Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

NLziet brengt Android TV-app uit

De Nederlandse streamingdienst NLziet heeft zijn app voor Android TV dinsdag officieel uitgebracht. Eind september verscheen al een bŤtatest van de Android TV-app, op basis waarvan enkele aanpassingen zijn doorgevoerd.

NLziet meldt dat veel leden van het testteam het verzoek hebben gedaan om zappen tijdens live tv mogelijk te maken. Deze functionaliteit is doorgevoerd, evenals een duidelijke weergave van programma- en zenderinformatie, en een preview-rij in het homescherm.

Om gebruik te maken van de Android-app, moeten gebruikers een Nvidia Shield-mediaspeler of een televisie hebben met Android TV-versie 6.0 of hoger. Onder andere televisies van Sony en Philips-tv's van TP-Vision hebben Android TV als besturingssysteem. Daarnaast is een abonnement op NLziet noodzakelijk.

Met NLziet kunnen gebruikers Nederlandse televisieprogramma's van NPO, RTL en Talpa terug- en vooruitkijken. Ook live tv behoort tot de mogelijkheden en de app bevat een tv-gids. De kosten voor een abonnement zijn 7,95 euro per maand.

Door Joris Jansen

Nieuwsredacteur

06-11-2018 • 15:26

111 Linkedin Google+

Reacties (111)

Wijzig sortering
Goed ding! Gebruik zelf geen NLziet, maar zou graag hebben dat Ziggo dit ook eens ging ondersteunen.
Doe mij maar een betaalbaar online alternatief voor tv, met een volledig flexibele zenderkeuze. En hogere kwaliteit dan nu het geval. Bij Ziggo bijvoorbeeld is online kijken echt nog slecht geregeld: geen android tv, slechte windows 10 app, slechte (lees niet werkende) chromeOS app. En de kwaliteit via Chrome is gewoon nog bedroevend
Ziggo app icm chromecast werkt anders perfect!
Bij de meeste dingen werkt het niet.
Dit mag niet gecast worden. :(
Heb je een voorbeeld van iets wat niet gecast zou mogen worden? Ik kan werkelijk alles casten wat ik tot nu toe heb willen casten, inclusief betaalzenders als fox sports.
Gemist kan niet via chromecast
Ook niet als je de gehele desktop cast?
Dan wel, maar dat is natuurlijk niet praktisch. Je kan niets van Replay tv (daar waar het eigenlijk om gaat aangezien er weinig lineair meer gekeken wordt) terugkijken via Chromecast middels de apps/mobiele devices. Je kan idd een Chrome tabblad casten naar de tv, maar dan moet je computer/laptop aanblijven, niet echt handig, ecologisch noch gebruiksvriendelijk.

Heb overigens zelf zowel Ziggo (Mediabox etc) en NLZiet, maar gebruik die waardeloze slome Horizonbox nauwelijks meer. NLZiet is een factor 10 sneller en overzichtelijker, app verbruikt veel minder resources. T is niet perfect, de videokwaliteit van KIJK-streams is 480p, maar daar kan NLZiet niets aan doen, dat is gewoon hoe SBS het aanlevert. App had vroeger wat bugs maar dat gaat nu wel prima, itt ZiggoTV, die meestal 3 bugs oplost en 2 nieuwe introduceert.

[Reactie gewijzigd door davidov2008 op 7 november 2018 12:34]

