Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Honor onthult specificaties 9X en 9X Pro

Honor heeft de 9X en 9X Pro onthuld. De toestellen komen als eerste in China uit en kosten omgerekend tussen de 182 en 313 euro. Voor dat geld krijgen consumenten een toestel met een pop-up-frontcamera en een HiSilicon Kirin 810-octacore.

De twee modellen van de Huawei-dochter zijn gelijk in hun uiterlijk en afmetingen, maar verschillen aan de binnenkant op enkele belangrijke fronten. De 7nm-Kirin 810 van de Pro heeft volgens Android Authority ten eerste aanvullende waterkoeling. Verder heeft de non-Pro 4 of 6GB ram en de Pro heeft 8GB werkgeheugen. Het opslaggeheugen volgt die trend met 64 of 128GB en 128 of 256GB, respectievelijk. Dat is nog uit te breiden met een micro-sd-kaart van maximaal 512GB.

Verder lijkt het erop dat de telefoons hetzelfde zijn. De lcd-display heeft een diagonaal van 6,59" en een resolutie van 2340x1080 pixels. De behuizing is 163,1mm lang en 77,2mm breed. De camera aan de achterkant heeft een sensor met 48 megapixels en die aan de voorkant 16 megapixels. De toestellen hebben een usb-c-poort, een headphone-jackingang, een 4000mAh-accu met laden op 5V/2A en een vingerafdrukscanner op de zijkant.

De Honor 9X is straks verkrijgbaar in blauw, zwart en rood en de 9X Pro in zwart en paars. Op 30 juli is het toestel verkrijgbaar in China. Mogelijk komen ze in de maanden daarna naar de rest van de wereld, maar het is onbekend wanneer dat zou zijn en hoeveel de prijs zou stijgen.

Toestel (Honor..) Specs (ram/flash) Omgerekende prijs (CNY-EUR)
9X 4GB/64GB 182,-
9X 6GB/64GB 208,-
9X 6GB/128GB 247,-
9X Pro 8GB/128GB 287,-
9X Pro 8GB/256GB 313,-

Door Mark Hendrikman

Nieuwsposter

23-07-2019 • 17:34

79 Linkedin Google+

Reacties (79)

Wijzig sortering
Jammer dat de meeste nieuwe smartphones zo groot zijn. Voor mij is een telefoon met 1 hand kunnen bedienen een must.
Mee eens, afgezien van de S10e en nog een handvol uitzonderingen valt er weinig te kiezen als je een ietwat compacte telefoon wilt. Ook bij deze 9X Pro is het weer jammer dat hier geen kleinere versie van komt.

Edit: hierbij doel ik dan met name op het high end segment. Qua mid-range is er inderdaad genoeg te kiezen, maar ik koop liever eens in de zoveel jaren het beste van het moment.

[Reactie gewijzigd door thamm op 24 juli 2019 08:17]

Wat een onzin.
Er is genoeg te kiezen, als je maar zoekt.

Ik zou ook geen 6+ inch willen. Maar om nu te zeggen dat je bijna geen keus hebt raakt kant nog wal.
Kant nog wal? Er zijn nauwelijks kleine telefoons. Ben daarom voor de s10e gegaan, maar die is zelfs te groot voor comfortabel gebruik met 1 hand. Ik moet hem de hele tijd weer iets anders vast houden.
protip: Je kan de Samsung instellen voor ' One-handed-mode'.
Moet je even zoeken onder de instellingen. Mijn telefoon staat in het Engels dus ik kom uit onder:
- Advanced Featues -> Motions and Gestures
Daaronder staat: 'One-handed mode' waarbij je kan instellen hoe je deze wenst te activeren.
1: De home button 3x tappen (wat lastig is want ik heb geen home button.. )
2: Gesture: Swipen vanaf de linker of rechter onderhoek diagonaal naar boven.
dat is idd een werkwijze, heb die ook gehanteerd maar toch maar overgegaan naar de compact serie van Sony, want (net zoals hierboven al gezegd) is er nauwelijks keuze en is een groot toestel kopen en dan die omwegen hanteren eigenlijk niet iets wat je wilt.
thanks, maar one-handed mode had mijn z2 play ook, maar dan gaat alles naar 1 kant van het scherm, die kanten zijn juist het probleem, heb veel liever dat hij kleiner wordt, maar dan gewoon in het midden blijft tussen links en rechts en vanuit de onderkant.

