ik mag blij zijn als ik 3 a 4 keer in de week 2 uurtjes kan gamen. Voor mij zijn de meeste games gewoon veel te lang. Bijvoorbeeld de meeste MMO's zijn voor mij al helemaal niet meer te spelen. Ik kan niet eens tot max level komen met de tijd die ik heb en tegen de tijd dat ik er dan eindelijk ben is iedereen en alles om mij heen al naar het volgende spel gevlogen.
Reageer
Ik game ook zoiets, maar speel dan een spel heel lang.
Ik heb nog maar sinds kort de neiging om spel per spel af te werken ipv alles door elkaar te spelen.
Reageer
Op zich heb ik alle tijd (geen kinderen en een jaar vrij genomen), maar ik kom ook niet meer door lange games heen hoor. Spellen als Thomas Was Alone en Brothers a tale of 2 sons zijn voor mij perfect. De laatste lange game die ik heb uitgespeeld is Mafia 3 net na release en toen was ik al trots vanwege de uitzondering :+

Merk dat mijn game uren toch sneller op gaan aan online grind games als Rocket League of een multiplayer builder met vrienden zoals Satisfactory.
Reageer
Op een of andere manier lukte mij het vroeger veel meer om games uit te spelen, maar afgezien van tijd denk ik ook dat het deels met keuze te maken had, Vroeger kreeg ik een nieuw spelletje voor mijn verjaardag en dat was het dan. Dus opzich ook logisch dat ik toen meer uitspeelde. Nu ben ik er bij elke toffe game release meteen weer bij en staat mijn Steam account hem al te downloaden. Heb inmiddels echt een behoorlijke Steam library met zoveel games daar kon ik vroeger als kind alleen maar van dromen. Ik denk dat dat ook zeker niet mee helpt met het afmaken van games. Heb laatste tijd ook bewust wat releases zoals Elden Ring laten liggen omdat ik gewoon vind dat ik maar eerst eens wat spellen moet afspelen alvorens ik weer nieuwe zit aan te schaffen. Het is een klein beetje ook wel een soort koopverslaving.
Reageer
Aspyr wilt gewoon dezelfde authentieke ervaring geven als toentertijd. :)
Reageer
Dus het origineel was ook nooit uit te spelen? Dat lijkt mij vrij sterk.
Reageer
Ik heb de originele disc versie nog liggen. Ik kan mij wel crashes herinneren maar niet dat ik niet verder kon uiteindelijk.
Reageer
Het kwam ook niet (op PC) super vaak voor, ik heb het zelf denk ik maar één keer meegemaakt en gelukkig had ik meerdere saves.
Reageer
Goede kans dat het origineel ook ooit een patch heeft gekregen, maar dat Aspyr die 'vergeten' is om door te voeren.
Reageer
KOTOR2 was een extreem gerushte titel die voor de kerst 2004 (en voor Revenge of the Sith in Mei 2005) op de markt moest liggen, terwijl BioWare KOTOR1 3 jaar in development had, kreeg Obsidian maar net iets meer dan een jaar gekregen om de sequel te maken.

Waardoor er in de release extreem veel bugs waren, en ook heel wat content half of helemaal niet gerealiseerd was, met heel veel cut-content.

Dit is over de jaren vooral door fans van de game rechtgezet met unofficial fan patches die veel bugs verhielpen en zelfs veel van de cut content wist te restaureren naar een speelbare status. De game heeft daarom een tweede leven gekregen, en word door velen ook beschouwd als één van de beste Star Wars games ooit mede dank door het verhaal met best veel diepgang.

Dus het lijkt mij ook dat Aspyr waarschijnlijk een paar updates vergeten zijn mee te nemen.
Reageer
Dus het origineel was ook nooit uit te spelen? Dat lijkt mij vrij sterk.
Het zal wss. een resource dingetje zijn. Te weinig geheugen over in bepaalde gevallen / varianten van de cutscene. Een timing conditie die gemist is waardoor bijv. een mesh of texture gebruikt wordt voordat deze ingeladen is; etc. etc. Op een meer gelimiteerd systeem als de Switch zal dat er sneller uit komen; en wellicht zelfs nagenoeg 100% reproduceerbaar worden.
Reageer
Zowel de OG Xxbox versie als de PC versie(die letterlijk dezelfde files hadden) had je dit probleem.
Ik liep er destijds ook tegenaan. De oplossinggen die aangedragen werden waren er veel, en vreemd(speel meerdere andere games, kopieer je savegame naar een memory cartridge, wis het spel, installeer opnieuw en probeer het nog een keer, maar kwamen er gewoon op neer de cache te legen, of de xbox een zetje geven dat te doen.