Perfect? Ik krijg telkens volume meldingen op de TV (via Chromecast) als ik op mn iPhone van app wissel terwijl ik wat cast. Hoogst irritant, waardoor ik enkel nog de KPN iTV iOS app gebruik om te casten.
TV-programma’s terugkijken mag nooit via Ziggo Go in combinatie met de Chromecast. Heb er vandaag nog een discussie over gehad met Ziggo, heeft schijnbaar iets met rechten te maken. Als ik iets wil terugkijken dan gebruik ik de apps van NPO of RTL, en bij andere partijen is het gewoon vette pech. Hopelijk komt Ziggo dus snel met die Ziggo Go-app voor Android TV.
Via Firefox ziggogo.tv werkt hier anders prima, en de beeldkwaliteit valt me enorm mee.
Ziggo is bang dat je je Ziggo go account gaat delen met anderen. Vandaar dat ze geen app uitbrengen.
Dat kan nu ook gewoon hoor. Ik woon in BelgiŽ, maar gebruik in de Ziggo app de inlog gegevens van mijn moeder die in NL woont. Vervolgens cast ik naar mijn Chromecast en kan ik mooi NL televisie kijken op mijn tv in BelgiŽ :)
Mooi man! Helaas kan je geen replay tv bekijken zeker?
Pak je een android TV kastje of de windowsapp.
Dat laatste doe ik met mijn pc aangesloten op de TV.
Zoals @icecreamfarmer het doet met de pc, doe ik het ook. Alleen stream ik het dan vanuit de pc.
Je kunt soms gewoon niet alles hebben, ben al blij dat het op deze manier allemaal kan. :9
nl ziet kun je ook zonder abo terug kijken kijk wel is wat terug via nl ziet . maar de app is waardeloos net zoals ziggo kun je niet via chromecst terug kijken maar moet het via de website op je pc . ze vragen geld voor een belabberde service .. waardeloze bedoeling dus-
kan je gratis kijken? Dat is nieuws voor mij.

Over de " waardeloze app"
- Via de app kun je gewoon terugkijken via de Chromecast. Dat werkt al jaren uitstekend. Dus waar je die info vandaan haalt is mij een raadsel.
- Je kan via de website kijken, of via de app. Kan allebei
- Ze reageren vrij snel op problemen, hebben een beta-programma waar je je voor kan aanmelden EN er wordt erg goed geluisterd naar de feedback.

In de beta kwam bijvoorbeeld de wens om te kunnen zappen voorbij, en het gebruiken van de nieuwe Favorieten-balk ik Android TV. En beide zijn nu toegevoegd. En dat in de tijdspanne van een maand. Hoe lang is Ziggo al bezig met een Android-tv app? O-)

De app is niet perfect. En er zijn echt dingetjes die beter kunnen. Maar als ik zie wat ze hebben opgezet in amper 2 jaar. Heel netjes.
Heb jij het dan over de TV app?
Ze hebben het hier over een nlziet app voor de tv uit de playstore.
werkt bij mij prima, alles in hd en zonder reclames (replay tv)
Dus ik moet 7,95 per maand :| betalen om NPO gemist op een "smart" TV af te spelen?
Nee, bedankt.

(HTPC does the trick, wel iets lagere resolutie, maargoed..)
En live TV, en de commerciŽle zenders.
Dan betaal je dus eigenlijk alleen voor de commerciele zenders want NPO 1/2/3 kun je al gratis streamen. Betalen voor troep dus. En daarmee doel ik uiteraard op de content en niet deze app.
Grote verschil is dat je bij NLZiet live in HD kunt streamen.
Dan is de prijs nog te hoog, voor een gewoon zenderpakket bij een provider betaal je 7,50 euro per maand, en dan heb je 100 zenders, waarvan 32 in HD. Terugkijken is gratis, vooruitkijken kost wel extra 1 tot 3 euro per programma. Wat is dan het voordeel van NLziet?
Voordeel is dat je een jaar terug kunt kijken. Daarnaast ken ik geen provider waar je een zenderpakket voor 7,50 met 100 zenders krijgt.
Een jaar terug kijken kan bij die provider niet, je kan wel een opnemen pakket erbij nemen voor 5 euro per maand maar dan moet je het wel eerst opgenomen hebben.
Die provider is NLE. Daarbij moet je er ook wel een internet abonnement bij afnemen. Als je geen internet nodig hebt, dan kan NLZiet misschien een optie zijn, maar die doelgroep zal minder groot zijn. Daarbij, als je al een tv abonnement hebt, dan is NLziet erbij nemen alleen voor het jaar terug kunnen kijken, van die paar zenders, niet zo aantrekkelijk.

