Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

WinFuture deelt alle vermeende specs Samsung Galaxy Tab S8, Plus en Ultra

Alle specificaties van de aankomende Samsung Galaxy Tab S8, S8+ en S8 Ultra zijn mogelijk online verschenen. Het gaat om drie tablets van respectievelijk 11, 12,7 en 14,6 inch, allemaal met een Snapdragon 8 Gen 1-soc, 120Hz-verversingssnelheid en eventueel 5G-ondersteuning.

Volgens de Duitse nieuwssite WinFuture krijgt alleen de Samsung Galaxy Tab S8 Ultra een notch in het scherm, waar in dat geval twee 12-megapixelcamera's in verwerkt zijn. De reguliere S8 en de Plus-variant hebben allebei één selfiecamera met dezelfde resolutie, verwerkt in de bezel. Het is voor het eerst dat Samsung een Ultra-variant in de Tab-serie uitbrengt, al werd dat al langer gesuggereerd. Naar verwachting wordt de nieuwe serie tablets op 8 februari onthuld.

De twee kleinste S8-uitvoeringen lijken wat betreft uiterlijk veel op de voorgangers, de Galaxy Tab S7 en S7+ uit 2020. Ook de vermeende afmetingen, accucapaciteit en opslag- en geheugenconfiguraties zijn vrijwel identiek. Wel zou de optie met 6GB ram vervallen. Volgens WinFuture behoudt de reguliere Tab S8 verder dezelfde tft-schermtechnologie terwijl de Plus en Ultra een oled-scherm krijgen. Het geheugen van alle uitvoeringen zou eventueel uitbreidbaar zijn met een microSD-kaartje. Tot slot zouden alle tablets met een S Pen-stylus geleverd worden.

Renders van de voor- en achterkant van de reguliere Samsung Galaxy Tab S8 en de voorkant van de Galaxy Tab S8 Ultra. Afbeeldingen via WinFuture

Specificaties Samsung Galaxy Tab S8-serie*
Model Samsung Galaxy Tab S8 Samsung Galaxy Tab S8+ Samsung Galaxy Tab S8 Ultra
Scherm 11"-lcd, 2560x1600px, 120Hz 12,7"-oled, 2800x1752px, 120Hz 14,8"-oled, 2960x1848px, 120Hz
Soc Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1
Gpu Qualcomm Adreno 730
Geheugen en opslag 8GB, 128/256GB 8GB, 128/256GB 8/16GB, 128/512GB
Accucapaciteit 8000mAh 10.090mAh 11.200mAh
Hoofdcamera's

Primair: 13 megapixel

Groothoek: 8 megapixel

Selfiecamera's

12 megapixel

12 megapixel

12 megapixel

12 megapixel (webcamfunctie)

*Op basis van huidige geruchten

Wat vind je van dit artikel?

Geef je mening in het Geachte Redactie-forum.

Door Yannick Spinner

Nieuwsposter

14-01-2022 • 17:55

76 Linkedin

Reacties (76)

Wijzig sortering
Hmm had gehoopt op een nieuw kleiner formaat, niet groter. 8 inch is ook wel handig als tablet, maar je vindt er alleen busgetspul van en vaak met belabberde ondersteuning of performance
Reageer
Ja helaas, ik zit hier nog met m’n Tab S2 8 inch. Enige vervanger lijkt meer een iPad mini te zijn.
Reageer
Idem. Wordt onderhand zenuwachtig: wat als ik dat ding stuk laat vallen..
Reageer
Laten repareren, waarom niet?
Reageer
Dure vervanger, dat dan weer wel.
Reageer
Hij heeft ook geen OLED. Dat is juist super fijn aan die Tab S2
Reageer
De Galaxy Tab S-lijn is daar niet voor bedoelt. Dit is de high-end lijn van Samsung vooral voor productiviteit in combinatie met een keyboard.
Ik heb de S7+ vond die eigenlijk veel te duur, maar geen moment spijt van gehad echt heel fijn ding. Snel, goed scherm, 120hz, sd-kaart, goede speakers (voor een tablet) en leuk om af en toe met pen te tekenen.
Reageer
idd je hebt de Tab pro reeks voor ogen voor die sizes, welke imo heel goeie tabs zijn voor een lage prijs
Reageer
Lage prijs? Die Tab S1 van mij was veel goedkoper en het toetsenbordje koste ook "maar" 70 euro ofzo. En ja, ze hebben wat betere processors, wat meer geheugen enzo, maar wat is er verder nou echt aan veranderd? Voor tablets zijn ze echt niet goedkoop. Ja, vergeleken met top telefoons misschien, maar die zijn momenteel belachelijk duur.

