Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Lenovo brengt Motorola Moto G9 Play uit voor 170 euro

Lenovo brengt de Motorola Moto G9 Play uit. Het Android 10-toestel heeft een 6,5"-lcd, een 5000mAh-accu, een Snapdragon 662-soc en drie camera's aan de achterkant. De telefoon heeft een behuizing van plastic en weegt tweehonderd gram.

De Moto G9 Play is voorzien van 4GB ram en 64 of 128GB flashopslag. Motorola gebruikt de begin dit jaar uitgebrachte Snapdragon 662-soc, een octacore met Kryo 260-cores op 2GHz. Het toestel heeft een 6,5"-lcd met een resolutie van 1600x720 pixels en een beeldverhouding van 20:9.

Aan de achterkant zitten drie camera's. De primaire camera is een 48-megapixelsensor met f/1.7-lens. De sensor heeft een quadbayer-filter, wat resulteert in 12-megapixelfoto's. Verder zijn er een dieptecamera en een macrocamera, beide met een 2-megapixelsensor. De frontcamera heeft een 8-megapixelresolutie en zit in een druppelvormige inkeping.

Het toestel heeft afmetingen van 165,2x75,7x9,2mm en weegt tweehonderd gram. Aan de achterkant zit een vingerafdrukscanner en in de behuizing zit een 5000mAh-accu die met 15W kan worden geladen. De Moto G9 Play is voorzien van nfc, usb-c en een 3,5mm-jack. De telefoon is per direct beschikbaar in het groen voor een adviesprijs van 170 euro. In september volgt een blauwe variant.

Lenovo Motorola Moto G9 Play

Door Julian Huijbregts

Nieuwsredacteur

24-08-2020 • 16:22

61 Linkedin

Reacties (61)

Wijzig sortering
Ziet er weer prima uit. Als je even de beperkte updates buiten beschouwing laat, dan is dit een ideale telefoon om aan te bevelen aan mijn ouders en andere familie van 50+; voor hen heeft het merk Motorola vaak nog de associatie van degelijkheid, en een goed gevoel bij een aankoop is ook wat waard. Ik heb ze ooit weleens wat relatief onbepekende merken aanbevolen (zoals WileyFox en Xiaomi), maar dan hebben ze veel liever een Motorola. Onbekend maakt onbemind.
Er wordt wel eens een beetje neerbuigend gedaan over Motorola, maar ze maken goede telefoons zonder poespas. Ik ben nog geen 50+ (nog negen jaar te gaan :+) maar heb inmiddels mijn tweede Motorola smartphone en ben heel tevreden over de kwaliteit, ook al is het een budgetmodel (motorola one).

Natuurlijk zijn er duurdere toestellen met meer mogelijkheden, maar voor wat ik er mee doe -bellen, mailen, internetten, muziek luisteren en WhatsAppen/Telegrammen/Signallen- voldoet 'ie prima. Er zit een 3,5mm jack in voor mijn oortjes, een vingerafdrukscanner, twee simkaartslots, een SD-kaartslot, een NFC-chip en 4GB werkgeheugen. Hij heeft ook een upgrade gehad naar Android 10 én werd vrijwel zonder bloatware geleverd. Natuurlijk zijn er ook nadelen, zoals de mono luidspreker en de kwaliteit van de camera's, maar daar kan ik mee leven.

Ik snap wel dat je Motorola aanbeveelt bij je ouders ;)

[Reactie gewijzigd door PCG2020 op 24 augustus 2020 17:42]

Sinds de overname door Lenovo ben ik persoonlijk iets minder over Motorola te spreken. Het zijn hardwarematig nog steeds goede telefoons voor het geld, maar de softwareupdates komen zeker voor de goedkopere modellen vaak wat laat. Zeker bij telefoons voor technofoben ben ik daar geen fan van, ik heb nog steeds flashbacks naar mijn tijd bij de klantenservice van providers waarbij ik de gekste dingen tegenkwam die klanten met hun telefoons deden.