Als hij aan 1 kant zit moet je alsnog je vingers strekken of heel erg buigen.
Er is altijd nog de iPhone SE, 4" lekker in de hand te houden en makkelijk mee te nemen.
IOS ondersteuning stopt volgend jaar, daarom verkocht ik mijn iPhone SE. De SE is geen doordachte aankoop anno 2019. De XS is groter, 5.8 Inch maar zeker nog eenhandig te gebruiken.
De SE krijgt gewoon iOS 13 kan je nog prima wat jaartjes mee doen, en het ging om een kleiner scherm, 5,8 is geen klein handzaam scherm formaat ondanks dat jij dat persoonlijk vindt ;)
Had graag gezien waar Apple ondubbelzinnig aankondigt dat IOS 13 naar de SE komt. In mei '19, toen ik de smartphone verkocht, werd gezegd dat support stopte voor de 6, 6 plus en daardoor ook de SE omdat de SE op dezelfde processor draait als de 6. En misschien heb je gelijk ivm schermgrootte, ik heb geen kolen schoppen voor handen, maar toch best grote handen, kan me voorstellen als je 1m50 bent dat 5.8" te groot is voor kleine handjes }>
Even in de pricewatch filteren tot maximum 5,8" (zoals S10e) en ik zie toch nog veel keuze. Het grootste probleem is dat mensen altijd het laatste nieuwe snufje willen.
Huawei en Honor hebben wel nog de leuke feature als je van linksonder naar rechtsonder swiped dat je in onehanded mode komt.
Je hebt gelijk, ik was vergeten te noemen dat ik hiermee met name de high-end modellen bedoel. Zeker in het middensegment is er genoeg te kiezen inderdaad.

Her probleem is voor mij overigens niet zozeer de bediening, maar vooral dat ik grote telefoons gewoon te lomp vindt om de hele dag in m'n broekzak mee te nemen. Een 5" high-end telefoon met randloos scherm lijkt mij bijvoorbeeld ideaal.
Waarom high-end, wat voor power user ben je dat het middensegment niet goed genoeg is? (S10e is toch de middensegment versie van de S10?)
Valt de Pixel 3 dan niet beter in je hand die heeft wel een chin en top bezel maar is iets smaller dan een S10e of de kleinste iphone de SE.
Ik vind vooral een goede camera erg belangrijk, die gebruik ik veel. De Pixel zou wat dat betreft ideaal zijn, maar heeft helaas geen groothoek en telelens.

Verder hoef ik niet het meeste RAM / snelste processor, dus wat wat betreft zou een mid range met een goeie camera ook volstaan.
Ze zijn idd super groot, zoals de A50 met 6.4" maar toch houd die prima vast! Door het langwerpige formaat. Een hand bedienen zal misschien niet helemaal lukken maar het viel mij mee hoe groot die was
Ik heb zelf ook even een 6.4inch teleofon gehad, En hij ligt opzich goed in de hand. Maar het meeste wat ik op mijn telefoon doe is op het web surfen en als ik een webadres in wil typen, die balk staat vaak boven in het scherm, dna kan dat niet met 1 hand. Ik vind zelf 5.8 tot 6inch ongeveer ideaal. Maar das persoonlijk.
die balk staat vaak boven in het scherm,
Vaak inderdaad, maar dat hoeft niet. Het schijnt dat Fenix (grote update voor Firefox op smartphones) ook een adresbalk onderaan gaat ondersteunen.