[Reactie gewijzigd door Soldaatje op 6 november 2018 18:53]

Ik ben zo iemand. Heb TV via XS4ALL maar daarnaast ook een abonnement bij NLZIET. Puur vanwege het gemak van de app en makkelijk terugkijken van programma’s.
TV van Xs4all is dan ook behoorlijk duur. Wat was 't, iets van 17 EUR/maand?
Het kan, heb vorige maand 395 euro afgetikt bij Tweak voor een jaar lang gbit internet. Met dit NLZiet erbij zou dat op minder dan 41 euro per maand komen. Klinkt me als een goede prijs, zeker als ik al een Shield met Android TV heb.
Ik heb al een tijdje Tweak met een jaar lang Gbit internet. En daarnaast NLziet (voor de zomer nog knippr gehad). Eerst op een Apple TV en nu deed ik mee met de beta test van NLziet op een Nvidia Shield speler. Ik moest wel vanwege de combi Tweak en NLziet op android TV een andere dns service (public dns van Google) gebruiken om goed te kunnen inloggen. Zie het als een tip, deze kwam van de NLziet support desk.
Welke provider is dat dan? Daar heb ik wel oren naar...
Niet alles van NPO is gratis. Zoals NPO plus met vooruit kijken.

Ik gebruik al meer dan een jaar NLZiet voor TV kijken en vind het fantastisch. Voor mij geen regulier tv abonnement meer.
Eens, maar ik ben op zoek naar een gratis variant zonder al die mogelijkheden, die gewoon alleen NPO gemist bied.
tvnl een oranje logo heb ik op mijn android tv, dat is een "gratis variant" volgens mij
vorige jaar stond alles daar nog gewoon maar sinds NPO een betaalmuur heeft word het na 3 maanden achter de betaalmuur gedumpt. dus een recorder voor je favo Npo programma is beter...
tvnl ontbreekt op mijn Android TV met 6.0 (Sony).
Natuurlijk niet. Je betaald 7.95 per maand bovenop de belasting die je betaald. Alsof je bij Albert Heijn een portie spaghetti koopt, deze mag eten, maar als je het van je eigen groene bord wilt eten, dan moet je 5 euro extra betalen... :')

Je hebt al betaald voor de NPO content...
Tv (npo, neem ik aan dat je bedoelt) wordt niet (helemaal) betaald door de overheid. Omroepen verdienen geld, reclameg, inkomsten van de tv providers zoals kpn, ziggo etc. Voor doorgifte, reclame inkomsten e.d. leveren ook veel op. Daarnaast kost terugkijken ook gewoon geld in de vorm van reclame of een betaling.

En niet te vergeten dat een streaming platform en het bouwen en onderhouden van een app. niet gratis is.

[Reactie gewijzigd door jongetje op 6 november 2018 18:45]

Zou mooi zijn als Ziggo ook hun versie gaat uitbrengen op Android TV. Volgens mij zit die momenteel ook in beta fase en dan ben ik benieuwd welke het beste werkt.
Als je terugleest op fora is Ziggo al jaren bezig met een AndroidTV app. Nergens durft een medewerker iets te zeggen hoe lang het duurt voor een release. Ik heb mijn twijfels of dat binnen een jaar nu ineens wel gaat gebeuren.
Ik gebruik al enige tijd de mobiele versie van de Android app op mijn Nvidia shield, gesideload. Los van de issues als niet goed bestuurbaar met de afstandsbediening (de controller gaat prima) en de portrait mode van het menu (live tv is gewoon full-screen, en voor de portrait mode zijn ook wel workarounds) werkt dit echt feilloos, veel veel sneller dan de mediabox xl en dat scheelt mij een extra huurtuner.

Ik kan me niet voorstellen dat als het met de workarounds eigenlijk al feilloos werkt, dat ziggo dit niet relatief vlot moet kunnen.

Dan lijkt het toch eerder een strategische beslissing dan eentje van “hij is bijna bijna klaar”.