Dat gezegd hebbende kan ik wel heel goed begrijpen waarom ze nog steeds een fanbase hebben en geheel onterecht is dat ook niet.
Ziet er zeker prima uit, prima specs ook, dat is het probleem niet. Wat wel een probleem is met Motorola telefoons is het bijzonder slechte update beleid. Een jaar of misschien anderhalf jaar updates (en dan nog met grote tussenpozen) is eerder regel dan uitzondering. Ik zou deze dan ook zeker niet aanraden aan je ouders, maar een Android One toestel. Daar staan inmiddels ook Motorola toestellen tussen. Android One is dus lang veilig, stock Android en bevat vrijwel geen bloatware van de fabrikant.
Ik heb een Xiaomi A2 Lite budget telefoon van 2 jaar oud. Vorige maand een upgrade gekregen naar Android 10, afgelopen week een security patch naar August 2020. Mijn volgende telefoon wordt blind een Android One. Als ze er dan nog zijn tenminste, want helaas brengen niet veel fabrikanten deze toestellen uit. Gelukkig is Motorola de nieuwkomer op dit gebied, want het lijkt erop dat Xiaomi geen A4 uitbrengt dit jaar.
Noem mij maar een fossiel, maar ik doe een moord voor een smartphone met een 5" scherm, full HD verhouding, één goede camera en relatief grote accu. En dat voor minder dan 200 euro. Maar ja.
Je bent een fossiel. :+

On topic: dit klinkt als een perfect toestel en ik weet haast zeker dat hij goed verkocht zal worden. Ik krijg heel veel vraag bij ons in de winkel naar compacte toestellen met een goede batterij duur tegen een betaalbare prijs.
Mee eens maar als je niet om updates geeft en geen nieuw model hoeft zijn er zat.
Mijn Motorola E6 plus heeft de update van 1 augustus.
Ik bedoel maar ,heb hier nog een Moto G5 plus die perfect werk :)
De G5 Plus zit op Android 8.1 met een veiligheidsupdate van 1 februari 2019. Ik zou dat niet perfect willen noemen...
Ik kan alles met dat ding ,dus wat mis ik?
Iedereen laat zich gek maken door de updates,maar mij maakt het niet zoveel uit.
Oke ik heb geen android 10 op die maar maakt me niets uit.
Wat je mist? De wereld aan veiligheidsupdates.

Maar goed, is natuurlijk ook helemaal niet belangrijk...
of een g3 die niet werkt :P
O ja echt.. Ik gebruik nu tijdelijk een Galaxy s7 met 5.2 inch en het is echt heel hanteerbaar. Met 1 hand gebruiken gaat dikke prima. En ik weet dat je bij de Galaxy S telefoons in ieder geval de resolutie kan aanpassen.

De Galaxy S10e heeft ongeveer dezelfde afmeting maar een groter scherm, voor als je moderne hardware wilt.

De accu, tja, Samsung gaat voor form over function en maakt lekker dun = inperken op accu
Hier een zeer tevreden gebruiker van de Moto G6 Plus, die na een kleine 2 jaar een dezer dagen een update naar Android 10 krijgt (eindelijk). Kan nog zeker een jaar mee. Degelijk toestel zonder poespas en extreem veel waar voor je geld. Updatebeleid van Lenovo is wel traag en beperkt en line-up per serie ook niet altijd even duidelijk (plus, power, play, light en dan nog de kale G). Grotere batterij vind ik persoonlijk een voordeel, maar gek genoeg haalt de G8 Power minder uit de accu dan de G7 Power. Ik hoop dat mijn G6 de introductie van de G10 (met Android 11) haalt. Dan blijf ik graag bij Motorola.
Het blijft bijzonder de de budget modellen gigantische accu's krijgen en dat veel 'high end' toestellen het moeten doen met een veel kleinere accu.

Ik snap het argument van grootte wel maar toch, geef de consument toch de keuze.
Het eerste wat in mij opkomt is dat budget telefoons misschien meer energie verbruiken en daardoor een grotere accu nodig hebben.
Nee. Budget telefoons verbruiken juist minder stroom. Wat denk je dat meer stroom verbruikt, een 720p 60hz scherm dat maximaal 600 nits helderheid haalt, of een 1440p 120hz scherm dat 1000 nits helderheid haalt? En een snapdragon 662 op 2ghz, of een snapdragon 865+ op weet ik veel, 2.8ghz ofzo.
En een snapdragon 662 op 2ghz, of een snapdragon 865+ op weet ik veel, 2.8ghz ofzo.
Dit tweede deel van je argumentatie gaat niet altijd op: zwaardere processoren kunnen bepaalde taken efficiënter verwerken dan lichtere varianten en dat kan er dus toe leiden dat de zwaardere processor minder weegt op de batterij dan een lichtere processor.
Je zou gelijk hebben als beide dezelfde taak zouden uitvoeren, echter als er een scherm aanhangt met een hogere resolutie en verversingssnelheid, moet de processor daar al harder voor werken, bovendien is de kans groot dat je een high end telefoon uitzoek omdat je zwaardere dingen wilt doen.
Die combinatie zorgt er dus voor dat de toch net zoveel/meer stroom verbruikt.
Veel assumpties in je post - ik ken genoeg mensen die een peperdure iPhone willen, maar er niets meer mee doen dan bellen en whatsappen... Bovendien (correct me if I'm wrong) wordt het scherm aangestuurd door een aparte chip, en niet door de CPU.