[Reactie gewijzigd door The Zep Man op 24 juli 2019 06:29]

En dat is heel makkelijk op te lossen in chrome in ieder geval. Gebruik dat al tijden er dat is heel fijn.

https://androidworld.nl/a...er-navigatiebalk-onderin/

Uitleg over hoe en wat, heb je geen beta meer voor nodig. Chrome Duet heet het.

Het zoek/vergrootglas icoon opent je adresbalk

[Reactie gewijzigd door Camiel op 24 juli 2019 06:55]

Ja, dat had ik dus ook, moest snel een nieuwe telefoon kopen was uiteindelijk de Oppo Reno Z geworden, maar ik vind em wel groot, had liever de grootte van de Samsung A40 of S10e gehad (maargoed, de A40 was IMHO te magere hardware en de S10e vind ik gewoon te duur, de 350 voor de Oppo vond ik al zeer de maximum prijs).
Heb je zulke kleine handen dan? Ik bedien een 7.2 inch telefoon makkelijk met één hand. :D
Dat valt wel mee :p maar ik heb een 6.4 inch telefoon in mn handen gehad en als ik met 1 hand bijvoorbeeld een website in wil tikken, die balk staat boven in het scherm, dan kan dat niet met 1 hand.
Daarom heb je bijv op ios double light tap op home button, en scherm zakt voor helft naar beneden, zodat je wat makkelijker bij adresbalk kan.

Maar sluit me bij je aan hoor, vind mn huidige iphone 6s eigenlijk al te groot (ook de rede waarom ik nog niet upgrade). Als apple niet met beter aanbod (en betere prijzen, deze generatie slaat echt nergens op) ga ik toch bij android kijken. Maar dan nog lijken kleinere schermen zeldzaam...
De meer treffende vraag is dan eigenlijk: heb jij zulke grote handen dan? :+ Overigens... welke telefoon is 7,2 inch?

Ik heb zeker geen kleine handen, maar een 6,2 inch telefoon bedienen met 1 hand gaat toch echt niet... kan lang niet overal bij.
Haha ik heb geen idee, gebruik wel gesture navigation :D Ik heb een Huawei Mate 20 X ;)

https://consumer.huawei.c...ne-using-gesture-control/

[Reactie gewijzigd door WhySoSerious? op 23 juli 2019 22:59]

Sony xperia 10 is lekker smal
Het is echt heel fijn dat je zulke specs voor zo'n bedrag kan krijgen tegenwoordig. 4000mah accu en een headphone jack. Door dit soort toestellen krijg je alleen maar een lagere prijs ook bij de concurrentie.
4000 mah accu is leuk bij een 6.0 inch telefoon. Met een scherm van 6.6 inch zal de accuduur niet briljant zijn en dat is zonde. Ik heb nu een Mate 10 pro. 6.0 inch scherm met 4000 mah accu. Dat is tenminste in verhouding.
Het gaat niet om de grootte, maar om de hoeveelheid pixels die aangestuurd worden en de backlight.

Groter betekent niet altijd een hoger verbruik van je accu-capaciteit.
Deze telefoon heeft een moderne, mid end cpu en gpu. Deze zullen gegarandeerd een stuk minder stroom gebruiken dan de high end chip in jouw toestel. Daarnaast is het een lcd scherm. Wat in de meeste gevallen zuiniger is dan oled. Behalve bij video. Volgens mij is dat ook 1 van de redenen waarom de XR bv betere accu heeft dan de xs en max in de browser test. Dan is er weer een stukje software optimalisatie. Ik denk dat deze telefoon een behoorlijk goeie accuduur zal hebben
Dat kan al een hele tijd. Check bijvoorbeeld de Redmi Note 3 Pro.