That having said, het begint er inderdaad wel op te lijken dat de app van ziggo gaat komen. Omdat het voor mij nu goed werkt is NLziet eigenlijk ook geen alternatief (ik kijk erg veel sport :) )
Ik zou graag je enthousiasme delen dat het erop lijkt dat de app van ziggo gaat komen, maar heb je hier ook een bron voor?
Wat ik me afvraag is wat de bitrate is? De bitrate van live kijken (verbinding via DVB-C) is volgens mij het hoogst. Als je de uitzending terugkijkt via de mediabox gaat dat via de dedicated internetverbinding van die mediabox (aparte channels op de kabel) en is de bitrate in mijn beleving ook redelijk hoog. Via de APP lijkt de kwaliteit minder en is de bitrate vermoedelijk het laagst. Merk jij die verschillen ook niet?
idem voor de AppleTV versie van Ziggo. Daar zou men ook mee bezig zijn, maar ja ... of dat betekend dat hij ooit het levenslicht gaat zien .. ik betwijfel het.
dat het niet komt kan bij apple tv aanliggen dat gebruikers aantal laag is.
zoals tweakers al aangeeft veel smart tv ondersteunen android tv dus kans dat je android tv hebt is ook vele malen groter.
Het voordeel van de Apple TV is dat je je bestaande apps, naar het schijn, niet heel veel hoeft aan te passen om ze op de Apple TV te draaien.
Ik wacht er met smart op. De NLziet app is vrij brak op mijn Apple TV.
dat aanpassen is ui en dat is niet een beetje aanpassen.
niet elk app is het zelfde dus apple kan wat dat betreft niet makkelijk gaan porten.
en sinds er wat aangepast moet worden dan is het kosten en baten.
Brak in welke zin? Werkt hier allemaal prima op een Apple TV 4K.
Terugkijken via npo is een verzameling van bufferen, slechte kwaliteit en audio problemen. Soms vaker dan anders.
Plus ik heb vaak een probleem met begin gemist en dan precies op het moment als ik nog aan het kijken ben en het programma is (liniair) afgelopen.
Maar als die app er zou komen, gooien ze hun eigen glazen in. Dan kun je met de login van pa en ma tv kijken zonder ervoor te hoeven betalen(want je eigen tv kun je opzeggen). Lijkt me niet dat ze voor die app veel tijd vrij gaan maken.
Kun je nu ook al via de website of the mobiele apps. Zelfs over VPN.
En mooi streamen naar je Chromecast en voila. 8-)
Ik hoop eerder dan de Ziggo app voor de Xbox, lol. Daar "waren ze al mee bezig" sinds de Xbox 360 geloof ik.
Ziggo apps en multiplatform, ik geloof er niet zo meer in om eerlijk te zijn.
Hij is al uitgerold bij Ziggo Polen, dus die komt er echt wel (De Android TV app van Ziggo)

[Reactie gewijzigd door Ceejay op 6 november 2018 16:32]

Meeste mensen hebben thuis internet en voor een euro of 10 heb je er ook TV bij die je tegenwoordig overal kan bekijken ook via diverse apps. Dus dit lijkt me best een hoge prijs voor wat je krijgt.

[Reactie gewijzigd door Shifra op 6 november 2018 15:37]

Je kan een jaar terug kijken zonder reclame en live tv in HD kwaliteit kijken van alle zenders van NPO, RTL en SBS. Verder bieden ze Chromecast, Apple TV en Android TV ondersteuning zonder restricties. Lijkt me niet dat je dat ergens anders kan vinden.

Verder

[Reactie gewijzigd door GrooV op 6 november 2018 15:43]

Een jaar terugkijken geldt helaas niet voor films, veel series en andere uitzendingen waar rechten op zitten. Die zijn hooguit nog een paar dagen te bekijken.

Een groot mankement vind ik dat het spoelen niet werkt bij SBS/Net5/Veronica. Dat kon al sinds de uitvinding van de videorecorder, later met een harddiskrecorder en nog later met digitale tv.
Met welke diensten die in de EU beschikbaar zijn vergelijk je dit dan?
Ik heb zelf, sinds NLZiet in beta is op Android TV, mijn TV opgezegd bij NLEx.

De voordelen:
- Alles een jaar lang terugkijken
- RTL-programma's een week vooruit kijken (RTL XL). Scheelt een hoop spoilers op TV. Er zijn enkele uitzonderingen, zoals Expeditie Robinson
- NPO gemist in HD
-Geen reclame bij terugkijken
- Zappen gaat (iets) sneller dan bij een CI+ kaart of mediabox

De nadelen:
- Weinig zenders, als is het aantal laatst uitgebreid van 9 naar 12. Enkel de grote zenders + radio 538 tv.
- Kwaliteit is iets minder als Ziggo, al merk ik dat zelf niet zo.
- Geen mogelijkheid voor Ziggo Sports of Eredivisie live.