[Reactie gewijzigd door uiltje op 15 januari 2022 12:12]

Reageer
ik bedoelde idd tab A ipv tab pro
Reageer
De eerste tabs hadden anders gewoon 8 inch en dergelijke. En laptop alternatief het het nooit echt zo. Dan kun je nog beter een goedkope laptop erbij nemen, werkt toch net wat fijner en minder gezeik, bv met vpns e.d.
Reageer
Ik begrijp het wel. Telefoons zijn tegenwoordig al 7 inch dus een 8" tablet voegt dan niets toe.
12-15" zijn echter wél formaten die wat toevoegen en waar je de telefoon graag (even) voor weglegt. Zeker in combinatie met toetsenbord.
Reageer
En toch: een 8" scherm met 16:10 verhouding is bijna 11 cm breed, zet dit tegenover een 6,8 inch S21 ultra welke een schermbreedte heeft van 7 cm.
Reageer
Ik heb mijn hoop gevestigd op Lenovo. Die zouden op korte termijn komen met de Lenovo Legion Y700. Gericht op gamers, maar wel in een beperkt formaat van 8,8 inch. Ik zoek wat om mijn Mi Pad 4 8 inch te vervangen
Reageer
Probleem met lenovo is de updates. Dat is echt belabberd imo. Die leggen nog Android 8 toestellen in de winkel als nieuw. En qua hardware is het allemaal net te goedkoop. Al is die a-lijn van Samsung ook niet best meer. Te traag en echt belabberde schermen
Reageer
Helaas is(/was) het bij Xiaomi ook niet best.
Daarbij, als de hardware goed is (waarschijnlijk een SD870) dan kan ik met custom roms wel weer een paar jaar vooruit.

https://liliputing.com/20...-inch-120-hz-display.html
Reageer
Ik denk dat Samsung wil dat je daarvoor naar een Fold kijkt.
Reageer
Ja, precies dit! Ik vind mijn S2 8.0 nog steeds qua formaat de beste tablet die ik heb gehad. Alles is er goed op te lezen en de tablet is nog steeds handzaam.
Reageer
Maar waarom tft lcd op de normale s8...
Reageer
Daar snap ik ook weinig van, maar waarschijnlijk om mensen over de streep te trekken om toch een duurder model te nemen.

Ik heb 2.5 jaar geleden voor €300 een pricewatch: Samsung Galaxy Tab S5e WiFi (4GB ram) 64GB Zwart gekocht. Zeer tevreden mee en voor dat geld met OLED scherm een koopje. Processor is niet de snelste, maar erg goed beeld en audio voor dat geld. Sindsdien nog geen leuke vervangers gespot.. je gaat vaak naar €600+ voor OLED tablets.

Update beleid is trouwens iets beter dan voorheen. Zit op Android 11 sinds mei '21 en krijg af en toe beveiligings patches. 'Vroeger' kreeg je echt nooit updates op een tablet, dat is nu iets verbeterd. Nog niet perfect, maar het kan ermee door.
Reageer
Ik heb de 5e ook. Prima ding en een betere prijs/kwaliteit verhouding dan de nieuwere tablets van Samsung. Voor mijn usecase, wel te verstaan (browsen, YouTube en wat mailen). Vorig jaar heeft Samsung het update beleid aangepast; de 5e gaat ook 4 jaar veiligheidupdates krijgen (tot in 2023 dus).
Reageer
Hier voor €322 inclusief charging dock, dezelfde versie. Echt een prachtig scherm, goede speakers, batterij gaat lang mee, als enige enorme nadeel het missen van de headphone jack, maar helaas hebben tablets (Nota bene media-apparaten) die steeds vaker niet meer :(.

Ik vind zelf OLED ook veel fijner voor mijn ogen als ik in de avond naar films kijk, dus ik was blij dat ik de S5e kon krijgen met flinke korting iets meer dan 2 jaar geleden.