Of bedoel je dat je ze in NL in de winkel kan kopen?
Hoe makkelijker en hoe normaler het is voor consumenten om goedkope toestellen te kopen met top specs hoe beter. Importeren is toch een niche. Als ze bij de mediamarkt allemaal rond de 200 a 300 zitten zullen veel meer mensen het kopen
Importeer al jaaaren china phones. Dit jaar voor het eerst in Nederland een China phone gekocht van Xiaomi. High end spec. Tegen midrange prijzen... Begrijp soms echt niet de naïviteit van de consument die de laatste jaren maar stug bij de zelfde vendor blijven. Veel teveel betalen voor wat ze krijgen. En totaal niet door hebben dat ze met gevoel lopen iets unieks te hebben terwijl iedereen er mee loopt.
Jouw perceptie van naïviteit is subjectief. Immers, hoe bepaal jij voor een ander wat ‘teveel betalen’ is?
Andere consumenten betalen misschien graag wat extra voor andere/betere software, garantie, duurzaamheid of langere softwareondersteuning.

Zelf heb ik ooit in het buitenland een defecte gps gehad op mijn iPhone. Binnen 20 minuten stond ik weer buiten de Apple Store met een nieuwe iPhone, inclusief alle apps, instellingen en foto’s op mijn telefoon hetzelfde als toen ik de Store inliep. Voor mij is dat heel wat waard en daar betaal ik dan ook graag in jouw ogen ‘veel teveel’ voor.
Ben ik nu ook naïef?
20 min: heb jij vast geen storage 512GB vol..
Vind zoveel space op een telefoon beetje onzin vanwege de meerprijzen die ze er voor vragen.
Heb nooit meer dan 64gb gehad, en dat is nog nooit vol geraakt (en toch heb ik er fotos van jaren terug erop staan, migreert makkelijk en snel mee naar volgend toestel). Telefoon backup maken kost enkele minuten, dus overklonen naar andere iphone in 20 minuten lijkt me prima haalbaar.
Hehe dat van 64GB niet vol krijgen was voor mij altijd zeer herkenbaar.... Maar wacht maar tot je een kind krijgt en alles wilt fotograferen en filmen ! En dan wil je dat ook nog eens bij je hebben altijd dus ook van 2 of 3 jaar eerder ! Dat gaat echt hard joh ! :P
Begrijp je. Ik bedoel waarom zou je voor de zelfde hardware of zelfs betere. Dus de cpu nand camera bouw kwaliteit en een premium.design drie keer zo veel betalen.

Bij een nieuwe droid sync je ook net als.je iPhone je account en heb je ook al je APS etc terug.

Ik repareer geregeld smartphones waaronder ook iPhones. En wat er aan de binnenkant zit van de gemiddelde droid is beter opgebouwd dan een iphone.

En qua prijs schieten merken als Apple Samsung etc gewoon te hoog, voor wat je krijgt.
Daar zit wel wat nuance in, heb in het verleden ook een Xiaomi Redmi 3 gehad en daar betaal je idd minder voor maar je moet ook rekening houden met allerlei zaken:
- andere rom flashen want de china versie bevatte chinese tekens zelfs al zet je de taal op engels
- niet overal goeie ontvangst(bereikbaarheid) omdat hij niet alle bands heeft
- niet overal 4g
- bugs omdat miui redelijk agressief de apps killt
Klopt je moet ook wel kijken naar wat je koopt. Dus of de juiste band er in zit. En bijvoorbeeld nooit een mtk cpu er in maar snapdragon eoid.
Begrijp soms echt niet de naïviteit van de consument die de laatste jaren maar stug bij de zelfde vendor blijven. Veel teveel betalen voor wat ze krijgen.
Dat komt omdat je zaken in een vacuüm bekijkt vanuit alleen maar je eigen 'point of view'. Ik probeer 4-5 jaar te doen met een iPhone, dus de tijd die ik bespaar op een onderhoudsintensiever model Android van Chinese makelij is redelijk significant te noemen na 4-5 jaar. En is mijn smartphone het primaire communicatie kanaal welke ik heb met mijn klanten, vervangen of 'downtime' kan redelijk wat kosten als ik op dat moment geen vervanger heb (de meeste iPhones kan ik vandaag bestellen en heb ik morgenochtend binnen of kan ik direct ophalen).