Bovendien stel ik duidelijk 'gaat niet altijd op'... Mijn punt was dus dat @Ruw ER gelijk heeft als hij verwijst naar het grotere scherm, met meer pixels en een hogere verversingssnelheid, maar dat dezelfde argumentatie niet opgaat voor een zwaardere processor.
Bovendien (correct me if I'm wrong) wordt het scherm aangestuurd door een aparte chip, en niet door de CPU.
Tegenwoordig zit zo ongeveer alles in de SOC (system on chip), inclusief wifi, radio, .. en ook de GPU

https://www.qualcomm.com/...latform-product-brief.pdf
Veel aannames valt wel mee.
Maar je hebt gelijk dat ik niet goed gelezen had je het specifiek naar het tweede deel van "Ruw ER" verwijst.
Als je het alleen over verschil in processor heb in verder de gelijke telefoon en bij gelijk gebruik dan hoeft een snellere chip niet onzuiniger te zijn.
Hoe mooi zou het nou zijn als de toptelefoons nou goed geoptimaliseerd zouden zijn én ook een 5000mAh accu zouden hebben. Ik blijf het opmerkelijk vinden dat die combinatie zo ongeveer niet bestaat.
Keuze kost geld. Als iedere fabrikant 1 toestel maakt, heb je nog steeds keuze (zat fabrikanten) en kunnen die dingen allemaal een stuk goedkoper geproduceerd worden. Dat je zegt dat "veel 'high end' toestellen het moeten doen met een veel kleinere accu" geeft al aan dat er ook high end toestellen zijn met een grote accu. Dus heb je keuze. Als kleine fabrikanten veel keuze bieden, dan zijn de toestellen of te duur, of er is iets anders aan de hand (waarschijnlijk slechtere ondersteuning). Ik zou liever zien dat fabrikanten een beslissing maken over wat voor soort toestel ze in de markt willen zetten en daar dan bij blijven. We hebben niet 20 fabrikanten nodig die allemaal 10 of meer toestellen hebben, waarbij je van de helft niet weet waar dat toestel in de markt thuishoort.
Maar in andere branches werkt het toch ook zo? Ik kan bij de meeste automerken ook zeggen "doe mij maar de 3.0l-uitvoering van model xyz i.p.v. de 2.5l-uitvoering". Het is niet zo dat ze me dan model abc meegeven omdat alleen die de 3.0l-motor heeft. Dus zo gek is het niet.
En er zijn ook branches waar het niet zo werkt. Als je een accuboormachine koopt kun je ook de fabrikant niet vragen om even een motor met hoger toerental erin te zetten of groter draaimoment. Dan koop je een ander model. Als je een stofzuiger koopt en je wil een langer snoer, dan zul je een ander model moeten kopen. Dat het in de ene branch wel kan wil niet zeggen dat het in de andere ook kan. Producten zijn verschillend. Bovendien, bij een auto kun je vaak ook niet zomaar even iets aanpassen. De fabrikant verkoopt jou alleen pakketten. Wil je een 3.0L motor? Prima, maar dan ook andere velgen, stoelen, bekleding en navigatiesysteem. Weg keuze.
Bovendien, bij een auto kun je vaak ook niet zomaar even iets aanpassen. De fabrikant verkoopt jou alleen pakketten. Wil je een 3.0L motor? Prima, maar dan ook andere velgen, stoelen, bekleding en navigatiesysteem. Weg keuze.
Tuurlijk, maar het model blijft hetzelfde. Het is niet dat je door die andere velgen en bekleding ineens een Ford Kuga hebt i.p.v. een Mondeo (waar je voor gekozen had).
Of wil je andere stoelen omdat de standaard stoelen te breed zijn? Pakketje van €x000 erbij, anders kan het niet.
Maar nooit, doe mij die auto met die tankinhoud en hij moet 25 km op een liter kunnen rijden, of anders gezegd, ik wil er een week mee kunnen doen zonder te tanken. Oh ja, en ik rijd er 2634 km mee, grotendeels in de Ardennen
Auto's worden vaak op bestelling gebouwd, zeker als je er ingebouwde extra's bijneemt. Met smartphones is dit niet het geval (en dat zou ook onmogelijk duur zijn). Bovendien zijn auto's ook heel wat modulairder dan smartphones.
Waarom zou dat onmogelijk duur zijn? Oók goedkope auto's kun je aanpassen naar wens, die zouden dan met verlies verkocht worden?
Een goedkope auto kost €8000. Telefoons, zelfs degene van €1000, worden massageproduceerd in gigantische hoeveelheden. De Galaxy S10 heeft een kleine 36 miljoen stuks verkocht. Dat is geen hoeveelheid die je op bestelling custom kan maken en zeker niet voor die prijs.