Ik vind het formaat wel een nadeel, aangezien ik deze al groot genoeg vind. De opvolgers worden ook maar groter en groter, en er is niks kleins meer te krijgen. Ik denk dat ik hierna toch maar OLED op ga geven en voor de iPad mini ga als dat een beetje betaalbaar is (vind Samsung het fijnste werken, maar ja, er zijn geen waardige opvolgers).

De bouwkwaliteit van deze tablet is ook heel goed ondanks de dunheid! Iig is dat tot nu toe bij de S-serie in orde, mijn S2 en S5e hebben toch behoorlijk wat doorstaan.
Reageer
Heb nog steeds de Note 1 tablet

Probeer deze te updaten naar Oxygen 11 maar krijg 'm helaas niet geroot
Reageer
Anders voelt het niet lekker goedkoop aan denk ik O-)

EDIT: maar het is inderdaad wel jammer dat t kleinste formaat t mindere beeldscherm heeft. Then again, Samsung moet ergens op besparen blijkbaar. Kleiner betekent niet automatisch ook goedkoper helaas.

[Reactie gewijzigd door Ché Mig op 14 januari 2022 18:53]

Reageer
Maar de Tab S kostte 400 euro destijds en had een OLED scherm. De S7 is 700 en heeft die niet :?
Reageer
Ja jammer, ik heb nog een Tab S eerste generatie en het OLED scherm was de reden om het te kopen..
Reageer
Batterij is ook prima te vervangen overigens; even zoeken naar de YouTube filmpjes. Moet wel zeggen dat hij ook met nieuwe batterij redelijk snel leeg is. Heb er nog eentje in de vriezer liggen.
Reageer
Android forever en Apple troep voor de vuilbak, jammer dat er nog zulke kinderlijke haat reacties gemaakt worden. Heeft voor niemand een toegevoegde waarde en blijft een subjectieve bevinding.

Je hebt gewoon pech gehad met jouw modellen, want tegenwoordig hebben iPads relatief langer support, langer dan de meeste dan Androids. Ook komen fabrikanten nog vaak niet hun beloftes na over software support, of komen ze het wel na maar blijft de kwaliteit en frequentie achter.

Deze draaien nog de laatste iPadOS:
iPad 5th gen - 2017
iPad mini 4th gen - 2015
iPad Pro 1st gen - 2015

https://support.apple.com.../ipad/ipad213a25b2/ipados
Reageer
Samsung belooft voor haar topmodellen nu ook 4 jaar support, maar ik heb tijde meegemaakt van 1 jaar en een half 8)7
En 4 jaar is nog lang niet in de buurt van Apple tho, daar blijven zelfs de goedkopere iPads nog langer ondersteund
Reageer
Ja, XS4ALL TV is soms wat houterig, maar NetFlix, Amazon Prime draait ook prima, en natuurlijk YouTube. Maar Canal+ heeft soms kuren, werkt wel maar pas na een paar herstarts.
Reageer
Ja ik heb ook nog een Sony Z2 en een Z4 (met toetsenbord).

Met name de Z4 is echt een wereldding. Het is een superkleine laptop die ook nog eens lekker typt, functietoetsen heeft enz.. Het enige probleem is dat de rubber houders waar je de tablet in steekt na verloop van tijd een soort smurrie worden. Daarom is hij nu in 'onderhoud'.

Echt jammer dat ze die niet meer maken. Het ding is zo dun, zo krachtig...

Gelukkig maakt Samsung nog tablets alleen die prijzen... :X De Tab S gebruik ik ook nog wel voor video maar het steeds grotere gebruik van H.265 wordt een probleem want dat kan hij niet decoderen.
Reageer
Hoe is het inmiddels met het update beleid van deze Galaxy Tab's van Samsung?
Ik begrijp dat ze niet als Apple een tablet uit 2014 nog van support (feature-updates) zullen voorzien, maar hoe hangt de vlag er tegenwoordig bij?
Reageer
Erg goed! Ik heb de Galaxy Tab S7, die krijgt zeer regelmatig de nieuwste security patch en draait sinds een week op Android 12, de nieuwste versie. Geen klachten dus!
Reageer
Hoe vind je het scherm? Is geen oled een gemis?
Reageer
Als je ze in een winkel naast elkaar houdt zie je dat de oled iets "strakker" is qua kleur rond de randen, maar bij dagelijks gebruik valt dat echt niet op, het is gewoon een prachtig en vloeiend 120hz scherm. Net zo mooi als het scherm van de iPad Pro, dat is ook gewoon een LCD (ik heb de 2018 versie). Ik vind de Galaxy Tab veel prettiger om mee te werken trouwens, die heb ik net zo ingericht als mijn (S21+) telefoon.
Reageer
Ik deel de mening van Theratron. Ik was echt positief verbaasd hoe mooi het scherm is. (Dit zie je ook terugkomen in reviews).
OLED was beter geweest maar ik ben zeker tevreden met mijn Tab S7.