Door in te loggen op de xbox met FTP naar (10.0.0.1) in met een crosskabel kon je die directory gewoon opschonen. Dit verhielp het! Bug kon direct weer terugkomen schijnbaar, maar als je geluk had kwam je er langs en kon je verder spelen. Was destijds een bekende bug. Door de modding community is KOTOR2 voor de PC versie talloze keren geupdate herscript en zijn er bugs, waaronder ook deze, geadresseerd!
Reageer
Ik vraag mij toch af hoe dit door de testfase is geraakt.
Reageer
Kan ook na de testfase ontstaan/teruggekomen zijn hé. Recente patch, of switch update om maar iets te noemen.

[Reactie gewijzigd door Nephalem op 21 juni 2022 12:10]

Reageer
Nou ja. Inderdaad. Blijkbaar is er geen test waarin ze het hele spel een keer spelen.
Ik ben zelf geen spelester, maar ik kan me voorstellen dat ze primair testen op specifieke vooraf bepaalde zaken. En dan bedoel ik naast 'is ie stabiel (in de breedste zin)', vooral zaken als balans (dat het 'fair' is om te spelen, is iets of iemand niet 'overpowered' of 'underpowered'), individuele gevechten/fases in het spel, specifieke gescriptte zaken/gebeurtenissen (gesprekken, spawning van bepaalde zaken, enz). Ik kan me voorstellen dat ze voor iedere scene/gedeelte van het spel een lijst vinkjes hebben die gecontroleerd worden bij dat onderdeel.

Maar blijkbaar doen ze alleen maar de losse componenten en niet een complete playthrough, wat mij persoonlijk wel een beetje verbaasd. Gewoon een soort generale repetitie.
Uiteraard kost dat heel veel tijd (en dus geld). Zeker bij een spel als The Elder Scrolls V: Skyrim. Je ziet her en der dat als mensen er voor gaan om alle quests en achievements te halen dat ze al snel meer dan 100 à 120 uur verder zijn. Dat is dan toch bij 8 uur per dag 5 dagen in de week 2 à 3 weken dat je je uitgave moet vertragen. In de praktijk waarschijnlijk meer, want ik durf er om te wedden dat de spelers die dat doen niet alle dialogen afwachten, wat je bij een formele test natuurlijk wel zou moeten doen. (lijkt mij)
(Disclaimer: Mij lijkt die 100 à 120 uur wel HEEL enthousiast. Ik zit zelf eerder aan 200 uur te denken, maar misschien ben ik gewoon niet zo snel ;-) )
Reageer
Als tester kun je wel van bepaalde voordelen gebruikmaken als ze willen zoals dusdanig sterk zijn dat elke boss met 1 aanraking omvalt, je kunt snelheid van het karakter verhogen en zo zijn er wel meer dingen die het testen versnellen en vergemakkelijken.
Reageer
Uiteraard, maar ga je dan niet alsnog dingen missen eventueel? Ik zou het niet weten hoor. Er is niks wat ik zo kan bedenken. Er is natuurlijk allerlei tooling beschikbaar dat je ook seconden kan terugdraaien en dat soort zaken. Maar waar ik specifiek op doel is een playthrough-test. Dus 'voor het echie' spelen.
Reageer
Nee dat gebeurt volgens mij niet, als een uitgever dit al wil zullen ze eerder een beta uitgeven aan een groep spelers of een week ter beschikking stellen.
Reageer
Updates worden vaak veel minder goed getest.
Reageer
Ik heb dezelfde bug gehad met Windows 10 ook halverwege liep het spel vast. Wat mij opvalt is dat heel veel oudere spellen op een bepaald punt vast lopen.

Harry Potter idem dito...
Reageer
Sowieso is het beter om nog even te wachten met deze port omdat er later (dit jaar?) nog de uitbreidingen aankomen. Dus met een paar maanden heb je het volledige spel.
Reageer
Voor een game breaking bug als deze zou men het aanschafbedrag terug moeten kunnen krijgen.
Reageer
Wat ik vooral waardeloos aan de Switch-versies vond, was dat ze een bundel van KOTOR I + II uitbrachten die a) niet goedkoper was dan beide titels los, en b) pas speelbaar was toen KOTOR II uitkwam. Dus kopers konden deel 1 pas na een half jaar spelen, toen 2 ook uit was.

[Reactie gewijzigd door RefriedNoodle op 21 juni 2022 16:46]

Reageer
17 jaar geleden zat deze bug er blijkbaar ook al in. Dan hadden ze die bug er toch wel uit kunnen halen voordat ze deze game op de markt had gebracht?
Reageer