Ik heb er geen bron voor maar ik meen me te kunnen herinneren dat de winstmarge op een high-end telefoon ongeveer 10-15% is, die marge kan je niet zonder massaproductie volhouden tenzij je prijs echt astronomisch verhoogt om te compenseren voor de veel lagere productie. Veel mensen zitten er ook niet op te wachten dat ze moeten wachten tot hun telefoon uit de fabriek komt, die willen gewoon de telefoon meenemen uit de winkel.

[Reactie gewijzigd door supertanno op 24 augustus 2020 20:57]

Neee die marge is echt veel en veel hoger. Niet meer zo hoog als vroeger, maar nog steeds hoog.
Als je een beetje iets weet over productie en ontwikkeling, dan hoeft keuze zeker helemaal geen geld te kosten. In tegendeel zelfs.
Vanuit het totale plaatje bekeken, weet ik niet hoeveel precies hoeveel hun totale winst is met de duurdere modellen, maar het zou mij niets verbazen dat de winst best tegenvalt.
Met een grotere accu wordt die marge nog kleiner.

Daarnaast zit er een stukje (tenenkrommende) marketing aan vast.
Zo is bv een betere camera echt niet veel duurder dan de goedkopere cameratjes die je vindt in budget modellen. Al helemaal niet wanneer je dit in (nog) grotere aantallen gaan doen.
Maarja, dan valt het voordeel van een duurder model al helemaal weg.

Een kleine marketing 101; over het algemeen ligt de focus om de middenmoot.
Je maakt mensen lekker met een topmodel, dit model dient enkel en alleen als lokkertje.
Uiteindelijk wanneer mensen "hooked" zijn, kopen ze een model dat ze wel kunnen betalen, met het idee nog in hun achterhoofd over het topmodel.
Aan de andere kan zijn er volgens mij meerdere telefoonmakers die een zeer groot deel van hun winst verdienen met hun dure telefoons. Ik vraag me af of dit verhaal voor telefoons opgaat.

[Reactie gewijzigd door Cerberus_tm op 24 augustus 2020 23:21]

Keuze maakt het juist wel ingewikkeld, niet per definitie voor de ontwikkeling, maar wel voor software, wat ook alle mogelijke keuzen moet ondersteunen. Die wordt er vaker slechter dan beter van.
Ziet ook de goede en efficiënte werking van iOS op de iPhones, terwijl die alleen qua prijs de nieuwste en duurste onderdelen zou moeten bevatten. Maar er zitten nooit de beste specificaties in, ondanks dat werkt het gewoon snel en efficiënt. Ik ben absoluut geen Apple / iPhone fan, maar optimalisatie is beter mogelijk met beperkte keuze in hardware.
Vergelijk het met een auto motor, de goede motor voor een C1 model past niet bij een C3 ivm de overige afwijkingen in formaat, gewicht en optimale rij ervaring. Er moet dus nog een motorblok type bij om ook dit type goede ondersteuning te geven. Dwz dat meerdere motor blokken ondersteund worden en er minder focus en optimalisatie mogelijk is voor t gemiddelde motorblok.
Het blijft bijzonder de de budget modellen gigantische accu's krijgen en dat veel 'high end' toestellen het moeten doen met een veel kleinere accu.