Daarnaast zit je natuurlijk met een hele berg apps, naast dat die geld kosten (opnieuw) zit je ook nog eens naar nieuwe apps te zoeken, veel 'belangrijke' apps hebben geen Android versie en zijn iOS specifiek, dat kost een hoop tijd kan ik je vertellen. Tijd=geld.

Daarnaast zit ik niet ook nog eens te wachten op nog een OS erbij, want naast Windows gebruik ik ook iOS op een iPad, verschillende smaken linux op verschillende andere devices. En laat ik eerlijk wezen, Android vind ik op de devices waar ik nog regelmatig wat voor een ander op moet doen zeer zeker niet beter qua UI dan iOS, dat kan een persoonlijke keuze zijn.

Uiteindelijk is mijn iPhone/iPad qua TCO veel goedkoper dan elk ander Android device welke tot op heden makkelijk te krijgen was in Nederland. Wellicht dat dit veranderd nu de Chinese modellen beter beschikbaar komen in NL, maar ook dat betwijfel ik. Ik stap pas over van iPhone zodra Apple niet meer voorziet in mijn wensen en die tijd zit er zeker aan te komen (geen headphone jack of home button (met fingerprint reader, I hate FaceID)...
"onderhoudsintensiever"....?

Langer met een telefoon doen is voordeliger....dat geldt natuurlijk voor de meeste producten (tenzij het nieuwe product dermate veel zuiniger omgaat met resources - bijv auto die 1:20 ipv 1:10 doet)

Dus iPhone TCO lager dan Android.... dat is toch ook een eigen 'point of view' denk ik... heeft weinig te maken met Android of iOS.
Als je weet wat je doet is dat geweldig, maar het is niet voor iedereen. Ik koop zelf ook rustig Chinees spul als ik weet dat ik wat fatsoenlijks krijg. Maar mijn vrouw, broertje, familie etc. vragen mij wat ze moeten kopen, dan is de twijfelachtige garantie wat minder interessant.

Ik heb mijn vrouw overigens wel een Chuwi laptop cadeau gedaan en een Xiaomi Mi9 aangeraden. Met beide is ze erg blij. Ik ben best kritisch en ik vind beide ook erg leuk.
Snap je argument niet een Lada is ook goedkoper als een Audi toch rij ik liever in een Audi... Beetje het appels en peren verhaaltje
iPhone is intern totaal niet de Audi..kan ik je vertellen....
Heb het dan ook niet over een iphone specifiek :)
Veel teveel betalen voor wat ze krijgen. En totaal niet door hebben dat ze met gevoel lopen iets unieks te hebben terwijl iedereen er mee loopt.

Maar dan wel:
- een dictatoriaal regime steunen met je aankoop. (*)
- al dan niet risico op data upload naar China.
- een minder lang update traject krijgen.
- geen vergelijkbare garantie ivm import vs lokale koop.

Dus niet zozeer naief, maar meer verschillende keuzes door verschillende consumenten. Leven de vrije markt dus _/-\o_

*) en ja bij de gangbare merken gebeurt dat ook, maar minder.
Nope. 3 tot 5 jaar update garantie.

En anders custom recovery.
Jouw iPhone wordt door foxcon gefabriceerd, door de bekende kinderhandjes. Zoek maar even op waar foxcon zit 😉 PS dan wel zeker voor elke werknemer minstens 60a 70 uur per werken voor een hongerloontje. Kun je daarbij nagaan wat de winst voor Apple wel niet wezen moet dan

[Reactie gewijzigd door Extrema op 27 juli 2019 16:15]

Ik ben echt huiverig om telefoons met bewegende onderdelen te kopen... dit zorgt er alleen maar voor dat een toestel sneller kapot gaat, en de manieren waarop.