[Reactie gewijzigd door V-rg op 14 januari 2022 21:25]

Reageer
IS hetzelfde als de phones: 3 OS updates + wat security updates er na, reken dus een jaar of 4-5 van updates.
Reageer
Verder per kwartaal ipv per maand de (security) updates
Reageer
Idd en dan nog sporadisch zoals mijn, S8 die ook nog een update kreeg recentelijk.
Reageer
Lang deelde ik de mening dat updates een prima iets zijn. Ik ben van die mening afgestapt. En updates moet je dan ruim zien. Ook bv de zgn future-proof moederborden. Je betaald er een premium voor maar het is eigenlijk nooit echt future proof. Ja, de nieuwe CPU werkt, maar werkt niet op volle specs omdat iets in op moederbord toch niet het maximale uit de CPU kan halen. Dus ga ik toch weer alles vervangen..

Bij telefoons wil ik alles waarvoor ik betaal per direct. Niet een e1000 telefoon kopen die eigenlijk 'maar' e700 kost en de extra e300 voor x jaar 'gratis' updates is. Veel gebruikers weten niet wat een update is; en de personen die het wel weten zijn vaak het Tweaker-type die heel vaak voor het einde van de beloofde updates wat anders koopt. Persoonlijk ben ik heel ruw met al mijn spullen. Mijn vriendin behandel ik met liefde en zachtheid; maar mijn scooter, fiets, autos, etc misbruik ik. Zo ook mijn telefoons, die vaak niet mijn liefde voor survial delen :-)
Dat laatste klinkt misschien als een flauwe grap maar het is wel werkelijkheid. Niet iedereen is een Tweaker met een mooie kantoorbaan. Bouwvakkers en grondwerkers hebben ook telefoons. Zoals een ex-collega ooit zei: "Het ergste dat mij kan gebeuren met mijn kantoorbaan is dat het puntje van mijn potlood breekt, maar bij veel andere beroepen zijn de risicos veel hoger."
Punt is dat veel telefoons de beloofde update periode niet overleven.


Om weer mijn PC voorbeeld te gebruiken. Ik heb een prima systeem met AM4 socket met veel ruimte om te upgraden. Ga ik daar gebruik van maken? Nee, mijn volgende stap is iets met een AM5 socket.
Reageer
Dat is natuurlijk appelen en peren.
Toekomstige mogelijk hardware updates vs veiligheids en functioneele updates van software.

Een OS heeft gewoon updates nodig om veilig te blijven. Als die te lang uitblijven werk je gewoon met een onveilig systeem. Geen probleem als je niks belangrijk met je smartphone doet, echter in deze tijden is dat zowat niemand. Die security updates zijn dus wel belangrijk voor je apparaat en het is dan beter dat apple/samsung manier van 4-5+ jaar support aan te bieden dan 1-2 van sommige goedkopere.
Reageer
Sinds 2021 belooft Samsung 4 jaar
Reageer
Voordeel nog bij een Android tablet is dat als de support weg is, er nog altijd LineageOS op gedraaid kan worden. Maar gelukkig is Samsung tegenwoordig wel een stuk beter met support, dus reken maar op 4-5 jaar.
Reageer
Weer wachten op een snelle, dunne en premium 8" tablet... (lezen en internetten, met een hand, past in de jas of broekzak, en licht gewicht...)
De TabS2 werkt nog super, maar langzaam is de batterij en het uiterlijk niet meer top.
Reageer
8" tablet zou een slechte deal zijn.
8" telefoon zou fantastisch zijn. Of zo je wil, een tablet met belfunctie.
Voor mij is dat veel belangrijker dan een 5x sneller toestel.
Jaren geleden heb ik een 10.1" Samsung tablet gehad. Prima in alle opzichten. Maar geen belfunctie.