Ik snap het argument van grootte wel maar toch, geef de consument toch de keuze.
Dat komt omdat high-end toestellen vaak grotere of meer onderdelen bevatten en daardoor minder ruimte is voor de batterij. Daarnaast zal het gewicht en dikte van toestel ook meespelen, want als je en en en gaat doen krijg je een koelkast.

Bovendien zal het snelle laden enigszins de pijn verlichten dat er een minder grote accu in zit (persoonlijk heb ik nog maar weinig moeite met het dagelijks opladen van mijn telefoon, meestal doe ik dit tijdens het avondeten en hang ik hem s'nachts er niet aan). En tot slot hebben veel high-end telefoons draadloos laden ook dat is weer een klein beetje meer gemak.
Met 1 mm dikker heb heb je al een veel grotere accu.

Verder hebben de duurste telefoons vaak best grote schermen, dus een groot oppervlak, dus genoeg plaats om een redelijke accu in te stoppen.
Vrij simpel;
- Voor elk extra onderdeeltje wat den duurdere smartphone heeft moet ruimte bespaart worden.

- Daarnaast zijn de duurdere toestellen sneller, maar worden dus ook sneller warm. Omdat er dus een gepaste koeloplossing in moet zitten, ben je ook weer ruimte kwijt.

* Ik merk ook dat veel mensen vinden dat de toestellen al te groot zijn geworden en zijn dan minder snel bereid ook nog een dikker toestel te nemen.
...en ook nog eens nfc, USB-c én moet te vergeten een 3,5mm jack.
Misschien is goedkoop de bijvangst en batterijverbruik de focus. HD schermen zijn al zo lang gemeengoed bij smartphones dat de kostenbesparing van 720p ipv. 1080p verre van schokkend zal zijn.

Wat onder meer wel wijst op een budget optie is de SoC. Die is nog op 11nm. Zou je puur voor de zuinigheid ontwerpen dan zou een SoC met een grotere dichtheid zijn gekozen (8nm, of de nog duurdere 7nm opties).

Marketingtechnisch lijkt het een (zuinigheid) echter lastig samen te gaan met het ander (low budget). Kijk je naar een gelijk uitgebrachte SoC van de 662, de 720G, dan biedt die wel 8nm, maar heeft gelijk ook weer een hogere klok, een dikkere GPU (Adreno 618 versus Adreno 610) en dikkere CPU Cores (o.a. Cortex-A76 vs Cortex-A73).

Wat je dus zou winnen met een kleinere architectuur wordt aan de andere kant aan zuinigheid weer "weggegooid" door het verschil in performancegroei om te zetten. Welke van de twee zuiniger is, heb ik zo snel niet kunnen terug vinden. Ik gok voor de 662, ondanks het performanceverlies dat dit oplevert. Eigenlijk zou je een die-shrink van de 662 willen hebben. Maar die wordt niet gemaakt, want dan nemen veel mensen die extra performance van bijvoorbeeld die 720G niet meer af, omdat ze zoeken naar zuinigheid, ipv. performance. Een 662 die-shrink naar 8nm zou zonder veel kosten een extra slag maken voor de batterijduur van dit apparaat. Een dergelijke processor mag niet gemaakt worden door het dogma budget = low performance = oude technologie.

[Reactie gewijzigd door teacup op 24 augustus 2020 22:26]

Er zijn al teveel discussies over gevoerd, maar ik blijf het merkwaardig vinden dat de 3,5mm-jack heden ten dagen enkel nog op de budget modellen is te vinden. Oortjes met een snoertje blijven mijn voorkeur houden, bijvoorbeeld doordat je ze niet hoeft op te laden. Dat kun je dus ook niet vergeten. 😊 Bij audio streamen thuis en in de auto speelt dat natuurlijk niet, waardoor ik daarvoor wel Bluetooth gebruik. Daarnaast vind ik de plastic behuizing ook aanlokkelijk klinken, want dan hoeft er niet zo'n lelijk hoesje omheen. Het feit dat draadloos laden ontbreekt, vergeef ik 'm voor die prijs. Hetzelfde geldt voor de redelijke camera's.
Ik hang anders altijd m'n telefoon met een 3,5" kabeltje aan mijn autoradio hoor. Misschien is dat tegenwoordig ouderwets, maar liever dat dan bluetooth aanzetten en nog sneller de batterij leegslurpen :)