Jammer...
Ik ben echt huiverig om telefoons met bewegende onderdelen te kopen... dit zorgt er alleen maar voor dat een toestel sneller kapot gaat, en de manieren waarop.

Jammer...
Onzin. Ik heb de oneplus 7 pro en deze heeft dat ook. De camera is voor 99,998% van de tijd gewoon dicht, en bij het vallen gaat de camera automatisch in zodat het niet kapot kan. (Geprobeerd door mijn telefoon op het bed te laten vallen).

Het is inmiddels geen onbekende techniek meer, en het is een prachtige optie voor telefoons waar het te duur is om het achter het scherm te verwerken, en mensen een hekel hebben aan een Notch (zoals ik).


Hele dikke specs voor onder de 400 euro trouwens! Echt heel netjes. Ben benieuwd hoe ze zullen verkopen.

Voor de geïnteresseerden hoe OnePlus de test doet: https://youtu.be/eMhnbJ5q8aw

[Reactie gewijzigd door Luchtbakker op 23 juli 2019 18:18]

Het blijft toch een ding wat mechanisch is, en het is niet voor niets dat ze dit soort dingen testen hoe vaak dit aan of uit gedaan kan worden of open of dicht, en zal vast net als een toetsenbord, met zijn aantal toetsaanslagen waarbij je defecten kan verwachten, ook hierbij een aantal hebben

je kan dan ook niet jou gebruik vergelijken met de gross van de wereld, vooral nu selfies maken razend popular is, o.a instagram / facebook of live streamen met de selfie cam onder de jeugd.

[Reactie gewijzigd door Dennisjehz op 23 juli 2019 18:17]

Volgens Oneplus kan de camera 300.000 keer poppen. Daar kan 'de jeugd' heel wat selfies mee maken (nu reken ik mezelf tot jeugd maar ik heb niet eens instagram trouwens...).

Als je 3 jaar met je toestel doet is dat 100k per jaar, of 273 keer per dag. Je kan mij veel wijsmaken over 'de jeugd' maar zoveel selfies maken ze niet en die camera blijft open bij 3 foto's achter elkaar.

Ik heb zelf ook een OP7Pro en de popup camera voelt echt heel stabiel en degelijk aan. Ik zie echt geen reden om je druk te maken.
Het is best veel en best lang dat je hiermee kan doen, maar dit is gewoon iets wat nu al bij definitie de levensduur van je toestel bepaald, het maakt dan dus ook niet dat je er voorzichtig mee doet, en bedoel dan niet voorzichtig in hoe vaak je het gebruikt maar in gebruik van toestel zelf, maar dat maakt dan alsnog niks uit omdat per definitie je toestel zijn jaren geteld zijn.

dit is dus waarom ik er tegen op kijk.
Uiteindelijk slijt alles. Van OLED-diodes tot de knoppen van je toestel. Laat staan natuurlijk de batterij en bovenal: de software.
En dan laat ik eigen fouten zoals valschade buiten beschouwing.

Iedere smartphone heeft een beperkte levensduur, dat weet je bij aanschaf. Dat geldt tegenwoordig voor bijna alle goederen die je koopt trouwens. Dat de front camera ooit stuk gaat accepteer ik dus zeker wel, ik denk dat hij het langer vol zal houden dan talloze andere componenten.
En zo nee... Dan is een toestel zonder frontcamera voor mij en voor heel veel mensen geloof ik prima bruikbaar ;)
Hoezo als hun 300K aangeven is je batterij toch nog steeds de beperkende factor. Al hou je het op 10% ervan dan is en blijft de batterij je beperkende factor. 99,9% van de mensen zullen de 1% van die 300.000 niet eens halen.