Zelf kijk ik eigenlijk vrij weinig live-tv. Er is genoeg om terug te kijken namelijk. En dan kijk je ZONDER RECLAME

Enige nadeel is als mensen opeens een anekdote doen, iedereen instemmend knikt... en jij het niet snapt.
" je weet wel, van die reclame" .... nee sorry, ik kijk geen reclames O-)
Opzeggen van NLEx TV scheelde mij.... 8,05. Dus daar kan ik het abbonement van NLziet mooi van betalen. En als je eenmaal gewend bent aan programma's kijken ZONDER reclame wil je niet meer zonder.
Ik heb gebeta'd, maar langer dan 3 minuten hield ik het niet vol .
Spoelen binnen een programma was geloof ik niet mogelijk, of werkte zo stroef dat ik er al snel klaar mee was.
Ik heb ook met de BETA test meegedaan.
Werkt erg goed, spoelen is alleen niet altijd mogelijk. Bij de commerciŽle zenders mag je niet spoelen als je bij live TV zegt vanaf het begin kijken.
Overigens vind ik niet dat je kunt zeggen 'Ik heb gebeta'd,' als je maar 3 minuten hebt getest.
Bij SBS kan ik geloof ik nooit spoelen. Ik denk dat de zenders dit inderdaad opleggen.
Die beta was ruk.
Zojuist de app uit de playstore gehaald, en het werkt super goed.
Spoelen gaat nu ook een stuk beter. Je kunt nu gewoon de tijdlijn verschijven door links of rechts knop in te houden.
Het idee van een beta is dat er verbetering in komt, op hand van feedback van de beta testers. Als je het direct opgeeft als het niet direct werkt, is het misschien een idee om voortaan niet meer mee te doen aan een beta programma.
Klopt, maar de beta was zo breed beschikbaar en zo kort voor de release van vandaag dat ik niet geloof dat er in 4 weken tijd nog zoveel in de final app is verandert, maar ik zal er eens naar kijken.
4 weken!? Ik doe als ontwikkelaar ook nog wel eens een aanpassing een dag van tevoren (wel beetje risico inschatten), maar met input 4 weken van tevoren kunnen ze echt wel iets mee...
Ik heb zojuist de app geÔnstalleerd op mijn MiBox 3 (4K Android TV box).

Ik was juist verbaast hoe goed het werkt, inclusief het vooruitspoelen (supersnel). Dit was van een rtl uitzending gemist.

Kwaliteit vond ik ook goed, is natuurlijk wel full HD, geen 4k

[Reactie gewijzigd door nevyn67 op 6 november 2018 21:25]

Ze hebben sowieso de mogelijkheid tot zappen toegevoegd, en de favorietenbalk toegevoegd die Android 8.0 heeft. Plus de bug-fixes die ze vast gedaan hebben.
Zoals gezegd: opgelegd door de zenders.
Gelukkig kan je alle programma's ook gewoon terugkijken. Dus zolang je niet een sport-evenement/nieuws probeert terug te kijken: wacht een dagje (of kijk een week vooruit bij RTL programma's) en kijk het dan terug.

Added bonus: geen reclame!
Heb ook gebeta'd op m'n Shield, maar met spoelen heb ik nooit problemen (afgezien van wat storingen op het streamingplatform) gehad.
Wat ik wel gemerkt heb is dat als je veel latency (b.v. via WiFi) op je netwerk hebt het spoelen niet echt soepel gaat.

Daarnaast is doorspoelen van programma's soms niet toegestaan door de zender zelf, en dat is wel jammer :(
Ik heb nav alle reacties gisteren de app weer aangezwengeld, en het werkt inderdaad prima.
Soms op de shield geen geluid, maar casten naar chromecast ging gisteren prima.
Spoelen werkt ook goed.

Waar ik tegenaan liep zal dus wel een commerciele beperking zijn geweest.
Mooi aanvulling. Keek tot nu toe digitenne via EDPnet voor 9§/mnd met 3 tv's. Maar KPN wil 25,50§/mnd hiervoor hebben. Dan maar alleen NPO zonder abonnement. Dus dit is dan een goed alternatief als alleen NPO toch niet bevalt.
Het is inderdaad jammer dat EDPnet er mee is op gehouden. Ik zit te denken om canal digitaal te nemen voor 9,95. Zo ver ik kan lezen kan je daar ook mee in de browser kijken. En met 4 devices.