Ik weet dat veel mensen alleen kopen wat de marketing machine zegt en dat ze zich bv schamen om met een phablet/tablet te bellen. Mij boeit dat echt niet. En het kan veranderen. Ik ken veel (ex) iPhone gebruikers die zeer fel tegen de grotere Samsung phones waren omdat Jobs claimde dat 4.3" ideaal is en al het andere belachelijke formaten in een speciale rugzak moeten. Nu pronkt men met de forse iPhone modellen.

Dat brengt mij op een beetje off-topic punt: Ik zou graag een telefoon en tablet hebben met beide hetzelfde telefoonnummer. Telefoonboek automatisch syncen etc. Dan neem ik mee wat op dat moment handig is. Dat zou voor mijn het soort innovatie zijn waardoor ik van merk switch.
Reageer
iPhone en iPad :) ik kan zowel bellen met de iPhone als met de iPad, met hetzelfde nummer, contacten zijn gesyncd
Reageer
ik heb al meerdere 8" tablets gehad die geschikt waren voor sim kaartje, maar ik heb het nooit echt gebruikt, behalve een testje. Volgens mij was die van Lenovo.
Voor reizen lijkt me wel handig: minder apparaten er bij.
Reageer
Ik heb een Tab S6. Kan daar mee bellen via mijn Samsung telefoon. Werkt prima. Op de Tab staat dezelfde dialer. Je recente gesprekken en je contactpersonen zijn beschikbaar. Gesprekken kan je ook op je Tab aannemen.

Je apparaten moeten wel in hetzelfde netwerk zitten. Met VPN lukt het niet.
Reageer
In plaats van een telefoon en tablet met synchronisatie, kun je ook een Fold 2 of 3 overwegen. Altijd een kleine tablet in je broekzak met de functies van een telefoon.
Reageer
Weer wachten op een snelle, dunne en premium 8" tablet... (lezen en internetten, met een hand, past in de jas of broekzak, en licht gewicht...)
De TabS2 werkt nog super, maar langzaam is de batterij en het uiterlijk niet meer top.
Die is er al lang:

iPad Mini 6 5G. 👍 😉
Reageer
In mijn huis komen geen appel keukenaparatuur. ik ben niet technologically challenged 8-)
Reageer
In mijn huis komen geen appel keukenaparatuur. ik ben niet technologically challenged 8-)
En zo te zien ook nog eens dyslectisch 😂🤣
Reageer
Sinds afgelopen black-friday heb ik een Chromebook met een 11" scherm dat ook tot tablet te vouwen is. En ik moet zeggen dat ik voor veel zaken waarvoor ik in het verleden de tablet pakte (een tab S2, 10") grijp ik nu naar dat Chromebook.

De chromebook die ook android applicaties kan draaien (en het toetsenbord wegklappen) is voor mij veel eerder een vervanging van de tablet dan de vervanging van een laptop. Dus voor iedereen die in de markt is voor een tablet, kijk ook eens naar de chromebooks. Helemaal als je de tablet met toetsenbord cover gaat gebruiken.

[Reactie gewijzigd door beerse op 15 januari 2022 16:56]

Reageer
Ik zit daar ook aan te denken, als mijn Samsung Galaxy tab 5e niet meer ondersteund wordt. Naast de door jou genoemde voordelen is ook de langere ondersteuning met updates door Google een voordeel
Reageer
Welk model/merk hebt u van CB? HP ?
Reageer
Om te proberen heb ik mij de volgende cadeau gedaan op black-friday (voor €239,-) pricewatch: Lenovo IdeaPad Flex 3 CB 11IGL05 (82BB0012MH)

Mijn keuze was vooral gebaseerd op mijn 'eisen' lijstje waarmee ik black-friday in ging:
- een (laptop) merk met geschiedenis en vertrouwen, zoals HP of Lenovo.
- een intel/x86... cpu
- 4GB geheugen (of meer)
- 64GB opslag (of meer)
- scherm tussen 10 en 12 inch.
en mijn richt prijs was ongeveer €200,- met ruimte voor meer/lekker/leuk tot €300,-

Toegegeven, het scherm is anders (minder) dan de galaxy tab s2 die er wel eens naast ligt (pricewatch: Samsung Galaxy Tab S2 9,7" WiFi 32GB (2016) Zwart). Maar voor mijn gebruik is het goed genoeg.

[Reactie gewijzigd door beerse op 15 januari 2022 16:56]

Reageer
Hmmm... dat klinkt zeer aantrekkelijk.