Nu zal ik al horen de batterij kan je laten vervangen.... dat kan je met de pop-up camera ook doen. Het is niet ineens zwarte magie en beide kan je tegenwoordig niet zelf meer doen zonder speciale tools.

[Reactie gewijzigd door Hakker op 23 juli 2019 20:29]

Onzin. Ik heb de oneplus 7 pro en deze heeft dat ook. De camera is voor 99,998% van de tijd gewoon dicht, en bij het vallen gaat de camera automatisch in zodat het niet kapot kan. (Geprobeerd door mijn telefoon op het bed te laten vallen).

Ik maak me meer zorgen om zand en vuil dat in de mechaniek komt, wat het mechaniek doet slijten/vastlopen op een manier die niet in de test-parameters vielen.
Veel andere telefoons zijn al kapot bij aankoop: die missen een stuk uit het scherm.
Of heeft iemand een hap uit het logo genomen...
Haha eens!

Veel telefoons zijn incompleet bij aankoop. Ze missen een kunstof behuizing ;)
Jammer van het LCD scherm, maar daarentegen mooie prijs.
LCD is tegenwoordig echt goes hoor! Ging van OLED naar LCD, dat was ook geen ramp. Mis alleen het echt zwarte. Is ook een kwestie van voorkeuren natuurlijk
Denk dat ik het eerst moet zien. Doe nu zo`n 2 jaar met de Axon 7, maar wordt tijd voor een nieuwe.
Voorkeur gaat natuurlijk uit naar OLED, want gewend.
Kijk anders gewoon eens in een winkel, kun je mooi vergelijken. LCD geeft altijd licht, dus in het donker is zwart net wat grijzig, maar verder... Ik zie iig weinig verschil. Als ik mijn telefoon (LCD) naast mijn tablet (OLED) leg, zie ik bij die tweede wel verzadigdere kleuren, maar dat is vgm ook gwn een ding van Samsung (en stiekem ook wel mijn voorkeur). Maar de schermen van tegenwoordig zijn echt zeer goed en liggen dicht bij elkaar. Resolutie is imo een stuk belangrijker dan welke schermtechniek is gebruikt. Elk ding heeft zn voor- en nadelen
Als je alle show modellen niet weg hoeft te gooien kan je de prijs wat lager houden https://twitter.com/bucilon/status/1142697296380907521
Ik vind de prijs erg goed 8GB/256GB. Ik ben benieuwd hoe deze zich in verhouding met de Samsung Galaxy A-lijn 2019 doet
Klinkt een interessante opvolger, maar op misschien de camera en micro-usb na, nog zeer tevreden met mijn Honor 8X met 128GB + 256GB SD! behoorlijk uitgebreid toestel en dat voor een betaalbaar bedrag en voor de meeste applicaties snel genoeg.
lees ik daar nu echt 'aanvullende waterkoeling' ??

https://www.dropbox.com/s...%20om%2018.06.37.png?dl=0
Je kan het bericht gewoon quoten hoor, hoef je geen schermafdruk voor te maken ;)

En ja, ik was ook verbaasd over de waterkoeling. Ik denk overigens niet dat het waterkoeling is, maar een andere vloeistof: though the Honor 9X Pro chip shouldn’t run as hot as its sibling thanks to additional liquid cooling.
Bepaalde smartphones hadden dit enkele jaren geleden ook al met heethoofd: Snapdragon 810. Samsung heeft het bij de Galaxy S7 ook ingebouwd. Het is geen nieuwe techniek, maar het klinkt wel vreemd bij een mid-range telefoon.

https://www.techpulse.be/...xy-s7-waterkoeling-heeft/
Een Vapor chamber is in de context van mobile toch ook WC?
Heeft Honor niet met dezelfde restricties te maken als Huawei?
Jep maar denk dat Huawei middle range hardware componenten voor een groot deel binnen China kan kopen met subsidies.
Honor en Huawei hebben dezelfde componenten..
gewoon met andriod?

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sport

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True