En dat draai ik dan weer om in de sportschool met draadloze oortjes die wel bluetooth gebruiken haha.

tldr; Iedereen doet zijn eigen ding, maar de 3,5" jack plug is nog lang niet gedateerd. Het blijft belachelijk te lezen dat sommige telefoons of die plug niet hebben of hun eigen plug maken puur zodat ze meer winst kunnen maken, das gewoon vies. Om nog even door te zeuren, Motorola heeft een 2 jarig update policy wat ook puur te maken heeft met 'planned obscolence', ook zo'n onnodig dingetje waar de EU zo snel mogelijk iets aan moet doen...

En toch wil ik deze phone wel want het valt perfect in mijn budget en wat ik nodig hebt :)
Het argument van ruimtebesparing d.m.v. het weglaten van die 3,5mm-jack werd in eerste instantie gebruikt. Nu wordt het weglaten er van, m.i., gebruikt t.b.v. een meer premium feel. Om nog maar eens een vies woord te gebruiken. 😏 Overigens laad ik de telefoon in de auto ook op, waardoor het (verwaarloosbare?) extra energieverbruik van Bluetooth (die toch al altijd aanstaat, vanwege de koppeling met m'n horloge) in mijn geval wegvalt. Maar inderdaad, ik ben het met je eens, iedereen gebruikt het anders, waardoor er een keuze zou moeten zijn.
Om nog even door te zeuren, Motorola heeft een 2 jarig update policy wat ook puur te maken heeft met 'planned obscolence', ook zo'n onnodig dingetje waar de EU zo snel mogelijk iets aan moet doen...
Is die twee jaar niet al aan de EU te danken? Wat verwacht je hier van wetgeving? Dat het omhoog gaat naar 3 jaar zodat iedereen kan klagen over fabrikanten die 3 jaar update policy hebben? Of verwacht je levenslange update policy?
Ik verwacht dat er meer updates blijven komen, want de hardware kan prima 5+ jaar mee, maar de software word gewoon niet geupdate omdat.... Juist. 't Is niet alsof het veel extra moeite kost voor de fabrikant om wat langer te ondersteunen ofzo, ze hebben gewoon liever dat je een nieuwe telefoon koopt, en die manier van werken houd ik niet van.
Natuurlijk kost het de fabrikant extra moeite om te blijven ondersteunen. Veel fabrikanten hebben zoveel modellen.
Heeft de Moto G lijn nu nog standaard Android One?
De Moto G Pro wel maar verder ... ?
Nope en heeft het ook nooit gehad op 1 uitzondering na weet even niet meer welke. Ook de one lijn krijgt geen Android one meer. Het zal allemaal wel teveel werk zijn voor ze, elke maand een security update en wel twee hele versie updates, de ontwikkelaars moeten niet moe worden natuurlijk.
Mooie specs voor een zachte prijs. Dit toestel heeft wel potentieel.
Camera-sensor is waarschijnlijk een Sony IMX586 (48MP).

Ben benieuwd wat de Moto G9 Plus zal brengen. Hoogstwaarschijnlijk een primaire 64MP-camera (Sony IMX686?) maar wat ik momenteel mis op mijn G7 Plus is een wide angle lens.

@Admiral Freebee: volgens deze site heeft de Moto G9 een Sony IMX586.

[Reactie gewijzigd door Fuss! op 26 augustus 2020 12:17]

Het kan evengoed een Samsung Isocell GM1 zijn. Die is ook nogal populair op budget smartphones en is ook 48MP.
Helaas nog niet te vinden in 'Pricewatch'. Had een mooie aanvulling geweest op het artikel, aangezien de telefoon reeds verkrijgbaar is
Dan voer jij toch alle specificaties in, zodat de Tweakerscrew 'm snel kan checken toch?
Iemand was me al voor ;-)
Denk dat het eerder te maken heeft met het feit dat het vaak iets "grovere" modellen zijn met meer ruimte in de behuizing. Een paar milimeter levert al aanzienlijk meer ruimte op voor een grote accu. Daarnaast is gewicht in deze klasse vaak minder belangrijk. Overigens heeft mijn s20u ook een 5000mah accu aan boord ;)
Dank voor de review. Zoiets was nou precies wat ik zocht. Zojuist besteld bij belsimpel voor 169 euro

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True