Ben ook op zoek naar een vervanger voor m'n inmiddels vrij bejaarde Tab 3.

Wil eigenlijk geen Samsung meer omdat ik niet zo gek ben op die skin en alle bloatware die wordt meegeleverd.

Een Pixel Tablet zou perfect zijn, maar zo'n chromebook is ook een optie.
Reageer
Klik op tweakers eens een chromebook bij elkaar bij de laptops pricewatch. Dan kan je de eisen en wensen op een rijtje zetten en zien waar je op uit komt. Kies bij 'besturingssysteem' voor 'ChromeOS' en je krijgt een verlanglijstje.
Reageer
Dus nu de keuze voor een veel te grote tablet of een LCD scherm. Meh
Reageer
Heb nog steeds m'n Tab S2 9.6 inch in 4:3 formaat. Ideaal voor bediening van domotica apps.
Reageer
S8 Ultra met 14+ inch scherm, Citrix receiver erop en ik kan mijn laptop bij de zaak inleveren! (ben wel bang dat de prijs veel hoger zal zijn dan een doorsnee notebook)
Reageer
A report from Appauls claims to know the pricing and configurations of Samsung’s entire Galaxy Tab S8 lineup. We’ve compiled all the pricing into a table below. The only devices that aren’t included in the report are the price ranges for the Galaxy Tab S8 Ultra with 12GB+512GB.

Model Storage/RAM Price
Galaxy Tab S8 (Wi-Fi) 8GB + 128GB EU 680-700
Galaxy Tab S8 (Wi-Fi) 8GB + 256GB EU 830-850
Galaxy Tab S8 (5G) 8GB + 128GB EU 830-850
Galaxy Tab S8 (5G) 8GB + 256GB EU 880-900
Galaxy Tab S8+ (Wi-Fi) 8GB + 128GB EU 880-900
Galaxy Tab S8+ (Wi-Fi) 8GB + 256GB EU 930-950
Galaxy Tab S8+(5G) 8GB + 128GB EU 1040-1060
Galaxy Tab S8+(5G) 8GB + 256GB EU 1100-1110
Galaxy Tab S8 Ultra (Wi-Fi) 8GB + 128GB EU 1040-1060
Galaxy Tab S8 Ultra (5G)
https://www.gsmarena.com/...neup_leaks-news-52641.php
Reageer
Jammer dat tablets ook al naar de duizend gaan. Dat is imo toch net wat teveel voor menig consument als extra apparaat in huis.
Reageer
Tja, als je ziet dat een ipad air met 256Gb ook al +800 is ...Als je daar richting 12" gaat , kan je makkelijk + 2000€ uitgeven.
Reageer
Kijk eens bij de Chromebooks: Bij de price-watch, afdeling laptops, besturingssysteem "ChromeOS".
Dat draait standaard alle google applicaties en omstreken. (net zo vast aan google als android)
Met een paar klikken heb je de zelfde android applicaties als op je android tablet.
Voor de tweakers is ook linux met een paar klikken beschikbaar.

EN als grote voordeel: Veelal voordeliger dan msWindows gebaseerde laptops met vergelijkbare bruikbaarheid.
Reageer
Nice zo'n grote tablet.
Kan je , net als bij de iPad , een android als (tweede) scherm gebruiken?
Zou een setup willen creëren met een NUC en tablet als scherm.
Reageer
Volgens mij heeft Samsung nu speciale software daarvoor, maar dat zou je even na moeten kijken. Er zijn natuurlijk ook apps voor te krijgen, maar geen van allen beviel me echt, stuk of 3 / 4 geprobeerd.
Reageer
Splashscreen of zoiets en Dex van Samsung (al uitgezocht :Y) )

[Reactie gewijzigd door OxWax op 15 januari 2022 14:04]

Reageer
Prijs is van de pot gerukt, Ik wil de ultra maar ik zal daar geen €1000 voor uitgeven.
Reageer
Mensen leggen voor dezelfde specs meer neer als het een mobiel is. Maar als een tablet met groter scherm wat meer kost is het ineens teveel.
Reageer
Als daar een toetsenbord bij zou komen en laptop zou noemen koste iets met die specificaties de helft.

Ik ben ook niet iemand die zo maar duizend euro aan een mobieltje zou uitgeven
Reageer