Snap niet dat mensen een 'smart' TV willen. Vind ik niet zo smart. Geen update meer einde heb een nutteloze functie op je tv. Kijken via een een apart device is veel meer future proof en geeft je meer functies.

Vind Nlziet nogal duur voor wat je krijgt.
Ik ben sinds kort overgestapt van NLZiet naar de Canal Digitaal app. NLZiet werkte gewoon niet, uitzending gemist gaf steeds een code 1000 na 10 minuten spelen, TV replay werkte niet, na ieder programma kwam er een korte onderbreking en verder een hoop haperen en bufferen. Het is echt ongelooflijk slecht, laat ze eerst hun dienst fixen voor ze aan iets nieuws beginnen. Lees voor de grap ook eens de reacties en de scores in de Google play store.

Bij Canal Digitaal werkt dit allemaal feiloos, alleen heb je helaas geen uitzending gemist.
Sport, reality, nieuws, docu’s, films ... je kijkt alles met 1 app. Kijk live of kijk tot 7 dagen terug. In alle EU-landen en gebruik het op wel 4 devices. Je kan onbeperkt mobiel tv-kijken en streamen. Voor maar § 9,95 per maand en de eerste maand is helemaal gratis!
Apart volgens de website zou je tot 7 terug moeten kunnen kijken.

[Reactie gewijzigd door aliencowfarm op 6 november 2018 18:00]

Ah dan heb ik het nog niet gevonden :)
Jammer geen Comedy Central en de NatGeo/Discovery zenders. Merk dat ik gewone tv alleen nog kijk voor ff tussendoor of tijdens een maaltijd en dan vind ik sitcoms op Comedy Central heerlijk, prikkelt je hersenen vrijwel niet en soms is het best grappig. Juist al die NL zenders kijk ik het minst.

Dan is T-Mobile internet met een tv abonnement van §5/mnd, met een redelijke Android app icm Chromecast een betere keus (heb de Tv ontvanger in een doos gestopt).
Werkt trouwens ook in andere landen, ongeacht wifi/roaming etc.

[Reactie gewijzigd door Jazco2nd op 6 november 2018 15:50]

Doe je goed, bij mij was tv bij de TMobile erbij doen 15 euro pm.
Ja precies, dat kost 15 euro extra. Dat houdt mij juist een beetje tegen
Verdorie je hebt gelijk. Ik had lange tijd §10 korting. Ik ga opzeggen want kan net zo goed iemand anders Abo gebruiken icm de Ziggo Go of KPN app.
Maar dan mis je tot een jaar lang programma's terugkijken in HD, zonder reclame. Dat is mij die 3 euro extra wel waard...

Heeft Comedy Central geen Android TV app?

[Reactie gewijzigd door waah op 6 november 2018 22:05]

Ik kijk nooit terug en HD boeit mij voor dit specifieke doel ook totaal niet. Gaat gewoon om een momentje simpel vermaak.
Voor series & films heb ik een Vero4K :)

Heb trouwens besloten TV op te zeggen (betaal er dus §15 voor, niet §5) en gewoon de Ziggo of KPN apps te gebruiken met de login van m'n ouders :) scheelt een hoop geld!

[Reactie gewijzigd door Jazco2nd op 6 november 2018 22:52]

In BelgiŽ hier bestaat er Stievie, beschikbaar op alle mobile device OS, behalve op android TV, wat wel spijtig is, want dan zou het provider tv abbo ook snel buiten liggen me dunkt...
Je kan met stievie toch casten?
Tv abbo ligt er hier al lang uit... en Stievie ook, aangezien alle zenders hun content gratis online aanbieden...
Ja je kan het casten, maar het is fijner om een toegewijde app te hebben op de TV.
En inderdaad, de content staat tegenwoordig toch gratis online.
Zou leuk zijn als dit richting Belgie ook gaat.
Dat gaat ook, ik gebruik NLZiet ook in BelgiŽ.


Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn


Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.